Doomsayer 08.07.2007 18:59:20 | |
---|
Sinänsä turha tieto, mutta kysynpä kuitenki että muistaako joku Bodomin Ruisrockin setin? Itse muistan/olen muistavinani biisit, mutten kokonaan järjestystä. Ensteks oli Hate Me ja sit Children Of Decadence ja oliko sitten Chokehold?...Ja sitten oli myös se Masc Of Sanity/Deadnight Warrior yhdistelmä siellä välissä. Ja Downfalliin lopetettiin. Ja muita kipaleitahan olivat Needled 24/7, Are You Dead Yet, Living Dead Beat, Every Time I Die, Angels Don't Kill ja In Your Face... Paskakitaristit #11 |
Räkkipeli 08.07.2007 19:11:56 (muokattu 08.07.2007 19:12:10) | |
---|
Sinänsä turha tieto, mutta kysynpä kuitenki että muistaako joku Bodomin Ruisrockin setin? Itse muistan/olen muistavinani biisit, mutten kokonaan järjestystä. Ensteks oli Hate Me ja sit Children Of Decadence ja oliko sitten Chokehold?...Ja sitten oli myös se Masc Of Sanity/Deadnight Warrior yhdistelmä siellä välissä. Ja Downfalliin lopetettiin. Ja muita kipaleitahan olivat Needled 24/7, Are You Dead Yet, Living Dead Beat, Every Time I Die, Angels Don't Kill ja In Your Face... Kuulostaa vähän samalta ku Tuskassa. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Novac 09.07.2007 16:04:14 | |
---|
Kuulostaa aika perus Bodom -setiltä. Harmittaa kun eivät soita niitä vanhoja ja harvinaisempia biisejä enää. mikä on olutta on nyt mennyttä... |
Sutela 09.07.2007 16:08:36 | |
---|
Kuulostaa aika perus Bodom -setiltä. Harmittaa kun eivät soita niitä vanhoja ja harvinaisempia biisejä enää. No onhan tossa esim. children of decadence, mask of sanity, deadnight warrior |
Doomsayer 09.07.2007 21:10:33 | |
---|
No onhan tossa esim. children of decadence, mask of sanity, deadnight warrior Mullekin oli mieluisana yllätyksenä CoD, MoS ja DW. Paskakitaristit #11 |
-J.- 10.07.2007 12:37:09 | |
---|
Kuulostaa aika perus Bodom -setiltä. Harmittaa kun eivät soita niitä vanhoja ja harvinaisempia biisejä enää. Bed Of Razorsia ja Children Of Bodomia voisivat ottaa ohjelmistoonsa. COB Takasi ja BOR uutena yllätyksenä. If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
Räkkipeli 10.07.2007 16:48:02 | |
---|
Bed Of Razorsia ja Children Of Bodomia voisivat ottaa ohjelmistoonsa. COB Takasi ja BOR uutena yllätyksenä. Tai towards deed end. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Doomsayer 10.07.2007 18:19:11 (muokattu 11.07.2007 17:44:41) | |
---|
Soittaisivat IYWPPFW:n eli If You Want Peace... Prepare For Warin. Siinä olis kova biisi. Paskakitaristit #11 |
Lord of the strings 10.07.2007 19:03:44 | |
---|
Soittaisivat IYWPPFW:n. Siinä olis kova biisi. Haistakaa nyt vittu noiden lyhenteiden kanssa kun ei niistä kukaan saa selvää. Onko liian vaikeeta kirjottaa sitä biisin nimeä? "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))> |
Räkkipeli 10.07.2007 19:09:20 | |
---|
Haistakaa nyt vittu noiden lyhenteiden kanssa kun ei niistä kukaan saa selvää. Onko liian vaikeeta kirjottaa sitä biisin nimeä? Hä?! Mä ainaki saan! Ihan selvä! Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Super-Jari 10.07.2007 19:36:37 | |
---|
Haistakaa nyt vittu noiden lyhenteiden kanssa kun ei niistä kukaan saa selvää. Onko liian vaikeeta kirjottaa sitä biisin nimeä? No siis et ole oikea hc-cobf jos et tajuu edes hm-lyhenteitä. noob lol. |
-J.- 10.07.2007 20:40:19 | |
---|
Haistakaa nyt vittu noiden lyhenteiden kanssa kun ei niistä kukaan saa selvää. Onko liian vaikeeta kirjottaa sitä biisin nimeä? Onko tosiaan ylitsepääsemättömän vaikeaa jättää tällaiset kommentit pois ja pysyä aiheessa.... Ei muuta, bäk thy tö topic If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
Kerpele 10.07.2007 20:51:17 | |
---|
Onko tosiaan ylitsepääsemättömän vaikeaa jättää tällaiset kommentit pois ja pysyä aiheessa.... Ei muuta, bäk thy tö topic No doomsayerin kommentti: Soittaisivat IYWPPFW:n. Siinä olis kova biisi. Ei tosta saa varmaan kaikki bodom-fanitkaan ihan heti selvää mikä biisi, ja me jotka emme tiedä näitä biisejä emme ainakaan keksi mistä puhutaan. Niin mitä jos edes yrittäisitte laittaa sen koko biisin nimen? Tai jos se on vaikeaa, laittakaa se lyhenne SEKÄ biisin nimi kokonaan. Siinä teille ne sekavat lyhenteen, ja me muutkin ymmärrämme myös mistä puhutaan. Pliis. |
JS 11.07.2007 11:16:12 | |
---|
No doomsayerin kommentti: Ei tosta saa varmaan kaikki bodom-fanitkaan ihan heti selvää mikä biisi, ja me jotka emme tiedä näitä biisejä emme ainakaan keksi mistä puhutaan. Niin mitä jos edes yrittäisitte laittaa sen koko biisin nimen? Tai jos se on vaikeaa, laittakaa se lyhenne SEKÄ biisin nimi kokonaan. Siinä teille ne sekavat lyhenteen, ja me muutkin ymmärrämme myös mistä puhutaan. Pliis. If you want peace prepare for war... Do you the Devil's work
>-)))> #20 - Hevijuntti #313 "hevi on junttimusaa!!! junteista ei ole idolsiksi!!!" "No Commands!!!" |
Kerpele 11.07.2007 13:37:59 | |
---|
If you want peace prepare for war... Kiitos. Virhe! |
Doomsayer 11.07.2007 17:43:36 | |
---|
Tämä viesti on omistettu Kerpeleelle ja Lord of the stringsille sekä muille samanhenkisille: Olen syvästi pahoillani teille aiheuttamastani päänvaivasta ja suunnattomasta vitutuksesta. Tarkoituksenani ei ollut aiheuttaa yleistä kaaosta tai hämmennystä tarkoittamallani biisin lyhenteellä. Hetkellinen tuskastuminen ja nöyryyden puute saivat minut kirjoittamaan biisin nimestä lyhenteen, koska koin sen olevan liian pitkä ja oletin kaikkien näitä sivuja lukevien ainakin jossain vaiheessa ymmärtävän mitä tarkoitin. Myös pelkkä viitsimisen puute ajoi minut tähän turmiolliseen tekoon. Joten selvyyden vuoksi, vaikka se jo kerrottiin, biisi jota tarkoitin oli If You Want Peace... Prepare For War eli sanojen ensimmäisillä kirjaimilla lyhennettynä IYWPPFW. Toivottavasti voimme vielä jatkaa CoB eli Children Of Bodom keskustelua ilman keskinäisiä jännitteitä. Paskakitaristit #11 |
Tuomas. 11.07.2007 19:01:48 | |
---|
Hienoja sanoja. Jatkakaamme. V.U.K #34? |
Ibanez_90 13.07.2007 09:29:18 | |
---|
Heh! Mun mielestäni on paljon vaikeampaa kirjoittaa tollanen 7 kirjaiminen lyhenne, kuin suoraan biisin nimi. Kun joutuu miettimään ne alkukirjaimet :) Kitaran soitto on väline urheilua :) |
Doomsayer 14.07.2007 17:51:44 | |
---|
Heh! Mun mielestäni on paljon vaikeampaa kirjoittaa tollanen 7 kirjaiminen lyhenne, kuin suoraan biisin nimi. Kun joutuu miettimään ne alkukirjaimet :) Lunttasin levyn takakannesta;) Paskakitaristit #11 |
Kerpele 15.07.2007 02:15:11 | |
---|
Kiitos kauniista lohduttavista sanoista. Toivuin jo suuresta vitutuksesta ja kärsimyksestä ja päänvaivasta. Nyt elämä maistuu paremmalle ja ruoho on vihreämpää, ja on hyvä mieli. Jatkakaa CoB eli Children of Bodom keskustelua. |