Aihe: Iron Maiden
1 2 3 4 580 81 82 83 84122 123 124 125 126
staropramen
24.07.2008 18:26:00
Biisi oli Always Look on the Bright Side of Life. Monty Pythonien käsialaa. Sama biisi soi jokaisen Maiden keikan jälkeen.
Kiitoksia tästä.
http://www.staropramen.com/
Parasite
24.07.2008 18:32:35
Taisit Sälski jonotella siinä mun edessä. Noista kengistä ei oikeen voi erehtyä.
"Blessed are the cheesemakers"
Marshallga
25.07.2008 02:58:24 (muokattu 25.07.2008 02:59:25)
Biisi oli Always Look on the Bright Side of Life. Monty Pythonien käsialaa. Sama biisi soi jokaisen Maiden keikan jälkeen.

Samoiten Judas Priestin keikan loputtua kuultiin tämä. Ehkä on jotenkin verissä näillä englannin gentlemanneilla. PS. Monty Python takaisin valtakunnalliseen televisioon!
"Support music, not rumors."
Sälski
25.07.2008 03:05:40

Taisit Sälski jonotella siinä mun edessä. Noista kengistä ei oikeen voi erehtyä.

Asiaa. Kumma kyllä. ''Kaikkiha tuntee apinan, mutta apinaha ei tunne kettää'' fiilis tässä kun en itse henkilökohtaisesti tunnistanut ketään. Alkoholilla ei ollut osuutta.
It's not who votes that counts, it's who counts the votes.
trashjones
25.07.2008 22:06:25

Tuo kyllä kruunas koko keikan, ja eipähä tuu ainakaa mitään rähinöitä noin lepposan musiikin tahdissa.
Master of Puppets Im vetämällä your strings
Loijaa
25.07.2008 22:37:28

Eddie's Archiven hankkiminen olisi suunnitelmissa. Kertokaahan, sisältääkö BBC Archives levy miten tiukkaa settiä? Siinähän on 4 eri keikkaa..
Listen to me lamia
Summerganon
27.07.2008 18:47:59

Eddie's Archiven hankkiminen olisi suunnitelmissa. Kertokaahan, sisältääkö BBC Archives levy miten tiukkaa settiä? Siinähän on 4 eri keikkaa..

Muistaakseni siinä ei ollut kokonaisia keikkoja. Ainakin Number of the beast rundilta jotain, samoin ennen debyyttialbumin ilmestymistä nauhoitettua kamaa (ohhoh) ja jotain 6 kipaletta Doningtonista 88 mm. Infinite Dreams, Moonchild ja Ruupperi.
Borlag
27.07.2008 18:56:19

Muistaakseni siinä ei ollut kokonaisia keikkoja. Ainakin Number of the beast rundilta jotain, samoin ennen debyyttialbumin ilmestymistä nauhoitettua kamaa (ohhoh) ja jotain 6 kipaletta Doningtonista 88 mm. Infinite Dreams, Moonchild ja Ruupperi.

Juu, 2 levyä missä molemmissa kahdelta keikalta pätkiä.

CD1: Friday Rock Show Session '79
Iron Maiden
Running Free
Transylvania
Sanctuary

CD 1 jatkuu: Reading '82
Wrathchild
Run to the Hills
Children of the Damned
The Number of the Beast
22 Acacia Avenue
Transylvania
The Prisoner
Hallowed Be Thy Name
Phantom of the Opera
Iron Maiden

CD 2: Reading '80
Prowler
Remember Tomorrow
Killers
Running Free
Transylvania
Iron Maiden

CD2 jatkuu: Monsters of Rock '88
Moonchild
Wrathchild
Infinite Dreams
The Trooper
Seventh Son of a Seventh Son
The Number of the Beast
Hallowed Be Thy Name
Iron Maiden
kupteri
27.07.2008 20:29:34

Hyvää tavaraa ja varsin hyvälaatuista nuo BBC Archiven keikat. Paljonhan tuolla on biisejä myös Di'Annon ajalta. Ja mukava vertailla esim. nimibiisistä 4 eri versiota eri aikakaudelta.

B-puolilevykin on aika mielenkiintoinen kun biisit on vähän erilaisia kuin normimatsku. Esim. Adrianin laulama Reach Out on aika veikeä :-)
Friday Morning Waterloo @ mbnet | maihinnousu
Lasitten
27.07.2008 20:34:02 (muokattu 27.07.2008 20:35:36)

B-puolien ykkösveto on kyllä Cross-Eyed Mary-coveri :)

EDIT Sehän vielä löytykin tuolta: http://youtube.com/watch?v=Qjfkh7s7rGk
lol apua.
Summerganon
29.07.2008 11:52:31

öh. missä Bruce muuten lupaili sitä kolmatta teemakiertuetta?
Sam Hotman
29.07.2008 18:11:25
Täytyy vielä sanoa, että järjestelyt olivat iha perseestä. Itse menin 6 aamulla jonottamaan. Oltiin 100 ensimmäisen joukossa suunnilleen, mutta kuitenkin sinne ranneke alueelle päästettiin kaikki vaan jolla oli pokkaa kävellä siihen rajatulle jonotusalueelle. Vitutti saatanasti. Muutama kaveri tuli paikalle 1 aikaan ja pääsivät sinne karsinaan samaan aikaan. Saatanan saatana.
''Ennen vanhaa raotettiin kalsareita, et nähtiin pakarat. Nykyään raotetaan pakaroita et nähdään kalsarit.'' - RR4E
Sam Hotman
29.07.2008 18:14:31
Mikään ei vituttanut niin paljon Helsingin keikalla kun helvetin teinien pitti joka biisissä. Pitti EI TODELLAKAAN kuulu Iron Maidenin keikalle. Jos sitä faktaa ei tajua niin ei tarvitse lähteä keikalle ollenkaan.

Ensinnäkään ei pitissä ollut pelkkiä teinejä. Itse olin pitissä ja olen teini(ja niin sinäkin jos kerran 17 vuotias olet). Pitin aloittivat muutama 25-30 vuotias parrakas kaveri. Ja miksi ei saisi tehdä pittejä?
''Ennen vanhaa raotettiin kalsareita, et nähtiin pakarat. Nykyään raotetaan pakaroita et nähdään kalsarit.'' - RR4E
Jormaz
29.07.2008 18:19:13
Muutama kaveri tuli paikalle 1 aikaan ja pääsivät sinne karsinaan samaan aikaan. Saatanan saatana.

Sinnehän pääsi vielä joskus kuuden aikaan kun tajusi vaan mennä. Ja vilunkipelillä vieläkin myöhemmin..
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
InYourFace90
29.07.2008 18:19:23
Ensinnäkään ei pitissä ollut pelkkiä teinejä. Itse olin pitissä ja olen teini(ja niin sinäkin jos kerran 17 vuotias olet). Pitin aloittivat muutama 25-30 vuotias parrakas kaveri. Ja miksi ei saisi tehdä pittejä?

Et sä varmaan pittaa Madonnankaan keikalla? Pitit eivät vain sovi kaikkeen musiikkiin.
Muusikoiden.Net - Haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka.
InYourFace90
29.07.2008 18:20:49
Sinnehän pääsi vielä joskus kuuden aikaan kun tajusi vaan mennä. Ja vilunkipelillä vieläkin myöhemmin..

Joo toi on totta... Vitutti, kun menin itekkin aamulla ja kaikki vaan ohitteli. :(
Muusikoiden.Net - Haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka.
Jormaz
29.07.2008 18:21:57
Joo toi on totta... Vitutti, kun menin itekkin aamulla ja kaikki vaan ohitteli. :(

Tarkoitin kierrätettyä rannekketta.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
DVD-SOITIN
29.07.2008 19:27:34

Moshpitit ovat minusta ihan jees, mutta ne kuuluvat nimenomaan aggressiivisempien bändien, ei Iron Maidenin kaltaisen kevyen heavy metal-bändin keikoille.
Stalkah
29.07.2008 19:41:39

Moshpitit ovat minusta ihan jees, mutta ne kuuluvat nimenomaan aggressiivisempien bändien, ei Iron Maidenin kaltaisen kevyen heavy metal-bändin keikoille.

Ei se musiikin rankkuus sanele mitä siellä keikalla saa tehdä; ite pistäisin pitin pyörimään vaikka jazzfestareilla jos meininki olisi tarpeeksi katossa.
Well, You know, I don't know! B.o.D. netissä - Myspace | Maihinnousu.net | Last.fm
Sam Hotman
29.07.2008 20:50:58
Et sä varmaan pittaa Madonnankaan keikalla? Pitit eivät vain sovi kaikkeen musiikkiin.

Kyllä mä voisin Madonnan keikalla pittailla, jos vetäisivät uudestaan Panteran New Levelin. No mutta nämä, että mihin sopii pitti ja mihin ei on jokaisen oma mielipide.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)