meitu 10.02.2006 15:17:28 | |
---|
Prkl, missasin. Mikä keikka oli kyseessä? Ne jotka soittaa ne tietää |
crusher 10.02.2006 15:36:02 | |
---|
Tuo eilinen MTV Live oli soundeiltaan ja soitoiltaan kyllä parasta SoaD-liveä mitä olen nähnyt/kuullut. Jopa Daronin laulu meni pääasiassa kohdilleen. Serjillä vähän haparointia paikoitellen, mutta ei mitään häiritsevää. Meininkiä oli ainakin loppupuolella (missasin alusta x minuuttia) vanhempien biisien aikana. Meni multa ohi... onko uusintaa nähtävissä jossain???? |
Resonance 10.02.2006 17:24:27 | |
---|
Meni multa ohi... onko uusintaa nähtävissä jossain???? Jos MTV näyttää niin sitten. Yleensähän noita MTV LIVE juttuja uusintaan (ehkä). Olen kuullut että LE sarja on yhtä kun paskan kanssa :D -Seth- |
ten 10.02.2006 20:24:50 | |
---|
Prkl, missasin. Mikä keikka oli kyseessä? 2$ bill-keikka! THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Tunttone 03.04.2006 21:31:40 | |
---|
kyseessä helvetin kova bändi. Nykyään vaan ärsyttää nämä ns. "käännynäisfanit" jotka ennen mesmerizeä pilkkasivat bändiä mutta kun suosiota tuli niin yhtäkkiä bändi olikin mitä kovin. Itse en arvosta Mez/Hyp. kokonaisuutta alkuunkaan aiempiin tuotoksiin verrattuna. |
Toveri 03.04.2006 21:37:15 | |
---|
kyseessä helvetin kova bändi. Nykyään vaan ärsyttää nämä ns. "käännynäisfanit" jotka ennen mesmerizeä pilkkasivat bändiä mutta kun suosiota tuli niin yhtäkkiä bändi olikin mitä kovin. Itse en arvosta Mez/Hyp. kokonaisuutta alkuunkaan aiempiin tuotoksiin verrattuna. Congratulations, you are now officially tr00. Romantikkoitkijät #2
100€ hetero -kerho
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |
ydinaukio 03.04.2006 21:42:23 | |
---|
SOADin jokainen levy on ollut edeltäjäänsä huonompi. |
-Mickill- 03.04.2006 21:51:17 | |
---|
SOADin jokainen levy on ollut edeltäjäänsä huonompi. Hmmm, muuten ehkä voisin melkeinpä olla samaa mieltä mutta Mesmerize oli niin vitun kova lätty että kyllä se Stealin pesee helposti. Kuten myös Toxicityn. En tiiä, olkoot. Hyviä ne on kaikki silti! There's nothing left to say but fuck you anyway. |
Nita Nitro 03.04.2006 22:20:41 (muokattu 03.04.2006 22:21:30) | |
---|
SOADin jokainen levy on ollut edeltäjäänsä huonompi. Olet väärässä. Mezmerize on parempi kuin Toxicity. mystische! |
venalaine 03.04.2006 22:33:44 | |
---|
Ei ole kukaan sattumoisin tuota keikkaa muuntanut digitaaliseen muotoon? ;) www.reflective.cjb.net |
aivokuolio 03.04.2006 23:12:22 | |
---|
Liekkö W mutta Lonely Dayn video pyörii MTV:llä. Aika kuppanen. 3 henkilöä tai 240 kg lihaa |
jamez_wannabe 03.04.2006 23:19:23 | |
---|
SOADin jokainen levy on ollut edeltäjäänsä huonompi. Mun mielestä jokainen levy on parantanut SOADia! Jotenkin siihen kaaosmättöön (joka oli myös pirun hyvää) on tullut hallittua otetta...tai jotain. diggaan kaikista levyistä todella paljon. "more deers" |
Kapane 03.04.2006 23:40:57 | |
---|
SOADin jokainen levy on ollut edeltäjäänsä huonompi. Toxa on parempi kuin ykkönen ja Mez parempi kuin Steal (vaikka se onkin b-puoli). Muuten kyllä pitää paikkansa. Skenehuora jo 4 vuotta. |
Kapane 03.04.2006 23:42:05 | |
---|
Liekkö W mutta Lonely Dayn video pyörii MTV:llä. Aika kuppanen. Minusta joiltain kohdin hieno video, mutta kokonaisuus on hidas ja tylsä. Biisikään ei sytytä juurikaan vaikka sitä en ole aikaan kuunnellut. Skenehuora jo 4 vuotta. |
aarghto 03.04.2006 23:47:20 | |
---|
Liekkö W mutta Lonely Dayn video pyörii MTV:llä. Aika kuppanen. Munsta se on hieno hideo. Vaikka jotenkin tosi epä-SOADmainen. Biisi tosin on sitäkin parempi. ..ja helli samalla kiveksiäni |
jannu 04.04.2006 00:52:32 | |
---|
Musiikillisesti bändi on petrannut joka levyllä. Tuotannollisesti ollaan kuitenki menty aikamoista kyytiä alamäkeä. Liialla amerikalla ja rickrubinilla pilattu loistavaa biisimateriaalia. "Stay in school. Lie to your teachers, but stay in school."- Billy Corgan |
orionstar 04.04.2006 11:03:37 | |
---|
pistäkää mieleen kuka sanoi. "veikkaan", että s.o.a.d esiintyy elo-loka välisenä aikana suomessa jaffa hallissa.. Caught under wheels' roll... |
Exhausted 04.04.2006 11:22:27 | |
---|
Itse tykkään Toxicitystä ja Mezmerizesta eniten. Heikoimpina esityksinä taas pidän Steal This Albumia ja Hypnotizea, joista jälkimmäinenkin tuntuu olevan lähinnä ylijäämäbiisien kokoelma. |
kyuss 04.04.2006 11:50:55 | |
---|
Itse tykkään Toxicitystä ja Mezmerizesta eniten. Heikoimpina esityksinä taas pidän Steal This Albumia ja Hypnotizea, joista jälkimmäinenkin tuntuu olevan lähinnä ylijäämäbiisien kokoelma. Ja Steal This Album! onkin. Ihan hyvin SOAD olis voinu julkaista yhden levyn, mutta näköjään materiaalin paljous ajoi vähän tohon tuplalevyn suuntaan. Ja tottakai sen ensin julkaistavan levyn (Mezmerize) täytyy olla parempi, kun pitää vähän todistella. Toinen menee sitten ekan siivellä, vaikka ei yhtä ehjä levy olisikaan. |
Kapane 04.04.2006 12:07:53 | |
---|
Ja Steal This Album! onkin. Ihan hyvin SOAD olis voinu julkaista yhden levyn, mutta näköjään materiaalin paljous ajoi vähän tohon tuplalevyn suuntaan. Ja tottakai sen ensin julkaistavan levyn (Mezmerize) täytyy olla parempi, kun pitää vähän todistella. Toinen menee sitten ekan siivellä, vaikka ei yhtä ehjä levy olisikaan. Näin on j ainakin oma perfektionismini ajoi minut ostamaan hypnon, jotta saisin tuplan. Skenehuora jo 4 vuotta. |