-J.- 29.09.2007 12:52:17 | |
---|
Eka levy on paras. Todella hyviä riffejä löytyy ekalta.. If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
Sutela 29.09.2007 15:37:50 | |
---|
Missä vireessä tää Tie my rope menee? |
loituma 29.09.2007 16:53:18 | |
---|
Missä vireessä tää Tie my rope menee? Mun tabeissa lukee että Dropped C ok |
Speedball 30.09.2007 01:33:08 | |
---|
Täällä vaan liikkuu kaikenlaista vipeltäjää niin joskus on hyvä vähän kysellä, kuinka tosissaan sitä oltiin ennen kun alkaa pätemään. ja täällä liikku kaikkia vipeltäjiä jotka tietää kaikesta niin paljon että ei tarvitse päteä.... Metal up your ass!!! |
Räkkipeli 30.09.2007 13:07:51 | |
---|
Onhan se Hatebreeder kyllä semmonen kultaharkko..mutta toisaalta kaikilla levyillä on paljon kivaa, joten vaikea sanoa. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
tegu 30.09.2007 16:43:04 | |
---|
jep ja se et randyllä eli lamb of godin kitaristil on COBHC tatuointi siitä lukee jopa wikipediassa. et suht uskottavaa tietoa Ei oo muuten Randy Lamb Of Godin kitaristi, vaikka siitä hepusta hyvä ääni lähteekin. Seuraava lause on totta. Edellinen lause ei ole totta. |
Räkkipeli 30.09.2007 18:21:19 | |
---|
Ei oo muuten Randy Lamb Of Godin kitaristi, vaikka siitä hepusta hyvä ääni lähteekin. :-------------------------------------D Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
masterhat 01.10.2007 23:25:13 | |
---|
siitä lukee jopa wikipediassa. et suht uskottavaa tietoa Kai ymmärrät että wikipediaan kuka vaan voi helposti kirjoittaa mitä lystää Snails against humanity |
rakula 02.10.2007 00:13:13 | |
---|
Kai ymmärrät että wikipediaan kuka vaan voi helposti kirjoittaa mitä lystää kyllä sieltä aika hyvin ne perättömät ja lähteettömät kirjoitukset poistetaan samantien. Ei voi lähtee jos on tullu |
phf 02.10.2007 12:36:05 | |
---|
But they will return. |
ak47 04.10.2007 18:55:43 | |
---|
En usko että Bodomin uus levy on hyvä. |
mailbag 04.10.2007 19:32:02 | |
---|
En usko että Bodomin uus levy on hyvä. itse taasen odotan suuresti, pidänkin uusimmasta levystä eniten! |
moottorisaha 04.10.2007 20:43:55 | |
---|
itse taasen odotan suuresti, pidänkin uusimmasta levystä eniten! Joo uusin on ehdottomasti kovin. Noilla vanhoilla levyillä (ennen HCDR:ää) on ihan hyviä juttuja, mutta biisien rakenteet eivät kyllä toimi sitten yhtään. Tuntuu siltä että sinne on vain hakattu toisiinsa sopimattomia osuuksia peräjälkeen aikalailla mielivaltaisesti. Puhumattakaan siitä että laulu on jotain ihan järkyttävän kuuloista. "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
Nieby 04.10.2007 21:56:05 | |
---|
itse taasen odotan suuresti, pidänkin uusimmasta levystä eniten! Samalla periaatteella hiihdetään. Saatana saapuu nurkan takaa.
"Life sucks and then you fucking die." -Ozzy Osbourne
www.hardoxrock.com |
John Titor 05.10.2007 00:33:43 | |
---|
Joo uusin on ehdottomasti kovin. Noilla vanhoilla levyillä (ennen HCDR:ää) on ihan hyviä juttuja, mutta biisien rakenteet eivät kyllä toimi sitten yhtään. Tuntuu siltä että sinne on vain hakattu toisiinsa sopimattomia osuuksia peräjälkeen aikalailla mielivaltaisesti. Puhumattakaan siitä että laulu on jotain ihan järkyttävän kuuloista. Olet väärässä. :D Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
Kasperi Tervonen 05.10.2007 01:24:23 | |
---|
Olet väärässä. :D Olet oikeassa. "Voisin helvetti video no pitäiskö se video laittaa you tubeen vai jotain..." -Ushimir |
Speedball 05.10.2007 08:48:52 | |
---|
Mielipide asiahan tämä omasta mielestä uusin lätty on ainoo huono bodomin levy. Ihan kelpo lätty mutta bodomin skaalassa täysromahdus. omaan mielen Hatebreeder ja Hate Crew Deathroll parhaat. Uusimmalta levyltä ei isoja odotuksia... Metal up your ass!!! |
santa 05.10.2007 09:41:29 | |
---|
niin kuin viimeksikin niin taitaa nyt käydä ihan samalla tavalla. kansi taiteen ja levyn nimen perusteella levyhän haukuttiin ihan paskaksi ja suohon kenenkään vielä kuulematta edes vielä koko levyä. ei näin. ei todellakaan näin. |
Kasperi Tervonen 05.10.2007 15:21:22 | |
---|
Mielipide asiahan tämä omasta mielestä uusin lätty on ainoo huono bodomin levy. Ihan kelpo lätty mutta bodomin skaalassa täysromahdus. omaan mielen Hatebreeder ja Hate Crew Deathroll parhaat. Uusimmalta levyltä ei isoja odotuksia... Yllätys sinäänsä että tämä on mielipideasia. :D Itekin tuota mieltä, että uusi levy on aika keskinkertainen verrattuna vanhempaan matskuun. Tosin pari vallan mainiotakin rallia löytyy, esim. Trashed, lost & strungout ja In your face. "Voisin helvetti video no pitäiskö se video laittaa you tubeen vai jotain..." -Ushimir |
Topa- 07.10.2007 17:45:44 | |
---|
|