Aihe: Slayer - yleistä keskustelua
1 2 3 4 586 87 88 89 90131 132 133 134 135
haunted
01.10.2009 09:27:13
Ben_D: Ninkun ei ole blastia ja örinää ja murinaa ja karjumista ja vitun alavireisiä kitaroita.

http://www.youtube.com/watch?v=aCGSVcqRSjY

http://www.youtube.com/watch?v=Q4nkLNfAcCg

Kaikki oikein. Raskas musiikki mielletään aikalailla erilaisena, riippuen kuuntelijan farkkujen kireydestä ja otsatukan pituudesta.
Semmosta.
Dropped C
01.10.2009 10:01:22
Vidun hyvät soundithan noissa Sleijerin uusissa piiseissä on... Pesee kaikkien nykymetallibändien soundit yhteensä. Bassokitarakin jopa kuuluu tällä kertaa. Jos on tottunu johkin räkänokkaiseen metalcore kuminaan ja huminaan, niin toki voipi sillon kuulostaa paskalta....
Peltsi88
01.10.2009 10:39:31
Dropped C: Jos on tottunu johkin räkänokkaiseen metalcore kuminaan ja huminaan, niin toki voipi sillon kuulostaa paskalta....

Heh, joo en todellakaan kuuntele mitään metalcorea tai muutakaan trendimetallia. Ihmetyttää vain tämä Slayerin nykyinen hehkutus. Olihan se ENNEN kova, mutta tuntuu, että pojat meinaa samalla reseptillä veivata hautaan asti.
d3monilaama
01.10.2009 14:30:35
Peltsi88: Olihan se ENNEN kova, mutta tuntuu, että pojat meinaa samalla reseptillä veivata hautaan asti.

Eikö sitä reseptiä ole muka vaihdettu? God Hates Us All on jonkunkin verran erilaista vanhempaan tavaraan verrattuna. Toki Christ Illusionilla tultiin vähän takaisin vanhempaan suuntaan, mutta mun korvaan ainakin tuossa uudessa biisissä on mukavasti uusia vivahteita.

En näe miksi Slayerillä olisi tarvetta tehdä perässä saman, mitä Metallica teki reilu vuosikymmenen sitten, mihinkään suuntaan.
Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista.
trashjones
01.10.2009 15:03:35
Maardi: Haha, kuulostaa ihan joltain vitun katkeran autotallihevarin tilitykseltä!! Ei taida jätkän ballsit riittää SLAYERin tasoseen rässäykseen!

Ja sun mielestä sama kuinka paska riffin Slayer julkasee niin se on helvetin hyvä ja ankaraa rässäystä?
"Kyseisessä kappaleessa myös James Hetfield soittaa kitaraansa ns. "ylös-alas" -näppäilytyylillä." - Wikipedia
trashjones
01.10.2009 15:03:35 (muokattu 01.10.2009 15:03:46)
tuplat saatana.
"Kyseisessä kappaleessa myös James Hetfield soittaa kitaraansa ns. "ylös-alas" -näppäilytyylillä." - Wikipedia
Sahtimies666
01.10.2009 15:42:22
Ja sun mielestä sama kuinka paska riffin Slayer julkasee niin se on helvetin hyvä ja ankaraa rässäystä?

Hei koitahan ite perustaa bändi joka pystyy tekemään noin pitkän ja merkittävän uran. Ei luulis sulla olevan mitään sanottavaa siihen.
trashjones
01.10.2009 15:46:48 (muokattu 01.10.2009 15:48:09)
Bream: Hei koitahan ite perustaa bändi joka pystyy tekemään noin pitkän ja merkittävän uran. Ei luulis sulla olevan mitään sanottavaa siihen.

Ei jessus sää oot kujalla.

E: Kannattaa lukea koko paska mistä tuossa puhuttiin.
Sahtimies666
01.10.2009 15:51:30 (muokattu 01.10.2009 15:53:10)

Ei jessus sää oot kujalla.

E: Kannattaa lukea koko paska mistä tuossa puhuttiin.

Kyllä mä tiiän mistä mä puhun. Luulen myös että Slayerin jätkät itse tietävät mitä tekevät. En oo vielä jätkiltä kuullut kuitenkaan yhtäkään paskaa riffiä, enkä usko että koskaan kuulenkaan. Kyseessä on kuitenkin SLAYER!

edi: kukahan tässä on kujalla?
Börje
01.10.2009 15:55:53 (muokattu 01.10.2009 15:59:28)
World Painted Blood on oikein mukava ralli, hiukan erimoinen mitä Slayeriltä on viime aikoina tullut. Ainoat huonommat kohdat on väsynyt kertosäe ja biisin viimeiset 20 sek. on ihan kamala ja turha rymistely. Joku täällä jo kehu melodisempaa riffiä sekä puhelaulu kohtaa. Ne kyllä tekivät biisistä keskivertoa mielenkiintoisemman. Hate Worldwide on taas ihan liian perusrässiä mun makuun. Tylsähköä paahtoa.

E: Lisätään vielä tuosta, kun tuolla myspacessa on seuraavana biisinä Final Six (ilmeisesti edellisen levyn joku bonusbiisi), niin siinä on kyllä mahtava intro. Mutta voi, voi kun kaikki hienous murskautuu, kun biisi lähtee käyntiin.
You suck, sanoo Hra Devin ja sillon muuten imetään!
allupatukka
01.10.2009 16:39:06 (muokattu 01.10.2009 16:40:03)

Bream: Kyllä mä tiiän mistä mä puhun. Luulen myös että Slayerin jätkät itse tietävät mitä tekevät. En oo vielä jätkiltä kuullut kuitenkaan yhtäkään paskaa riffiä, enkä usko että koskaan kuulenkaan. Kyseessä on kuitenkin SLAYER!

edi: kukahan tässä on kujalla?

Lapsellisin kirjoitus mitä olen pitkään aikaan nähnyt mnetissä. Pidän toki myös Slayeristä ja bändillä on paljon kovia riffejä jotka saavat pään nytkymään, mutta kaikki riffit hyviä? No, hyvä on subjektiivinen sana, saat toki määritellä kaiken hyväksi, mutta etpä taida kuunnella sitten musiikkia, vaan bändin luomaa mielikuvaa. Slayerin kohdalla ärsyttää tämä FOCKING SLAYER -idioottiasenne, pitää vain kuunnella bändiä koska kaikki sen tekemä on automaattisesti parasta ja se on maailman kovin koska se vain on jne. Pirun lapsellista hehkutusta, tuntee aina vain olevansa idioottien keskellä... Ei kaikki fanitus pahasta ole, mutta liika on jo liikaa ja kritiikin kieltäminen on aina liikaa.

Hei koitahan ite perustaa bändi joka pystyy tekemään noin pitkän ja merkittävän uran. Ei luulis sulla olevan mitään sanottavaa siihen.

Ei tarvitse olla huippukokki maistaakseen että lihapullat eivät nyt maistu siltä kuin pitäisi. Eriävien mielipiteiden kieltäminen on idioottimaisinta mitä nettifoorumilla voi tehdä. Ja muutenkin, jos bändin hyvyys määriteltäisiin pitkästä ja merkittävästä urasta, olisi esim. Madonna tai Elton John VITUN KOVA PAREMPI KU JOKU SLEIJERI STNA EI SAA SANOO VASTAA TAI OOT KUJALA!1 :)
"Naiset ovat kuin saunavuoroja. Parhaat ovat aina varattuja ja loput hyvät yleisiä."
Sahtimies666
01.10.2009 16:46:37
Ja muutenkin, jos bändin hyvyys määriteltäisiin pitkästä ja merkittävästä urasta, olisi esim. Madonna tai Elton John VITUN KOVA PAREMPI KU JOKU SLEIJERI STNA EI SAA SANOO VASTAA TAI OOT KUJALA!1 :)

Haha, no eikös toi nyt oo jo aika lapsellista? Aika hinttiä kamaa kuitenkin noi edellä mainitut.
allupatukka
01.10.2009 16:50:46

Bream: Haha, no eikös toi nyt oo jo aika lapsellista? Aika hinttiä kamaa kuitenkin noi edellä mainitut.

Meeppä muualle trollaamaan. Ei kukaan voi olla noin tyhmä.
"Naiset ovat kuin saunavuoroja. Parhaat ovat aina varattuja ja loput hyvät yleisiä."
Rhapa
01.10.2009 16:55:53
Dropped C: Vidun hyvät soundithan noissa Sleijerin uusissa piiseissä on... Pesee kaikkien nykymetallibändien soundit yhteensä. Bassokitarakin jopa kuuluu tällä kertaa. Jos on tottunu johkin räkänokkaiseen metalcore kuminaan ja huminaan, niin toki voipi sillon kuulostaa paskalta....

Paskat on. Ja paskat pesee.

Jos fröbelin palikat julkaisisi Slayerin nimellä uuden singlen "pop - the dragon", niin jengi hehkuttaisi täällä marakassien genreen tuomaa kovin virkistävää tuulahdusta. Banjotkin kyseisessä kappaleessa olisivat rankempia kuin tusina nykyhevibändejä ja heidän soittimiaan, sillä onhan slayerilla takanaan vuosikymmeniä rupista rämpyttelyä. Onhan se vittu sentään SLAYER!!
cautta carvaisten civesten!
hullu_ukko
01.10.2009 17:32:47
allupatukka: Lapsellisin kirjoitus mitä olen pitkään aikaan nähnyt mnetissä. Pidän toki myös Slayeristä ja bändillä on paljon kovia riffejä jotka saavat pään nytkymään, mutta kaikki riffit hyviä? No, hyvä on subjektiivinen sana, saat toki määritellä kaiken hyväksi, mutta etpä taida kuunnella sitten musiikkia, vaan bändin luomaa mielikuvaa. Slayerin kohdalla ärsyttää tämä FOCKING SLAYER -idioottiasenne, pitää vain kuunnella bändiä koska kaikki sen tekemä on automaattisesti parasta ja se on maailman kovin koska se vain on jne. Pirun lapsellista hehkutusta, tuntee aina vain olevansa idioottien keskellä... Ei kaikki fanitus pahasta ole, mutta liika on jo liikaa ja kritiikin kieltäminen on aina liikaa.

Ei tarvitse olla huippukokki maistaakseen että lihapullat eivät nyt maistu siltä kuin pitäisi. Eriävien mielipiteiden kieltäminen on idioottimaisinta mitä nettifoorumilla voi tehdä. Ja muutenkin, jos bändin hyvyys määriteltäisiin pitkästä ja merkittävästä urasta, olisi esim. Madonna tai Elton John VITUN KOVA PAREMPI KU JOKU SLEIJERI STNA EI SAA SANOO VASTAA TAI OOT KUJALA!1 :)

You've won a ride on the http://kilo.naurunappula.com/nn/0/182/407/382547.jpg
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones
Räkkipeli
01.10.2009 17:37:34
Rhapa: Paskat on. Ja paskat pesee.

Pääseekö mukaan?

NO PESEEPÄS! PASKA! VITTU!
"Foorumeiden pahimpia trolleja on ne, jotka osaa ja tietää paljon, mutta esittävät mielipiteensä faktoina." -IJarro
Rhapa
01.10.2009 17:44:14
Räkkipeli: Pääseekö mukaan?

NO PESEEPÄS! PASKA! VITTU!

Se, että mä alennuin tuohon korostaakseni edellisen kommentoijan terävimmän kärjen puuttumista, ei oikein aiheuta niitä hurraa!- huutoja vitsin käydessä jo vanhaksi. Tsori.
cautta carvaisten civesten!
Räkkipeli
01.10.2009 17:48:51
Rhapa: Se, että mä alennuin tuohon korostaakseni edellisen kommentoijan terävimmän kärjen puuttumista, ei oikein aiheuta niitä hurraa!- huutoja vitsin käydessä jo vanhaksi. Tsori.

Aa. Mua nauratti ainakin. :)
"Foorumeiden pahimpia trolleja on ne, jotka osaa ja tietää paljon, mutta esittävät mielipiteensä faktoina." -IJarro
RottenBeer
01.10.2009 18:55:35 (muokattu 01.10.2009 18:57:13)
Siis joo, kyllähän tämä uusi biisi toimii kännissä. Ja miau miau sooloilutkin toimi, mutta puhelaulu-kohdan olisi voinut jättää pois. Ei Reign in Bloodillakaan ollut täytettä biiseissä. Minä odotan, että Slayer tulloo Suomeen ja suan kännissä kahtoo Hannemanin polvisuojia. Älykästä, kuten keskustelufoorumeilla yleensäkin.
Maardi
02.10.2009 00:19:36
En just nyt kuunnellu noita uusia biisejä mut ihan täyttä paskaa ne oli kun viimeks soi. Pistäkää hankintaan: Skitkids - Besöket vid krubban LP. Ei siis uutta Slayeriä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)