Super-Jari 01.05.2006 12:43:14 | |
---|
Lopeta nyt tuo jeesustelu. Kaikki ei siitä tykkää, so what? Sulla vissiin loppui huumorintaju samalla kun kasvoit aikuiseksi. Harmi. |
Bobana 01.05.2006 18:11:09 | |
---|
Sulla vissiin loppui huumorintaju samalla kun kasvoit aikuiseksi. Harmi. Mulla on lyhyt tulilanka ja ruuti on kuivaa. Sex, choppers and rock´n roll!!! |
Lapis 01.05.2006 21:13:39 | |
---|
En kyllä ite oo tuollaista huomannut, missä kohdassa se tapahtuu ensimmäisen kerran? En muista. Huomasin sen vain siitä kun se välillä vetää Shuren Beta58A:han jossa on se sininen kumihässäkkä siinä grillin ympärillä. Yhtäkkiä se häviää ja tulee taas takaisin. Heh! Olisi nyt vetänyt samaan mikkiin koko ajan niin kukaan ei olisi huomannut mitään. |
Lento-V-mies 09.08.2006 16:27:49 | |
---|
Lapio on oikeassa. Ripperin aikaiset on toimivaa hevanderia, mutta samalla tavalla kuin St. Anger on hyvä. Hyvä levy, väärä bändin nimi No nimen omaan! Ripperin aikainen Priest toimii, mutta Judas Priest jossa laulaja ja saundi yleensäkin kuulostaa niin amerikkalaiselta ei vaan toimi! --- Judas Priest on kyllä ehdottomasti suosikkibändini. Se kehittyy koko ajan ja säilyttää silti oman tyylinsä. Angel of Retribution on kyllä niin erinomainen albumi että huh huh! Aivan loistava, ei tohon voi muutakaan sanoa. En minä siitä löydä yhtään porsaanreikää. Jos joku bändi sai minut heviin mukaan ja innosti vielä soittamaan sähkökitaraa niin se on Judas Priest. Ihmeen aliarvostettu bändi se tosin. Myytyjä levyjä jotain alle 40 miljoona joidenkin tietojen mukaan. Noin 30 vuotinen bändi joka on varmasti ollut monien hevibändien innoittaja, mutta silti sitä nykyään arvostetaan vähemmän kuin näitä uusia bändejä. Ei siinä mitään siis, kaikki kuuntelee sitä mistä tykkää, mutta kuinka moni on edes koettanut Judas Priestiä kuunnella? Jos tykkää rankasta mätöstä niin kuuntelee Painkiller albumin läpi. Jos "kasarihevi" on mieleen niin sitten Defenders of the Faith. Kuka muka ei jää koukkuun esimerkiksi Breaking the Law kappaleeseen? |
Lento-V-mies 09.08.2006 16:33:56 (muokattu 09.08.2006 16:35:28) | |
---|
Judas Priest on eittämättä yksi heavyn kulmakivistä. Sitä ei voi kiistää ja loisto musaa tekivät. Mutta miten ihmeessä he kompastuivat tuolla lailla ja tekivät Turbo Loverin...? Siis AIVAN HIRVITTÄVÄN paska biisi. Herran jesta sentään. Outoa. Muuten ei ole kyllä vinoilulle sijaa Kukin kuuntelee sitä mistä tykkää, mutta oma mielipiteeni asiaan on se, että Turbo Lover on hemmetin hyvä kappale ja hemmetin moni muukin tykkää siitä vaikka inhoaa Turbo-albumia. Ei Turbo kyllä niin huono ole... ihan toimivaa kamaa siinä on. Mulla on noi kaikki Priestin DVD:t, eli 4, ja täytyy sanoa että ihan hyvin bändi toimii livenä. Live Vengeance on ehkä paras, sitten Electric Eye. Rising in the East toimii, mutta lauluääni on Robilla nykyään aika huono :( |
Super-Jari 09.08.2006 16:57:07 | |
---|
lauluääni on Robilla nykyään aika huono :( Mun mielestä se on parantunu. Alempi ääni vakuttaa. Raspimpi ja äijempi. Ei edes itse Nahkakapinallinen jaksa kiekua loputtomiin :) |
Spiral 09.08.2006 18:31:55 | |
---|
Mun mielestä se on parantunu. Alempi ääni vakuttaa. Raspimpi ja äijempi. Ei edes itse Nahkakapinallinen jaksa kiekua loputtomiin :) Samaa mieltä. Robin matala murahtelu esim. joillakin sen soololevyn biiseillä on todella miehekästä! ;) Sais harrastaa enemmänkin. |
Lento-V-mies 09.08.2006 19:22:37 (muokattu 09.08.2006 19:23:39) | |
---|
Ei millään pahalla mutta oletteko varmasti katsoneet Rising in the East DVD:n? Siinä Rob laulaa tavallaan nuotin vierestä aina kaikissa korkeimmissa osuuksissa. Ei kuulosta oikealta eikä se pääse ihan tarpeeks korkealle vaikka kuinka yrittää. Ja matalat äänetkin on vähän niin ja näin, onhan ne joo saattanu parantuakin, mutta studiossa se on vielä hyvä! Ja hei, olihan niillä tossa kaksi maailmankiertuettakin peräkkäin (reunion 2004) (retribution 2005). Mutta sääliksi käy kun mies vain tuijottaa lattiaa tai nojaa johonkin pa-laitteeseen :( En tiedä onko sillä muisti kanssa vähän menny huonompaan suuntaan, sillä se syy miksi se kattoo lattiaan lavan keskellä on se, että siinä on monitori jossa lukee ne lyriikat. Siis harmittaa pirusti ihan Robinkin kannalta tuo.. itse olen niin fani ettei se mua silleen haittaa :) |
Super-Jari 09.08.2006 20:14:17 (muokattu 09.08.2006 20:14:28) | |
---|
Oulussa ainakin veti niin että mulla tuli 13 kiloa paskaa housuun enkä ole pessyt niitä vieläkään pois. e. veti siis vokaaleita |
lapio 09.08.2006 21:54:38 | |
---|
Ja hei, olihan niillä tossa kaksi maailmankiertuettakin peräkkäin (reunion 2004) (retribution 2005). Hehe, yritätkö provotella? Vaikkei enää ihan huippukorkeisiin kiljaisuihin yltänytkään, niin metallijumala lauloi suohon miltei kaikki livenä näkemäni metallikiekujat. Pari kertaa on tullut todistettua Halfordin livekunto ja enpä moittisi, juurikin vuosina 2004 ja 2005. Oulussa ainakin veti niin että mulla tuli 13 kiloa paskaa housuun enkä ole pessyt niitä vieläkään pois. Enkä minä ole vielä pessyt pois niitä paskoja jotka vasaran housuista roiskuivat päälleni. Kiveo! Kiviä on vaarallista ottaa! |
kh 203 09.08.2006 22:04:01 | |
---|
PAINKILLER!!!! Unelmani olisi soittaa ruotsalaisessa naisbändissä, ei sillä musiikilla niin väliä... |
Mr. Mustard 10.08.2006 00:04:59 | |
---|
Stained Class on merkkipaalu, joka määritteli koko genren uusiksi. Vaikka British Steel on kaupallisesti suositumpi, niin ensinmainittu on historiallisessa mielessä tärkeämpi. "Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..."
- Lemmy Kilmister |
Lento-V-mies 10.08.2006 09:46:25 | |
---|
Ja hei, olihan niillä tossa kaksi maailmankiertuettakin peräkkäin (reunion 2004) (retribution 2005). Hehe, yritätkö provotella? Yritän selittää itselleni miksi herran ääni voi olla huonossa kunnossa :) 2004 oli maailmankiertua, samoin 2005. Näin ollen kun tuo Rising in the East joskus 2005 kuvattiin, niin Halfordin ääni saattoi olla vähän kärsinyt. |
Stalkah 10.08.2006 11:19:29 | |
---|
kyllähän tuo priest pitäisi kuulua osaksi joka hevimiehen levyhyllyä. itse pidän bändistä mutta levyhyllyssä on vain vaivaiset neljä levyä. hyvää musiikkia on pojat onnistunu tekemään, uusinkii lätty on yks parhaista! seuraavaa levyä ootellessa ei auta muu ku ostella vanhoja. Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa - röytää, siinä vasta hieno sana! |
foetor ex ore 10.08.2006 11:23:03 | |
---|
Musta 70-luvun tuotanto on parasta. Killing Machine, Stained Class etc. Sitten Defenders of the Faith. |
rheinone 10.08.2006 11:59:12 | |
---|
Yritän selittää itselleni miksi herran ääni voi olla huonossa kunnossa :) 2004 oli maailmankiertua, samoin 2005. Näin ollen kun tuo Rising in the East joskus 2005 kuvattiin, niin Halfordin ääni saattoi olla vähän kärsinyt. Kas kun mä en oo huomannu tollasta Rising In The East DVD:llä. Angel Of Retribution albumin bonus-DVD:n livematsku on kyllä munkin mielestä vielä parempaa kamaa kuin tuo Rising In The East kokonaisuudessaan, joka sekin on loistava tallenne. Sanos joku piisi, jossa Halford vetää Rising In The Eastillä nuotin vierestä. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
arppah8 10.08.2006 12:33:53 | |
---|
Sanos joku piisi, jossa Halford vetää Rising In The Eastillä nuotin vierestä. Kyllähän Robilla korkeat äänet jäävät alavireisiksi koko ajan. Eipä kyllä haittaa meikäläistä. Muuten Metal Godilla laulu kulkee mallikkaasti. ...and music?
Well, it's just entertainment folks. |
Super-Jari 10.08.2006 16:16:18 | |
---|
Kyllähän Robilla korkeat äänet jäävät alavireisiksi koko ajan. Eipä kyllä haittaa meikäläistä. Muuten Metal Godilla laulu kulkee mallikkaasti. Metal God ei erehdy. Bändi soittaa väärin. |
Lento-V-mies 10.08.2006 16:17:33 (muokattu 10.08.2006 16:29:22) | |
---|
Sanos joku piisi, jossa Halford vetää Rising In The Eastillä nuotin vierestä. Kyllähän Robilla korkeat äänet jäävät alavireisiksi koko ajan. Eipä kyllä haittaa meikäläistä. Muuten Metal Godilla laulu kulkee mallikkaasti. Joo, totta.. korkeat äänet nimenomaan.... eli voisin sanoa tohon: "kaikki kappaleet", mutta esim. se kirkaisu siinä ennen Judas Risingin sooloa tai Painkiller yleensäkin. Joku voi sanoa sitä improvisoinniksi mutta hän kyllä huijaa itseään :/ Jos Rising in the East olisi ainut kokemukseni Priestistä niin tokkopa tuo haittaisi, mutta olen jokaisen studio ja live albumin kuunnellut kyllästymiseen asti läpi ja kaikki DVD:t katsonut useaan kertaan läpi niin vertailuvaraa on. Ei toi muakaan niin paljoo haittaa ettäkö en Priestiä kuuntelisi, mutta sen verran on sävelkorvaa suotu (ei kuitenkaan kovin paljoa :), että se häiritsee hieman kun Halford ei pysty laulamaan entiseen malliinsa. Ikä alkaa painaa varmasti, mutta ennen kuin joku sanoo että kaikki ton ikäset laulajat on samassa jamassa niin esim. Klaus Meine laulaa yhä erittäin hyvin myös korkealta, samoin Biff Byford. Mutta Judas Priest on silti luultavasti mun mielestä paras bändi. (Niin ja toivon ettei kukaan ota nokkiinsa näistä minun kommenteista, sillä tässä en ole ketään haukkunut tai silleen, vähiten Rob Halfordia. Totesin vain että eipä yllä lauluääni yhtä korkealle kuin ennen, ja saman ovat todenneet kaikki Judas Priest-fanit joiden kanssa olen rupatellut). |
rheinone 10.08.2006 16:48:55 (muokattu 10.08.2006 17:12:17) | |
---|
Joo, totta.. korkeat äänet nimenomaan.... eli voisin sanoa tohon: "kaikki kappaleet", mutta esim. se kirkaisu siinä ennen Judas Risingin sooloa Täh, eihän siinä ole mitään korkealle menevää kirkaisua ennen sooloa? tai Painkiller yleensäkin. Joku voi sanoa sitä improvisoinniksi mutta hän kyllä huijaa itseään :/ Tohon Painkilleriin nyt on otettu mukaan sitä muodikasta örinäsaundia lauluun. En tosin väitä etteikö Halford olis ton joskus paremminkin vetäny. E: Rising In The Eastilla mua häiritsee ehkä eniten se että kundit, varsinkin Halford ja Travis, on niin väsyneen olosia, ei niinkään musiikilliset vajavaisuudet. Ainakin stadin keikalla bändi tuntu olevan paremmassa vedossa kuin tolla DVD:llä. Vuoden 2005 ehkä paras keikka. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |