Aihe: Judas Priest - 'Yleistä Keskustelua'
1 2 3 4 57 8 9 10 1174 75 76 77 78
Pelsi
29.04.2006 16:39:55
Ahdistaa jo etukäteen, että viiksimies on saanut tahtonsa läpi ja aikovat tehdä musikaalin, ne on aina ollut noiden viiksimiesten hommia tuomoset projektit. Olisivat vaan pysyneet ruodussa ja tehneet kunnon hevilevyn, eikä mitään sukka/nahkahousutansseja. Vaan tekihän se Kirkakin aikoinaan hevishowta, joten odotellaas mitä äijät saavat aikaan.

Jos nyt on puhe siitä tulevasta Nostradamus-teemalevystä, niin kyllä sitä ainakin itse odottelen ihan helvetisti. Priestin teemalevy on jo ajatuksena todella kutkuttava.
'Ilman vaatteita ihminen on alastomimmillaan.'
yellow
29.04.2006 16:50:15
Jos nyt on puhe siitä tulevasta Nostradamus-teemalevystä, niin kyllä sitä ainakin itse odottelen ihan helvetisti. Priestin teemalevy on jo ajatuksena todella kutkuttava.

Sääli vain, että levyn aihe on tylsä. Ei paljon nappaa Nostradamus, vanha juttu tylsine ennustuksineen.
Bobana
29.04.2006 21:19:59
Judas Priest on eittämättä yksi heavyn kulmakivistä. Sitä ei voi kiistää ja loisto musaa tekivät.
Mutta miten ihmeessä he kompastuivat tuolla lailla ja tekivät Turbo Loverin...? Siis AIVAN HIRVITTÄVÄN paska biisi. Herran jesta sentään. Outoa. Muuten ei ole kyllä vinoilulle sijaa.
Sex, choppers and rock´n roll!!!
Super-Jari
29.04.2006 21:24:15 (muokattu 29.04.2006 21:26:17)
Judas Priest on eittämättä yksi heavyn kulmakivistä. Sitä ei voi kiistää ja loisto musaa tekivät.
Mutta miten ihmeessä he kompastuivat tuolla lailla ja tekivät Turbo Loverin...? Siis AIVAN HIRVITTÄVÄN paska biisi. Herran jesta sentään. Outoa. Muuten ei ole kyllä vinoilulle sijaa.

Olet aivan käsittättömän väärässä, mutta sinulla on oikeus mielipiteeseen.

Turbo Lover, Hot for Love.. sellaista gay-jumppaa että alkaa heterollakin katse hakeutumaan miehen jalkoväl...

Eipä mitään.
Bobana
29.04.2006 23:02:09
Olet aivan käsittättömän väärässä, mutta sinulla on oikeus mielipiteeseen.

Turbo Lover, Hot for Love.. sellaista gay-jumppaa että alkaa heterollakin katse hakeutumaan miehen jalkoväl...

Eipä mitään.

Tuonkin määritelmän "väärä" on muodostanut sinun mielipiteesi. Eli kumpi oikeassa ja kumpi väärässä?

En voi sille mitään että se kuulostaa paskalta minun korvissa enkä myöskään sillekkään että sinä pidät siitä.
käreyndanni
29.04.2006 23:29:16
Judas Priest on kova. Eittämättä kovin hevibändi, mitä on löytänyt Mötörheadin lisäksi teinivuosien jälkeen :).
Super-Jari
29.04.2006 23:37:56
Tuonkin määritelmän "väärä" on muodostanut sinun mielipiteesi. Eli kumpi oikeassa ja kumpi väärässä?

En voi sille mitään että se kuulostaa paskalta minun korvissa enkä myöskään sillekkään että sinä pidät siitä.

Pointti on siinä että sinä puhut nyt mielipiteistä ja minä faktoista.

lol
Bobana
30.04.2006 01:36:22
Pointti on siinä että sinä puhut nyt mielipiteistä ja minä faktoista.

lol

Minä oon jo oikeesti sen ikäinen etten ymmärrä edes mitä tuo vitun lol tarkottaa. Eikä edes haittaa. Te voitte sitten lollata tai rollata mut mihin lystäätte.

Toinen ihmetys koskee sitä että kuka tai mikä ylensi sinun luulosi faktoiksi, hä?
Super-Jari
30.04.2006 01:40:10
Minä oon jo oikeesti sen ikäinen etten ymmärrä edes mitä tuo vitun lol tarkottaa. Eikä edes haittaa. Te voitte sitten lollata tai rollata mut mihin lystäätte.

Ei se iästä ole kiinni. lol

Toinen ihmetys koskee sitä että kuka tai mikä ylensi sinun luulosi faktoiksi, hä?

Asia nyt vain on niin.
Bobana
30.04.2006 02:42:14
Ei se iästä ole kiinni. lol

Tuo nyt jo kuulosti lapselliselta... Tosiaan.

Asia nyt vain on niin.

Et vastannut kysymykseeni vaan sivuutit sen tuolla jonnin joutavalla lausahduksella joka paljasti hölmöytesi...
Angus
30.04.2006 03:20:07

Tartteeko edes sanoa kuinka vitun kova tuo Live Vengeance '82 DVD on, jumalauta!
Fast Remedy Good Time Rock 'N' Roll
Aegis
30.04.2006 09:48:41
Turbo lover on minusta aika hiton hyvä biisi ja vielä aika hemmetin taitavasti rakennettu. Se miten biisi kasvaa sinne ensimmäiseen kertosäkeeseen on jotain mitä moni bändi ei ole osannut taidolla tehdä. Alkuperäisen levyn soundit ovat kyllä aikamoista Miami Vice osastoa, mutta onneksi sitä voi kuunnella myös livetallenteita.
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
Super-Jari
30.04.2006 10:49:26
Tuo nyt jo kuulosti lapselliselta... Tosiaan.

Et vastannut kysymykseeni vaan sivuutit sen tuolla jonnin joutavalla lausahduksella joka paljasti hölmöytesi...

Taidat olla vähän tylsä jätkä. En leiki sun kanssa enää.
Super-Jari
30.04.2006 10:56:08
Turbo lover on minusta aika hiton hyvä biisi ja vielä aika hemmetin taitavasti rakennettu. Se miten biisi kasvaa sinne ensimmäiseen kertosäkeeseen on jotain mitä moni bändi ei ole osannut taidolla tehdä. Alkuperäisen levyn soundit ovat kyllä aikamoista Miami Vice osastoa, mutta onneksi sitä voi kuunnella myös livetallenteita.

Priest taisi tällä levyllä yrittää vähän isommaksi bändiksi.
Turbo Loverin Reckelsshän oli ehdolla Topgunin soundtrackillekkin, mutta se ois pitäny erottaa levystä täysin ja JP ei suostunut. Sitten sinne päätyi se Satrianin biisi. On saattanut Priestin setiä myöhemin vituttaa kun leffasta tulikin menestys.
Jokke-
01.05.2006 01:23:07
Ihan hyvää musiikkia mutta ei paras.
Super-Jari
01.05.2006 03:36:16
Ihan hyvää musiikkia mutta ei paras.

Taas virhe!
Jysky1234
01.05.2006 06:27:34

Ite kävin toissa päivänä ostamassa ton Rising In The Eastin ja ei voi muuta sanoo kuin et voi vattu mikä dvd. Pesee kaikki live-dvd:t mennen tullen mitä oon kuullu/nähny. Kyllä vaan huomaa siitäkin, et Priest on enemmän livebändi ku studiobändi, mutta niinhän se tuppaa oleen yleensä kaikilla hevibändeillä.

Ite kuulin tosta uudesta levystä muistaakseni pari viikkoo sitten Headbanger's Ball:ssa. Ensin ajettelin et mitä helvettiä, Priestiltä teemalevy. Kuitenkin ihan mielenkiinnolla odotan tota uutta levyä ja keikalle varmaankin tulee mentyä vaikka olis kuinka persiistä levy.

No kuitenkin siinä vielä nää top-listat

biisit:
Painkiller, Hellrider, Riding On The Wind, Exciter, Hell Bent For Leather, Judas Rising, Metal Gods, Desert Plains, Beyond The Realms Of Death, The Sentinel

levyt:
Screaming For Vengeance, Painkiller, Angel Of Retribution
et tämmöstä tänään
Lapis
01.05.2006 10:20:05
Ite kävin toissa päivänä ostamassa ton Rising In The Eastin ja ei voi muuta sanoo kuin et voi vattu mikä dvd. Pesee kaikki live-dvd:t mennen tullen mitä oon kuullu/nähny. Kyllä vaan huomaa siitäkin, et Priest on enemmän livebändi ku studiobändi, mutta niinhän se tuppaa oleen yleensä kaikilla hevibändeillä.

On se erittäin kova lätty vaikka virettä onkin laskettu sen puoli sävelaskelta kun ei vanha herra enää jaksa huutaa niinkuin ennen. Ja se ärsyttää siinä kun kesken biisin Robin mikki vaihtuu toiseen. Monta kertaa. On koottu varmaan kahdesta keikasta.
Jannipaali
01.05.2006 11:15:26 (muokattu 01.05.2006 11:15:34)
Ja se ärsyttää siinä kun kesken biisin Robin mikki vaihtuu toiseen. Monta kertaa. On koottu varmaan kahdesta keikasta.

En kyllä ite oo tuollaista huomannut, missä kohdassa se tapahtuu ensimmäisen kerran?
Allekirjoitus
Bobana
01.05.2006 12:14:21
Taas virhe!

Lopeta nyt tuo jeesustelu. Kaikki ei siitä tykkää, so what?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)