Aihe: Hevarius
1 2 3 4 58 9 10 11 1214 15 16 17 18
Pelsi
24.09.2007 22:55:06
Niin, nythän tää meni taas tähän "mä olen niin vitun ajatteleva ja taiteellinen ja erilainen" -egobuustailuun. Koe itses rauhassa vaikka kameliksi, mutta tuollainen itsetarkoituksellinen erilainen nuori -imagon hakeminen on ihan yhtä naurettavaa kuin niiden "pissisten" muotivaatteisiin pukeutuminen. Ne on sentään sellaisia kuin ovat.

Niin, emmä tiedä että miten harvassa sellaiset omilla aivoillaan ajattelevat 15-kesäiset lopulta ovat. Joskus jopa tuntuu, että niitä on enemmänkin kuin tälläisiä "normaaleja" vastaavanikäisiä. Jälleen erikoisuudentavoittelu kääntyy itseään vastaan!

Enkä mä usko, että kovinkaan moni 15-vuotias ihan oikeasti kuitenkaan polttaa tai juo kovinkaan säännöllisesti, jos kerta polttaminen ja juonti ovat tässä nyt ne mittarit. Ainakaan vielä silloin, kun itse tuossa iässä olin.

Se, että osaa kirjoittaa virheetöntä kirjakieltä, ei tee kenestäkään verbaalisesti lahjakasta. Verbaalinen lahjakkuus ei myöskään auta varsinkaan nuorten kohdalla sosiaalisessa kanssakäymisessä - paitsi jos se tarkoittaa nokkelia kommentteja ja vitsailua. Ikävä juttu, mutta asia vaan on pääpiirteittäin näin.

Jos väitetään, että pystyy päihittämään verbaalisesti 90% ikätovereistaan, niin silloin joko oikeasti ollaan Jari Tervon reinkarnaatioita tai sitten aliarvioidaan omaa ikäryhmää pahasti. On niitä "lapsineroja" muuallakin.

Mutta hevistä piti puhua! Hevariuteen kuuluu myös se, että vuosien päästä hävetään niitä yhtyeitä, joiden kautta koko musiikkityyliin on tutustunut. Päteekö tämä muihinkin genreihin?
The 11th Hourin uusi biisi saatavilla. | >-)))>
Borlag
24.09.2007 23:07:38

Mutta hevistä piti puhua! Hevariuteen kuuluu myös se, että vuosien päästä hävetään niitä yhtyeitä, joiden kautta koko musiikkityyliin on tutustunut. Päteekö tämä muihinkin genreihin?

Tuo ei päde meikäläiseen kovinkaan hyvin. Edelleen soi Sabbathit sun muut wanhan ajan hevipumput, tosin kaikenmaailman Kissit, Waspit, Mötikät, Twisted Sisterit sun muut jäi jossain vaiheessa 1-3 luokkien välillä kun alkoi suunta kallistumaan enemmän ns "rankempaan vakavasti otettavaan" heviin ja sinne sun tänne noin muuten (bluesia, rokkia, jotain poppiakin ja progentynkää).
Pelsi
24.09.2007 23:09:48
Jotenkin tuntuu, että tästä ketjusta meinaa kadota se alkuperäinen pointti aika tehokkaasti. Tuntuu, että nyt ollaan alettu tehdä juuri päinvastoin, mitä ketjun aloittaja sanoi

Juu, ei tarkoitus ollut ketään loukata. Tarkoitus oli koetella vähän ihmisten huumorintajua, koska väitän, että kaikissa meissä (varsinkin niissä, jotka tällä palstalla käyvät) asuu pieni hevari lailla Arla-lehmän!

Ja jos joku kokee itsensä loukatuksi, niin saa kostoksi lähettää minulle vaikka pikaviestillä härskeimmät tietämänsä insinööri- , basisti-, kristitty- tai hevarivitsinsä, minä kun jossain määrin noita kaikkia vähän edustan.

Mutta onhan täällä ketjussa ollut paljon hyvääkin meininkiä ja roppakaupalla itseironiaakin, niinkuin pitääkin. Jatkakaa!
The 11th Hourin uusi biisi saatavilla. | >-)))>
reos
25.09.2007 09:14:46
Oonks mä muuten hevari?

En usko että susta edes sais hevaria :D
Ja onko noita oikeita hevareita edes olemassa muualla ku teini-iässä ja jossain vittu Jämsäs?
basso / 2 vuotta. Lyömäsoitin se on eikä keräilytavara.
Flow
25.09.2007 09:59:00
Go with the flow :)

Taas on lisää porukkaa perässä juoksemassa. ja vielä hevareita
When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on. -Thomas Jefferson
Räkkipeli
25.09.2007 12:23:01
Verbaalinen lahjakkuus ei myöskään auta varsinkaan nuorten kohdalla sosiaalisessa kanssakäymisessä - paitsi jos se tarkoittaa nokkelia kommentteja ja vitsailua. Ikävä juttu, mutta asia vaan on pääpiirteittäin näin.

Ainakin tässä kohdassa olet väärässä.

Ainakin omalla kohdalla hyvät puheenlahjat (mm. verbaalisuus) ovat osoittautuneet oikein hyödylliseksi taidoksi, mm. sosiaalisessa kanssakäymisessä ja elämän tulkinnassa, niin varhaisteini-iässä kuin tänäpäivänäkin.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
shovi
25.09.2007 14:23:53
Ainakin omalla kohdalla hyvät puheenlahjat (mm. verbaalisuus) ovat osoittautuneet oikein hyödylliseksi taidoksi, mm. sosiaalisessa kanssakäymisessä ja elämän tulkinnassa, niin varhaisteini-iässä kuin tänäpäivänäkin.

Oho, ilmaisin itseäni hiukan virheellisesti. Tarkoitin siis, että nämä taidot harvemmin auttavat nuorten keskinäisessä kanssakäymisessä.
Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir
Räkkipeli
25.09.2007 14:31:26
Oho, ilmaisin itseäni hiukan virheellisesti. Tarkoitin siis, että nämä taidot harvemmin auttavat nuorten keskinäisessä kanssakäymisessä.

SE pitää jo osittain paikkaansa. Kun nuoret eivät kaikki puhu aina samaa kieltä.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Baraka
25.09.2007 14:33:21
En usko että susta edes sais hevaria :D
Ja onko noita oikeita hevareita edes olemassa muualla ku teini-iässä ja jossain vittu Jämsäs?

Ei jämsäs ees oo paljoo hevareita :D
Räkkipeli
25.09.2007 14:36:13

Mutta mä tiedän vaikka kuinka paljon hevareita, jotka on ohittanut teini-iän jo aikaa sitten.
gorgonoidi
25.09.2007 14:44:52 (muokattu 25.09.2007 14:46:08)

Jämsähän on tunnettu dirttaavista ja kylillä hendaavista räppäreistään.

Edit: Jämsänkoskellahan ne pahimmat hevarit pesii... köhköh..
Baraka
25.09.2007 14:46:42
Jämsähän on tunnettu dirttaavista ja kylillä hendaavista räppäreistään.

Sitä mäki tässä hain takaa. Ei kovin montaa tuu mielee joka jämsäs asuu ja ois hev(i)ari..
gorgonoidi
25.09.2007 14:49:30

Sitä mäki tässä hain takaa. Ei kovin montaa tuu mielee joka jämsäs asuu ja ois hev(i)ari..

Hevi Ari? :P

Kyllä mä voisin Jämsästä viisi "hevaria" nimetä, tosin eivät välttämättä pitäisi itseään sellaisena.
Informaatiokameli
25.09.2007 15:09:03

Näin viikonloppuna nörttihevarin. Hän oli hieman pyylevä noin kolmekymppinen, finninen, rillipäinen, kaljuuntuva ja hänellä oli musta kauluspaita, jossa oli hopeisia tribal-kuvioita hihoissa. Hänellä oli sellainen lasten kerrossänky, jossa yläsängyn alapuolella on sellainen pieni kirjoituspöytä. Hän kuunteli Timo Rautiaista ja Stratovariusta käsittämättömän pienillä volyymeilla, etteivät naapurit häiriintyisi. Välillä pää nyökytti olemattomasti rytmin mukaan.

Yhtäkkiä ei tuntunutkaan enää niin pahalta olla kaappihevari.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
luopio
25.09.2007 15:53:32
Mun äiti on sanonu monesti Viikatteen olevan hyvä, mut silti se pukeutuu ku kuka tahansa keski-ikäinen nainen. Onks se silti hevari?
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
Maardi
25.09.2007 16:46:14
Luin tätä ketjua. Oonkohan vammanen?
Baraka
25.09.2007 17:07:08
Luin tätä ketjua. Oonkohan vammanen?

kaikki jotka tätä lukee on vammasia, lukuunottamatta niitä jotka viel kirjottaa. Ja joo,toi jämsänkoski viittaus oli aika osuva :D
IhmeHeebo
25.09.2007 17:19:57
Enkä mä usko, että kovinkaan moni 15-vuotias ihan oikeasti kuitenkaan polttaa tai juo kovinkaan säännöllisesti, jos kerta polttaminen ja juonti ovat tässä nyt ne mittarit. Ainakaan vielä silloin, kun itse tuossa iässä olin.

Sitten lapsuudestasi on aika kauan, koska nykypäivänä se ei ole edes siinä ikäluokassa ihmeellistä.
Paskasta ei saa konvehtia vaikka sitä kuinka kääris hienoihin papereihin. -Bonecrusher ...And justice for All
thaav
25.09.2007 17:31:25
Taitaa olla ennemminkin harvinaisuus, että kukaan 50-luvun jälkeen teini-ikäänsä elänyt ei olisi siinä iässä poltellut tai kaljoitellut.

Nimim. Ekat pussikaljareissut n. 13v. (Varma hevari!)
Raaagh hevi metal raagh
gorgonoidi
25.09.2007 17:34:07

Taitaa olla ennemminkin harvinaisuus

Pikemminkin mahdottomuus...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)