Deathrace King 11.01.2007 17:45:55 | |
---|
In To The Pit! Ja humpalla mennään. Suhteellisen tiukkaa soittoa, liikettä vähän vielä toivoisin äijiltä lisää. Rocksi vitin hyvä paikka soittaa, mut oha se varma ettei sinne maanantaina porukkaa tule. M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.chaoscreation.net |
Ben_D 11.01.2007 19:29:15 (muokattu 11.01.2007 19:56:46) | |
---|
In To The Pit! Ja humpalla mennään. Suhteellisen tiukkaa soittoa, liikettä vähän vielä toivoisin äijiltä lisää. Rocksi vitin hyvä paikka soittaa, mut oha se varma ettei sinne maanantaina porukkaa tule. Eipä tuolla piuhaviidakossa nyt mitään spagaatteja vedetä....ja sen verran on pysyttävä aloillaan, että se soitto pysyy timminä...toisaalta en näe myöskään itseäni loikkimassa kuten David Lee Roth. Enkä myöskään ole tän tyylisessä musiikissa niin kauheen innostunut perseenkeinuttamisesta..Slayer tekee homman tyylikkäästi..vetää turpaan ja vähän nytkyttää. CC:n pari videoo tsekanneena en muista nähneeni teilläkään Scott Ian hyppyjä? Mutta...who cares kunhan musa toimii eikä kukaan sentään suolapatsaana seiso kitara kainalossai...ja toimiihan se ainakin näiden parin CC clipin perusteella. http://www.fiercemetal.org |
Deathrace King 11.01.2007 20:06:43 | |
---|
Eipä tuolla piuhaviidakossa nyt mitään spagaatteja vedetä....ja sen verran on pysyttävä aloillaan, että se soitto pysyy timminä...toisaalta en näe myöskään itseäni loikkimassa kuten David Lee Roth. Enkä myöskään ole tän tyylisessä musiikissa niin kauheen innostunut perseenkeinuttamisesta..Slayer tekee homman tyylikkäästi..vetää turpaan ja vähän nytkyttää. Eipä ne piuhat oo ennenkään riehumista estäneet.. Mut ihan hyvältä se näytti, ainahan on toki parantamisen varaa. Meikä nyt on sitä mieltä, että 95% bändeistä pitäis olla enempi lavaliikettä :) More mosh, way to go. CC:n pari videoo tsekanneena en muista nähneeni teilläkään Scott Ian hyppyjä? Pitäis vissiin opetella, Scott Ian -hypyt rules! :D Mutta...who cares kunhan musa toimii eikä kukaan sentään suolapatsaana seiso kitara kainalossai...ja toimiihan se ainakin näiden parin CC clipin perusteella. Parantamisen varaa on toki meilläkin ja se eka video oli nyt mitä oli. Koskaan ei pidä olla liian tyytyväinen lavameininkiin, ellei oikeasti vedä alkuaikojen Exodus tyyliin. Vio-lencellä oli kanssa aika huima meno Eternal Nightmare kiertueella nähtyjen pätkien osalta. Ei kukaan enää vedä niin. Kukaan. M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.chaoscreation.net |
Ben_D 11.01.2007 20:11:40 | |
---|
Eipä ne piuhat oo ennenkään riehumista estäneet.. Mut ihan hyvältä se näytti, ainahan on toki parantamisen varaa. Meikä nyt on sitä mieltä, että 95% bändeistä pitäis olla enempi lavaliikettä :) More mosh, way to go. Juuh...jokainen tyylillään. Pitäis vissiin opetella, Scott Ian -hypyt rules! :D Niin tekee...tosin en ole niin hyvä soittaan, että soitto pysyy kasassa jos alan hyppimään...eikä näytä mukavalta kun iso mies pomppii kun joku vitun pupujussi :) Parantamisen varaa on toki meilläkin ja se eka video oli nyt mitä oli. Koskaan ei pidä olla liian tyytyväinen lavameininkiin, ellei oikeasti vedä alkuaikojen Exodus tyyliin. Vio-lencellä oli kanssa aika huima meno Eternal Nightmare kiertueella nähtyjen pätkien osalta. Ei kukaan enää vedä niin. Kukaan. Joo se on siistiä Vio-lencen meno, mutta mä en never pyöis lavalla siihen malliin..ei sovi vaan mun tyyliin... Muistaakseni ainut video, jonka olen nähnyt on tää -> http://kapsi.fi/~deathrace_king/mus … s_Of_Oblivion(live_at_%20pusupuisto).avi?id=1192 http://www.fiercemetal.org |
Oan 11.01.2007 21:15:31 | |
---|
Menipäs kauan että tänkin bändin jaksoin tarkistaa. Ja helvetti, hommahan toimii kuin kiimainen sika! Pitänee lähteä kysymään naapurilta josko tuo tulis pittaileen mun kanssa... Mosh! "Hei, tää on ihan leikkiä vaan, ei pure. Ei irtoa taulusta ja kipitä sinne puremaan teitä."
- Armo Pohjavirta |
Deathrace King 12.01.2007 14:35:09 | |
---|
Niin tekee...tosin en ole niin hyvä soittaan, että soitto pysyy kasassa jos alan hyppimään...eikä näytä mukavalta kun iso mies pomppii kun joku vitun pupujussi :) Joo, soitto kyllä pitää pysyä timminä, mutta sehän se poitti onkin että yhdistää timmin soiton ja kunnon lavameiningin. Haasteita pitää olla elämässä ;) Eikä siellä nyt pomppia tarttee, kunhan moshaa pirusti, heh. Joo se on siistiä Vio-lencen meno, mutta mä en never pyöis lavalla siihen malliin..ei sovi vaan mun tyyliin... Sehän siinä onkin, kun kukaan ei enää vedä niin. Olis joskus hauska vielä nähdä sellaista hullunmyllyä joltain bändiltä. Ei se varmasti pahemmin kenenkään tyyliin sovi nykyisin, mutta silti se ois vitin siistiä. Muistaakseni ainut video, jonka olen nähnyt on tää -> http://kapsi.fi/~deathrace_king/mus … s_Of_Oblivion(live_at_%20pusupuisto).avi?id=1192 Joo, tuo on viime kesältä. Ihan jees, meikä vaan tippuu kärryiltä tokassa kertsissä, Mige ja Julle on kännissä(aijaijai) ja soolo nyt menee puihin. Allu ja Arto sentään selviää hommasta suht kunnialla. Se toinen video(ei enää saatavilla) oli Husaarista syksyltä 2005, ja on kyllä meno vaisumpaa kuin tuossa uudemmassa. Jotain kehitystä siis tapahtunut. Kuten sanottu, paljon on vielä parantamisen varaa ennenkuin tyytyväisiä ollaan. M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.chaoscreation.net |
Invader 12.01.2007 14:42:57 | |
---|
Uudet biisit kuulostaa kyllä helkkarin hyvältä tuolla On The Rocksin videolla. Tai sitten ei.. |
Futurebre 12.01.2007 14:56:59 | |
---|
Joo, sen mitä päässy salaa kuulemaan uudesta jätkien matskusta(pari biisiä), niin enempi slayer-linjoilla mennään mun mielestä, ja toimii helvetin hyvin!! WWW.DEADSHAPEFIGURE.FI |
Jannipaali 12.01.2007 21:25:39 (muokattu 12.01.2007 21:25:53) | |
---|
Jeah, kunnon rankasua! Tulukaa Ouluun keikalle jos pääsette, vaikka kesällä. M.A.C.H.O. # 6 "Don't disturb my friend.
He's dead tired."
In GOTOH We Trust.
THV-Klubi #40 |
Ben_D 13.01.2007 11:13:14 | |
---|
Jeah, kunnon rankasua! Tulukaa Ouluun keikalle jos pääsette, vaikka kesällä. Kuten sanottu niin tullaan vaikka Zimbabween kunhan joku hoitaa kemut ja maksaa matkat, viinat sekä nimellisen korvauksen. Bloodriden kanssa olis tarkoitus viritellä kevään mittaan jotain..jossain...joskus. Helmikuu on pyhitetty studioo varten. Tiedossa viikon sessio. http://www.fiercemetal.org |
MV 13.01.2007 12:20:10 | |
---|
Kuten sanottu niin tullaan vaikka Zimbabween kunhan joku hoitaa kemut ja maksaa matkat, viinat sekä nimellisen korvauksen. Itse jos soittaisin bändissä niin en ehkä ihan noin kovia vaatimuksia asettaisi. Itsekkään en kyllä pitkiä matkoja haluaisi tehdä omasta pussista. |
Ben_D 13.01.2007 12:31:28 (muokattu 13.01.2007 12:31:52) | |
---|
Itse jos soittaisin bändissä niin en ehkä ihan noin kovia vaatimuksia asettaisi. Itsekkään en kyllä pitkiä matkoja haluaisi tehdä omasta pussista. Jos soittaisit missä tahansa bändissä tietäisit varmaan sellaisen aika yleisen käytännön, että takahuoneessa saattaa olla muutama pullo keskiketterää artistille / artisteille. Mun mielestä ei ole mikään "kova" vaatimus pyytää matkarahat, muutama kori kaljaa sekä pienimuotoinen korvaus jos bändi lähtee Helsingistä Ouluun soittamaan? http://www.fiercemetal.org |
Super-Jari 13.01.2007 12:50:09 | |
---|
Jos soittaisit missä tahansa bändissä tietäisit varmaan sellaisen aika yleisen käytännön, että takahuoneessa saattaa olla muutama pullo keskiketterää artistille / artisteille. Mun mielestä ei ole mikään "kova" vaatimus pyytää matkarahat, muutama kori kaljaa sekä pienimuotoinen korvaus jos bändi lähtee Helsingistä Ouluun soittamaan? Tuo pienimuotionen korvaus on ehkä vähän ylimääräinen, mutta bensarahat ja kebardia nyt ainakin pitää olla jos toiselta puolen maata lähtee körryyttelemään. Mitä lie muuten tekis bensat? |
Ben_D 13.01.2007 13:28:04 (muokattu 13.01.2007 13:35:32) | |
---|
Tuo pienimuotionen korvaus on ehkä vähän ylimääräinen, mutta bensarahat ja kebardia nyt ainakin pitää olla jos toiselta puolen maata lähtee körryyttelemään. Mitä lie muuten tekis bensat? Pienimoitoinen korvaus ei mun mielestä ole yhtään ylimääräinen jos me lähdetään 600km päähän Helsingistä...kun täälläkin saa pienimuotoisen korvauksen...nyt ei puhuta mistään todellakaan isoista summista. Jyväskylässä oltiin soittamassa diilillä bensat, juomat, safkat ja majoitus...sinne on kuitenkin paaaljon lyhyempi matka kuin Ouluun. Mitä 600km matkalla menee dieseliä? Kyllähän sitä jokunen litra menee... http://www.fiercemetal.org |
Futurebre 13.01.2007 14:32:22 (muokattu 13.01.2007 14:33:44) | |
---|
Jep, kyllä noi jutut on ikäänkun kääntyny päälaelleen nykyään... Itseäkin hävettää pyytää keikasta jotain muuta kun bensarahat, mutta näin ei pitäisi olla. Esim naurettava 1e tuntipalkka per soittajakin BENSARAHOJEN lisäksi ei olisi liikaa pyydetty? :) siinä tekee aina kumminkin sen yli "12h päivän" niin siitä sitä jäis itelleen ees ruokarahat näppiin. :D Kaiken maailman nevöhööd rokkibändit voivat ihan kevyesti pyytää sen 500e keikasta kun keikasta, eikä ravintoloitsija kitise mitään, mutta sitten kun soitetaan "heviä" niin oijoi :) Mutta se onkin ihan eri juttu... Mutta toisaalta, lippuriskillähän näitä keikkoja kannattaisi vetää, mutta esim. meidän nimelläkään aivan turha lähteä odottamaan että sinne tulee aina varmasti se joku 50ihmistä jotka maksavat kiltitsti sen 3e-5e piletin MUTTA Ei sitä enää jaksa oikein ressaa, lähes 60 keikkaa veetty melkein persnetolla niin ei enää tunnu missään haha :) Ja siisteintähän tää homma on mitä voi tehdä. Mielummin keikalla, kun himassa temmi kädessä kirjottelemassa mnetin tai imperiumin messulaudalle mielipiteitä thrash metallin nykytilasta tai siitä miten naurettavaa on kun celtic frostin jannulla on promokuvassa pipo päässä :)))) AAMEN WWW.DEADSHAPEFIGURE.FI |
Super-Jari 13.01.2007 14:59:13 | |
---|
Pienimoitoinen korvaus ei mun mielestä ole yhtään ylimääräinen jos me lähdetään 600km päähän Helsingistä...kun täälläkin saa pienimuotoisen korvauksen...nyt ei puhuta mistään todellakaan isoista summista. Jyväskylässä oltiin soittamassa diilillä bensat, juomat, safkat ja majoitus...sinne on kuitenkin paaaljon lyhyempi matka kuin Ouluun. Mitä 600km matkalla menee dieseliä? Kyllähän sitä jokunen litra menee... Jos ois varaa maksaa edes ne löpöt niin pyytäisin teitä Ouluun soittamaan :) |
Jööhannes 13.01.2007 15:28:56 | |
---|
Ei sitä enää jaksa oikein ressaa, lähes 60 keikkaa veetty melkein persnetolla niin ei enää tunnu missään haha :) Ja siisteintähän tää homma on mitä voi tehdä. Mielummin keikalla, kun himassa temmi kädessä kirjottelemassa mnetin tai imperiumin messulaudalle mielipiteitä thrash metallin nykytilasta tai siitä miten naurettavaa on kun celtic frostin jannulla on promokuvassa pipo päässä :)))) Jepulijepulis, samaa mieltä. Vaikka meillä ei tuota ikää vielä kovin paljoa olekaan, niin ollaan kuitenkin vajaat 30 keikkaa keretty vetämään. Ehkä puolisen kymmentä kertaa ollaan bensarahat saatu ja pari kertaa jotain ylimääräistä korvausta. Pari kertaa ollaan Helsingissäkin käyty soittamassa (täältä 530 km) ja itse ne matkat pulitettiin. Mutta se on ihan yksi lysti, mielelläni minä vähän laitankin rahaa likoon että saan soittaa tälläistä musiikkia. On tietenkin selvää, että jossain vaiheessa pelkkä soittaminen ja hernekeiton syöminen alkaa syömään miestä, joten olisi toki toivottavaa että joskus tästä voisi jotain korvaustakin saada. Ja osittain sen takiahan sitä uurastetaankin jo tässä vaiheessa näin paljon :) |
Aegis 14.01.2007 00:51:26 | |
---|
Kyllähän se on aina vähän paikan mukaan mitä pystyy pyytämään. Suomessa ainakin on esim. kaljaa jotenkin helvetin nihkeästi tarjolla, mutta eipä toisaalta yleisöäkään kovin usein ole riittävästi. Ei tännekään päin kovin äkkiä uskalla bändejä järkkäillä kun yleisön liikkeet ovat niin laiskoja ettei uskaltaisi edes matkoja satavarmasti luvata. Pelkkä hyvä tahto "tukea bändejä" ei riitä tänä päivänä saamaan porukkaa keikoille, tuskin on riittänyt ennenkään... Mutta ilman matkoja ja ruokia en kyllä itekään lähde liikkeelle. Muuta korvausta harvemmin tulee pyydettyä, mutta silloin kun on tiennyt että tapahtuman takana on ollut rahakkaampaa järjestäjää niin on tullut kylmästi pyydettyä reilummin palkkaakin. Liian ylpeä ei saa olla muttei kyllä liian nöyräkään. Tame wolves are nothing but dogs. |
Ben_D 14.01.2007 13:11:54 | |
---|
Juu ihan kiva, mutta jos nyt palattais aiheeseen. Keikan kulut / palkkiot katsotaan tapauskohtaisesti. http://www.fiercemetal.org |
Ben_D 16.01.2007 23:21:35 (muokattu 16.01.2007 23:23:02) | |
---|
Joo, sen mitä päässy salaa kuulemaan uudesta jätkien matskusta(pari biisiä), niin enempi slayer-linjoilla mennään mun mielestä, ja toimii helvetin hyvin!! Tänään demotettiin laulut demon demoihin....muut saa tehdä maalis-huhtikuussa omat johtopäätöksensä, mutta oma mielipide on se, että vitun kovaa kamaa tulossa. Laulaja Matti on kehittynyt valovuosia ensimmäisestä demota...pojasta on äänestä päätellen tullut mies :) Lienee syönyt kilon partateriä. http://www.fiercemetal.org |