Aihe: System Of A Down
1 2 3 4 585 86 87 88 8999 100 101 102 103
marx
22.01.2007 12:09:15
Malakianin laulu toimii kyllä hyvin "mausteena" kuten Toxicityllä, mutta ei sitä leadiksi pidä päästää...ei edes "half-leadiksi".

Juu oon samaa mieltä. Vähän llian paljon se siellä lauleskelee tätä nykyä (tai siis lauleskeli, miten sen nyt ottaa). Mitenkä se Tankian on antanutkin periksi...? Mausteena hyvä, liika on paskaa.
Persettä seinään
AmoraCruz
16.04.2007 22:59:10
System of a Downin musiikillinen anti romahti samantien kun se saatanan nälkäorava tarttui kitaran lisäksi mikin varteen.

EDIT: typo

Heh :D Tosiaan, yhdyn edellisiin Malakianin "maustelaulannasta". Jostain näin haastattelun, jossa Daron selitti sitä, kuinka Tankian oli aluksi vain koskettimissa. En tiedä uppoaisiko System yhtä hyvin ilman Serjin omalaatuista ääntä ja tapaa laulaa.... :)
Ei mut... Siis jos bassost ottaa näin päin kiinni, niin sitkö sen pitäs soida vai?
-Mickill-
17.04.2007 16:07:48 (muokattu 17.04.2007 16:08:12)
Systeemistä on tullut jonkinnäköinen kirja, ainakin Suessa oli mainos. Onkos kukaan kyseiseen opukseen vielä tutustunut?
There's nothing left to say but fuck you anyway.
elais
17.04.2007 16:52:32
Heh :D Tosiaan, yhdyn edellisiin Malakianin "maustelaulannasta". Jostain näin haastattelun, jossa Daron selitti sitä, kuinka Tankian oli aluksi vain koskettimissa. En tiedä uppoaisiko System yhtä hyvin ilman Serjin omalaatuista ääntä ja tapaa laulaa.... :)

Onhan Malakian todennut myöskin, että syy tuplalätyn julkaisuun liittyi Teräsmieheen ja Batmaniin. SinäTuubassa varmaan on tuo haastattelu vieläkin, se oli kohtalaisen hilpeä.
"Huoh onpa huono bändi tapan itteni." blackmountainside68
slipkorn
17.04.2007 17:20:25
Olen kuunnellut tässä viime päivinä taas Mezmerizea ja on tullut bändiä vähän ikävä. Meinaakohan Malakian tehdä sitä soolokamaa?
Cliffe
17.04.2007 21:36:01
aivan mahtava bändi! Toxicity levy yks kaikkien aikojen parhaimmista levyistä
Tunttone
17.04.2007 21:44:13
aivan mahtava bändi! Toxicity levy yks kaikkien aikojen parhaimmista levyistä

Yhdyn edelliseen. Tai no Toxicity on ainakin yksi parhaimmista metalli-levyistä mitä on tehty.
Pedroz
17.04.2007 22:27:26

Systeemistä on tullut jonkinnäköinen kirja, ainakin Suessa oli mainos. Onkos kukaan kyseiseen opukseen vielä tutustunut?

Kirjastosta on varauksessa, toivottavasti saan jotain kommenttia väännettyä sitten kun saan sen käsiini.
Ostan CAMEL - PRESSURE POINTS ja ON THE ROAD 1982 cd:t * "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta
AmoraCruz
17.04.2007 23:51:03 (muokattu 17.04.2007 23:53:29)
Onhan Malakian todennut myöskin, että syy tuplalätyn julkaisuun liittyi Teräsmieheen ja Batmaniin. SinäTuubassa varmaan on tuo haastattelu vieläkin, se oli kohtalaisen hilpeä.

Juuri tämä haastattelu se oli, taisi olla Uranium tai vastaava. Oli suorastaan nautittavaa kun haastattelijalta meinasi palaa hihat Daronin vastauksien kanssa. :) Minulla jäi mieleen nimenomaan tuo "Superman told me that we have to do double-album"-sydeemi... (Olettaen että olen edes kirjoittanut tuon ymmärrettävästi)

Edit/ typoja, pyh.
Ei mut... Siis jos bassost ottaa näin päin kiinni, niin sitkö sen pitäs soida vai?
Ziggy Bubba
19.04.2007 14:34:04

System of a Downin musiikillinen anti romahti samantien kun se saatanan nälkäorava tarttui kitaran lisäksi mikin varteen.

Niin no, SOAD on kyllä hyvin pitkälti tämän "nälkäoravan" bändi, ainakin jos ajattelee bändin musiikkia - Malakianhan se melkein kaikki biisit kirjoittaa... Eli tehköön bändillään mitä lystää, sitä paitsi, mulle nuo Malakianin laulut toimivat oikein hienosti yhä :)
Myspace.com/Crookmachine
slipkorn
19.04.2007 16:05:51
Niin no, SOAD on kyllä hyvin pitkälti tämän "nälkäoravan" bändi, ainakin jos ajattelee bändin musiikkia - Malakianhan se melkein kaikki biisit kirjoittaa... Eli tehköön bändillään mitä lystää, sitä paitsi, mulle nuo Malakianin laulut toimivat oikein hienosti yhä :)

Niin, eikös bändin tuotannossa ole yksi ainoa biisi, jossa Malakian ei ole ollut sanoittamassa/säveltämässä (Shimmy)?
AmoraCruz
19.04.2007 22:38:16 (muokattu 19.04.2007 22:40:16)
Niin, eikös bändin tuotannossa ole yksi ainoa biisi, jossa Malakian ei ole ollut sanoittamassa/säveltämässä (Shimmy)?

Näinhän tuo taitaa olla. Menisin pläräämään niitä lappusia, mutten millään jaksa ;) (Juurikin löysin sen täydellisen istuma-asennon) Ja tosiaan, pitkälti nälkäoravan bändihän tuo on, enkä kyllä häntä poiskaan missään nimessä haluaisi. Sormien pitäminen kaukana Mikistä riittää. ;)

Edittiä: Tuli muuten mieleen, oletteko sitä Tankianin uutta kappaletta kuulleet? Feat. med jonkun kanssa. Suomi-englanti-ruotsi toimii.
Lapsi_ajassa
20.04.2007 14:40:24
"Käsilevy" on mun mielestä paras levy. Toxicity hyvänä kakkosena Steal this Albumin kanssa. Uusiin en oo päässy vielä tutustumaan, enkä tiedä jaksanko tutustua, sillä "nälkäoravan" laulu käy hieman risomaan ainakin niillä biiseillä mitä olen kahdelta uudelta albumilta kuullut.
Vittuillen halki historian
AmoraCruz
20.04.2007 21:10:38
"Käsilevy" on mun mielestä paras levy. Toxicity hyvänä kakkosena Steal this Albumin kanssa. Uusiin en oo päässy vielä tutustumaan, enkä tiedä jaksanko tutustua, sillä "nälkäoravan" laulu käy hieman risomaan ainakin niillä biiseillä mitä olen kahdelta uudelta albumilta kuullut.

Minun lempilevyni on Toxicity, se on minulle vähän sellainen josta kaikki kappaleet on upeita. Ihan erityisen paikan on saanut Chop Suey! (toinen kappale jonka ikinä Systemiltä kuulin) ja toinen on Aerials. (Ahh, ihana näin myöntää, mut se oli eka kappale ikinä, jonka videota katsellessa ja kuunnellessa aloin itkemään. Mutta luulen tosin, että oli muutenkin vähän herkkä olo tuolloin ;P)

Pidän myös uudemmasta tuotannosta valtavasti, vaikka se ei tunnu enää siltä oikealta Systemiltä....

Käsilevy ja STA ovat taas vähän oudosti kuunneltuja, kun osa kappaleista on jäänyt huonolle hapelle siellä...
Pedroz
20.04.2007 21:20:41

Heh. Malakianin ääntä tosiaan joko rakastaa tai vihaa. Mezmerize on bändin paras levy, ja minun listoillani yksi kaikkien aikojen parhaita levyjä keneltäkään. Suurelta osin juuri Malakianin kasvaneen roolin takia. Debyytti ja Toxicity ovat molemmat vähintään neljän ja puolen tähden levyjä molemmat, kuten Hypnotizekin, mutta kyllä Mezme ne pesee.
Ostan CAMEL - PRESSURE POINTS ja ON THE ROAD 1982 cd:t * "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta
Tampio
09.05.2007 22:40:26
Livee 2005 vuodelta kakkoselta 22:50. Aika lyhyt pätkä, vaan puol tuntia. Saas nähä mahtuuko tohon pätkään muutakin kun kahden uusimman biisejä.
Mikään ei voita kunnon viskiä. Paitsi kunnon tuplaviski. -Eddy
Fuu
10.05.2007 02:18:28
Oon kyllä tykännyt SOADista mutta en oo varmaan puoleen vuoteen kuullut yhtäkään biisiä ja nyt kun katsoi ton livepätkän niin huomasin kuinka saatanan rasittavan kuuloista tuo noiden tyyppien epävireinen laulu on ja biisitkin aikamoista kuraa. Taitaa olla meikäläisen SOADit jo kuunneltu lukuunottamatta n. viittä biisiä.
Päivää.
Terrorwrist300
10.05.2007 05:38:00

Joskus viime vuonnahan toi sama live näytettiin vissiin pariinki otteeseen. Itsekin ihmettelin kyllä sillon kuin kamalan kuulosta hoilotusta ja muutenkin aika vässykkämäinen live-show....
hyvä bändi silti, taitaa vaan olla parhaimmillaan studiossa...
paavi
10.05.2007 10:20:44
Oon kyllä tykännyt SOADista mutta en oo varmaan puoleen vuoteen kuullut yhtäkään biisiä ja nyt kun katsoi ton livepätkän niin huomasin kuinka saatanan rasittavan kuuloista tuo noiden tyyppien epävireinen laulu on ja biisitkin aikamoista kuraa. Taitaa olla meikäläisen SOADit jo kuunneltu lukuunottamatta n. viittä biisiä.

Joo, vähän samansuuntaiset fiilikset... :/
Tuossa oli kyllä tosi outo miksauskin. Rummut erittäin alhaalla, basaria ei kuulunu lainkaan mun telkkarista ja pellitkin todella kaukaista sihinää. Serjin koskettimet taas pauhaa kuin tuomiopäivän pasuunat...ei oikeen tasapaino homma ei. Sitten sen Daronin laulun vois kyllä miksata paljon alemmas joka keikalla ja levyillä.
Unholy water /Sanguine addiction /Those silver bullets / A last blood benediction
Räkkipeli
10.05.2007 10:23:00
No jäipähän se tietenkin väliin.. Perkele ku ei muista koskaan kattoo just niitä ohjelmia mitä pitäs muistaa!
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)