Aihe: Stam1na
1 2 3 4 591 92 93 94 95122 123 124 125 126
Sahtimies666
19.06.2008 08:46:04
Ymmärrän kyllä, että kun soitellaan groovea sun muuta, mutta että Kakella Stam1naa soittaessa?!

Millä tavalla tää etutomin puuttuminen vaikuttaa sun kuuntelu-elämykseen? Jos et ois nähny kuvaa niin et olisi edes ajatellut asiaa.
Informaatiokameli
19.06.2008 09:21:19

Millä tavalla tää etutomin puuttuminen vaikuttaa sun kuuntelu-elämykseen? Jos et ois nähny kuvaa niin et olisi edes ajatellut asiaa.

Niinpä. Ja onhan se helvetin paljon tyylikkäämpää kun on vain yksi etutomi.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Tohtori Tonus
19.06.2008 09:30:31
Niinpä. Ja onhan se helvetin paljon tyylikkäämpää kun on vain yksi etutomi.

Kyllä niitä vähintään neljä saisi olla. Rumpusetin hienous on suoraan verrannollinen tomien (ja symbaalien) määrään.
"Höhö, oisko vähän pellee laittaa oma quote allekirjoitukseen" -Tohtori Tonus
Informaatiokameli
19.06.2008 09:44:58

Rumpusetin hienous on suoraan verrannollinen lattiatomien (ja symbaalien) määrään.

Eli lattiatomeja saa olla meikän mielestä aivan vitusti mutta suuri määrä etutomeja on pöljän näköistä. Ja sehän on ihan tajuttoman oleellista, miten monta tomia jollain on rummuissa :D

Mutta saakeli kun kuulosti hyvältä tuo Provinssitaltiointi. Laulu nyt meni vähän perseelleen mutta meininki oli kova. Varsinkin rumpalin ilmeet Lääkkeessä olivat näkemisen arvoisia. Alkoi vähän harmittamaan kun en lähtenytkään tänä vuonna rovinssiin. Näkeekö tuota keikkaa ihan kokonaisuudessaan missään?
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Point
19.06.2008 12:33:07
No, kunhan pelleilin. Itselle kahden tai kolmen etutomin setit ovat käytännöllisempiä kuin yhden, mutta ei sillä väliä. Tosin monet setit ovat todella tyylikkäitä myös yhdellä etutomilla. Kake on rautaa. =)
heikkijarvinen
19.06.2008 14:23:10
No, kunhan pelleilin. Itselle kahden tai kolmen etutomin setit ovat käytännöllisempiä kuin yhden, mutta ei sillä väliä. Tosin monet setit ovat todella tyylikkäitä myös yhdellä etutomilla. Kake on rautaa. =)

Itse vetelin ennen kolmella pikkutomilla ja kahdella lattiatomilla, mutta nyt vetelen miehekkäästi yhdellä isolla ja yhdellä pienellä samaa musiikkia. Ja setti on munakkaan näköinen koska käytän saatanan isoja tomikokoja.
RekoS
19.06.2008 14:38:14
Ja minä kun luin vähän ohimennen, että vain yksi etusormi... No mihinkäs niitä tomeja tarvitsee kun tulee vain enemmän roudailtavaa?
Point
19.06.2008 15:46:22 (muokattu 22.06.2008 17:53:51)
Ja minä kun luin vähän ohimennen, että vain yksi etusormi... No mihinkäs niitä tomeja tarvitsee kun tulee vain enemmän roudailtavaa?

Aivan totta. Eipä turhaan kannata roudailla. Kyllä, Kaken sormet amputoitiin, vain etusormi jätettiin.

E: Kävinpä noutamassa Ideaparkin Swampista Stam1nan debyythin. Hyvältä kuulostaa,
ainakin näin nopealla läpikuuntelulla. Vähän oudolta kuulostaa tuo Erilaisen rakkauden todistaja, kun on tottunut siihen demo-versioon. Soundit loistavat niinkuin aina. Nyt on sitten enää singlet ja demot hankkimatta, mistähän moisiakin löytäisi..
Booombox
22.06.2008 18:05:35
Aivan totta. Eipä turhaan kannata roudailla. Kyllä, Kaken sormet amputoitiin, vain etusormi jätettiin.

E: Kävinpä noutamassa Ideaparkin Swampista Stam1nan debyythin. Hyvältä kuulostaa,
ainakin näin nopealla läpikuuntelulla. Vähän oudolta kuulostaa tuo Erilaisen rakkauden todistaja, kun on tottunut siihen demo-versioon. Soundit loistavat niinkuin aina. Nyt on sitten enää singlet ja demot hankkimatta, mistähän moisiakin löytäisi..

http://www.levykauppax.fi/artist/stam1na/paha_arkkitehti/single/
Tossa ainaki paha arkkitehti sinkku.
"Cannot the Kingdom of Salvation Take Me Home"
Point
22.06.2008 18:06:38
http://www.levykauppax.fi/artist/stam1na/paha_arkkitehti/single/
Tossa ainaki paha arkkitehti sinkku.

Kiitos, tilaan kun saan jostain rahaa. Hurja summa. Plussa.
VeeKoo
06.07.2008 14:37:28

Tänään Stam1naa Aitoossa. Kuulemma pitti ei ole sallittua. Näinköhän toimii käytännössä kielto. En usko.
"Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. "- Rockster
mungiisi
06.07.2008 16:01:01
Tänään Stam1naa Aitoossa. Kuulemma pitti ei ole sallittua. Näinköhän toimii käytännössä kielto. En usko.

Mun piti kans lähtea sinne mutta se on niin myöhään että töihin menemisestä ei tulisi mitään.

Ruissalossa toimi. Helvetin kova keikka, puvuntakissa siellä heiluin jos joku tunnisti. Hieno bändi.
I'm not insane... I'm just smarter than you
jigsore
06.07.2008 16:09:09

Tällä kertaa ei taida tulla Simerockin keikkaraporttia edes jälkeenpäin, joutuivat perumaan keikan Finnairin teknisten ongelmien vuoksi. No eipä tullut lähdettyä, mutta mahtaa harmittaa joitakin.
seikkailumielellä ja leikkimielellä
Marklar
07.07.2008 11:58:30
Mun piti kans lähtea sinne mutta se on niin myöhään että töihin menemisestä ei tulisi mitään.

Ruissalossa toimi. Helvetin kova keikka, puvuntakissa siellä heiluin jos joku tunnisti. Hieno bändi.

Puvuntakissa tais tulla kuuma :) Olin ihan hiestä märkä (ja muutenkin märkä kun näin hyrden ilmeet) kun astelin ulos teltasta.
Vetämättömyyteni johtuu kilpirauhasen vajaatoiminnasta.
mungiisi
07.07.2008 12:27:47
Puvuntakissa tais tulla kuuma :) Olin ihan hiestä märkä (ja muutenkin märkä kun näin hyrden ilmeet) kun astelin ulos teltasta.

Tuli meinaan. Hiki vaan valu :D Mutta hiton kova meininki oli silti, harmitti vaan että missasin ensimmäisen biisin kun jonot oli niin pitkät.
I'm not insane... I'm just smarter than you
BobHope
07.07.2008 14:51:56

Tuli meinaan. Hiki vaan valu :D Mutta hiton kova meininki oli silti, harmitti vaan että missasin ensimmäisen biisin kun jonot oli niin pitkät.

Samoin kävi mulle, eka biisi jäi väliin... Mutta helvetin hyvin potkaisivat festarin käyntiin !
Modus tollens silloin tällöin.
Drumjamo
07.07.2008 17:08:49
Hyrdellä on näköjään uusi hiustyyli:
http://stam1na.com/img/hiustyyli.jpg

Bussin rekkari on myös hyvä.
Se nyt vaan on semmosta
Twinkle
07.07.2008 18:41:34
Ja setti on munakkaan näköinen koska käytän saatanan isoja tomikokoja.

settisi näyttää tältä? http://vuodatus-static.web-effect.net/g/33346/833757.jpg
heikkijarvinen
09.07.2008 14:36:39
settisi näyttää tältä? http://vuodatus-static.web-effect.net/g/33346/833757.jpg

heheh! haista sie, joose, pitkä pukin pillu! :;=
m.mesia
09.07.2008 14:41:20

Heh, neljältä nukkumaan, kuudeksi töihin ;)

Tuntui olevan vähän rutiinikeikka, ehkä johtuen vaisusta yleisöstä ja paskoista soundeista. Kake oli ainoa joka oli kunnolla liekeissä, edes kaikka ei riehunut niinkuin yleensä. Mutta silti, vaikka staminaa ei juuri levyltä tule kuunneltua, sitä katselee todella mielellään aina livenä. Livemeiningiltään imo paras tällä hetkellä suomen metalliskenen suurimmista.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)