akisetä 18.11.2011 12:00:10 | |
---|
Joo, eivät tehneet keikkaa viime vuonna, joten siihen nähden tulot ihan kohdillaan. Tosin eipä noista taloushommista ota apinakaan selvää, että paljonko sitä lyömälehteä on sitten todellisuudessa kouraan saatu. Ettei nyt vähän lähteny tuo sinkkukeskustelukin käsistä tuolla aiemmin :D Jonkun mielestä paska, jonkun mielestä hyvä, fair enough ja se siitä. Muistaakseni Holopainen on vissiin useammassakin haastattelussa sanonut suorastaan vihaavansa neljä minuutin "hittikaavaa". Kuitenkin asia lienee tuolla tasolla jo niin, että levy-yhtiöt, mtv:t ja ties mitkä tahot vaativat, että pitää olla se 4min radiohitti+video. Ja sitähän tuo Storytime nyt sitten on, RadioNova-kamaa. Ja se ei kerro tulevasta albumista juurikaan mitään. V*ttu se on ihan hyvä, ei tarvii aina valittaa! |
Hipelius 18.11.2011 14:22:49 | |
---|
|
Rhapa 18.11.2011 16:00:54 | |
---|
Vesihiisi: Täältä löytyy kotimaisten muusikoiden ansiotulot viime vuodelta. Sinällään tämä on off-topic. http://www.taloussanomat.fi/verotiedot/2010/kategoria/1/ Nojoh, eipä näilä artisteilla niin huonosti menekään, vaikka aika paljon itketään sitä, kuinka nettipiratismi syö tuloja. Ja tämän sanon sillä, että mielestäni on vain hyvä, että menee hyvin ja rahnaa tulee. |
Osteri 19.11.2011 10:57:56 | |
---|
Mohla: kun kuulin ton biisin radiosta ekan kerran, niin kyllä tosta kertsistä tuli heti Abba-fiilikset. Abban juttu vaan on niin voimakas, tulee tietyista jutuista heti voimakas Abba -assosiaatio. Syy on juurikin tuo Mohlan kirjoittama näkemys. Ei voi mitään sille että kun Anette avaa suunsa, niin kuulosta kuin Abban tytöt olis otettu mukaan bändiin. Tästä samasta assosiaatiosta on jatkuvasti kommentteja useilla keskustelupalstoilla. Uuden levyn kokonaisuudesta Nightwishinä on tietysti vielä vaikeaa sanoa, mutta itse tykkään monista NW biiseistä, joissa EI laula Anette. Makuasioitahan nämä lopulta on, mutta itse mieluummin kuuntelen niitä Tarjan aikaisia NW levyjä, enkä ole koskaan digannut Abbaa. Kirjoitan...siis ehkä en just nyt soita.... |
yellow 19.11.2011 15:30:05 | |
---|
Hyvä o uusi biisi. Tarjaa ei jaksa, Anette paaljon parempi. |
sagarn 19.11.2011 21:14:21 | |
---|
yellow: Hyvä o uusi biisi. Tarjaa ei jaksa, Anette paaljon parempi. Tarjan tankerous englanti oli kyl jäätävää livenä. Mut se käytti nahkahousuja. |
Mohla 20.11.2011 20:24:18 | |
---|
Osteri: Syy on juurikin tuo Mohlan kirjoittama näkemys. Ei voi mitään sille että kun Anette avaa suunsa, niin kuulosta kuin Abban tytöt olis otettu mukaan bändiin. Tästä samasta assosiaatiosta on jatkuvasti kommentteja useilla keskustelupalstoilla. Uuden levyn kokonaisuudesta Nightwishinä on tietysti vielä vaikeaa sanoa, mutta itse tykkään monista NW biiseistä, joissa EI laula Anette. Makuasioitahan nämä lopulta on, mutta itse mieluummin kuuntelen niitä Tarjan aikaisia NW levyjä, enkä ole koskaan digannut Abbaa. No joo. Mulle ei kyllä Aneten soundista hirveitä Abba-viboja oo aiemmin tullu. Lähinnä tän uuden biisin sävellyspuoli sen teki. Mutta joo, kaikki kuulee musasta aina vähän eri juttuja. "Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
|
kärsä 20.11.2011 22:33:35 | |
---|
Nyt on tullut kuunneltua nuo Nigtwishin virallisesti sivuillaan linkitettynä julkaisemat clipit biiseistä. Olin kyllä positiivisesti yllättynyt tuohon Storytimeen verrattuna. Mitäs muut? Kuulostaaa sittenkin hyvinkin paljon erilaiselta kuin aikaisempi levy, myös niiltä soundeiltaan. |
Osteri 20.11.2011 23:30:11 | |
---|
Mohla: Mutta joo, kaikki kuulee musasta aina vähän eri juttuja. Olet kyllä aivan oikeassa. Mä en tuohon sävellyspuoleen suhtautunut niinkään kriittisesti koska jossain määrin tää kaikki ympäröivä musahan on vaan "samaa beatlesia hieman toisin soitettuna". Siinä mielessä joustavuutta sävellyksille ja niitähän Holopainen tekeekin lositavasti. Kirjoitan...siis ehkä en just nyt soita.... |
JE 21.11.2011 01:49:26 | |
---|
|
vt1100 21.11.2011 04:43:06 | |
---|
JE: Tosta viimisestä biisistä, 12. Imaginaerumist pillimelodiasta tulee mieleen ihan Janne Tulkin Yksinäinen pitkä tie säkeistön melodia :D (http://www.youtube.com/watch?v=yZDTeUl-N74) Täytyy myöntää että itse en kehtaisi myöntää kuunnelleeni Janne Tulkkia niin paljon että pystyy löytämään yhtäläisyyksiä ;) |
Cepe 22.11.2011 18:31:03 | |
---|
Nightwishin uusi (Storytime) on hyvä! nimim. kuunnellu 2pv putkeen, eikä kyllästynyt vieläkään ;D |
Vekkuli1981 23.11.2011 13:57:56 | |
---|
www.myspace.com/caughtinthebetween
HELVATION FESTIVAL 9-10.12. |
Informaatiokameli 23.11.2011 17:10:53 | |
---|
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
janezki_ 23.11.2011 17:22:02 | |
---|
Mie oon vaan basisti... |
Cepe 23.11.2011 17:56:48 | |
---|
|
reaper666 23.11.2011 18:04:48 | |
---|
Cepe: Nätti biisi kyllä. Hyvä biisi juu ja kuulostaa kyllä hyvälle ku lauletaan oikeen tolleen samasta nuotista mies ja naine samaan aikaan. |
aivokuolio 23.11.2011 18:54:14 | |
---|
Kuka mies tuossa laulaa? Ei Marsolta kuulosta kyllä yhtään. |
janezki_ 23.11.2011 20:20:13 (muokattu 24.11.2011 10:54:39) | |
---|
aivokuolio: Kuka mies tuossa laulaa? Ei Marsolta kuulosta kyllä yhtään. Kyllä se Marco muut kohdat laulaa, paitsi sen väliosan siellä kohdasta 2:15 jonka laulaa Troy Donockley jollain ihme alkuasukaskielellä josta ei mitään selvää saa. EDIT: Nyt kun lyricsit katoin niin kyllä se Troy ihan englantia laulaakin, mutta joku jossain sanoi että Troy laulaa siinä jotain ihme kieltä. En minä tiedä... Mie oon vaan basisti... |
Milkop 23.11.2011 21:41:12 | |
---|
Täysin jonninjoutava rallatus. Toivottavasti on levyn huonoin biisi. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |