Disposable 20.10.2007 12:09:07 | |
---|
Vittu kun en nähyt tuota keikkaa, olin menoja samaan aikaan... Näkisikö tuota mistään? *CoughYouTubeCough* "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
Burn 20.10.2007 12:28:22 | |
---|
Joo, se on parantanut huimasti siitä kun ekan kerran olivat Saunassa. Silloin arvostelin ettei se vedä Friedmanin sooloja kunnolla, mutta nytpä veti kyllä melkosella draivilla. Muutenkin bändin soitto oli todella tiukkaa. Tiukkaa indeed! Mieshän monessa soolossa soitti samat jutut mitä Friedman aikoinaan, pieniä variaatioita kuitenkin siellä täällä. Tämä on musta pelkkää plussaa, sillä ne aikoinaan Friedmanin vetämät soolot ovat todella maukkaita. Olipa kerran pedofiili, raiskaaja ja pappi. Ja siinä oli vasta tarinan ensimmäinen henkilö... |
tommijk 20.10.2007 12:38:40 (muokattu 20.10.2007 12:48:31) | |
---|
Joo, se on parantanut huimasti siitä kun ekan kerran olivat Saunassa. Silloin arvostelin ettei se vedä Friedmanin sooloja kunnolla, mutta nytpä veti kyllä melkosella draivilla. Tuo keikka oli samalta vuodelta kuin sauna veto, eli 2005. Ite tykkään hepun soitosta, omaperäinen tyyli eikä turhia tiluttele, paitti ne tarvittavat välipyrähdykset. Näköjään piristänyt daveakin soitossa ja biisinteossa. |
Lord of the strings 20.10.2007 13:09:06 (muokattu 20.10.2007 13:09:25) | |
---|
Etenkin Glen Droverin soitto upposi ihan kympillä! Helvetin näppärä kaveri kyllä. Mutta olenko ainoa, jonka mielestä koko tyypistä jää vähän sellainen hajuton-väritön-mauton -fiilis? Soundi on aika tylsä ja tyypistä puuttuu vain "se jokin". Hyvin se silti soittaa, sitä en voi kieltää. "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))> |
tommijk 20.10.2007 13:15:47 | |
---|
Soundi on aika tylsä ja tyypistä puuttuu vain "se jokin". Soundista oon kyllä samaa mieltä, ärsyttävän digitaalisen ja muovisen kuuloinen, sama koskee united abominationsin soundeja...vai johtuuko sneapin tuotannosta? Al pitrellillä oli ihan ässäsoundit edellisellä dvd:llä, varsinkin ne leadit..ahh |
Burn 20.10.2007 13:24:15 | |
---|
Näköjään piristänyt daveakin soitossa ja biisinteossa. Noo eiköhän Dave-setä anna sille fuduja vuoden sisällä :) Bändi hajoaa varmaan silloin kun Mustaine antaa vahingossa kenkää itselleenkin. Olipa kerran pedofiili, raiskaaja ja pappi. Ja siinä oli vasta tarinan ensimmäinen henkilö... |
Nieby 20.10.2007 13:49:12 | |
---|
Vittu kun en nähyt tuota keikkaa, olin menoja samaan aikaan... Näkisikö tuota mistään? Osta se DVD. Itelle oli tosiaan tuttua kauraa, kuten aiemmin mainitsin, olin jo kyseisen keikan kuullut ostamaltani levyltä... Ei se Mustaine ihan hirveessä vireessä ollut.. Ei edes "MustaineMoshia" tehnyt perkele. Mutta Megadeth on aina Megadeth. Siis pääasiahan on: I Don't Give A Fuck If You Hate Me.
Saatana saapuu nurkan takaa.
"Life sucks and then you fucking die." -Ozzy Osbourne
www.hardoxrock.com |
Nieby 20.10.2007 13:51:16 | |
---|
DVD:llä jo tuo. Tosiaan, aika hassua ja kierolla tavalla suunnattoman hienoa kun porukka laulaa kitarakohtia mukana. Kyllä Trustissa varsinkin tuo oli puhdasta parhautta.. :D Siis pääasiahan on: I Don't Give A Fuck If You Hate Me.
www.hardoxrock.com |
Nieby 20.10.2007 13:52:48 | |
---|
Siis pääasiahan on: I Don't Give A Fuck If You Hate Me.
www.hardoxrock.com |
Musta Arkipyhä 20.10.2007 14:32:20 (muokattu 20.10.2007 14:32:33) | |
---|
Perskuta olipas hyvä keikka! Rude awakening ei jotenkin toiminut - jotenkin into puuttui ,mutta tässä oli toinen ääni kellossa. Drover on erittäin sopiva soundiltaan ja tyyliltään Megadethiin ainakin tämän keikan perusteella. Keikan alkupuolella soundit kuulosti jotenkin suttuiselta ,mutta parani loppua kohden.Liekö vika sitten ollut omissa vastaanottimissa (boxi + TV) mene ja tiedä. Keikka palautti mieleen miten hyvä levy Cryptic Writings onkaan vaikka sitä usein lukee/kuulee dissattavan.She-Wolf oli loistava. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Thet 20.10.2007 16:36:33 | |
---|
Nyt pyörii symphony of destruction tolta keikalta. Aika mahtavaa. Yleisön huudot on erikoisia. Kuulostaa et ne laulais sen riffin aikana: MEGADETH, MEGADETH, mä olen MEGADETH. Hyvä keikka kaiken kaikkiaan ollut. Quidquid latine dictum sit, altum videtur. |
Börje 20.10.2007 17:27:19 | |
---|
Helvetin näppärä kaveri kyllä. Mutta olenko ainoa, jonka mielestä koko tyypistä jää vähän sellainen hajuton-väritön-mauton -fiilis? Soundi on aika tylsä ja tyypistä puuttuu vain "se jokin". Hyvin se silti soittaa, sitä en voi kieltää. Joo, ihan samaa mieltä olen. Tekniikkaa löytyy, mutta esim. uuden levyn sooloissa ei oikein mitään hienoa. Ja samoin rumpali; aika tylsää ja groovetonta menoa. Myös uuden levyn soundit ovat aivan järkkyttävän munattomat; Sneapin Andyn kliinisyys-pyrkimykset menee jo liian pitkälle. You suck, sanoo Hra Devin ja sillon muuten imetään! |
Brother Tohveli 20.10.2007 18:24:34 | |
---|
Nyt pyörii symphony of destruction tolta keikalta. Aika mahtavaa. Yleisön huudot on erikoisia. Kuulostaa et ne laulais sen riffin aikana: MEGADETH, MEGADETH, mä olen MEGADETH. "Megadeth, Megadeth, aguante Megadeth." Se menee kai jotenkin noin mun tietääkseni. |
Sälski 20.10.2007 19:35:06 (muokattu 20.10.2007 19:36:05) | |
---|
Joo, ihan samaa mieltä olen. Tekniikkaa löytyy, mutta esim. uuden levyn sooloissa ei oikein mitään hienoa. Ja samoin rumpali; aika tylsää ja groovetonta menoa. Myös uuden levyn soundit ovat aivan järkkyttävän munattomat; Sneapin Andyn kliinisyys-pyrkimykset menee jo liian pitkälle. JOO! BC Richit ja jazz muusikot(Poland/Gar(r.i.p)) takas ni saatais ne peace sells soundit! E:kämmäs :) Detonator 666 -
At The Dawn Of Sadistic Infernal Holocaust
http://muusikoiden.net/levylista/lista.php?list_id=3175 |
Disposable 20.10.2007 20:18:18 | |
---|
Noo eiköhän Dave-setä anna sille fuduja vuoden sisällä :) Bändi hajoaa varmaan silloin kun Mustaine antaa vahingossa kenkää itselleenkin. Ohhohoo, Touché! Plussanarvoinen läppä. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
Painajaismainen 20.10.2007 20:20:00 | |
---|
Ihan kova keikka mutta huvitti kun Glenn käytti kolmea kitaraa(sähkö) ja Mustaine vaihtoi skebaa kuin sukkaa. Varmaan seittemän eri V:tä näkyi olevan. Dave alkoi hieman herkistelemään. "Ainahan sitä voi perustaa kanalan ja vetäytyä maaseudun rauhaan, tai viljellä kukkakaalia." - Pantse Syrjä |
Kasperi Tervonen 20.10.2007 20:25:09 | |
---|
Helvetin näppärä kaveri kyllä. Mutta olenko ainoa, jonka mielestä koko tyypistä jää vähän sellainen hajuton-väritön-mauton -fiilis? Soundi on aika tylsä ja tyypistä puuttuu vain "se jokin". Hyvin se silti soittaa, sitä en voi kieltää. Tismalleen samaa mieltä. En viitsi äijän soittoa alkaa sen koommin analysoimaan, sillä sanoit jo kaiken oleellisen. :) Ps. Onko joku muukin sitä mieltä, että Al Pitrelli vetää rude awakeningilla maukkaammat soolot kuin Drover tänä päivänä, vaikkei hänkään ihan orjallisesti apinoi Friedmania? "Voisin helvetti video no pitäiskö se video laittaa you tubeen vai jotain..." -Ushimir |
DaKiller 20.10.2007 21:33:16 | |
---|
Helvetin näppärä kaveri kyllä. Mutta olenko ainoa, jonka mielestä koko tyypistä jää vähän sellainen hajuton-väritön-mauton -fiilis? Soundi on aika tylsä ja tyypistä puuttuu vain "se jokin". Hyvin se silti soittaa, sitä en voi kieltää. Minäkin olen samaa mieltä. Pakkohan se oli sanoa. Marttia tulee aina ikävä katsellessa megadethia nykypäivänä. Ja Menzaa ja ellefsonia. Ne jätkät vain kuului megakuloon, kuin muna perseeseen. |
Bobana 20.10.2007 22:07:18 | |
---|
Todella tiukka veto oli mutta hätkähdin kuitenkin sitä kuinka Dave on vanhentunut... Liekö syynä sitten tissuttelu tai mikä. En tiedä. Mutta meno oli todella kovaa. Onneksi potkasiva sen pihalle siitä Metalluka.. eiku metallikko... eiku mikä hitto sen bändin nimi nyt olikaan... ja alotti Megadeth:in. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
ballfish 20.10.2007 22:57:36 | |
---|
Todella tiukka veto oli mutta hätkähdin kuitenkin sitä kuinka Dave on vanhentunut... Liekö syynä sitten tissuttelu tai mikä. En tiedä. Se on se krapulasänki. "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |