![]() 31.01.2013 21:11:19 (muokattu 31.01.2013 21:28:49) | |
---|---|
"She Slipped Away" yllätti positiivisesti allekirjoittaneen. Muuten Kings & Thieves ei kummoista vaikutusta tehnyt. Ei kuitenkaan ehkä niin huono, kuin lukemieni arvosteluiden perusteella saattoi odottaa. Edit: Imperiumin messulauden Queensr˙che-ketjusta bongattu tämmöinen: GEOFF TATE's QUEENSR_CHE Signs With CLEOPATRA, Announces More Lineup Changes - Jan. 24, 2013 The Geoff Tate-fronted version of QUEENSR_CHE has signed a worldwide record deal with the Los Angeles-based independent label Cleopatra Records. Although a lineup for Tate's QUEENSR_CHE was originally announced in the fall of 2012, things have changed. The band will now feature Tate along with bassist Rudy Sarzo (OZZY OSBOURNE, DIO, WHITESNAKE, QUIET RIOT), guitarist Kelly Gray (QUEENSR_CHE 1998-2001), keyboardist Randy Gane and new additions, guitarist Robert Sarzo (QUIET RIOT, HURRICANE) and drummer Simon Wright (AC/DC, DIO, RHINO BUCKET). Wright takes over for previously announced drummer Bobby Blotzer, who will be returning to RATT as an integral part of the band that made him famous. "I'm very much looking forward to being involved in the QUEENSR_CHE project with Geoff," states Wright. "I've always admired his singing and songwriting and working with Rudy Sarzo again is going to be cool! Between this and my other project, DIO DISCIPLES, I look forward to a very busy year!" QUEENSR_CHE, with all members cited above, will soon be entering the studio for the first Cleopatra effort due out later this year. Legendary guitar slinger K.K. Downing of JUDAS PRIEST fame will be making a special guest appearance on the forthcoming CD, as will KING'S X guitarist Ty Tabor and Blotzer. Tabor comments, "I'm very happy that Geoff considered me for this record. It will be great to play with all of these great musicians." Beginning in early April, Tate's QUEENSR_CHE will be hitting the road to celebrate the 25th anniversary of the band's epic 1988 release, "Operation: Mindcrime", performing all fifteen songs from the album along with other well-known hits and rarities from the catalog they've compiled over the past 30 years. "I try to surround myself with the best players available and feel our longtime fans deserve nothing less," says Tate. "I expect the forthcoming effort to be one of our best yet." Tate, who was fired from QUEENSR_CHE in June 2012 after fronting the group for three decades, last year sought to prevent his former bandmates from touring and operating under the QUEENSR_CHE name without him. While ruling against Tate, the presiding judge determined that there was no legal hurdle in Tate also using the name with an all-new lineup of musicians. "I don't see any reason that Mr. Tate can't have the benefit, if he gets other members, of whatever name he uses of using the brand," Superior Court Judge Carol A. Schapira said during the July 13, 2012 court hearing. "I think (doing that would be) inherently confusing, although I'm sure the market can get these things sorted out," she added. Last November, Tate released his first solo CD in over a decade titled "Kings & Thieves" (InsideOut Music) and toured with his solo band in support of the CD, which included dates with the legendary ALICE COOPER. http://www.blabbermouth.net/news.as … ?mode=Article&newsitemID=185329 "Neuvostoliittolainen työnsankari Igor Vatussalenko lypsi tunnissa 47 seipäällistä heinää. Kuvassa hänen enonsa." - Puavali | |
![]() 31.01.2013 23:17:31 | |
On täysin mahdotonta ajatella tuota Taten epämääräistä remmiä Queensr˙chenä. Uusia ukkoja haalitaan vähän sieltä sun täältä sitä mukaa kun entisiä tippuu kärryiltä. Joku Geoff Tate Band olisi oikea nimi tuommoiselle porukalle. | |
![]() 01.02.2013 07:32:59 | |
hevikivinen: On täysin mahdotonta ajatella tuota Taten epämääräistä remmiä Queensr˙chenä. Uusia ukkoja haalitaan vähän sieltä sun täältä sitä mukaa kun entisiä tippuu kärryiltä. Joku Geoff Tate Band olisi oikea nimi tuommoiselle porukalle. Itse näen asian toisinpäin. Wilton & CO:n kannattaisi vaihtaa nimen q-tribuutiksi tai joksikin muuksi. Vice President of KISS Army Finland
KAF-jäsenkortilla On The Rocksin hanajuomista -50%. Liity -> www.kissarmyfinland.com | |
![]() 01.02.2013 08:01:11 | |
joukov: Itse näen asian toisinpäin. Wilton & CO:n kannattaisi vaihtaa nimen q-tribuutiksi tai joksikin muuksi. Jaa miten niin?? Siinähän on sentään kolme alkuperäistä Queensr˙chen jäsentä sekä Lundgren, joka ehti olla mukana "ehjän" bändin viime vaiheissa. Tatehan rimpuilee ihan yksin kyliltä kerätyn palkkasoturisakkinsa kanssa! En ymmärrä, miten arvostat bändin laulajaa noin paljon, että hänellä olisi oikeus viedä yhtyeen nimi mukanaan? Ja jos ihan tarkkoja ollaan, Tate ei edes ole ihan alkuperäinen Queensr˙chen jäsen, vaan muut pyysivät hänet laulamaan ekalle levylle. | |
![]() 01.02.2013 08:34:58 | |
Joo, Taten kannattais ehkä vetää sukkahousut jalkaan, sulka päähän ja siirtyä Broadwaylle vetään cabareetaan. | |
![]() 01.02.2013 14:38:05 (muokattu 01.02.2013 14:39:22) | |
hevikivinen: En ymmärrä, miten arvostat bändin laulajaa noin paljon, että hänellä olisi oikeus viedä yhtyeen nimi mukanaan? Käyhän vilkaisemassa kuka ne bändin biisit on tehnyt uran alusta lähtien niin ymmärrät. Jos Faker˙che vetäisi vain biisejä, jotka ovat tehneet tai olleet mukana tekemässä niin aika lyhyeksi jäisi keikka. Wilton, Jackson ja Rockenfield ovat olleet pelkkä taustabändi koko bändin uran ajan. Lundgren on täysin väärä jätkä yhtyeseen, täysi nolla. Vice President of KISS Army Finland
KAF-jäsenkortilla On The Rocksin hanajuomista -50%. Liity -> www.kissarmyfinland.com | |
![]() 01.02.2013 14:48:06 | |
joukov: Lundgren on täysin väärä jätkä yhtyeseen, täysi nolla. Aina se Kelly Grayn pieksee. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. | |
![]() 01.02.2013 14:48:11 | |
joukov: Käyhän vilkaisemassa kuka ne bändin biisit on tehnyt uran alusta lähtien niin ymmärrät. Jos Faker˙che vetäisi vain biisejä, jotka ovat tehneet tai olleet mukana tekemässä niin aika lyhyeksi jäisi keikka. Wilton, Jackson ja Rockenfield ovat olleet pelkkä taustabändi koko bändin uran ajan. Lundgren on täysin väärä jätkä yhtyeseen, täysi nolla. Oli se tate & wilton kokoonpanolla jo kultsallakin melko surkeeta menoa. "Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori | |
![]() 01.02.2013 15:54:01 | |
joukov: Käyhän vilkaisemassa kuka ne bändin biisit on tehnyt uran alusta lähtien niin ymmärrät. Jos Faker˙che vetäisi vain biisejä, jotka ovat tehneet tai olleet mukana tekemässä niin aika lyhyeksi jäisi keikka. Wilton, Jackson ja Rockenfield ovat olleet pelkkä taustabändi koko bändin uran ajan. Lundgren on täysin väärä jätkä yhtyeseen, täysi nolla. Jos näin nyt on niin sehän merkitsisi että CDG:n olisi pitänyt lähtiessään ottaa QR nimi haltuunsa. Wilton itseasiassa QR:n heavyaikoina ollut tekemässä about 50% biiseistä ja musiikillisesti vastannut aivan varmasti enemmän kuin esim. Tate. Tate muutenkin tehnyt kaikkensa rahastaakseen bändillä sen ohella kun on pilannut "brändin", tämän lisäksi mennyt vielä pilaamaan instrumenttinsa kessulla ja viinillä. Wilton, pals & Todd sentään soittavat kunnon biisejä ja asenteella. Plus uutta levyä kehtaa ehkä odottaakkin sillä teasereissa oli jo parempia paloja kuin kaikissa viimeisen 15v aikana julkaistuissa levyissä yhteensä, mistä iso osa ollut Taten ja ulkopuolisten säveltäjien tekosia. Ja koko 15v minkä Tate bändiä johtanut on meno ollut vitullista alamäkeä. | |
![]() 01.02.2013 17:12:40 | |
joukov: Käyhän vilkaisemassa kuka ne bändin biisit on tehnyt uran alusta lähtien niin ymmärrät. Jos Faker˙che vetäisi vain biisejä, jotka ovat tehneet tai olleet mukana tekemässä niin aika lyhyeksi jäisi keikka. Oho, vai Faker˙che! Melkoinen solvaus pläjähti sieltä. Sinähän mahoton Tate-fani tunnut olevan. Ei minun tarvitse käydä vilkaisemassa biisitietoja, koska muistan ne oikein hyvin. Olenhan ostanut kaikki bändin levyt heti niiden ilmestyttyä Warningista alkaen. Taten nimi on niissä siksi, koska hän sanoitti kappaleita, ei hän ole koskaan mitään säveltänyt. Sen ovat muut bändin jätkät kertoneet. Totta toki on, että Chris DeGarmolla oli huomattava osuus Queensr˙chen parhaissa kappaleissa, mutta onhan toki Wiltonkin ollut tekemässä monia hyviä biisejä. Mutta Tatea ei tähän kisaan kannata vetää mukaan. | |
![]() 01.02.2013 17:57:55 | |
Laput silmillä siis ja vähätellään GT:n roolia bändissä. Outoa, että monessa biisissä on musiikkiakin jos Tate on vain sanoittanut ne ja ainoa nimenä mainittu. Levyt löytyvät myös omasta hyllystä ja bändiä on kuunneltu Rage for Orderin julkaisusta lähtien, ehkä hiukan ennenkin. Tässä pätkä artikkelia heinäkuulta: Tate does not deny that he was the last to join the band when it was formed under the name The Mob but he takes issue with allegations that he did not contribute to the Queensryche EP when he sang and co-wrote Lady Wore Black with ex-guitarist Chris DeGarmo and helped pay recording costs. He also states that leaving the band was not something he ever wanted. In the filing, he contends, From then until last month, when I was kicked out of the band, I have been the lead singer and predominant songwriter for the band. I have never quit the band or wanted to quit the band. And contrary to what Rockenfield, Jackson, and Wilton allege, I never threatened to quit the band. Queensryche has been my life. Tate goes into detail about the distribution of songwriting credits, the question of whether or not he liked to perform classic material (he does!) and the cabaret tour the band did recently, which turned out to be incredibly lucrative and a suggestion by a former manager. He maintains that he shared songwriting credit even when it was not due on albums like Q2K and American Soldier. He says he did not want to hire outside songwriting help because it was not cost effective but that the band was less than interested, enthused or helpful when he asked them to partake in the writing process. Tuolta voi klikkailla kreditit joka levystä: http://www.allmusic.com/artist/queensr%C3%BFche-mn0000315339 Paras vaihtoehto olisi tietenkin, että heput sopisivat riitansa, jatkaisivat yhdessä QR:nä. Turha tästä meidän on vääntää. Antaa herrojen selvitellä välinsä oikeudessa jos eivät muuten mahdu samaan huoneeseen asioista keskustelemaan. Syytä on varmasti molemmissa osapuolissa. Vice President of KISS Army Finland
![]() 01.02.2013 18:30:36 | |
joukov: Laput silmillä siis ja vähätellään GT:n roolia bändissä. Outoa, että monessa biisissä on musiikkiakin jos Tate on vain sanoittanut ne ja ainoa nimenä mainittu. Levyt löytyvät myös omasta hyllystä ja bändiä on kuunneltu Rage for Orderin julkaisusta lähtien, ehkä hiukan ennenkin. Aika laput silmillä sinä olet tätä asiaa seurannut, jos olet tuollaisen Allmusicin listan varassa, joka näyttää olevan täysin vasemmalla kädellä huitaistu. Onkohan siellä Tate itse käynyt sormeilemassa tietoja, koska hänet on merkitty yksin jopa kokonaisten albumien säveltäjäksi ja sanoittajaksi!! Olisit itse voinut katsoa tekijätiedot suoraan levyjen kansivihkoista. Niistä selviää, ettei Tatea ole merkitty yksin biisin tekijäksi kuin yhdessä ainoassa kahdeksan sekuntia kestävässä töräyksessä! Kaikissa muissa Queensr˙chen kappaleissa on aina myös joku muu tekijä, eli sen säveltäjä. | |
![]() 01.02.2013 18:42:39 | |
hevikivinen: Aika laput silmillä sinä olet tätä asiaa seurannut, jos olet tuollaisen Allmusicin listan varassa, joka näyttää olevan täysin vasemmalla kädellä huitaistu. Onkohan siellä Tate itse käynyt sormeilemassa tietoja, koska hänet on merkitty yksin jopa kokonaisten albumien säveltäjäksi ja sanoittajaksi!! Olisit itse voinut katsoa tekijätiedot suoraan levyjen kansivihkoista. Niistä selviää, ettei Tatea ole merkitty yksin biisin tekijäksi kuin yhdessä ainoassa kahdeksan sekuntia kestävässä töräyksessä! Kaikissa muissa Queensr˙chen kappaleissa on aina myös joku muu tekijä, eli sen säveltäjä. Kiitos tarkennuksesta, pitää käydä hakemassa levyt varastosta ja tarkistaa itse ennen kuin jatkossa töräytän nettilähteitä esiin vasemmalla kädellä. Kovasti luotat Scottin, Michaelin ja Eddien kertomaan, ettei GT ole koskaan säveltänyt mitään. :D Pyydän kuitenkin sinua katsomaan asiaa kummaltakin kantilta. Jos luotat vain siihen mitä toinen osapuoli sanoo niin kuulet vain osan mitä oikeasti tapahtui tai jäi tapahtumatta. Vice President of KISS Army Finland
![]() 01.02.2013 18:47:50 | |
joukov: Kiitos tarkennuksesta, pitää käydä hakemassa levyt varastosta ja tarkistaa itse ennen kuin jatkossa töräytän nettilähteitä esiin vasemmalla kädellä. Joissakin viimeisten vuosien albumeista näytti puuttuvan tekijätiedot tykkänään tai en sitten äkkiä niitä löytänyt, mutta Wikipedian kautta nekin sain selville. Ja kaikissa oli aina useampi tekijä. Ja Tatehan on itsekin koko ajan puhunut olleensa osallisena "songwritingissa", siis laulun kirjoittamisessa, eikä ole kertonut säveltäneensä (composing). | |
![]() 01.02.2013 18:50:50 | |
joku muu sikko: Kuten olemme huomanneet, sen hemmetin hyvän levyn tekemiseen tekemiseen tarvittaisiin se Chris DeGarmo. Nämä muut osaa kyllä soittaa ja laulaa mutta kun ei osata tehdä hyviä biisejä. Toisaalta ei se DeGarmokaan ole mikään laadun tae, Hear in the New Frontier oli kyllä aika kökköä CDG:sta huolimatta Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank
http://www.myspace.com/themisbeats | |
![]() 01.02.2013 18:54:13 | |
hevikivinen: Joissakin viimeisten vuosien albumeista näytti puuttuvan tekijätiedot tykkänään tai en sitten äkkiä niitä löytänyt, mutta Wikipedian kautta nekin sain selville. Ja kaikissa oli aina useampi tekijä. Ja Tatehan on itsekin koko ajan puhunut olleensa osallisena "songwritingissa", siis laulun kirjoittamisessa, eikä ole kertonut säveltäneensä (composing). Wikipediaan en luottaisi pätkääkään sillä minäkin olen joskus kirjoittanut sinne artikkelin tai kaksi. ;) Vice President of KISS Army Finland
![]() 01.02.2013 19:10:44 | |
joukov: Wikipediaan en luottaisi pätkääkään sillä minäkin olen joskus kirjoittanut sinne artikkelin tai kaksi. ;) Luotan minä siihen aika paljon enemmän kuin sivustoon, jonka mukaan hra Tate on yksin vastuussa albumin kaikesta taiteellisesta tuotannosta. Et sinä tuolla kikalla saa lypsettyä Tatelle yhtään enempää sävellyskrediittejä. :D | |
![]() 04.02.2013 12:14:06 | |
Hohhoijjaa mitä vääntöä. Eiköhän se nyt ole aika fakta että GT ei sävellä biisejä vaan sanottaa niitä. Jenkkilässä ei ole tapana erotella sanottajaa kuten Suomessa vaan kaikki osallistuneet niputetaan samaan krediittilistaan. Tästä syystä GT näkyy krediiteissä 81% biiseistä (vaimitenseoli). Varmasti on laulajana ollut osallisena laulumelodioiden teossa mutta kuten todettua, GT ei ole yhdenkään biisin ainoa tekijä. Taitaa CDG olla ainoa tästä nipusta joka teki biisejä alusta loppuun sanoituksia myöden. Monien mielestä ne parhaat... | |
![]() 04.02.2013 18:31:50 | |
lmu2002: Jenkkilässä ei ole tapana erotella sanottajaa kuten Suomessa vaan kaikki osallistuneet niputetaan samaan krediittilistaan. Ei toi erottelu ole Suomessakaan ollut yksiselitteisesti vallitseva käytäntö vuosiin. Monesti nykyisin menee (kaupallisen) songwritingin puolella niin, että jos biisiä tekee esim. 3 hengen tiimi, kaikille merkitään 1/3 (16,67%) sekä sävellys- että sanoitusosuuksista (ā 50%). Riippumatta siitä, miten osa-alueet ovat prosentin sadasosan tarkkuudella "todellisuudessa" jakaantuneet. Sopimusvapaus, näetsen. | |
![]() 23.02.2013 11:58:46 | |
Uusi teaser tulevalta albumilta. http://www.youtube.com/watch?v=P8iaNZBUK9c Mun piti oikein tarkistaa, että tää on varmasti toi Torre-QR, etenkin B-osassa kuulostaa niin Tatelta. Mutta biisi on aika hyvänkuuloinen! Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank
http://www.myspace.com/themisbeats | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)