Tympee Huttunen 12.09.2019 16:19:50 | |
---|
Kuulen juuri rätinää, kun noi okkultismijutut tosissaan ottaneet repii pelihousujaan. |
McLeach 12.09.2019 17:40:55 | |
---|
Tsajajai, kova biisi. |
ÄrGee 12.09.2019 19:45:50 | |
---|
Tympee Huttunen: Kuulen juuri rätinää, kun noi okkultismijutut tosissaan ottaneet repii pelihousujaan. Jollain rasahtaa aina pelihousut, kun joku tulee sanomaan Ghostia ponnettomaksi retroiluksi, jolla ei ole mitään tekemistä metallimusiikin kanssa :) TO THE STARS!!! "Mieshän veteli puikoissa kuin taikuri Disneyn fantasiassa piiskaten koko orkesterin ihan pirun kovaan vireeseen." -Mescalero |
Daagen 12.09.2019 21:21:34 | |
---|
Tobiaksen sävelkynä ei ainakaan vielä ole ehtynyt, sen verran ärsyttävästi renkutus jää päähän. |
Herrah 12.09.2019 21:31:15 | |
---|
ÄrGee: Jollain rasahtaa aina pelihousut, kun joku tulee sanomaan Ghostia ponnettomaksi retroiluksi, jolla ei ole mitään tekemistä metallimusiikin kanssa :) No eihän tämä heviä olekaan mutta kyllä tällasta BÖC-henkistä retrorokkia aika paljon mielummin kuuntelee kuin vaikkapa Wintersunia, Deviniä tai muita neroja. |
varpio 12.09.2019 22:16:48 | |
---|
Herrah: No eihän tämä heviä olekaan mutta kyllä tällasta BÖC-henkistä retrorokkia aika paljon mielummin kuuntelee kuin vaikkapa Wintersunia, Deviniä tai muita neroja. No onhan tämä nyt heviä. Vanhaa kunnon hyvää heviä. Saatanallisuus on edelleen se peruslähtökohta mistä liikutaan. |
Herrah 12.09.2019 22:30:46 | |
---|
varpio: No onhan tämä nyt heviä. Vanhaa kunnon hyvää heviä. Saatanallisuus on edelleen se peruslähtökohta mistä liikutaan. Hard rockia parhaimmillaan mutta tosiaan, sillähän ei ole minkään maailman merkitystä. |
McLeach 12.09.2019 23:06:42 (muokattu 12.09.2019 23:08:41) | |
---|
Mä aina ihmettelen kun jengi sanoo ettei ghost ole heviä. Ite miellän rokiksi acdcn ja rollarit, poppia on britney spears ja sanni. Siitä rankemmat on mulle heviä. Väärässä tässä varmaan ollaan, mutta samapas tuo. Onhan ghostissa paljon poppielementtejä, mutta saundit, tekstit ja fiilis vie kyllä rankempaan maailmaan. |
ÄrGee 12.09.2019 23:10:27 | |
---|
Herrah: No eihän tämä heviä olekaan mutta kyllä tällasta BÖC-henkistä retrorokkia aika paljon mielummin kuuntelee kuin vaikkapa Wintersunia, Deviniä tai muita neroja. Ghost voisi julkaista aina "uusina biiseinä" covereita Blue Öyster Cultin ja Kansasin biiseistä, eikä kukaan huomaisi eroa. TO THE STARS!!! "Mieshän veteli puikoissa kuin taikuri Disneyn fantasiassa piiskaten koko orkesterin ihan pirun kovaan vireeseen." -Mescalero |
Herrah 12.09.2019 23:16:25 | |
---|
ÄrGee: Ghost voisi julkaista aina "uusina biiseinä" covereita Blue Öyster Cultin ja Kansasin biiseistä, eikä kukaan huomaisi eroa. Mikäs siinä. Kyllä nykyinen pro tools epic symphonic runkkarijengi sietäisikin uudelleentutustuttaa Flaming Telepathseihin. |
varpio 12.09.2019 23:17:20 | |
---|
McLeach: Mä aina ihmettelen kun jengi sanoo ettei ghost ole heviä. Ite miellän rokiksi acdcn ja rollarit, poppia on britney spears ja sanni. Siitä rankemmat on mulle heviä. Väärässä tässä varmaan ollaan, mutta samapas tuo. Ei vaan olet aivan oikeassa. Onneksi olkoon. |
Daagen 13.09.2019 07:38:36 | |
---|
|
Tympee Huttunen 13.09.2019 07:58:08 | |
---|
Daagen: Ja se toinen uusi kipale, Mary on a cross: https://youtu.be/k5mX3NkA7jM Seuraavaksi mennään varmaan The Byrdsin psykedeelisempään päätyyn. Mikä lie päätepiste? |
Unmasked 13.09.2019 07:59:09 | |
---|
Mulle ei aukee miksi popahtavuutta ja muita vastaavia adjektiiveja pidetään jotenkin huonoina asioina. Itseä ei ainakaan haittaa että musiikissa on kivoja kertsejä ja muistettavia melodioita. Ehkä joku sitten haluaa että biisit on tasapaksuja jöötejä vailla mitään sisältöä. |
-Spade- 13.09.2019 08:14:15 | |
---|
Unmasked: Mulle ei aukee miksi popahtavuutta ja muita vastaavia adjektiiveja pidetään jotenkin huonoina asioina. No kun pitää olla rangga hevimies. Tässä mitään Abbaa voi kuunnella. Itseä ei ainakaan haittaa että musiikissa on kivoja kertsejä ja muistettavia melodioita. Sama täällä, hyvä kertsi ja melodia tekee biisin. Ohan se varma. |
Herrah 13.09.2019 11:11:14 (muokattu 13.09.2019 11:11:22) | |
---|
-Spade-: No kun pitää olla rangga hevimies. Tässä mitään Abbaa voi kuunnella.
Hauskintahan tässä on se, että yleensä näitä solvauksia huutelevat kuuntelevat ihan vitun nössöä heviä. ÄrGee vaikka ihan tyyppiesimerkkinä. |
ÄrGee 13.09.2019 11:29:53 (muokattu 13.09.2019 11:32:46) | |
---|
Herrah: Hauskintahan tässä on se, että yleensä näitä solvauksia huutelevat kuuntelevat ihan vitun nössöä heviä. ÄrGee vaikka ihan tyyppiesimerkkinä. Minähän kuuntelen aika monenlaista musiikkia, ja tämän bändin arvostelun kanssa sillä ei ole hirveästi mitään merkitystä. Viime viikolla taisin katsoa reality-sarjaa, jossa suomalaiset eturivin muusikot kokoontuvat erääseen maalaishotelliin soittamaan toistensa kappaleita, ihan vain mielenkiinnosta erilaisia tyylejä kohtaan :D Unmasked: Mulle ei aukee miksi popahtavuutta ja muita vastaavia adjektiiveja pidetään jotenkin huonoina asioina. Itseä ei ainakaan haittaa että musiikissa on kivoja kertsejä ja muistettavia melodioita. Ehkä joku sitten haluaa että biisit on tasapaksuja jöötejä vailla mitään sisältöä. Mulle ei aukee miksi näitä yli 40 vuotta vanhoja musiikillisia elementtejä pidetään muka tuoreina, ja muka rankkaan estetiikkaan yhdistettynä sitä palvotaan ihan fanipoikina. TO THE STARS!!! "Mieshän veteli puikoissa kuin taikuri Disneyn fantasiassa piiskaten koko orkesterin ihan pirun kovaan vireeseen." -Mescalero |
Funkånaut 13.09.2019 11:34:01 | |
---|
Herrah: Mikäs siinä. Kyllä nykyinen pro tools epic symphonic runkkarijengi sietäisikin uudelleentutustuttaa Flaming Telepathseihin. Ainoa oikea orkesteri on MIDI-orkesteri. "hello i am from japan and i really enjoy this music. my friend is karri with glasses and he recommend. i appreciate today him." |
ÄrGee 13.09.2019 11:36:45 | |
---|
TO THE STARS!!! "Mieshän veteli puikoissa kuin taikuri Disneyn fantasiassa piiskaten koko orkesterin ihan pirun kovaan vireeseen." -Mescalero |
Unmasked 13.09.2019 11:43:40 | |
---|
ÄrGee: Mulle ei aukee miksi näitä yli 40 vuotta vanhoja musiikillisia elementtejä pidetään muka tuoreina, ja muka rankkaan estetiikkaan yhdistettynä sitä palvotaan ihan fanipoikina. Musiikki on mielestäni hyvää jos se on hyvää. Ei minua kiinnosta ovatko musiikilliset elementit tuoreita vai vanhoja, itseä ei myöskään Ghostissa kiinnosta ulkomusiikilliset seikat pätkääkään. Sinä olet varmaan niitä kuka valitsee musiikkinsa välittämättä itse materiaalista pätkääkään ja lopettaa kuuntelun siinä vaiheessa kun sinkku löytyy ekaa kertaa listoilta. |