paavi 03.01.2006 15:41:25 | |
---|
Joo, Odadjian oli kyllä tässä ihan persiistä. Jeps. Se on varmaan se basisti? Aika persiistä kyllä oli tolla videolla. Jossain menee raja, hemmetti, jos toistuvasti tärkeitä iskuja puoli sekuntia myöhässä...?No, toisaalta sehän nyt heiluu kuin heinämies siellä lavalla. Rumpalilta mun mielestä tiukkaa toimintaa kaikinpuolin (luulis sitä vituttavan basistin toiminta...). Serjin laulusta: Kyllä siitä paistoi läpi kuitenkin sellainen iloisuus ja rento meininki. Äijä laulaa niin antaumuksella ja eri tekniikoilla, että parin tunnin keikan aikana on yksinkertaisesti pakko hellittää välillä ja laulaa luritella löysemmin. Jos siis on tältä planeetalta. Keikan loppupuolella huomasi kyllä, että ääni oli sen verran jo sortunut, että kevyet falsetit eivät enää toimineet etenkään 'siirtymäalueella'. Vaikka biisintekijä-kitaristi Malakianin ääni onkin ärsyttävä, täytyy antaa respektit sen toimivuudesta taustalauluna livetilanteessa. ...and left his cave, glowing and strong, like a morning sun coming out of gloomy mountains. |
petrutsi 03.01.2006 15:54:37 | |
---|
Hieman pelottaa nähdä Systeemi livenä. Bändi on mitä parhain levyllä, mutta näkemäni livepätkät ovat olleet melkoisen karmeita. Lavaliikehdintä on lähes olematonta, Malakian ilveilee koko ajan tyhmän näköisenä ja Tankianin laulu on välillä todella ohutta ja epävireistäkin. Meininki näyttää aivan pystyynkuolleelta. Tosin olen nähnyt vain Astoria-pätkän ja pari biisiä Sydneystä, joten kokototuus voi olla myös toisenlainen. Keikalle on silti pakko mennä, tuli sitten pettymys tai ei! Ei se liikehdintä minusta mikään ongelma ole. Jotenkin tuntuu, että nykyään kaikkien pitäisi riehua koko ajan ympäriinsä ja olla suurinpiirtein jotain akrobaatteja lavalla, ja vastaavasti sitten valitetaan siitä jos soitto menee vähän sinnepäin. Itseä lähinnä sitten pelottaa tuo Malakian livenä. Mitä noita pätkiä nähnyt niin muilta yleensä hoituu homma mutta Malakian vetää välillä vähäsen jopa överiksi. My balls and the end of humanity..how the hell are they related? |
Jokunen 03.01.2006 16:02:13 | |
---|
Ei se liikehdintä minusta mikään ongelma ole. Jotenkin tuntuu, että nykyään kaikkien pitäisi riehua koko ajan ympäriinsä ja olla suurinpiirtein jotain akrobaatteja lavalla, ja vastaavasti sitten valitetaan siitä jos soitto menee vähän sinnepäin. Ei välttämättä tarvitse hyppiä, kuin pienet apinat, mutta jonkinlainen eläytyminen voisi antaa edes pienen merkin siitä, että soittajia kiinnostaa olla lavalla soittamassa musiikkiaan yleisölle. Kovin pieniä virheitä soitossa en huomaa, koska en osaa kunnolla soittaa mitään, mutta laulun epävireisyys sattuu korvaan turhankin helposti. Mutta tottakai televisiosta katsottuna virheet korostuvat melkoisesti. "Olen 16, minulla on farmariauto" Iron Maiden - Running free (käännös: YLE) |
sus 04.01.2006 20:04:41 | |
---|
kyllähän tuota kuuntelee mutta ei sitä kehtaa sanoa. |
elbowski 05.01.2006 10:49:31 | |
---|
Tuli sitten viimein hankittua tuo Hypnotize. ''Muutama'' kuuntelukerta takana. Ehdottomasti parhautta edustavat U-Fig, Tentative, Lonely Day ja Soldier Side. Erityisesti nuo Tentative ja U-Fig miellyttävät, niistä tulee kovin vahvasti mieleen vanha S/T, ja mikäs sen parempaa? Why don't you take some responsibility?
You're pointing fingers and blaming everybody
Shudder to think if I lived like you, they would be shaking too if they only knew
|
MrHands 05.01.2006 10:56:20 | |
---|
ja mikäs sen parempaa? Autopsy ja Coroner |
Sahtimies666 05.01.2006 13:22:41 | |
---|
Lähenpä tästä kohta hiihtelemään levykauppaa kohti...kävin jo viime viikolla mutta siellä ei ollu ku sitä dualdisc vaihtoehtoa...sitä en osta..se dvd on ihan paska.. toivottavasti on tullu :P "Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night. |
KanZuu 05.01.2006 13:44:36 | |
---|
Hieman pelottaa nähdä Systeemi livenä. Bändi on mitä parhain levyllä, mutta näkemäni livepätkät ovat olleet melkoisen karmeita. Lavaliikehdintä on lähes olematonta, Malakian ilveilee koko ajan tyhmän näköisenä ja Tankianin laulu on välillä todella ohutta ja epävireistäkin. Meininki näyttää aivan pystyynkuolleelta. Tosin olen nähnyt vain Astoria-pätkän ja pari biisiä Sydneystä, joten kokototuus voi olla myös toisenlainen. Keikalle on silti pakko mennä, tuli sitten pettymys tai ei! Pyh! Kaiken Systemin live-materiaalin perusteella mitä olen nähny (ja olen nähny nyt kuitenkin 5-10 eri keikalta suunnilleen), bändi on erittäin kova live-bändi! Itse ainakin uskon, että SOAD toimii paljon paljon paljon paremmin livenä kuin levyllä! |
reino 05.01.2006 15:07:59 | |
---|
Itse olen nähnyt bändiltä sekä kovia, että heikkoja live-esiintymisiä. Pitäisi päästä paikan päälle kokemaan. Vitut, sano Vatanen |
aivokuolio 05.01.2006 15:34:11 | |
---|
Rumpali taitaa olla ainoa sälli hoitaa livenä leiviskänsä hyvin, enkä puhu nyt pelkästään soitosta. Malakian vetää sitä mukavammailua ja turhaa venkoiluaan ihan liikaa, tuon kuulee soiton ja laulun tasosta. Tankian on tuota ilveilyä ja muuta spedeilyä vähentänyt aikasemmista vuosista hurjasti, mutta jostain kumman syystä laulu tuntuu olevan välillä ihan yhtä vaikeaa. Ääni ei kestä ei meinaa pysyä nuotissa sitten millään. Basistista voisi nyt sanoa soiton suhteen samaa kuin Malakianista. Taitaa suurin osa keskittymisestä mennä siihen kun pohditaan että miten sitä naamaa nyt väänneltäisiin tai kuinka hassusti sitä seuraavaksi pompittaisiin. Minun mielestä bändin pitäisi kyllä osata soittaa biisit samalla tavalla kuin studiossakin. Eikä tarkka soittaminen välttämättä meinaa että meininki oli yhtään sen huonompaa, vrt. esim. kotimaisista Stam1na. mustan huoneen testi. |
MrHands 05.01.2006 15:38:18 | |
---|
Ei rahaa tehdä soittamalla. Täytyy olla näkyvyyttä et saa rahaa ja rahalla saa hummerin jolla voi ajella huorien ja pummien päältä. Siis tuosta näkyvyydeste sen verran että ei riitä et seisoo vaan paikoillaan, mitä enemmän heilut sitä enemmän peität ilmatilaa idest olet näkyvä ja ihmiset saattaa katsoa suhun kun sä omaat sen stagen ja heitellä jollain seteleillä sua ja bänditovereitk. |
Deino 05.01.2006 15:56:20 | |
---|
Rumpali taitaa olla ainoa sälli hoitaa livenä leiviskänsä hyvin, enkä puhu nyt pelkästään soitosta. Allekirjoitan. 'M.net + Sarkasmin tapaista - Hymiö = Viha' |
MrHands 05.01.2006 16:17:40 | |
---|
Rumpali on myös ainoa jäsen joka ei syö huumeita... ainakaan niin paljon ku nuo muut pahikset. |
Ankh 05.01.2006 23:19:11 | |
---|
Eiks Big Brotherin Perttu tykännyt kyseisestä bändistä? Tosi hieno homma Pertulle. Hyvä perttu. Nyt lähen itkee. |
nikomati 06.01.2006 12:46:36 | |
---|
Eiks Big Brotherin Perttu tykännyt kyseisestä bändistä? Tosi hieno homma Pertulle. Hyvä perttu. Nyt lähen itkee. heh. Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |
elbowski 06.01.2006 21:04:34 | |
---|
Why don't you take some responsibility?
Shudder to think if I lived like you, they would be shaking too if they only knew
|
Max-X 07.01.2006 15:39:35 | |
---|
tämä on hyvää! mutta tämä onkin ajalta ennenkuin malakian teki itsestään bändin keulakuvan... "Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula |
elbowski 07.01.2006 15:41:40 | |
---|
tämä on hyvää! mutta tämä onkin ajalta ennenkuin malakian teki itsestään bändin keulakuvan... Kamaa siltä parhaalta levyltä. Why don't you take some responsibility?
|
Lego 07.01.2006 15:43:01 | |
---|
The Metro on muuten todella hyvä biisi, Dracula 2000-soundtrackiltä löytyy. Ja Storaged on toinen mainio. Hieman vanhempaa vetoa. |
elbowski 07.01.2006 17:53:14 | |
---|
The Metro on muuten todella hyvä biisi, Dracula 2000-soundtrackiltä löytyy. Ja Storaged on toinen mainio. Hieman vanhempaa vetoa. Kyllä. Metrossa on mun mielestä jotenkin RHCP meno päällä :) Marmalade on myös loistava. Why don't you take some responsibility?
|