Randomizer 21.07.2008 01:02:51 | |
---|
Stadionilla oltiin ja täytyy sanoa että keikka ylitti jopa odotukset vaikka katsomopaikka oli varmasti yksi stadionin paskimmista (E55 piippuhylly) ja bändi näytti kärpäsen paskalta niin kaukaa. Anyway oli ensimmäinen kerta kun näen Maidenin livenä ja jos en aikaisemmin ole ollut aivan kamala Maiden-fani niin tämmöisen setin jälkeen on helppoa muuttaa tilanne! Settilista parasta mitä ensikertalainen voi toivoa lukuunottamatta Afraid to shoot straingerin puuttumista ehkä. Noh kaikkea ei voi saada. Fear of the dark, Wasted years, Rime..., perkele kaikki ne olivat kovia!!! Ja komean hupparinkin ehdin poistaa kojusta! Upea reissu kertakaikkiaan, eikä tule olemaan viimeinen Maiden keikka minulle, ei tosiaankaan! Maininta myös järjestelyille, stadionille ei tarvinut jonottaa juuri yhtään vaikka porukkaa oli aivan pirusti. Tätä pelkäsin suuresti ennen keikkaa, onneksi turhaan. Tietysti vessajonot ja anniskelualue olivat ymmärrettävästi tukossa, mutta hyvin se meni kuitenkin. Lopettaa etenemisen, kun luulee että jää... |
krautio 21.07.2008 06:19:02 (muokattu 21.07.2008 06:20:47) | |
---|
"I would step on anyone who fucked around with my band - personally. I would never send in a heavy, I'd deal with it myself, just as I would go to any lengths to get the band the money they were due" - Peter Grant, The Man Who Led Zeppelin, page 96. |
Perro Stupido 21.07.2008 07:20:54 | |
---|
Tänään otetaan kaljaa, viskotaan dartsia kaikkea tätä säestää tietenkin täysiä pauhaava enter sandman.
-heikkijarvinen |
SuckerPunch 21.07.2008 15:05:04 | |
---|
Oliko muiden Ratinassa olleiden mielestä lava liian matala? Olin noin parinkymmenen metrin päässä lavasta eikä äijiä nähny kunnolla vaikka oon ihan suht' koht normaalin pituinen jantteri(180cm). Esim. Metallican stadionkeikoilla on lava ollut mielestäni paljon korkeamalla. Kuvittelenko vaan vai onko Maidenin fanit Metallican faneja pitempiä? |
DaKiller 21.07.2008 16:25:56 (muokattu 21.07.2008 16:26:19) | |
---|
Oliko muiden Ratinassa olleiden mielestä lava liian matala? Olin noin parinkymmenen metrin päässä lavasta eikä äijiä nähny kunnolla vaikka oon ihan suht' koht normaalin pituinen jantteri(180cm). Esim. Metallican stadionkeikoilla on lava ollut mielestäni paljon korkeamalla. Kuvittelenko vaan vai onko Maidenin fanit Metallican faneja pitempiä? En tiedä muuta sanoa, kuin että minun mielestä oli matala. Tosin olin ensimmäistä kertaa kentällä stadikalla, joten vertailukohtaa ei ole. Muoks. siis hesassa näin. |
Marquiesce 21.07.2008 17:22:23 | |
---|
Esim. Metallican stadionkeikoilla on lava ollut mielestäni paljon korkeamalla. Kuvittelenko vaan vai Katsoin viime vuonnna Metallicaa suunnilleen samoilta paikoilta kuin Maidenia tänä vuonna, siis stadionilla. Ja kyllä eron huomasi selvästi että lava oli nyt matalampi. Metallicaa katsoessa piti välillä kunnolla tähystää että mihin ne jätkät siellä lavalla oikein katosi. Olihan lava siis leveämpikin mutta mielestäni myös korkeampi. onko Maidenin fanit Metallican faneja pitempiä? Vielä jos fanien keskimääräinen paksuus selvitetään niin tiedetään kumpi bändi on parempi. Go, before it's too late. |
Summerganon 22.07.2008 13:57:36 | |
---|
|
bfoc 22.07.2008 17:19:43 | |
---|
Sattuuko kellään olemaan valokuvia Helsingin keikalta Heaven Can Waitin yleisökohtauksesta? Itse olen löytänyt vain maikkarin sivuilta otoksen, mutta se on mun kannalta väärstä päästä porukkaa. sutiojrikellA |
Tenson2005 22.07.2008 20:24:27 | |
---|
Niin, löytyykö kellään yleensä kuvia Helsingin keikalta?Olisin kiitollinen. |
ekikoo 22.07.2008 20:27:05 (muokattu 22.07.2008 21:02:33) | |
---|
------ All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
pexi 23.07.2008 10:07:57 | |
---|
|
Sam Hotman 23.07.2008 20:28:56 | |
---|
ihan sysi p-ska, hyissssa.. IMO, Juu tosiaan lämppäriä en voinut sietää, ihme ''hewi poppia'', blink 182 meets dragonforce :DDD. Mutta älkää välittäkö mielipiteestäni koska olen täysi urpo. Mutta huhhuhhuh mikä keikka.. Aivan uskomaton, pitti pyöri joka oli mukavaa vaihtelua seisomiselle. Beastin aikanen ''wall of death'' oli kyllä aika turha :D Mutta joo todella hyvät fiilikset jäi ja settilistassa ei moitittavaa. Soundit olivat perus hyvää settiä ja brucen puheet olivat hauskoja. Paras IM keikka millä olen ollut. Ma bongasin sut taas kerran keikalla. Olit pitissa koko ajan siina mun vieressa. Olin tulossa moikkaamaan keikan jalkeen, mutta en sit enaa loytanyt sua. Ja anteexxxx iha hirveesti kielipoliiseille, muta kun olen italiassa, niin ei ole aata eika oota lol. ''Ennen vanhaa raotettiin kalsareita, et nähtiin pakarat. Nykyään raotetaan pakaroita et nähdään kalsarit.'' - RR4E |
DVD-SOITIN 23.07.2008 22:36:24 | |
---|
Mikään ei vituttanut niin paljon Helsingin keikalla kun helvetin teinien pitti joka biisissä. Pitti EI TODELLAKAAN kuulu Iron Maidenin keikalle. Jos sitä faktaa ei tajua niin ei tarvitse lähteä keikalle ollenkaan. |
Sälski 23.07.2008 23:40:12 | |
---|
Ma bongasin sut taas kerran keikalla. Olit pitissa koko ajan siina mun vieressa. Olin tulossa moikkaamaan keikan jalkeen, mutta en sit enaa loytanyt sua. Haha. Hmm.. Susta ei oikeen oo omakuvaa niin en voi ikinä tietää :DD. Olin vähän huonossa hapessa noin 3/4 keikasta, hirveä nestevajaus, pyörrytyskohtaukset, nälkä ja väsy. Eipä oo helppoo elää koko päivää yhdellä roiskeläppä pizzalla, 14 kaljalla ja parilla lonkerolla. Eipä ollu fiksuveto.. Ja keikan jälkeen se helvetti vasta alkoikin.. Aluksi huomaan että kaljat repussa oli mennyt narikkasetien toimesta rikki reppuuni, pilaten Heaven And Hell keikkapaitani ja parit alusvaate kerrat. Hammasharjakin maistuu nykyään oluelle. Kiitosta vaan. Rahat tietty kaikki loppu ja yöpymispaikkani oli 20kilometrin päässä Isällä. Lähijuniin en päässyt pummilla ja kävellä en aikonut. Soitin sitten isälle jos hän maksaisi taximatkan siinä kotiovella mutta en ehtinyt asiaa loppuun sanoa ennen kuin akkuloppui. Noh.. Sitten piti pitkään selittää taxikuskille ennen kuin hän uskoi että saa maksunsa vasta perillä ja tietty hänen akkulaturinsa oli juuri edellisen asiakkaan toimesta mennyt rikki.. No eipä se tuossa kirjoitettuna niin kamalalta kuulosta, mutta pienenmoinen vitutus oli päällä heti narikka tapaturman jälkeen.. It's not who votes that counts, it's who counts the votes. |
krautio 24.07.2008 10:05:20 | |
---|
"I would step on anyone who fucked around with my band - personally. I would never send in a heavy, I'd deal with it myself, just as I would go to any lengths to get the band the money they were due" - Peter Grant, The Man Who Led Zeppelin, page 96. |
Perro Stupido 24.07.2008 11:51:41 | |
---|
Tänään otetaan kaljaa, viskotaan dartsia kaikkea tätä säestää tietenkin täysiä pauhaava enter sandman.
-heikkijarvinen |
staropramen 24.07.2008 15:40:58 | |
---|
Hieno oli Maidenin keikka olympiastadionilla, mutta mahtaako kenelläkään olla tietoa että mikä olikaan se viimeinen biisi joka jäi soimaan kun Bruce ja kumppanit olivat poistuneet lavalta? Ei tietenkään illan paras biisi ollut mutta kun jäi päähän soimaan... Siis se oli semmoinen englantilaisen pubi-meinigin mieleen tuova rallatus. http://www.staropramen.com/ |
kupteri 24.07.2008 15:47:55 | |
---|
Tuossa kolme videota Tampereelta. Pitäisi olla kohtuu hyvä ääni. Hyvältä tosiaan kuulostaa! Tuollahan sitä tuli oltua ittekin, tosin L-katsomossa (kohtuu hyvä paikka seurata). Soundeista paikanpäältä voin kommentoida että basso kuului hyvin ja selkeästi katsomoonkin. Kitarat välistä vähän mössööntyi mutta Daven soolot erottui parhaiten (selkeä soundi ja volaakin tais olla enempi). Kyllä ne muutkin liidit toki kuului mutta tuossa oli kuitenkin selkeä ero. Tuossa Aces Highissä tuon eron kuuli myös. Laulussa yläpää joskus katos kuuluvista, liekkö syynä ettei Brucella sitten voima riitä korkeissa ja/tai katsomoon vaan ei diskantit kuulu niin hyvin. Keikka oli kyllä mainio, vaikka ne pari omasta mielestä turhempaa biisiä ois voinu vaihtaakin. Mutta näillä mennään ja hyvä fiilis jäi :-) |
Jokunen 24.07.2008 16:03:18 | |
---|
Hieno oli Maidenin keikka olympiastadionilla, mutta mahtaako kenelläkään olla tietoa että mikä olikaan se viimeinen biisi joka jäi soimaan kun Bruce ja kumppanit olivat poistuneet lavalta? Ei tietenkään illan paras biisi ollut mutta kun jäi päähän soimaan... Siis se oli semmoinen englantilaisen pubi-meinigin mieleen tuova rallatus. Biisi oli Always Look on the Bright Side of Life. Monty Pythonien käsialaa. Sama biisi soi jokaisen Maiden keikan jälkeen. "OHO! OHO!" -Paavo M. Petäjä |
Jusso90 24.07.2008 16:04:23 | |
---|
Hieno oli Maidenin keikka olympiastadionilla, mutta mahtaako kenelläkään olla tietoa että mikä olikaan se viimeinen biisi joka jäi soimaan kun Bruce ja kumppanit olivat poistuneet lavalta? Ei tietenkään illan paras biisi ollut mutta kun jäi päähän soimaan... Siis se oli semmoinen englantilaisen pubi-meinigin mieleen tuova rallatus. Ainakin Tampereella oli Monty Python - Always Look On The Bright Side Of Life, joka jäi soimaan keikan jälkeen. :) |