Aihe: Megadeth
1 2 3 4 589 90 91 92 93231 232 233 234 235
Sick Planet
01.08.2011 12:57:51

Kompressori: Nii just pojat. Puhutaas taas megadethistä.

Megadeth ei ole tainnut tehdä montaa laulua jonka nimessä esiintyy sana DETH tai DEATH tai DEAD ? mielestäni aika jännää.
tuleeko teillä mitä lauluja näistä mieleen?

No nimeeppä kolme kappaletta joissa esiintyy sana DETH, sen jälkeen kaksi kappaletta joiden nimessä on DETH??
Kompressori
01.08.2011 12:58:31 (muokattu 01.08.2011 12:59:06)
neuvone: No nimeeppä kolme kappaletta joissa esiintyy sana DETH, sen jälkeen kaksi kappaletta joiden nimessä on DETH??

En osaa nimetä siksi kysyn teiltä. Olikohan ekalla levyllä semmonen kuin RATDETH?
ROTTAKUOLEMA?
Sick Planet
01.08.2011 13:01:19

Kompressori: En osaa nimetä siksi kysyn teiltä. Olikohan ekalla levyllä semmonen kuin RATDETH?
ROTTAKUOLEMA?

Etkö oo kuullu esim. ekan levyn Wicked World-kappaletta??
CountX
01.08.2011 13:05:42
Kompressori: Olikohan ekalla levyllä semmonen kuin RATDETH?
ROTTAKUOLEMA?

Se on Rattlehead, ei suinkaan mikään rottakuolema. :)
"You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni
Kompressori
01.08.2011 13:13:57
neuvone: Etkö oo kuullu esim. ekan levyn Wicked World-kappaletta??

en oo,liekkö hyvä? epäilen koska livenä en oo kuullu viimeiseen 10v mitä oon keikoilla ollu.. eikös aina livenä soiteta parhaimmat kappaleet?
Sick Planet
01.08.2011 13:20:21

Kompressori: en oo,liekkö hyvä? epäilen koska livenä en oo kuullu viimeiseen 10v mitä oon keikoilla ollu.. eikös aina livenä soiteta parhaimmat kappaleet?

Joo, itekki oon ihmetelly, eivät soittaneet eilenkään kun kävin Jäähallilla kattomassa
Hypetreme
01.08.2011 13:20:39
neuvone: No nimeeppä kolme kappaletta joissa esiintyy sana DETH, sen jälkeen kaksi kappaletta joiden nimessä on DETH??

Minä voin mainita yhden Megadethin kappaleen jossa tuo esiintyy: Last Rites/Loved To Deth
Jackson DXMG w/ Seymour Duncan SH-6- Fender Frontman 15w- M-Audio Profire 610- Yamaha HS50M
dinghie
01.08.2011 13:35:51
Hypetreme: Minä voin mainita yhden Megadethin kappaleen jossa tuo esiintyy: Last Rites/Loved To Deth

Niin paitsi että ei. Kyllä se ihan Death on.

Ensimmäinen kappalehan Megadethille oli nimeltään Megadeth, ja se toimi pohjana Set the World Afirelle.
"Mun mielestä Kill em' all edustaa just semmosta alkumetallican meininkiä!" -turkulainen hevimedalmies
Sick Planet
01.08.2011 13:39:31

dinghie: Niin paitsi että ei. Kyllä se ihan Death on.

Ensimmäinen kappalehan Megadethille oli nimeltään Megadeth, ja se toimi pohjana Set the World Afirelle.

http://en.wikipedia.org/wiki/Set_the_World_on_Fire

See also

* "Set the World Afire", a song by Metallica from So Far, So Good... So What!
dinghie
01.08.2011 13:42:29 (muokattu 01.08.2011 13:42:53)
neuvone: http://en.wikipedia.org/wiki/Set_the_World_on_Fire

See also

* "Set the World Afire", a song by Metallica from So Far, So Good... So What!

no sepäs.. :D
"Mun mielestä Kill em' all edustaa just semmosta alkumetallican meininkiä!" -turkulainen hevimedalmies
Hypetreme
01.08.2011 13:48:14
dinghie: Niin paitsi että ei. Kyllä se ihan Death on.

Huomasin kyllä että jossain internetissä lukee "Death" mutta Megadethin virallisilla sivuilla siellä Discography-osiossa se on kyllä "Deth".
Jackson DXMG w/ Seymour Duncan SH-6- Fender Frontman 15w- M-Audio Profire 610- Yamaha HS50M
dinghie
01.08.2011 14:22:34 (muokattu 01.08.2011 14:37:03)
Hypetreme: Huomasin kyllä että jossain internetissä lukee "Death" mutta Megadethin virallisilla sivuilla siellä Discography-osiossa se on kyllä "Deth".

En mä sitä jostain internetistä tarkistanu ku levyn takakannesta. Eikä se ole remaster.
Arkka
01.08.2011 16:09:51

dinghie: En mä sitä jostain internetistä tarkistanu ku levyn takakannesta. Eikä se ole remaster.

http://www.vinylrecords.ch/M/ME/Meg … Business-CA/killing-business-11.jpg
http://1.bp.blogspot.com/_3nNkcQ1t7 … g_is_my_business_retail_cd-back.jpg

ei se oo nii justiin
Stalkah
01.08.2011 17:12:30 (muokattu 01.08.2011 17:15:05)

Arkka: http://www.vinylrecords.ch/M/ME/Meg … Business-CA/killing-business-11.jpg
http://1.bp.blogspot.com/_3nNkcQ1t7 … g_is_my_business_retail_cd-back.jpg

ei se oo nii justiin

Hohoo, ei näköjään!

Noista jossain muodossa kuolemaa sisältävistä kappaleennimistä:

Last Rites... Loved to Death
Wake up Dead
Shadow of Deth
Blessed are the Dead
You're Dead
(+ Sudden Death ja Never Dead)

Ja loppuun ku lisää vielä Die Dead Enoughin ni meinaa mennä jo THV:n puolelle.

Oishan tohon ollu vielä noita die-sanan sisältäviä tai muuten selvästi kuolemaan viittaavia kipaleita useampiakin, mut ei nyt kehtaa ruveta hakemaan niin kaukaa, tarpeeks spedeilyä muutenkin. Eihän noissa kuolo-aiheisissa kappaleissa nyt muuta kun että tuppaavat olemaan vähäsen kulunu juttu ja yhtään sen pidemmälle ei päästä kertomalla päinvastasesta (Never Dead).

Kyllähän se Dave on kynäilypuolen on muuten aina osannu hyvin, miusta sen lyriikoissa on aina ollu iha hyvää sanailua ja ilmasua, mut aiheet tuppaa suurimmaks osaks junnaamaan niissä tappeluissa, sodissa ja kuolemissa, tavalla tai toisella. Noh, toisaalta sehä kuuluukii thrashiim.
Älä Antti kouki, kontti on auki! B.O.D. netissä - Myspace | Maihinnousu.net | Last.fm
Sick Planet
02.08.2011 16:39:11

Stalkah:

Oishan tohon ollu vielä noita die-sanan sisältäviä tai muuten selvästi kuolemaan viittaavia kipaleita useampiakin, mut ei nyt kehtaa ruveta hakemaan niin kaukaa, tarpeeks spedeilyä muutenkin. Eihän noissa kuolo-aiheisissa kappaleissa nyt muuta kun että tuppaavat olemaan vähäsen kulunu juttu ja yhtään sen pidemmälle ei päästä kertomalla päinvastasesta (Never Dead).

Kyllähän se Dave on kynäilypuolen on muuten aina osannu hyvin, miusta sen lyriikoissa on aina ollu iha hyvää sanailua ja ilmasua, mut aiheet tuppaa suurimmaks osaks junnaamaan niissä tappeluissa, sodissa ja kuolemissa, tavalla tai toisella. Noh, toisaalta sehä kuuluukii thrashiim.

No lähetään hakemaan sitten aivan toista ääripäätä eli airommmeideniä. Jos tekis listan kappaleista joissa EI OLE sanoja OF ja THE niin ne voisi laskea varmaan yhden käden sormilla. Toinen on sitten tämä "kynäilypuoli" Jos muinainen mytologia ynnämuut ns. satuilut ja fiktiiviset paskapuheet kiinostavat niin mikäs siinä.
Arkka
02.08.2011 17:00:01

neuvone: No lähetään hakemaan sitten aivan toista ääripäätä eli airommmeideniä. Jos tekis listan kappaleista joissa EI OLE sanoja OF ja THE niin ne voisi laskea varmaan yhden käden sormilla. Toinen on sitten tämä "kynäilypuoli" Jos muinainen mytologia ynnämuut ns. satuilut ja fiktiiviset paskapuheet kiinostavat niin mikäs siinä.

Oon ymmärtäny että ne olis enempiki kalastusaiheisia.
Stalkah
03.08.2011 14:57:59 (muokattu 07.08.2011 16:06:59)

neuvone: No lähetään hakemaan sitten aivan toista ääripäätä eli airommmeideniä. Jos tekis listan kappaleista joissa EI OLE sanoja OF ja THE niin ne voisi laskea varmaan yhden käden sormilla. Toinen on sitten tämä "kynäilypuoli" Jos muinainen mytologia ynnämuut ns. satuilut ja fiktiiviset paskapuheet kiinostavat niin mikäs siinä.

Joo, aikamoiset ässät latasit pöytään kyl, perustelitki vielä nii armottoman hyvin että noita siun argumenttejä vastaan on aika mahoton käydä. Eihä tähä voi enää mitää oikee sanoa muuta ku et suurena Maiden-fanina sydämeni itkee verta, sappinestettä ja muita eritteitä ku menit noi pahasti sanomaan.

Arkka: Oon ymmärtäny että ne olis enempiki kalastusaiheisia.

Ei siis lentäjä-ässä- ja korkeusaiheisia?
Älä Antti kouki, kontti on auki! B.O.D. netissä - Myspace | Maihinnousu.net | Last.fm
dinghie
10.08.2011 20:28:50
Hoho, Mustaine meinaa että Lars, Ellefson, Hetfield ja hän tekisivät levyn.
http://www.roadrunnerrecords.com/bl … ?mode=Article&newsitemID=161800
Stradlin
10.08.2011 20:44:12 (muokattu 10.08.2011 20:45:42)
dinghie: Hoho, Mustaine meinaa että Lars, Ellefson, Hetfield ja hän tekisivät levyn.
http://www.roadrunnerrecords.com/bl … ?mode=Article&newsitemID=161800

"(The MEGADETH lineup featuring Friedman and drummer Nick Menza) wasn't the most important lineup anyways. The lineup that we have right now has achieved more than those guys ever did."

Tottakai sen tavallaan kuuluukin sanoa noin ja varmaan tuleva levykin on parasta Megadethia ikinä, mutta silti aika hämmentävä kommentti.
"Doom antoi minulle lisä voimaa." - Kompressori
Arkka
10.08.2011 22:07:01

Ei taida Hetukka oikein välittää noista sivuprojekteista nykysin.

Olishan tuo mielenkiintosta. Kyse kuitenkin olis varmaan enemmän eeppisestä tarinasta, onnellisista lopuista ja muista ideologioista ku hyvästä musasta. Tai mistäs sitä tietää.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)