Aihe: Opeth
1 2 3 4 582 83 84 85 86122 123 124 125 126
mungiisi
15.06.2009 08:12:59
Lionslicer: Huomasiko joku Provinssin keikalla ollut, mikä oli se tutunkuuloinen melodia, mitä pojat soittelivat Closuren jamittelussa. Ihan kun joku tv-sarjan tunnari..?

Jimi Hendrixin Third Stone From The Sun.

Keikka oli hyvä, mutta uudempia biisejä olisi mielestäni voinut soittaa enemmän.
Lionslicer
15.06.2009 21:04:03
mungiisi: Jimi Hendrixin Third Stone From The Sun.

Ei perkele, sehän se!
Kiitokset kun päästit meikäläisen piinasta. :D
''Most modern men should be grateful even for the fact that they have not yet been put to sleep, like dogs often are when there is something seriously wrong with them.'' -Varg Vikernes
Turmis
21.06.2009 20:58:56

ovaap:
...Settilista oli jotain tämänsuuntaista:

Heir Apparent
Ghost of Perdition
The Leper Affinity
The Lotus Eater
Deliverance
Demon of the Fall

Siis mitvit? Festarikeikka ja 8 piisiä? Setti lienee ollut ainakin puolitoistatuntinen varmaankin... olisinpa melkein voinut olla paikalla.
Musiikki on vakava asia, se ei saa olla iloista.
ekikoo
25.06.2009 16:13:32 (muokattu 25.06.2009 16:21:43)
Jos ketään kiinnostaa niin jotain live-keikkaa pyörii audiostreamina tossa osoitteessa
http://www.sr.se/cgi-bin/p3/nyhetss … a.asp?programID=2663&grupp=3765
Tosta punaisesta boxista Senaste sändningen P3-live. Vissiin looppaa tai jotain, Heir Apparent ainakin juuri tällä hetkellä, setin eka.

e: Godheads lament..... Profit!
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
Hetfield
25.06.2009 16:47:59

ekikoo: Jos ketään kiinnostaa niin jotain live-keikkaa pyörii audiostreamina tossa osoitteessa
http://www.sr.se/cgi-bin/p3/nyhetss … a.asp?programID=2663&grupp=3765
Tosta punaisesta boxista Senaste sändningen P3-live. Vissiin looppaa tai jotain, Heir Apparent ainakin juuri tällä hetkellä, setin eka.

e: Godheads lament..... Profit!

Perkele kun ei oikein lataa tuota.
I quit the band... Now I just play with myself.
Hetfield
17.07.2009 19:55:13

Täytyy nyt näin positiivisessa mielessä avautua, että on Opeth kyllä julmetusti edistänyt meikän skeban soittoa tässä reilun vuoden aikana. Aika räpeltäjähän olen edelleen, mutta pakko on jotain kehitystä olla tapahtunut, koska jopa itse huomaan sen. Viime viikolla olin varma, etten ikinä opi Leper Affinityä, viimeisintä biisiä, jonka hienouden tajusin lopulta, mutta äsken se sujui lähes virheettömästi. Jos Åke olisi Mnetissä, niin paiskaisin plussalla.

Avautuminen päättyy tähän =P
Migo
18.07.2009 09:49:15
Hetfield: Täytyy nyt näin positiivisessa mielessä avautua, että on Opeth kyllä julmetusti edistänyt meikän skeban soittoa tässä reilun vuoden aikana. Aika räpeltäjähän olen edelleen, mutta pakko on jotain kehitystä olla tapahtunut, koska jopa itse huomaan sen. Viime viikolla olin varma, etten ikinä opi Leper Affinityä, viimeisintä biisiä, jonka hienouden tajusin lopulta, mutta äsken se sujui lähes virheettömästi. Jos Åke olisi Mnetissä, niin paiskaisin plussalla.

Tähän täytyy yhtyä. Itse kanssa akustisella vedellyt nyt pelekästään melkeinpä Damnation-levyn piisejä ja ai että se on parasta.
Että semmosta...
Stupido
19.07.2009 03:18:01
Hetfield: Täytyy nyt näin positiivisessa mielessä avautua, että on Opeth kyllä julmetusti edistänyt meikän skeban soittoa tässä reilun vuoden aikana. Aika räpeltäjähän olen edelleen, mutta pakko on jotain kehitystä olla tapahtunut, koska jopa itse huomaan sen. Viime viikolla olin varma, etten ikinä opi Leper Affinityä, viimeisintä biisiä, jonka hienouden tajusin lopulta, mutta äsken se sujui lähes virheettömästi. Jos Åke olisi Mnetissä, niin paiskaisin plussalla.

Minäkin yhdyn! Ja tästä Blackwater parkia treenaamaan seuraavia treenejä varten.
This goes to eleven
WinterMad
19.07.2009 11:25:06
Kyllähän nuo Opethin biisit ovat erittäin mukavaa soittettavaa kitaralla. Hyviä melodioita ja varsin nerokkaita riffejä. Fiilistelyä löytyy myös ja kartuttaa kivasti sointuvarastoa :P
Osta Greenin Cancer -EP tästä tai ota yhteyttä pikaviestillä.
Strutsi
18.08.2009 23:59:56
Tänään huomasi taas ensimmäistä kertaa että alkaa opethi maistua kun ihan saatanan syksyinen ja sateinen keli.

Ghost of mother, lingering death!!!!!!!
Liittykää kuvataidehuoneeseen!
Kuvataide
"Music, most of the time has a rythm. So it's handy to have one" -Paul Gilbert tiluttamisesta
Deino
19.08.2009 00:01:07

My Arms, Your Hearse = TEH syksylevy
Strutsi
19.08.2009 00:03:56
Deino: My Arms, Your Hearse = TEH syksylevy

sekin kyl totta. Taianpa vaihtaa--->
Liittykää kuvataidehuoneeseen!
Kuvataide
"Music, most of the time has a rythm. So it's handy to have one" -Paul Gilbert tiluttamisesta
Hetfield
19.08.2009 00:22:41

Eihän tässä ole enää kuin apaut kuukausi keikkaan. Jea!
ekikoo
19.08.2009 00:39:12
Kaikki on kyllä nytte vähän torn by the arrival of autumn.
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
Makkiss
19.08.2009 15:08:11 (muokattu 19.08.2009 15:37:10)
Kummasti ekan koulupäivän jälkeen rupesi Opeth taas maittamaan,koko kesänä ei tullut kuunneltua oikeastaan yhtään. Vähän reilu kuukaus keikkaan,jos nyt kolmas yritys toden sanoisi ja pääsisi vihdoin näkemään ööppetin lavalla.

EDIT: Tuli muuten tilattua The Candlelight Years hintaan 15.50 Play.comista kun tuo ensimmäinen levy puuttuu. Jos jotain tuo boxi kiinnostaa niin sieltä irtoaa halvalla.
Trendkeel
19.08.2009 16:44:55
Jaa. Kaveri oli hommannut Dream Theaterin keikalle liput ja sinne siis. Useamman esiintyjän joukossa on Opeth ja olisi mielenkiintoista tutustua kyseiseen yhtyeeseen. Mikä on siis suht. helposti aukeava levy, äärimmäisen kova tai muuten vaan yleinen must have Opeth-lätty? Bändi ilmeisesti putoaa sinne dödislokeroon(kö), näin olen käsittänyt? Ei kuitenkaan pelkkää jöötiä, on kai sinne jotain muitakin "elementtejä" lätkäisty mukaan? Puhtasta laulantaa?

Muuten lätkäisisin vaikka YouTubeen hakusanaksi Opeth ja lähtisin summanmutikassa katsomaan videoita, muttei nyt ole mitään polttavaa halua eikä aikaa suorittaa ko. operaatiota. Muutenkin jää yleensä helmet kuuntelematta kun lähtee perse edellä puuhun suosituimpia sinkkulohkaisuja kuuntelemaan. Kiitti ja kuitti.
THE MIRROVR which FLATTERS not ~The Blackening~
Räbbänä
19.08.2009 16:47:40
Maidenisti: Jaa. Kaveri oli hommannut Dream Theaterin keikalle liput ja sinne siis. Useamman esiintyjän joukossa on Opeth ja olisi mielenkiintoista tutustua kyseiseen yhtyeeseen. Mikä on siis suht. helposti aukeava levy, äärimmäisen kova tai muuten vaan yleinen must have Opeth-lätty? Bändi ilmeisesti putoaa sinne dödislokeroon(kö), näin olen käsittänyt? Ei kuitenkaan pelkkää jöötiä, on kai sinne jotain muitakin "elementtejä" lätkäisty mukaan? Puhtasta laulantaa?

Muuten lätkäisisin vaikka YouTubeen hakusanaksi Opeth ja lähtisin summanmutikassa katsomaan videoita, muttei nyt ole mitään polttavaa halua eikä aikaa suorittaa ko. operaatiota. Muutenkin jää yleensä helmet kuuntelematta kun lähtee perse edellä puuhun suosituimpia sinkkulohkaisuja kuuntelemaan. Kiitti ja kuitti.

Kokeile vaikka Ghost Reveries lättyä.
"särö pedalli ihan hyvä black sabbath ääni keltanen ihan hyvä"
Trendkeel
19.08.2009 17:04:19
Räbbänä: Kokeile vaikka Ghost Reveries lättyä.

Hoho, ekaa biisiä on lopuillaan ja täähän on kova. Plussalla heitin, cencin kaccaphyly.
THE MIRROVR which FLATTERS not ~The Blackening~
ekikoo
19.08.2009 18:12:47 (muokattu 19.08.2009 18:13:06)
Niinhän nuo huutelee että opettilta voi ottaa minkä tahansa levyn eikä voi mennä metsään. Tutustumismielessä itse ehkä välttelisin Damnationia sekä kahta ensimmäistä, Orchidia ja Morningrisea. Koska nämä nyt vaan on vähän erilaisia kuin lopputuotanto.
Hipelius
19.08.2009 18:21:58
ekikoo: Niinhän nuo huutelee että opettilta voi ottaa minkä tahansa levyn eikä voi mennä metsään. Tutustumismielessä itse ehkä välttelisin Damnationia sekä kahta ensimmäistä, Orchidia ja Morningrisea. Koska nämä nyt vaan on vähän erilaisia kuin lopputuotanto.

Itsehän lähdin Damnationista ja ilman sitä voi olla ettei olisi koko bändi koskaan kolahtanutkaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)