Aihe: Fist in Fetus
1 2 3 4 57 8 9 10 11 12 13 14 15
John Titor
12.07.2007 11:47:03

Ihan mielenkiintoista kamaa kieltämättä. Voisi olla hiukan vaihtelevampaakin, mutta kun julkaisette levyn, otan harkinnan alle... Ei se paskakaan voine olla:D

Täytyy kyllä näistä paljon puhutuista "liian" rajuista tempoista kysyä, että missäs biiseissä se on niin korkea ettei kompeille rumpalia löytyisi? Olen tässä EP:tä kahlannut läpi ja pisti vain miettimään, milloin se mahdottoman nopea kohta tulee.
Varmasti löytyy Suomesta montakin rumpalia, jotka pystyisivät homman viskomaan pulkkaan.

Varmasti löytyy, mutta on eri asia tunnetaanko me niitä:D
Communionin lopussa tempo on 280 ja rumpali nakuttaa 16-osia. Nopein tempo jonka Hahto on soittanut levylle on miehen omien sanojen mukaan n. 275. Rokrok.
Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro.
south_of_heaven
12.07.2007 12:32:25
Varmasti löytyy, mutta on eri asia tunnetaanko me niitä:D
Communionin lopussa tempo on 280 ja rumpali nakuttaa 16-osia. Nopein tempo jonka Hahto on soittanut levylle on miehen omien sanojen mukaan n. 275. Rokrok.

Ai juu, niinpä taitaakin olla... Ei saanut aikaisemmin selvää. ;P

Se jo aika nopsaan kyllä.
John Titor
12.07.2007 13:33:54 (muokattu 12.07.2007 13:35:56)

Ai juu, niinpä taitaakin olla... Ei saanut aikaisemmin selvää. ;P

Se jo aika nopsaan kyllä.

Lisäksi rumpalille on muitakin vaatimuksia kuin pelkkä äänten määrä, sekin rajoittaa. Mutta katellaan, ehkä Hahdolle tulee tylsää nykyproggiksien kanssa:D

Ai nii, vois olla musa vaihtelevampaakin?? Huh, aika progeen matskuun on vissiin nykykorva jo tottunut. No, otetaan kuunteluun pelkästään modernistit, Zappa ja hybridimetallibändit ja katotaan mitä käy.
south_of_heaven
12.07.2007 14:29:24 (muokattu 12.07.2007 14:29:29)
No, otetaan kuunteluun pelkästään modernistit, Zappa ja hybridimetallibändit ja katotaan mitä käy.

Dodii, asiaa...;)
marke-
19.07.2007 05:51:15
Todella hyvä bändi. En pidä sooloista musiikissani, mutta tässä ne ihan toimii. Biiseistä tulee todella hyvälle tuulelle. Ottakaa miten otatte, mutta tää on mm. toimivaa kesämusiikkia! Annaabreurnbkloonikuultusatatuhattakertaaperseilyt voisi ihmiset jättää levyhyllyyn ja imaista vähän Fist of Fetusta mp3 soittimeensa - ja ei muutaku piknikille luonnon helmaan tai rannalle palamaan!
Rakkaus
Torniojaws
19.07.2007 11:19:20 (muokattu 19.07.2007 11:20:28)

Lisäksi rumpalille on muitakin vaatimuksia kuin pelkkä äänten määrä

Kolme crash-iskua, lattiatomi ja virveli-isku samaan aikaan tempossa 40 bpm 4-osina. Näin :)

E:
No tuli kyllä karu mielikuva rumpalista selällään rumpupenkillä.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Metal]
Tohtori Tonus
19.07.2007 11:41:33
Kolme crash-iskua, lattiatomi ja virveli-isku samaan aikaan tempossa 40 bpm 4-osina. Näin :)

E:
No tuli kyllä karu mielikuva rumpalista selällään rumpupenkillä.

Milläs se sitä virveliä sitten lyö? ;)

Tai älä sano.
"Opettaahan jo luontokin teille, että pitkä tukka on miehelle häpeäksi" - 1. Kor. 11:14
John Titor
19.07.2007 12:18:28

Todella hyvä bändi. En pidä sooloista musiikissani, mutta tässä ne ihan toimii. Biiseistä tulee todella hyvälle tuulelle. Ottakaa miten otatte, mutta tää on mm. toimivaa kesämusiikkia! Annaabreurnbkloonikuultusatatuhattakertaaperseilyt voisi ihmiset jättää levyhyllyyn ja imaista vähän Fist of Fetusta mp3 soittimeensa - ja ei muutaku piknikille luonnon helmaan tai rannalle palamaan!

No kiitoksia - meillä oli ihan helvetin hauskaa noita biisejä äänitettäessä, hyvä jos joku muukin saa kiksejä!
Ja täytyy sanoa että kyllä mua vaikka jotain Necrophagistia kuunnellessakin naurattaa:D
John Titor
23.08.2007 01:45:38 (muokattu 23.08.2007 01:46:48)

Länsirintamalta uutisia:

Get in the Pit erehtyi tekemään haastattelun:

http://www.getinthepit.fi/content.p … icle&id=440&refpage=archive

Napsimme myös hiukan promokuvia, niitä voi käydä ihailemassa vaikka www.myspace.com/fistinfetus -osoitteessa.
Zaphod
23.08.2007 07:19:52
Länsirintamalta uutisia:

Get in the Pit erehtyi tekemään haastattelun:

http://www.getinthepit.fi/content.p … icle&id=440&refpage=archive

Napsimme myös hiukan promokuvia, niitä voi käydä ihailemassa vaikka www.myspace.com/fistinfetus -osoitteessa.

Hyvä poijaat, näyttää ikäänkuin nousevan siivilleen tämä teidän juttu. Itse odotan innolla mitä tuleman pitää.
Uto
23.08.2007 08:51:54
Hah, välittömästi tuli promokuvista mieleen Silent Hill.
John Titor
10.09.2007 23:31:29 (muokattu 10.09.2007 23:32:25)

Ne, jotka eivät vielä tienneet, kuulkoot että FiF:ssäkin vaikuttava herra, armas ystäväni Matias Kupiainen/Ambitus, voitti Guitar Heroes -levyn tiimoilta järjestetyn yleisökilpailun ja pääsi soittamaan lyhyen, mutta sitäkin tulisemman tilulilusoolon tunnetumpien hevimiesten joukkoon.

Levyn pitäisi saapua kauppoihin todennäköisesti ihan lähikuukausina. Ostakaa ja kuunnelkaa ehtiikö maaliin ensimmäisenä Laiho, Kupiainen, Tolkki vaiko joku muu?
kid ego
11.09.2007 08:52:45
Ne, jotka eivät vielä tienneet, kuulkoot että FiF:ssäkin vaikuttava herra, armas ystäväni Matias Kupiainen/Ambitus, voitti Guitar Heroes -levyn tiimoilta järjestetyn yleisökilpailun ja pääsi soittamaan lyhyen, mutta sitäkin tulisemman tilulilusoolon tunnetumpien hevimiesten joukkoon.

Levyn pitäisi saapua kauppoihin todennäköisesti ihan lähikuukausina. Ostakaa ja kuunnelkaa ehtiikö maaliin ensimmäisenä Laiho, Kupiainen, Tolkki vaiko joku muu?

Juu menee ostoon kyllä ihan saletisti, oli kuinka tuubaa tahansa.
"Myös letaali alleeli saattaa olla olemassa heterotsygoottina, homotsygoottina se johtaa yksilön kuolemaan." -Wikipedia
Zaphod
11.09.2007 12:41:04

Loistavaa, aika selkeästi paras voitti :)
LexaR
11.09.2007 18:58:30

Kelasin kun luin sen mainoksen, että pitääpä ilmoittaa Ambitukselle, pääsisi satavarmasti soittamaan :D Näemmä selvisi ihan ominkin avuin.
Forgive me for saying it blows either way
Hipelius
12.09.2007 10:17:20
Onnea Ambitukselle! Ei tullut kyllä yllätyksenä :D
http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))>
Heikki290394
12.09.2007 20:18:14

Onnea munki puolesta vaikka kolmannenki kerran. :D mutta asiaan; on kova bändi pakko sanoa
Miksi soittaa oikein kun voi myös soittaa väärin?
Jaqqi1991
12.09.2007 20:37:33
Millä nuo rummut on tehty? Kuulostaa paljon paremmalta mitä mun fruity loops söherrykset
We may be humans, but were still animals
John Titor
12.09.2007 23:23:20

Millä nuo rummut on tehty? Kuulostaa paljon paremmalta mitä mun fruity loops söherrykset

Jjoo, me tehtiin päätös pitää ne kuitenkin härskisti koneen kuulosina, jos nikkaroi tosissaan niin konetta ei enää erota aidosta rumpalista - siihen ei tällä kertaa jaksettu ruveta.

Rummut on eka kirjotettu muun sävellystyön ohessa ja sitten koodattu sekvensserissä vielä tarkemmin. Ei siinä muuta kuin yrittää kirjoittaa sellaista kamaa, jota hyvät rumpalit vetävät muillakin levyillä ja sitten koodaa dynamiikkaa vähän kohdalleen.
Mitähän kaikkea noissa sämpleissä on? Ambitus, apua:D DKFH:stä pellit, jotain muuta rummuissa. Vitusti vaan kaikkea päällekkäin niin hyvä tulee.
Ambitus
13.09.2007 16:27:24

Käytettiin Reasonin sämpleriä (NN-XT) ja sämpleinä oli muistaakseni Akain jostain kirjastosta jotain bassarisämplee, snaree ja tomei...niitä oli useempi aina päällekkäin. Pellit tosiaan oli DKFH:llistä. Sit snadii miksuutusta niille, kompuraa ja shittii.
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)