Veska 29.11.2011 13:44:41 | |
---|
|
vt1100 29.11.2011 19:06:20 | |
---|
Jeszse: Surprise, surprise... Holopainen itkee iltapäivälehdille ihan kohta. Niinpä, mitä se sillai menee itkemään. Täytyyhän sananvapauden nimeen saada waretettua kaikki, turha siitä on itkeä. |
aivokuolio 29.11.2011 19:15:31 | |
---|
Eipä taida Holopaisella isommin leuka väpättää, edellinen lättyhän vuoti nettiin jo kuukausia ennen julkaisua mutta möi siltikin jo pelkästää Suomessa semmoset 150 000. Ei pahaaaa... |
Rhapa 29.11.2011 19:19:31 | |
---|
vt1100: Niinpä, mitä se sillai menee itkemään. Täytyyhän sananvapauden nimeen saada waretettua kaikki, turha siitä on itkeä. Ei jesse mitään warettamisesta puhunut. |
carnation 29.11.2011 19:21:20 | |
---|
Jeszse: Surprise, surprise... Holopainen itkee iltapäivälehdille ihan kohta. Holopaisen Disney-tyyny siellä Kiteellä on läpimärkä räästä ja kyynelistä ja täynnä kajaalin jälkiä, olen siitä aivan varma. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
aivokuolio 29.11.2011 19:26:14 | |
---|
carnation: Holopaisen Disney-tyyny siellä Kiteellä on läpimärkä räästä ja kyynelistä ja täynnä kajaalin jälkiä, olen siitä aivan varma. Onneksi Tuomas on eskapisti joka pystyy pakenemaan kylmää maailmaa maagisen sateenkaaren taakse, Peter Panin ja ulvovien susien seuraan. |
vt1100 29.11.2011 19:33:41 | |
---|
Rhapa: Ei jesse mitään warettamisesta puhunut. Joo ei nyt satu olemaan rautalankaa lähellä joten vedän esiin sarkasmikortin. |
Rhapa 29.11.2011 19:55:56 | |
---|
vt1100: Joo ei nyt satu olemaan rautalankaa lähellä joten vedän esiin sarkasmikortin. Katson ja nokitan samalla. |
akisetä 29.11.2011 21:58:08 | |
---|
Joo tulihan se toki ihan totaalisena yllättyksenä (sekä NW:n porukalle että faneille ja kaikille muillekin), että levy vuotaa nettiin ennen julkaisua ennemmin tai myöhemmin joka tapauksessa :D Mitkä ovat mahdollisuudet sille, että näin ei olisi käynyt? Mun mielestä jonkun asteinen ihme, että meni näinkin pitkään. V*ttu se on ihan hyvä, ei tarvii aina valittaa! |
Dominaattori 29.11.2011 22:01:43 | |
---|
aivokuolio: Onneksi Tuomas on eskapisti joka pystyy pakenemaan kylmää maailmaa maagisen sateenkaaren taakse, Peter Panin ja ulvovien susien seuraan. +++++ Virhe tai ei. Örp |
LyraB 29.11.2011 22:18:26 | |
---|
aivokuolio: Onneksi Tuomas on eskapisti joka pystyy pakenemaan kylmää maailmaa maagisen sateenkaaren taakse, Peter Panin ja ulvovien susien seuraan. Oon ruvennu miettimään että käyköhän Tuomas joskus selailemas esim. muusikoiden.netin keskustelupalstoja? Mitähä tuumii ku löytää duupadaapaa itsestään kaltaisiltamme riiviöiltä? Veikkaan että nauraa... |
aivokuolio 29.11.2011 22:27:11 (muokattu 29.11.2011 22:31:34) | |
---|
LyraB: Oon ruvennu miettimään että käyköhän Tuomas joskus selailemas esim. muusikoiden.netin keskustelupalstoja? Mitähä tuumii ku löytää duupadaapaa itsestään kaltaisiltamme riiviöiltä? Veikkaan että nauraa... Tuomas on eskapisti jota arjen ivat eivät haavoita. Hän matkustaa Mikki Hiiren kanssa taikamatolla Saharaan jossa he elelevät yhdessä maagisessa kummituslinnassa klovnien keskellä. Viattomuuden keskellä.
Ja kyllä mää tästä bändistä oikeesti tykkään. |
Stiiq 29.11.2011 22:36:59 | |
---|
LyraB: Oon ruvennu miettimään että käyköhän Tuomas joskus selailemas esim. muusikoiden.netin keskustelupalstoja? Mitähä tuumii ku löytää duupadaapaa itsestään kaltaisiltamme riiviöiltä? Veikkaan että nauraa... Ootko Tuomas? Kuinka pieni mahdollisuus on elää toisen elämää ja rakastua omaansa |
carnation 29.11.2011 22:38:50 | |
---|
aivokuolio: Tuomas on eskapisti jota arjen ivat eivät haavoita. Hän matkustaa Mikki Hiiren kanssa taikamatolla Saharaan jossa he elelevät yhdessä maagisessa kummituslinnassa klovnien keskellä. Viattomuuden keskellä.
Ja kyllä mää tästä bändistä oikeesti tykkään. + Tuomaksella on megabändi, uusi levy ulkona, suu täynnä pullaa, taskussa nippu seteleitä, tili turvoksissa ja lisää mammonaa tulee koko ajan. Kun pienet merenneidot siellä Saharan linnoissa on hoideltu, niin ei muuta kuin takaisin tähän maailmaan, niin on kaviaarit odottamassa ja bisnekset kondiksessa. Kohta Tuomaskaan ei tiedä että kumpi on parempi paikka. Nauraahan se, me olemme pelkkiä maan matoja... Soittimenomistajien.net. Eikä mulla ole edes mitään soitinta. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Kärpäsruoska 29.11.2011 23:51:29 | |
---|
LyraB: Veikkaan että nauraa... ...matkalla pankkiin. Minäkin nauraisin. Rakastan teitä kaikkia. |
Veska 30.11.2011 00:03:59 | |
---|
Jos on Radio Rock päällä niin siellä sitä levyä nyt ensisoitetaan :3 |
Disposable 30.11.2011 00:07:38 | |
---|
Veska: Jos on Radio Rock päällä niin siellä sitä levyä nyt ensisoitetaan :3 Plussaa tästä muistutuksesta! "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
Veska 30.11.2011 00:37:52 | |
---|
Disposable: Plussaa tästä muistutuksesta! Eipä kestä. Eeppinen tuo Scarytale. "HUH! HAH! HUH! HAH! LALLALALLALALAAA!" mitähän ne on miettiny |
Puppet 30.11.2011 01:03:28 | |
---|
Veska: Eipä kestä. Eeppinen tuo Scarytale. "HUH! HAH! HUH! HAH! LALLALALLALALAAA!" mitähän ne on miettiny Tuohan oli, ku Frederikkiä konsanaan.. melkosta settiä. And surely we'll have such good time |
tender.insanity 30.11.2011 07:21:43 | |
---|
|