Aihe: Children of Bodom
1 2 3 4 583 84 85 86 87122 123 124 125 126
kid ego
04.07.2007 15:36:25 (muokattu 04.07.2007 15:37:20)
Pullojen heittelystä (joka on todellakin syvältä!) tuli mieleeni vuosi 1989 ja Hämeenlinnan Giants of Rock ja Suicidal Tendenciesin keikka. Joku urpo heitti (muistaakseni) basistia pullolla, jolloin soitto loppui siihen, basisti ja Mike Muir juoksivat lavalta alas ja etsivät käsiinsä kaverin, jota sitten mättivät aika lailla turpaan. Järjestysmiesten tehtäväksi jäi sitten kaverin kiikuttaminen turvaan...En sano, että ansaitsi mitä sai, mutta näinkin voi käydä jos "väärää" bändiä menee pullolla heittämään...

Tiesitkö että Mike Muir hakkasi kyseisellä keikalla väärän jätkän?

En sano, että ansaitsi mitä sai, mutta näinkin voi käydä että väärää jätkää turpaan mättämään.
Jo joutui Armas, Aika ja Suvi suloinen.
hullu_ukko
04.07.2007 15:44:20
Mokomakin taisi lopettaa kerran keikan kesken, koska joku heitti rumpalia kaljapullolla.
Ei tuollaista toimintaa toisaalta tarvitsekaan hyväksyä.

Itse asiassa se pullo osui jonkinlaiseen lavan päällä olevaan metallirakenteeseen jolloin pullo tietty hajosi. Kuisma ja Hyge saivat sitten lasisateen niskaansa, mutta tosiaan.. Vaarallisia tilanteita ovat tuollaiset, varsinkin jos alkaa sataa lasipulloja.

Kevennyksenä vielä sen verran, että Laiho on heittänyt mua muovipullolla päähän. Että niin..
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf
cadabra
04.07.2007 16:39:13
Sattuko kukkaan kattoon ku Bodom oli siinä subtv:n subbari ohjelmassa? Tai mielummin sattuko kukkaan nauhottaan sitä?
www.mikseri.net/insidefear
Kasperi Tervonen
04.07.2007 20:36:27
Äläpä sitten muiden verbaalisuutta arvostele jos ite olet tuppisuu.

Hei kamoon! Mä olen ainakin jo täysin vakuuttunut siitä että R2 on poikkeuksellisen kova ja verbaalisesti lahjakas jätkä. Ei sen enää mitään tarvii yrittää todistaa. Oli se Laiho kyllä munkin mielestä aika pelle, kun meni sanomaan jollekin pulloja viskovalle idiootille, että "haista vittu". Veikkaan, että esimerkiksi R2 olisi vastaavassa tilanteessa sanonut jotain todella fiksua, josta eivät edes verbaalisesti poikkeuksellisen lahjakkaat mnetin käyttäjät olisivat keksineet mitään muka hauskaa sanottavaa. Eiks jeh?
Oh, you ironic pop-rock fuck. Don't you fuck with METAL
R2
04.07.2007 20:55:29
poikkeuksellisen lahjakkaat mnetin käyttäjät...

Niitähän täällä CoB keskustelussa riittää...
"Ruumishuone bluus, joka ruumis huus"
Räkkipeli
04.07.2007 21:04:27 (muokattu 04.07.2007 21:06:19)
Hei kamoon! Mä olen ainakin jo täysin vakuuttunut siitä että R2 on poikkeuksellisen kova ja verbaalisesti lahjakas jätkä. Ei sen enää mitään tarvii yrittää todistaa. Oli se Laiho kyllä munkin mielestä aika pelle, kun meni sanomaan jollekin pulloja viskovalle idiootille, että "haista vittu". Veikkaan, että esimerkiksi R2 olisi vastaavassa tilanteessa sanonut jotain todella fiksua, josta eivät edes verbaalisesti poikkeuksellisen lahjakkaat mnetin käyttäjät olisivat keksineet mitään muka hauskaa sanottavaa. Eiks jeh?

Kova jätkä...Hey, what ever folks! Ei loppupeleissä kuule kiinnostakkaan kuinka verbaalisesti lahjakkaita täällä ollaan, kuhan piruilin. Mua kun vaan naurattaa tommoset dissaajat jotka ovat niin olevinaan vaikka ei ole astunut eläessään varmaan jalallakaan niin isolle stagelle ku Tuskan päälava, ja vielä pääesiintyjän hommissa.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Kasperi Tervonen
04.07.2007 21:19:15
Kova jätkä...Hey, what ever folks! Ei loppupeleissä kuule kiinnostakkaan kuinka verbaalisesti lahjakkaita täällä ollaan, kuhan piruilin. Mua kun vaan naurattaa tommoset dissaajat jotka ovat niin olevinaan vaikka ei ole astunut eläessään varmaan jalallakaan niin isolle stagelle ku Tuskan päälava, ja vielä pääesiintyjän hommissa.

Ei se kuule loppupeleissä muakaan hirveesti kiinnosta kuinka verbaalisesti lahjakkaita täällä ollaan. Kunhan nyt jotain vittuilin aikani kuluksi juuri tuon takia, kun "naurattaa tommoset dissaajat jotka ovat niin olevinaan" jne. Tuo "Kova jätkä" nyt oli epäsuora lainaus siitä yhdestä R2:n Laiho-mielipiteestä.
Oh, you ironic pop-rock fuck. Don't you fuck with METAL
Alexi69
04.07.2007 21:27:23
Kaikilla on oikeus MINUN mielipiteeseeni xD
Räkkipeli
04.07.2007 21:34:25
Ei se kuule loppupeleissä muakaan hirveesti kiinnosta kuinka verbaalisesti lahjakkaita täällä ollaan. Kunhan nyt jotain vittuilin aikani kuluksi juuri tuon takia, kun \\\"naurattaa tommoset dissaajat jotka ovat niin olevinaan\\\" jne. Tuo \\\"Kova jätkä\\\" nyt oli epäsuora lainaus siitä yhdestä R2:n Laiho-mielipiteestä.

Just joo..
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
meitu
04.07.2007 21:48:27

http://iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1397415

Tuonnepa siis...

Bootleggaajille pieni kuitti tuossa. Luulisi olevan mielissään että porukka osoittaa kiinnostusta uusia biisejä kohtaan.
"There are no good guns. There are no bad guns. Any gun in the hands of a bad man is a bad thing. Any gun in the hands of a decent person is no threat to anybody -- except bad people..." -Charlton Heston
Epi-
04.07.2007 21:54:43

Tuonnepa siis...

Jumankauti!

Yrittäisin kyllä ehdottomasti päästä tuonne ellen olisi intissä tohon aikaan.
ANtTIKRISTUS
05.07.2007 06:45:46
Mitä tarkottaa verbaalisesti lahjakas?
Vakuutan antamani tiedot oikeiksi ja ilmoitan, jos tietoni muuttuvat.
ttlauril
05.07.2007 08:26:45
Tiesitkö että Mike Muir hakkasi kyseisellä keikalla väärän jätkän?

En sano, että ansaitsi mitä sai, mutta näinkin voi käydä että väärää jätkää turpaan mättämään.

Näinhän sitä jo paikan päällä huhuttiin. Mutta itse varsin läheltä koko episodia todistaneena en voi varmuudella sanoa oliko väärä vai oikea kaveri. Luonnollisesti koko farssi olisi vältetty, jos kyseinen reikäpää (joka joko sai tai ei saanut köniinsä) ei olisi pulloa heittänyt ja Muirin primitiivireaktiolta olisi vältytty;-)
Räkkipeli
05.07.2007 13:18:50

Tuonnepa siis...

Jee onneeksi saan suhteiden kautta liput. =)
kid ego
05.07.2007 14:55:31
Näinhän sitä jo paikan päällä huhuttiin. Mutta itse varsin läheltä koko episodia todistaneena en voi varmuudella sanoa oliko väärä vai oikea kaveri. Luonnollisesti koko farssi olisi vältetty, jos kyseinen reikäpää (joka joko sai tai ei saanut köniinsä) ei olisi pulloa heittänyt ja Muirin primitiivireaktiolta olisi vältytty;-)

Sen vielä offarina totean että en kyllä haluaisi osua Muirin nyrkin eteen.
Jo joutui Armas, Aika ja Suvi suloinen.
Narcosynthesis
05.07.2007 15:28:04

Yhdyn Narcosynthesisiin.

Dude, tarjoa nyt ainakin romanttinen illallinen ensiksi;)
Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa)
Räkkipeli
05.07.2007 17:13:08 (muokattu 05.07.2007 17:14:01)
Dude, tarjoa nyt ainakin romanttinen illallinen ensiksi;)

Mitä sitä nyt lässyttelemään..suoraan asiaan ni kaikki säästyy vaivalta. =)
Ben_D
05.07.2007 22:27:07 (muokattu 05.07.2007 22:27:29)

Itsekkin paikallaolleena...kyllä se oli väärä dude, joka sai kypäräänsä...
http://www.myspace.com/fiercemetal
ANtTIKRISTUS
05.07.2007 23:31:25
Itsekkin paikallaolleena...kyllä se oli väärä dude, joka sai kypäräänsä...

Kait siitä jonkinlaista jälkipyykkiä seurasi?
Vakuutan antamani tiedot oikeiksi ja ilmoitan, jos tietoni muuttuvat.
FatSam
07.07.2007 10:08:49 (muokattu 07.07.2007 10:12:20)

Kovis keikka eilen. Oli amerikanrautaa lavalla enemmänkin. Ja se baaritiski oli hieno. Viimeisten biisien aikana siellä tiskillä istui ainaski Mastodonin kitaristi/laulaja. Baarimikkona oli riipperi ;) Oli populaa ja meininkiä.

E: Mastodonista puheenollen, oli eilen keikalla jotakuinkin isoin näkemäni pitti. Ja koko keikan ajan. Järkkärit vei joitain pois ensimmäisten biisien aikana, mutta huomasivat pian työnsä turhaksi, ja seurasivat sen jälkeen sivummalta. Nostelivat ihmisiä kyllä ylös aina välillä. Asiallista toimintaa heiltä.
ei mitn
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)