Aihe: Opeth-diggareille
1 2 3 4 583 84 85 86 87122 123 124 125 126
mungiisi
13.02.2007 15:44:19
Jahas. Ilosaarirockiin siis. Kuinka paljon sinne on yleensä maksanut yhden päivän liput?
Sakmäster
13.02.2007 15:49:46
Nonni mahtavaa!!! Opeth ilosaarirockkiin ja minä olen luultavasti juuri silloin Lontoossa....PRKL! Tulisivatpa muillekin festareille.
Larsson bergeri
Zammy
13.02.2007 15:58:57
Saakohan Opeth uuden levyn valmiiksi ennen kesää? Tai peräti julkaistua... Koska sivuillansa sanotaan, että Opeth are taking a well deserved break from touring after 19 months on the road. No additional gigs are planned or will be scheduled until the next touring cyckle starts. Tuntuisi oudolta, että ennen uutta levyä lähtisivät rundailemaan.
Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen.
Turmis
13.02.2007 16:51:18 (muokattu 13.02.2007 16:51:39)

Saakohan Opeth uuden levyn valmiiksi ennen kesää? Tai peräti julkaistua...

Enpä usko, koska parin edellisen levyn aikana pelkästään studiosessiot ovat kestäneet 2-3 kuukautta. Veikkaan että Opeth tekee muutaman festarikeikan kesän aikana, ja muuten keskittyy lepäämiseen ja uuden materiaalin värkkäilyyn.
Musiikki on vakava asia, se ei saa olla iloista.
mungiisi
13.02.2007 16:52:16
Toivottavasti soittaisivat mahdollista uutta materiaalia tuolla.
MaD PiAnIsT
13.02.2007 17:31:35

Toivottavasti soittaisivat mahdollista uutta materiaalia tuolla.

Luulen, että muutama uusi kappale tullaan kuulemaan ilosaaressa.
Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio. (Charles Bukowski)
Manuel Pyrhullo
13.02.2007 17:50:38
Ilosaaressa ei kuulla uutta materiaalia, luulen.
Carpenter
13.02.2007 18:24:44
Oishan siellä aika kovat festarit tulossa. Opethin ja Porcupine Treen keikka peräkkäin olisi aika nannaa. Tiedä sitten että pystynkö tuonne tulemaan. Minun tuurillani en tietenkään.
Oma konsertti olisi aina parempi kuin festarit, tosin.

Kaveri sendi mulle pari Porcupine Treen biisiä ja ihmettelin, että tämähän kuulostaa aika paljon uudemmalta Opethilta. Sitten löin wikiin bändin ja huomasin, että siellähän on Steven Wilson pääjehuna. :D
Coatl
13.02.2007 19:25:05
Kaveri sendi mulle pari Porcupine Treen biisiä ja ihmettelin, että tämähän kuulostaa aika paljon uudemmalta Opethilta. Sitten löin wikiin bändin ja huomasin, että siellähän on Steven Wilson pääjehuna. :D

Juu-u, Deliverancella on lähes identtisiä juttuja Lightbulb Sunin kanssa. Ja jonkun toisenkin PT levyn kanssa, jonka omistin mutta lainasin jonnekin kauan sitten enkä edes muista mikä oli :P

Kovat on odotukset uudelta levyltä, koska se sitten ikinä tuleekaan. Ghost Reveries oli pienoinen pettymys, hyvä levy mutta jotenkin se ei ollut niin Opeth. Livenä täytyy todistaa kesällä, edellisestä kerrasta onkin vierähtänyt yli 3 vuotta.
Haluan kuolla kuten isäni; nukkuen. En huutaen kuten hänen matkustajansa.
bedlam
13.02.2007 20:17:38 (muokattu 13.02.2007 20:20:38)

Toivon että Opeth korjaa viime kesän Ruisin pettymyksen, jos tuonne tulee lähdettyä. Porcupine Tree houkuttaisi kyllä kovin.
Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee.
Jööhannes
13.02.2007 21:04:06
Jahas. Ilosaarirockiin siis. Kuinka paljon sinne on yleensä maksanut yhden päivän liput?

Ilosaareen ei myydä yhden päivän lippuja lainkaan.

Mutta tuo oli kyllä mahtava uutinen tuo Opethin Ilosaareen varmistuminen. Eiköhän sinne olisi tullut jokatapauksessa lähdettyä, mutta tämä varmensi asian. Tällä kertaa ei ainakaan lopu happi kesken niinkuin puolitoista vuotta sitten nosturilla.
Himputin lieroa menometallia -> www.grokesclan.com tai www.mikseri.net/grokesclan.
mungiisi
13.02.2007 21:09:57
Ilosaareen ei myydä yhden päivän lippuja lainkaan.

Mutta tuo oli kyllä mahtava uutinen tuo Opethin Ilosaareen varmistuminen. Eiköhän sinne olisi tullut jokatapauksessa lähdettyä, mutta tämä varmensi asian. Tällä kertaa ei ainakaan lopu happi kesken niinkuin puolitoista vuotta sitten nosturilla.

Mitä helevettiä. Paljonko sellainen monenpäivänlippu sitten maksaa?
Akiman
13.02.2007 21:16:58

Mitä helevettiä. Paljonko sellainen monenpäivänlippu sitten maksaa?

Oliskohan 50e kieppeillä ollut.
19.01. Nosturi: STREAM OF PASSION / AYREON (+ Lullacry ja Silentium) Lisätietoja: www.korroosio.fi
Sahtimies666
13.02.2007 21:25:48
Myyäänhän niitä yhen päivän lippuja jos ennakossa ei myydä loppuun... MUTTA.. rokki on myyty ties kuinka monta kesää putkeen jo loppuun joten eiköhän se tänäkin kesänä mee ennakossa jo.
"Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night.
Kampela77
13.02.2007 22:27:55
Kuuntelinpa tässä Deliverancea ja huomasin, että 13:16 kohdalla vasemmassa kaiuttimessa kuuluu joku pieni kopsahdus. En ollut aikaisemmin pistänyt merkille, mutta nyt sitä ei voi olla enää kuulematta. Joku äänitysmoka varmaan kyseessä?
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
pehko
14.02.2007 11:04:08

Kuuntelinpa tässä Deliverancea ja huomasin, että 13:16 kohdalla vasemmassa kaiuttimessa kuuluu joku pieni kopsahdus. En ollut aikaisemmin pistänyt merkille, mutta nyt sitä ei voi olla enää kuulematta. Joku äänitysmoka varmaan kyseessä?

olen tainnut itsekkin huomata tuon. Ja sitten Damnationilla 'Ending Credits' biisin lopussa kuulostaa yhdessä kohtaa siltä kun pukkaisi meseen viestiä.
HEAVY...FUCKING...METAL!
rc
18.02.2007 14:34:57
Ilosaaressa ei kuulla uutta materiaalia, luulen.

Miksi ihmeessä ei? Soittivathan nuo Grand Conjurationia USA:n kiertueella ennen Ghost Reveriesin julkaisua joka helvetin keikalla.
Peace, love & death metal
MaD PiAnIsT
18.02.2007 18:04:40

Miksi ihmeessä ei? Soittivathan nuo Grand Conjurationia USA:n kiertueella ennen Ghost Reveriesin julkaisua joka helvetin keikalla.

Taisi olla tuo manuelin kommentti vain sarkastinen heitto minun edelliseen postaukseen.
Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio. (Charles Bukowski)
ruuvimeisseli
19.02.2007 19:52:46

Tilasin CDONista Opethin Still Lifen. Pienenä yllätyksenä levy oli digipakkina eikä jewelcasena. Onko Still Lifesta edes versiota jossa olisi "normaali" kotelo? En kyllä kuitenkaan ole uutta ostamassa vaikka olisikin, kunhan kysyn :P.
Milkop
19.02.2007 19:59:04

Onko Still Lifesta edes versiota jossa olisi "normaali" kotelo?.

Minulla on sellainen ainakin eli kyllä noita varmasti löytyy.
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell | THV-klubi #49
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)