Super-Jari 25.12.2006 12:09:03 | |
---|
Katsos kun joillekin se Syrjän känninen mölinä mikrofoniin on laulamista :) Mutta mikäs tässä... toinen äiteestä ja toinen tyttärestä. Onneksi saadaan vielä itse valita mitä kuuntelemme, ettei ole ihan Pohjois-Koreasta tää touhu! Jotkut mielipiteet on vaan vääriä. Sille ei voi mitään. |
Häväisty 25.12.2006 12:18:42 | |
---|
Tossa 4luokalla alotin ja olen nytten 16 :o elikkäs Mayhem burzum Satanic Warmaster, Illnath, At the gates Satyricon Sodom Old man's Child Carpathian forrest Funeris Nocturnum Gorgoroth Enochian Crescent Dimmu Borgir Shade Empire Darkthrone Dark funeral Beherit Calvarium Ajattara Behemoth Barathrum Anorexia Nervosa Azaghal Immortal Horna, tossa osa bändeistä mitä kuuntelen :o |
Super-Jari 25.12.2006 12:22:43 | |
---|
Skenepoliisina täytyy puuttua tuohon At the gatesiin. |
carnation 25.12.2006 15:09:24 | |
---|
En pidä. Ite olen en verran vanhanaikainen, jos kaveri ei osaa laulaa, ei sen pidä silloin öristäkään. Puhdas laulutaito kunniaan! Deathmetallissa öristään. Blackmetal-puolelta esim. Garm (Ulver, Arcturus) ja Ihsahn (Emperor) osaavat halutessaan laulaa ihan oikeastikin. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
luopio 25.12.2006 15:36:31 (muokattu 25.12.2006 17:00:38) | |
---|
En pidä. Ite olen en verran vanhanaikainen, jos kaveri ei osaa laulaa, ei sen pidä silloin öristäkään. Puhdas laulutaito kunniaan! musiikissa öristään = black metal, vai black metal-laulajat eivät osaa koskaan laulaa puhtaasti? Joka tapauksessa, yeah right... Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Häväisty 26.12.2006 13:49:50 | |
---|
Mutta katsohan listaus kaikista black-metal bändeistä minkä löydät wikipedian black-metal aiheeesta siellä lukee At The gates |
Super-Jari 26.12.2006 13:52:30 | |
---|
Mutta katsohan listaus kaikista black-metal bändeistä minkä löydät wikipedian black-metal aiheeesta siellä lukee At The gates Voin lisätä wikipediaan vaikka Metallican samalle listalle. |
south_of_heaven 26.12.2006 14:30:03 (muokattu 26.12.2006 14:31:24) | |
---|
Skenepoliisina täytyy puuttua tuohon At the gatesiin. Ja itse puuttuisin vielä At the Gatesin lisäksi Sodomiin ja Behemothiin. Kun pädetään, pädetään loppuun asti.
sori, enhän mä näissä hyvä oo :P itki south_of_heaven |
Super-Jari 26.12.2006 14:34:54 | |
---|
Ja itse puuttuisin vielä At the Gatesin lisäksi Sodomiin ja Behemothiin. Kun pädetään, pädetään loppuun asti.
sori, enhän mä näissä hyvä oo :P Behemoth on kyllä oikein ja väärin. Bändin alkupäivinä se oli hyvinkin lakuisaa. |
McNulty 26.12.2006 14:36:46 | |
---|
Ja skenepoliisi rokottaa myös Anorexia Nervosasta, Immortalista ja parista muustakin. Abbathin omien sanojen mukaan Immortal on/oli holocaust metallia :) No, samapa se mitä mitenkin luokitellaan. Kuunnelkaa sitä mistä diggailette, genrerajoista välittämättä! "I'm out! Yea, I'm out of the contest!" -Cosmo Kramer |
Super-Jari 26.12.2006 14:37:26 | |
---|
Kuunnelkaa sitä mistä diggailette, genrerajoista välittämättä! BLASPHEMY!!! |
HungryFD 26.12.2006 15:52:13 | |
---|
Burzumin Filosofem on mun ainoa black metal-levy. Tollanen ambientimpi kama kolahtaa. M.A.C.H.O. # 16 "You know when I was a boy and rock'n'roll came to East Germany, the communists said it was subversive." THV-klubi #51 |
gorgonoidi 26.12.2006 15:58:31 (muokattu 26.12.2006 16:25:44) | |
---|
Burzumin Filosofem on mun ainoa black metal-levy. Tollanen ambientimpi kama kolahtaa. Samoin. Pidän paljon Hvis Lyset Tar Oss -levystä. E: Siis omistan toki muitakin bläkkis levyjä. En silti tarpeeksi... |
saastara 26.12.2006 16:11:51 (muokattu 26.12.2006 16:11:58) | |
---|
Samoin. Pidän paljon Hvis Lyset Tar Oss -levystä. E: Siis omistan toki muitakin bläkkist levyjä. En silti tarpeeksi... Jos lähdetään nyt Vasaran innoittaman scene-poliiseilemaan, niin miksi nuo Burzumin ambientimmat levyt ovat black metallia..? Tekijänsä nimen johdosta..? Onko uudempi Ulver black metallia..? :) E: Ei tämä oikeasti minua kiinnosta.. Kunhan vain mietiskelen. :D Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
gorgonoidi 26.12.2006 16:23:19 (muokattu 26.12.2006 16:25:12) | |
---|
Jos lähdetään nyt Vasaran innoittaman scene-poliiseilemaan, niin miksi nuo Burzumin ambientimmat levyt ovat black metallia..? Tekijänsä nimen johdosta..? Onko uudempi Ulver black metallia..? :) Aloitetaan sitten Eli mielestäni kukaan ei voi väittää että Burzum ei olisi vähänkään black metallia. Juuri tuossa mainitsemassani levyssä sitä löytyy vaikka millä mitalla. Vaikka blasteja ei kokoajan kuulla ja koskettimia käytellään kauniisti, sahaavat kitarat koko kappaleen ajan bläkkismäisesti. Kappaleet ovat todella syviä ja raakoja ja minä ainakin käsitän sen ambient bläkkiksenä. E: Sekavaa paskaa. Niin ja, uudempi Ulver ei ole black metallia. Burzumilla ja Ulverilla ei ole mielestäni mitään tekemistä toistensa kanssa. |
carnation 26.12.2006 16:41:19 | |
---|
Jos lähdetään nyt Vasaran innoittaman scene-poliiseilemaan, niin miksi nuo Burzumin ambientimmat levyt ovat black metallia..? Tekijänsä nimen johdosta..? Onko uudempi Ulver black metallia..? :) Eiväthän ne ambient-levyt mitään blackmetallia ole, kuka niin on sanonut? Eikä liiemmin uudempi Ulverkaan. Nuo mainitut Hvis Lyset Tar Oss ja Filosofem ovat kyllä blackmetalia, vaikka molemmilta levyiltä löytyykin yksi ambient-raita. Sen sijaan Burzumin Dauši Baldrs ja Hlišskjįlf eivät olet blackmetallia nähneetkään. E: Sekavaa paskaa. Niin ja, uudempi Ulver ei ole black metallia. Burzumilla ja Ulverilla ei ole mielestäni mitään tekemistä toistensa kanssa. Paitsi että molemmat tekivät aluksi blackia, mutta sitten musiikki lähti suuntautumaan enemmän tuonne ambientiin/elektroniseen musiikkiin tms. Mutta näiden bändien karsinoiminen vain yhteen genreen on vaikeaa ja typerääkin, koska bändien musiikki selvästi jakautuu niihin blackmetal-aikakauden levyihin ja sitten niihin elektronisempiin ja kokeileviin levytyksiin. On tämä genreily sitten hankalaa. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Aegis 27.12.2006 02:15:38 | |
---|
Eiköhän tällä ambientimmalla kamalla yritetä tarkoittaa Filosofemin tapauksessa sitä hypnoottista junnausta ja tunnelman luontia. Ambient levyt tosiaan erikseen, vaikka Filosofemilla yksi puhdas synaraita onkin. Tame wolves are nothing but dogs. |
McNulty 27.12.2006 11:05:46 | |
---|
Eiköhän tällä ambientimmalla kamalla yritetä tarkoittaa Filosofemin tapauksessa sitä hypnoottista junnausta ja tunnelman luontia. Ambient levyt tosiaan erikseen, vaikka Filosofemilla yksi puhdas synaraita onkin. Black Metal menee syvemmälle kuin levyn raitoihin... se kun on monelle elämäntapa. Eli musiikilliset tuotokset ovat vain osa sitä kokonaisuutta. "I'm out! Yea, I'm out of the contest!" -Cosmo Kramer |
saastara 27.12.2006 12:33:48 (muokattu 27.12.2006 12:34:16) | |
---|
Black Metal menee syvemmälle kuin levyn raitoihin... se kun on monelle elämäntapa. Eli musiikilliset tuotokset ovat vain osa sitä kokonaisuutta. Niin ovat kuulemma myös hip hop ja rock 'n' roll, silti niitäkin ihan perusjampat vääntävät.. Kaiken voi ottaa liian vakaasti. :) Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
acclaimos 27.12.2006 14:18:17 | |
---|
parhaat blackmetal yhtyeet ei pääse ikinä pinnalle paskaisten/likaisten äänenlaatujensa ja asennoitumisensa takia. poikkeukset tietysti löytyy mutta noin niinkun pääasiassa... käykää vilkasemassa werewolf recordsin sivut. sieltä löytää todelliset ug bläkki levyt. |