Jaksu 03.06.2008 20:59:56 (muokattu 09.06.2008 16:32:24) | |
---|
Uus levy yllätti positiivisesti, vaikka kovat oli odotukset. Iskee paljon kovempaa ku reformaatio ja on toistaseksi tän vuoden paras levyostos. Vaikka New Dark Agekin on varsin kitarapainotteista, tuntuu että esimerkiksi osassa verseistä kitarat eivät enää ole niin dominoiva osa ja laulukin kuulostaa paremmalta ja pääsee enemmän esiin. Teinirölölöö Intissä. (kulmikas kitara + trankkuvahvari) |
Kiksaus 12.06.2008 00:30:25 | |
---|
Kiuas pwnas kaikki saunassa! Ihan järjettömän kova keikka! Kiuas siirtyi mulla sinne hevibändien top-5:een. "Pieni ryyppy maistuu ruoan kanssa, syö tai ei!" |
Marklar 12.06.2008 00:43:15 | |
---|
Kiuas pwnas kaikki saunassa! Ihan järjettömän kova keikka! Kiuas siirtyi mulla sinne hevibändien top-5:een. Mulla se on ollu siellä 2 vuotta :D varmaan nykyään top-3 listalla. Vetämättömyyteni johtuu kilpirauhasen vajaatoiminnasta. |
Kiksaus 12.06.2008 01:08:06 | |
---|
Mulla se on ollu siellä 2 vuotta :D varmaan nykyään top-3 listalla. En kertonu monentena se on ;-) Mut paha laittaa järjestykseen kun siellä on myös Tarot, Dio, Megadeth ja Testament. "Pieni ryyppy maistuu ruoan kanssa, syö tai ei!" |
Marklar 12.06.2008 01:09:37 | |
---|
En kertonu monentena se on ;-) Mut paha laittaa järjestykseen kun siellä on myös Tarot, Dio, Megadeth ja Testament. Mulla tarotti on jossain top-10:ssä, top-3 ovat Amorphis, Kiuas ja Wintersun. Vetämättömyyteni johtuu kilpirauhasen vajaatoiminnasta. |
Narcosynthesis 13.06.2008 12:12:51 | |
---|
Helvetin kova tämä uusi levy. Spirit of Ukko toimi hyvin, Resurrection taas jätti jotenkin kylmäksi. Tuskaa odotellessa, siellä pääsen näkemään pändin livenä ekaa kertaa ja kommentteja luettuani kovaa vetoa odotan tuollakin! Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa) |
Kiksaus 13.06.2008 13:59:09 (muokattu 13.06.2008 13:59:35) | |
---|
Huomio! S'on Reformation. Jatkakaa. "Pieni ryyppy maistuu ruoan kanssa, syö tai ei!" |
Kiksaus 01.09.2008 12:12:17 | |
---|
Prkl! Kiuas peruutti perjantaisen Virginin keikkansa eikä Tiketti suostu palauttamaan rahoja takas, koska siellä soittaa pari muutakin bändiä. Saatana. Ainoa bändi mitä olisin mennyt katsomaan peruuttaa, niin miks mä sinne enään menisin. Vituttaa tollanen. Tuolta peruuttamisen syy: http://kiuas.net/kolmas/"Pieni ryyppy maistuu ruoan kanssa, syö tai ei!" |
nahkalipsi 02.09.2008 09:14:05 | |
---|
Näin pellavaroskissa ekaa kertaa. Vanhat biisit toimi mielettömän hyvin, uudemmista (=2 edellistä levyä) en niinkään välittänyt. Hyvä show kavereilla on. wispektit heille. Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you |
Yrms 01.10.2008 10:52:35 | |
---|
Kaikki pääkaupunkiseutulaiset ja muut halukkaat sitten 5.10 Kannusillan teatteriin Espooseen klo 14. Harvinainen tilaisuus nähdä Kiuas ilmaiseksi :) www.mikseri.net/blindways |
Sam Hotman 01.10.2008 16:19:01 | |
---|
Kaikki pääkaupunkiseutulaiset ja muut halukkaat sitten 5.10 Kannusillan teatteriin Espooseen klo 14. Harvinainen tilaisuus nähdä Kiuas ilmaiseksi :) Juums ja on myös Leverage soittamassa. Samoin joku demokisan voittanut bändi. Ja minkäslainen paikka tuo teatteri on? Seisotaan vai istutaan? Löytyykö kiinostusta mnetin junnumiittiin? Lähetäppä huoneanomusta jäsen Hohhoijaa:lle http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=766 |
Kiksaus 01.10.2008 21:38:59 | |
---|
^^Sinne sitten! Kiitokset infosta. "Pieni ryyppy maistuu ruoan kanssa, syö tai ei!" |
Yrms 01.10.2008 21:44:18 | |
---|
^^Ne ketkä mahtuvat, seisovat, loput seisovat istumapaikoilla. Tuo demokisan voittanut bändi on meiän pändi. www.mikseri.net/blindways |
Makkiss 05.10.2008 18:35:20 | |
---|
Tänään tuli bändi ekaa kertaa livenä todistettua ja täytyy sanoa että oli aivan perkeleen upea keikka siitä huolimatta että yleisöä oli todella vähän ja soitto alkoi klo. 16.00. Ehdottomasti pitää päästä uudestaan! |
Kiksaus 30.10.2008 16:53:00 | |
---|
Mites onko jengi bongannu uuden videon? http://uk.youtube.com/watch?v=5UrCxhkcbPc Mun mielestä aika surkee video. En muutenkaan tykkää bändivideoista, ainakaan, jos se aiheuttaa lievän epilepsiakohtauksen....suuri pettymys siis, varsinkin kun biisi on ihan tanan kova! Olisin odottanu tähän biisiin jotain eeppisempää videoo, olis sitten vaikka tehny jonkun missä miekat ja kilvet kolisee. Joku animaatiopätkä olis ollu hjyvä. "Fire rains down from the heavens Pouring down on those too weak to learn On the ruins of the dead religion Standing tall as the enslaving doctrines burn" "Pieni ryyppy maistuu ruoan kanssa, syö tai ei!" |
Marklar 01.11.2008 16:58:11 | |
---|
Melko samaa mieltä videosta olen itsekin. Olisi voinu jättää tämän tekemättä ja panostaa seuraavaan videoon enemmän. Vetämättömyyteni johtuu kilpirauhasen vajaatoiminnasta. |
y-ka-ko- 30.12.2008 11:21:00 | |
---|
Mites väellä putoaa Kiuaksen vanhempi matsku? http://www.youtube.com/watch?v=l9RHB1_p5sU ja http://www.youtube.com/watch?v=dcy1tXwuQrE Vuonna 2002 Kiuas kuulosti osin erilaiselta, mutta kyllähän siellä taustalla on jo samat eväät miltä tänäkin vuonna ponnistetaan... (kuvakokoelma biisin oheen ei taida olla väännetty turhan vakavasti, repesin tokalla pätkällä mörköurkujen aikana näkyvään kuvaan...scary) Mitä nyt on vähän "ehkä" musiikillinen linja hakusessa. |
Kiksaus 30.12.2008 12:06:24 | |
---|
No kyllähän tuo putoaa. Ainakin pojilla on hyvä huumorintaju (mm. lainaukset Conanista). Vähän hakee joo linjaa, mutta olis kyllä kiva saada nää allkupään levyt jostain. Varsinkin Winter in Junen haluaisin, ihan vaan sen nimikkobiisin takia. Huomenna sitten uuden vuoden nahkamiekkaan! "Pieni ryyppy maistuu ruoan kanssa, syö tai ei!" |
J.Newkid 30.12.2008 18:46:59 (muokattu 30.12.2008 18:47:13) | |
---|
No kyllähän tuo putoaa. Ainakin pojilla on hyvä huumorintaju (mm. lainaukset Conanista). Vähän hakee joo linjaa, mutta olis kyllä kiva saada nää allkupään levyt jostain. Varsinkin Winter in Junen haluaisin, ihan vaan sen nimikkobiisin takia. Huomenna sitten uuden vuoden nahkamiekkaan! ijoo, lupauduin juuri kiukaille kamoja pystyttämään taasen Oiskohan jo joku kolmas uudenvuodenaatto Nostokurjessa putkeen.. Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t |
kid ego 31.12.2008 08:38:52 | |
---|
ijoo, lupauduin juuri kiukaille kamoja pystyttämään taasen Oiskohan jo joku kolmas uudenvuodenaatto Nostokurjessa putkeen.. Mullakin Nosturi oli yks duunivaihtoehto, mutta arvaas kuin kävi. Joku muu menee Nosturiin, mä oon vittu Kouvolassa!! |