vomithrash 29.05.2005 22:32:28 | |
---|
Huh huh mitä kitinää, minusta settilista näyttää ainakin helvetin hyvältä ja rupeskin jo vituttamaan kun en ole saanut lippuja hommattua ajoissa. Totta kyllä että Number Of The Beastilta olisi voinut olla enemmän biisejä (Children Of The Damned!!), mutta en voi valittaa jos pääsee livenä todistamaan vähemmän kuultuja biisejä kuten Murders In The Rue Morgue, Another Life, Prowler, Remember Tomorrow Charlotte The Harlot ja Drifter! Pitää varmaan ruveta kärkkymään huuto.netistä sitten niitä lippuja, maksoi mitä maksoi! |
Glubatz 30.05.2005 16:07:14 | |
---|
Älä nyt, Sanctuary on helvetin kova kappale. Joku Another Life hohhoijaa. Totta, ja Drifter. Harmittaa vähän kun ei tule esim. Clansmania tai Dream of Mirrorsia. Ja kun vedetään noita biisejä, niin miksi ei ole 22 Acacia Avenueta? Tai Killersiä? Mutta ei voi valittaa, Maiden on Maiden. Mutta vetäisivät biisejä vuodelta 82-88 niin ei tulisi Drifteriä ja Another Lifea. Päätin sitten jatkaa valitusta. |
LMN 30.05.2005 18:24:24 | |
---|
Prowler on kyllä yksi parhaimmista avausraidoista ikinä! Uskomattoman rock... |
Jokunen 30.05.2005 19:21:23 | |
---|
Eikös eilen ollut Maidenilla keikka Puolassa? Onkohan setti vaihtunut miten? Kyllä siitä hyvä keikka tulee, vaikka pari lempparia onkin jäänyt pois. HA! |
ozz3 01.06.2005 17:44:16 | |
---|
Kerpeles, Charlotte The Harlot on ilmeisesti pudotettu ja vaihdettu Wrathchildiin. Minä olisin ottanut molemmat... When there's no more room in hell, the dead will walk the earth "Melkone Sonni!" |
Holy Diver 01.06.2005 21:08:03 | |
---|
Kerpeles, Charlotte The Harlot on ilmeisesti pudotettu ja vaihdettu Wrathchildiin. Minä olisin ottanut molemmat... Tämänkin olen itse valitellen todennut... Ei sillä, että Wrathchildia olisin liikaa kuullut, sillä kesällä tulee ensimmäinen Maidenin keikkani, mutta se kipale on jo melkein kaikilla live-levyillä :( Siksipä Charlotte The Harlot olisi ollut mukava piristysruiske :) |
Black Star 01.06.2005 21:19:13 | |
---|
Kerpeles, Charlotte The Harlot on ilmeisesti pudotettu ja vaihdettu Wrathchildiin. Minä olisin ottanut molemmat... Pelastus. Wrathchild on mukana. Yksi Maidenin kovimmista biiseistä (top 5:een menee mun listassa) "I like jazz, but I could never play it. You just sit there with a guitar the size of a Chevy on your chest, wearing a stupid hat, playing the same solo for an hour." - Dave Mustaine |
ozz3 01.06.2005 21:35:40 | |
---|
Myönnettäköön, että tunnelma Wrathchildin aikana oli aika villi 2003 joulukuussa, mutta Charlotte The Harlot olisi tuonut settiin hieman "rarities" tunnelmaa ja suonut monelle mahdollisuuden kuulla sen ties kuinka monen vuoden jälkeen. When there's no more room in hell, the dead will walk the earth "Melkone Sonni!" |
Basil79 02.06.2005 09:43:15 | |
---|
huoh taas kerran My Mother was a queen dad I never seen |
ravage 02.06.2005 10:54:01 | |
---|
Miksi oi miksi olen väsynyt Maideniin. En nyt kyllä koskaan mikään älytön fani ole ollut, mutta nykyään ei tule kuunneltua sitäkään vähää. Pitää varmaan kun kotiin pääsee laittaa Seventh Son soimaan ja yrittää diggailla jos vaikka taas maistuis. Revelations on kyllä saakutin kova biisi ja mahtavaa että setissä. |
Flash 02.06.2005 11:31:04 | |
---|
Totta, ja Drifter. Harmittaa vähän kun ei tule esim. Clansmania tai Dream of Mirrorsia. Ja kun vedetään noita biisejä, niin miksi ei ole 22 Acacia Avenueta? Tai Killersiä? Nuo kaikki on soitettu jollakin neljästä edeltävästä kiertueesta. Ja tän kiertueen pointti kai olikin soittaa mahdollisimman paljon matskua neljältä ekalta levyltä, ja nimenomaan viime vuosina vähemmän soitettua. Children Of The Damned olisi kyllä maistunut minullekkin... No, settihän saattaa toki vaihdella kiertueen aikana (vähän). There Is A Light That Never Goes Out |
lapio 02.06.2005 12:26:56 | |
---|
Miksi oi miksi olen väsynyt Maideniin. En nyt kyllä koskaan mikään älytön fani ole ollut, mutta nykyään ei tule kuunneltua sitäkään vähää. Itsellenikin on välillä tullut tuollaisia kausia. Nuorempana tuli fanitettua kovasti, mutta nyt en ole muutamaan vuoteen kuunnellut kovin aktiivisesti. Tosin joku aika sitten kuuntelin pari levyä ja hyvinhän ne toimivat. Ei niitä läpeensä tuttuja levyjä vain jaksa kuunnella koko ajan. Go and boil your bottoms, you sons of silly persons! |
Robert 03.06.2005 20:15:32 (muokattu 03.06.2005 20:16:05) | |
---|
Pakkohan se oli vilasta mitä tuleman pitää... Hyvältä vakutti. Kieltämättä nuo kuluneimmat biisit olisi voinut jättää pois. Voisi Dickinson koittaa ehkä laulella vähän alempaa niitä biisejä, kun kuulostaa nykyään oikeastaan paremmalta tuo miehekkäämpi ilmaisu häneltä, kuin ylärekisterissä kiekuminen. Edit: lukutaito on kova sana :)
kalamies#4 >-)))>
Punttisika #4 |
Pelsi 12.06.2005 21:30:18 (muokattu 12.06.2005 21:30:51) | |
---|
Up (the Irons!) Onkohan settilista muuttunut lisää tuon Wrathchildin mukaantulon jälkeen? Jos ei tule 22 Acacia Avenue:a, The Prisoneria, Flight of Icarusta tai Killersiä niin per... sääh... "On kahdenlaisia ihmisiä: Niitä, jotka jättävät vessanpöntön kannen ylös ja niitä, joiden mielestä se on törkeää."
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man |
KTULU 13.06.2005 16:49:47 | |
---|
Maidenilla on vaan ehkä kymmenen hyvää biisiä... Ja sitte se on kans osittain jotenkin liian rokkia. |
Piisamirotta 13.06.2005 16:57:25 | |
---|
Maidenilla on vaan ehkä kymmenen hyvää biisiä. Tässä olet kyllä harvinaisen väärässä. "ei anna periksi ja huumoria yllä ja eikun lisää paskaa housuun"
Krunssila. |
Teemu Kalo 13.06.2005 17:01:40 | |
---|
Mun mielestä aivan loistava bändi, mutta biisit tosiaan samanlaisia. Vuoden 2002 julkaisuista Rio ja Ed The Great on loistavia, mutta samana vuonna julkaistiin myös kolme muuta levyä, Beast over Hammersmith, Best of The B-Sides ja The BBC Archives. Sen vuoden jälkeen on julkaistu videoita ja dvditä, mutta vain yksi levy, 2 vuotta sitten. Fanien Rahastamista. |
Piisamirotta 13.06.2005 17:15:23 | |
---|
Fanien Rahastamista. "Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa" "Mitä Kiss edellä sitä muut perässä" "ei anna periksi ja huumoria yllä ja eikun lisää paskaa housuun"
Krunssila. |
kouranka 13.06.2005 19:05:48 | |
---|
Enään n.4-viikkoa odotusta... Paljonko Maiden on heittäny näitä klassikoita tällä kiertueella? Kun Mustanaamiolla on darra muut pitää turpansa kiinni. |
toxic 13.06.2005 19:42:54 | |
---|
Prowler on kyllä yksi parhaimmista avausraidoista ikinä! Uskomattoman rock... Well you see me crawling through the bushes with it open wide. What you seeing girl? Can't you believe that feeling, can't you believe it, Can't you believe your eyes? It's the real thing girl. |