BassLass 30.07.2008 00:01:12 | |
---|
Olenko ainoa, joka kuuntelee Stam1naa mieluusti levyltä, mutta jonka mielestä keikkaa ei jaksa kuunnella? Et ole. Täällä toinen. Nimim. Stam1naa koskaa livenä nähny. |
Piepe 30.07.2008 01:04:13 | |
---|
Nimim. Stam1naa koskaa livenä nähny. Mitäh. Onko tää sarkasmia vai miten ihmeessä arvelet sitten ettet jaksa keikkaa kuunnella? Nimim. "11 kertaa" |
Räbbänä 30.07.2008 02:53:59 | |
---|
Olenko ainoa, joka kuuntelee Stam1naa mieluusti levyltä, mutta jonka mielestä keikkaa ei jaksa kuunnella? Itsellä ei enää kauheaa hinkua ole Stam1nan keikoilla kun pittitoiminta muistuttaa enemmän jo jotain perkeleen vapaapainia. Terveisin se kaveri joka maaliskuun Oulun keikalla sai joidenkin kyynärpäistä ottaan ja takaraivoon, iskuja kylkiin, kun kaaduin erään tonniKeijon jyrätessä päälle. Sain myös varmaan litran verran alkoholijuomia ja vettä niskaani kanssakatsojien taholta. Kiitos vaan. Juomiset eivät kyllä kuulu mielestäni yleisön sekaan. :/ Ottassa oli seuraavana aamuna komia mustelma ja takaraivo hellänä. Kyljissä oli toden totta kunnon verinaarmut ja mustelmat kun joku tarrasi kyljistään kiinni. Kaikkein hauskinta on etten edes mennyt pittiin vapaaehtoisesti. Revittiin sinne väkisin vaika koitin sivusta seurata ja nauttia enemmän keikasta. |
Quru 30.07.2008 09:24:16 | |
---|
Itse olen kokenut asian niin, että silloin juuri sattuu pitissä kun ei sinne haluaisi. Jos on ihan meniningissä mukana ja muuta, pyörii massan mukana niin ei hirveämmin satu. Itseäni eivät hirveästi nuo verinuarmut ja haavat haittaa, ikävämpiä tilanteita ovat juuri nuo kun kyynärpäät kolahtelevat jonnekin. Tuskassa olin koko stam1nan 60min pitissä, eikä muuten sattunut mitään mutta viimeisen biisin (Lääke?) aikana kaaduin ja joku kaatui päälleni, kyynärpää kolahti melko lujaa nivusiin. Ja kun siitä pääsin ylös niin samantien kyynärpäätä alavatsaan. Piti mennä sivuun. Mikä on ihmisen virka sitten kun
ylämäki loppuu pystyseinään ja
toteaa ettei löytänyt asiaa, jonka edestä taistella tai kuolla? |
Point 30.07.2008 11:38:09 | |
---|
Itsellä ei enää kauheaa hinkua ole Stam1nan keikoilla kun pittitoiminta muistuttaa enemmän jo jotain perkeleen vapaapainia. Terveisin se kaveri joka maaliskuun Oulun keikalla sai joidenkin kyynärpäistä ottaan ja takaraivoon, iskuja kylkiin, kun kaaduin erään tonniKeijon jyrätessä päälle. Sain myös varmaan litran verran alkoholijuomia ja vettä niskaani kanssakatsojien taholta. Kiitos vaan. Juomiset eivät kyllä kuulu mielestäni yleisön sekaan. :/ Ottassa oli seuraavana aamuna komia mustelma ja takaraivo hellänä. Kyljissä oli toden totta kunnon verinaarmut ja mustelmat kun joku tarrasi kyljistään kiinni. Kaikkein hauskinta on etten edes mennyt pittiin vapaaehtoisesti. Revittiin sinne väkisin vaika koitin sivusta seurata ja nauttia enemmän keikasta. Itseänikin vähän pelottaisi mennä Stam1nan keikalle, kun tuo pittitoiminta on niin rajua. En todellakaan halua pittiin van haluan katsoa ja kuunnella kekan rauhassa. Muuten kyllä haluaisin Stam1nan livenä nähdä. |
Perro Stupido 30.07.2008 11:41:26 | |
---|
Itseänikin vähän pelottaisi mennä Stam1nan keikalle, kun tuo pittitoiminta on niin rajua. En todellakaan halua pittiin van haluan katsoa ja kuunnella kekan rauhassa. Muuten kyllä haluaisin Stam1nan livenä nähdä. Fakta: jos menet eteen, mahdollisuus joutua pittiin on suuri. Jos jäät taakse, mahdollisuus joutua pittiin on pieni. Sitten on erikseen nämä huumoriveikot, jotka aloittava kahden miehen pitin jossain anniskelualueella tai miksauskopin takana, niitä kuuluu niistää nenästä. Tänään otetaan kaljaa, viskotaan dartsia kaikkea tätä säestää tietenkin täysiä pauhaava enter sandman.
-heikkijarvinen |
Veppis 30.07.2008 11:52:21 | |
---|
Itse olen kokenut asian niin, että silloin juuri sattuu pitissä kun ei sinne haluaisi. Jos on ihan meniningissä mukana ja muuta, pyörii massan mukana niin ei hirveämmin satu. Itseäni eivät hirveästi nuo verinuarmut ja haavat haittaa, ikävämpiä tilanteita ovat juuri nuo kun kyynärpäät kolahtelevat jonnekin. Tuskassa olin koko stam1nan 60min pitissä, eikä muuten sattunut mitään mutta viimeisen biisin (Lääke?) aikana kaaduin ja joku kaatui päälleni, kyynärpää kolahti melko lujaa nivusiin. Ja kun siitä pääsin ylös niin samantien kyynärpäätä alavatsaan. Piti mennä sivuun. Näinpä juuri. Itelleni ei ole oikeastaan koskaan pitissä sattunut "pahemmin", totta kai mustelmia ym. saanut, vaikka lähes tulkoon kaikki pitit tulee käytyä läpi, jos sellaisen bändin keikalla olen. Jos siellä pyörii porukan mukana, eikä yritä väkisin laittaa vastaan, niin säästyy varmasti pahimmilta ruhjeilta. Meikäläiselläkään ei kuitenkaan painoa ole kuin n. 60kg, ja hyvin siellä on niiden jääkaappi-pakastin yhdistelmien seassa pärjännyt... Särky on buranan puutetta ja väsymys kahvin vajausta |
Pegardo 30.07.2008 16:59:03 | |
---|
Itseänikin vähän vituttaa mennä Stam1nan keikalle, kun tuo pittitoiminta on niin rajua. En todellakaan halua pittiin van haluan katsoa ja kuunnella kekan rauhassa. Hiukan ärsyttävää, jos haluaa nähdä bändin rauhas, niin pitää jättäytyä johonki taakse tai tosi sivulle. |
nahkalipsi 30.07.2008 20:04:33 | |
---|
Hiukan ärsyttävää, jos haluaa nähdä bändin rauhas, niin pitää jättäytyä johonki taakse tai tosi sivulle. Jep, vituttaa yli kaiken teinipeelojen "pitti" mikä ei oo todellakaan mitään oikeeta mosh pit -toimintaa. Naurettavaa pelleilyä tommonen. Se oli mielipide, ei tartte asiasta enempää kinastella. Laittakaa privaa jos tarttee lisäinfoo :) Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you |
BassLass 30.07.2008 21:20:52 | |
---|
Mitäh. Onko tää sarkasmia vai miten ihmeessä arvelet sitten ettet jaksa keikkaa kuunnella? Nimim. "11 kertaa" Tää oli just sitä sarkasmia. Hinku ois kova nähdä ko kavereilta kuullu legendaa ja netistä tullu katottua. |
Sahtimies666 31.07.2008 08:55:07 | |
---|
Harmittaa kyl tosi paljon mennä keikoille ku siel jotkuu astuu varpaillekki. |
carnation 31.07.2008 11:54:26 | |
---|
Harmittaa kyl tosi paljon mennä keikoille ku siel jotkuu astuu varpaillekki. Ja musiikkikin on aivan liian kovalla. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
strophe 31.07.2008 12:25:27 | |
---|
Ei, mun mielestä Hyrden sanoitukset eivät ole mitään tajunnanvirtaa, ei ollenkaan. Mielestäni erittäin hiottua ja tarkkaan mietittyä tekstiä. Niinpä. En tiedä, muistanko nyt oikein, mutta juuri 5LP-biisissä on kohta "ryhmä virtaan, joukkovoimaa". Olenko ainut, joka on ns. "tajunnut", että kyseessä on fiksu sanaleikki. Ryhmä = joukko ja voima = virta (jos ajattelee sähköä). Voin tosin olla väärässäkin, mutta Hyrden vittumaisen luonteen tietäen mies on varmasti piilottanut lisääkin tuollaisia synonyymileikittelyjä sanoituksiin. Osta paita, saan rahaa;
http://www.tshirthell.com/store/link.php?id=U3Ryb3BoZQ== |
Basser 31.07.2008 12:36:50 | |
---|
Mutta kaikkein kauheita julkisissa tilaisuuksissa on se, että siellä saattaa törmätä muihin ihmisiin, jotka saattaisiat olla edes jokseenkin saman henkisiä - musiikilliesti siis - joten sosialisoituminen ja ahdistuksen väistyminen saattaisi olla mahdollista. Yhdelle on aina sijaa... |
Quru 31.07.2008 12:42:07 | |
---|
Ja muut keikallaolijat saattavat mölytä niin paljon, että soundi puuroutuu. Mikä on ihmisen virka sitten kun
ylämäki loppuu pystyseinään ja
toteaa ettei löytänyt asiaa, jonka edestä taistella tai kuolla? |
Basser 31.07.2008 12:52:27 | |
---|
Stam1nan keikolla se on kyllä joskus tapahtunut. Yleisö on siis huutanut niin voimallisesti, ettei PA ole kyennyt vastaamaan haasteeseen... Yhdelle on aina sijaa... |
kiipu 31.07.2008 16:52:54 | |
---|
Harmittaa kyl tosi paljon mennä keikoille ku siel jotkuu astuu varpaillekki. Osta turvakengät niin ei haittaa!! Tosin taitavat maksaa melkoisesti...itekkin oon harkinnut tätä vaihtoehtoa aina ku joku talloo varpaita. "You should never underestimate the predictability of stupidity" |
Lag 31.07.2008 17:05:24 | |
---|
Stam1nan keikolla se on kyllä joskus tapahtunut. Yleisö on siis huutanut niin voimallisesti, ettei PA ole kyennyt vastaamaan haasteeseen... Ilosaarirockissa kävi vähän noin, ainakaan välispiikeistä en kuullut mitään yleisön ja itseni mölyn seasta. Tosin olin juonut. En kyllä tajua tuota väninää noista piteistä, mutta kukin tyylillään. Ite pittiin mieluusti osallistun kans jos semmonen siellä on. |
Painajaismainen 31.07.2008 19:11:58 | |
---|
Stam1nan keikolla se on kyllä joskus tapahtunut. Yleisö on siis huutanut niin voimallisesti, ettei PA ole kyennyt vastaamaan haasteeseen... Sakara Tourilla mm. kävi näin. Pahan Arkkitehdin kertsit Kuopion ruplalla... ...huh! "Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka |
Sälski 31.07.2008 21:51:01 (muokattu 31.07.2008 21:53:19) | |
---|
Hmm.. Kyllä nuo pitit ovat yleensä kivoja stam1nankin keikalla, vaikkei bändi mikään liittorässi bändi olekkaan. Joskus tuo pelkkä seisoskeleminen ottaa jaloille kun ei pääse liikkumaan, pitissä ei ole sitä ongelmaa. Vaikkeintodellakaan mikään jääkaappi-pakastin olekkaan niin ei niitä ruhjeita ole tullut pitissä. Tai mitä mulla on muistoja stam1nan keikoista niin.. Stam1nan ja Rytmihäiriön nosturin keikka on varmaan lempparini. Tosin olin aivan päädyt tuolloin ja tuli polteltua muutakin kuin tupaccia mutta ehkä juuri siksi pitissä oli mahtavaa ja mukavaa. Circle pittiä ei tainnut tulla siellä mutta muistaakseni fme08 keikalla taisi jopa tullakkin. E: Lisäiltävyyksiä. It's not who votes that counts, it's who counts the votes. |