phf 02.07.2007 22:40:47 | |
---|
Huomasko joku muukin Roopen soolot Angels don't killin lopussa?? Muistan vaan että kuulosti hyvältä mutta eihän livenä voi tietää (/kuullaa) But they will return. |
Kasperi Tervonen 02.07.2007 23:07:31 | |
---|
Oliko siellä joku pälli heittänyt Laihoa jollain esineellä tms. muuta tyhmää? Imperiumissa joku vain jotain tuollaista kommentoi. Toivottavasti Tuskasta saataisiiin ääliövapaa festari:) Juu oli heittänyt, Laihohan spiikkasi takaisin että HAISTA VITTU! :D Taidan muuten olla vieläkin vähän humalassa tuon tuskan jäljiltä... Oh, you ironic pop-rock fuck. Don't you fuck with METAL |
Sutela 02.07.2007 23:58:23 | |
---|
Juu oli heittänyt, Laihohan spiikkasi takaisin että HAISTA VITTU! :D Taidan muuten olla vieläkin vähän humalassa tuon tuskan jäljiltä... Se on jo Youtubessakin. |
Räkkipeli 03.07.2007 00:32:05 | |
---|
Juu oli heittänyt, Laihohan spiikkasi takaisin että HAISTA VITTU! :D Taidan muuten olla vieläkin vähän humalassa tuon tuskan jäljiltä... Sietää haistaakkin. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Speedball 03.07.2007 15:03:11 | |
---|
Se on jo Youtubessakin. Linkkiä linkkiä ??? Metal up your ass!!! |
Marshallga 03.07.2007 15:38:32 | |
---|
|
Koskos 03.07.2007 15:49:19 | |
---|
En ymmärrä sitä, että miksi artistia pitää viskoo milään esineillä. Jos lasipullo hajoaa heitettäessä päin siitä voi tulla hengenvaarallinen tilanne, ja sit on pullon heittelijä jo aikamoisessa pississä ellen paremmin sanoisi. Harvemmin myöskään artisti tulee sun työpaikalle pulloja viskomaan. No tuo tais kyllä olla joku muovipullo joka lens, mutta tekeekö se siitä yhtään hyväksyttävämpää? |
Speedball 03.07.2007 18:09:32 (muokattu 03.07.2007 19:09:22) | |
---|
En ymmärrä sitä, että miksi artistia pitää viskoo milään esineillä. Jos lasipullo hajoaa heitettäessä päin siitä voi tulla hengenvaarallinen tilanne, ja sit on pullon heittelijä jo aikamoisessa pississä ellen paremmin sanoisi. Harvemmin myöskään artisti tulee sun työpaikalle pulloja viskomaan. No tuo tais kyllä olla joku muovipullo joka lens, mutta tekeekö se siitä yhtään hyväksyttävämpää? Niimpä. Tosin Antti Ruiskua ja Hanna Pakarista saa mun puolesta viskellä, oppiipaha vapaalipun liitäjät olemaan... Lemmyähän oli heitetty keikalla kahden kolikon väliin teipatulla partakoneen terällä. oli osunut mut lemmy soitti biisin loppuun ja laitto liinan päästään päälle ja vetäny keikan loppuun. Kaikille vastaaville hupa hupa heittelijöille sitä haista vittua vaan! Mod. huom: Nauti viikon lomastasi, älypää. Metal up your ass!!! |
Super-Jari 03.07.2007 18:14:00 | |
---|
Niimpä. Tosin Antti Ruiskua ja Hanna Pakarista saa mun puolesta viskellä, oppiipaha vapaalipun liitäjät olemaan... Mun puolesta taas tuollasen mielipiteen kanssa voisit jäädä vaikka auton alle. |
RocknRoll 03.07.2007 18:16:49 | |
---|
Lemmyähän oli heitetty keikalla kahden kolikon väliin teipatulla partakoneen terällä. oli osunut mut lemmy soitti biisin loppuun ja laitto liinan päästään päälle ja vetäny keikan loppuun. Eikö siinä elämänkerrassa ollut, että keikka loppui siihen kuin seinään, ja kiitos vitusti Slovakia (Missälie olivat). Herralle tuli vielä joku verenmyrkytys tuosta paskaisesta terästä yms. |
Keppis 03.07.2007 23:49:47 | |
---|
Heittäjä ei varmaan ymmärrä paljonko sellaisella käytöksellä on mahdollista saada kavereita noinkin suositun bändin keikalla. Onni vie inspiraation. |
R2 04.07.2007 00:04:28 | |
---|
Juu oli heittänyt, Laihohan spiikkasi takaisin että HAISTA VITTU! :D Taidan muuten olla vieläkin vähän humalassa tuon tuskan jäljiltä... Onpa kova jätkä. Verbaalisestikin lahjakas. "Ruumishuone bluus, joka ruumis huus" |
zombywoof 04.07.2007 00:24:12 | |
---|
En tykkää Bodomista ja Laihosta sen enempää kuin Antti Tuiskusta tai Hanna Pakarisesta, mutta ei tulis mieleen heitellä ketään pullolla tai muillakaan esineillä. |
ANtTIKRISTUS 04.07.2007 01:44:20 | |
---|
Onpa kova jätkä. Verbaalisestikin lahjakas. Itse varmaan olisit kuitannut tuon tilanteen (vihaisena) jollain älyllisesti ylivoimaisella kommentilla ilmeisesti? Vakuutan antamani tiedot oikeiksi ja ilmoitan, jos tietoni muuttuvat. |
R2 04.07.2007 03:28:56 | |
---|
Itse varmaan olisit kuitannut tuon tilanteen (vihaisena) jollain älyllisesti ylivoimaisella kommentilla ilmeisesti? Ilmeisesti "Ruumishuone bluus, joka ruumis huus" |
ANtTIKRISTUS 04.07.2007 03:37:58 | |
---|
Ilmeisesti Uskotaan kun sanot. Itse tosin olisin ultimaalisen vittuuntunut jos joku heittelisi mua jollain roinalla keikalla ollessani. Pistäisin varmaan vihaisena ei lasten korville soveltuvaa kommenttia. Vakuutan antamani tiedot oikeiksi ja ilmoitan, jos tietoni muuttuvat. |
Narcosynthesis 04.07.2007 08:52:20 | |
---|
Eikö se nyt ole ihan fakta, ettei kenenkään heittäminen millään esineillä ole hyväksyttävää, varsinkaan lavalla esiintyvän artistin, joka on sinne tullut varta vasten sille yleisölle soittamaan. Luulis että helpointa ois vaan lähteä itse menemään jos ei siitä musasta tykkää. Ei kai kenenkään ole kotonakaan pakko laittaa sitä Bodomin (tai Antti Tuiskun tai Hanna Pakarisen) cd:tä soimaan. Tuollainen käytös hyvällä tsägällä johtaa siihen, että keikka menee keskeltä poikki ja sitä kuuntelemaan tulleet musadiggarit jäävät kupla otsassa ja luu kädessä kuin nallit kalliolle. Eli yhden ihmisen idiotismi voi johtaa vaikka viiden tuhannen pettymykseen. Kuten tuolla yläpuolella joku fiksusti sanoikin, niin ei kai se artistikaan tule vastavuoroisesti kenenkään työpaikalle heittelemään pulloja, koska nyt ei satu pitämään vaikka suomalaisten arkkitehtien tyylistä. Ei tuollaista vaan voi perustella millään tavalla. Toivottavasti meikäläiset metallipäät pystyy pitämään tulevaisuudessa järjen kädessään. Jos haluaa osoittaa olevansa tosi tr00 ja ug, niin eiköhän se riitä, että menee kännipäissään sinne Kaisaniemen kusikukkulalle selittämään kaikille kiinnostuneille miten Deicide on kevyintä mitä voi kuunnella ja Bodomkin oli hyvä vain silloin kun se vielä oli Unearthed...annetaan kaikkien kukkien kukkia ja muidenkin nauttia musasta, vaikkei se omaa suosikkikategoriaa olisikaan. Pahoitteluni tästä pitkästä rantista, alkoi vaan ärsyttää. Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa) |
Räkkipeli 04.07.2007 11:40:41 | |
---|
Onpa kova jätkä. Verbaalisestikin lahjakas. Ilmeisesti No mäpä tuun viskasemaan sua keikalla pullolla vaikka päähän ni odotan kyllä innolla että mitä HYVIN FIKSUN KUULOISTA saat suustasi inistyä! Yhdyn Narcosynthesisiin. (Sori lietsominen) Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
ttlauril 04.07.2007 11:51:54 | |
---|
Pullojen heittelystä (joka on todellakin syvältä!) tuli mieleeni vuosi 1989 ja Hämeenlinnan Giants of Rock ja Suicidal Tendenciesin keikka. Joku urpo heitti (muistaakseni) basistia pullolla, jolloin soitto loppui siihen, basisti ja Mike Muir juoksivat lavalta alas ja etsivät käsiinsä kaverin, jota sitten mättivät aika lailla turpaan. Järjestysmiesten tehtäväksi jäi sitten kaverin kiikuttaminen turvaan...En sano, että ansaitsi mitä sai, mutta näinkin voi käydä jos "väärää" bändiä menee pullolla heittämään... |
Alexi69 04.07.2007 15:34:50 | |
---|
Onpa kova jätkä. Verbaalisestikin lahjakas. Liekkö sitten kovempi jätkä tuollainen pelle joka alkaa heittelemään soittajia kesken vedon pulloilla? Eipä ollut heittäjällä pokkaa tunnustaa tekoaan biisin lopussa. Kaiken maailman idiootteja sitä festareilla pyörii. Mokomakin taisi lopettaa kerran keikan kesken, koska joku heitti rumpalia kaljapullolla. Ei tuollaista toimintaa toisaalta tarvitsekaan hyväksyä. Kaikilla on oikeus MINUN mielipiteeseeni xD |