Aihe: Megadeth
1 2 3 4 576 77 78 79 80121 122 123 124 125
Chips
08.06.2007 10:33:58
"You guys wanna listen to Red Hot Chili Peppers? They sound like a chainsaw."
DVD-SOITIN
08.06.2007 11:31:51
Ihan vitun loistava keikka. Veti 2005-vetoa turpaan ja kovaa. Huh!
Davella oli hyvä päivä, soitto sujui ja settilista oli loistava. Tornado of Souls, Devil´s Island, Mechanix, Peace Sells...Sleepwalker!

Herkkuva. Tänään Dimmu Burger ja Type O Negative.
-mechanix-
08.06.2007 11:37:00
Ihan vitun loistava keikka. Veti 2005-vetoa turpaan ja kovaa. Huh!
Davella oli hyvä päivä, soitto sujui ja settilista oli loistava. Tornado of Souls, Devils Island, Mechanix, Peace Sells...Sleepwalker!.

Aikalailla samat tunnelmat. Sounditkin oli paljon paremmat kuin viimeksi. Tietysti pitempään olisivat saaneet vetää, mutta ei voi mitään. Settilista oli täydellinen, paitsi Gears of Warin ja Reckoning Dayn olisin vaihtanut joihinkin muihin.
Deathrace King
08.06.2007 12:09:19

http://www.youtube.com/watch?v=T_XFuA815KU

Hyvä äänenlaatu kyllä tuossa pätkässä. Yleisö ainakin tuosta kuvakulmasta näytti erittäin vaisulta. Olikos tuolla edes pittiä pystyssä?
M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" CC HAKEE UUTTA LAULAJAA! www.chaoscreation.net
Tohtori Tonus
08.06.2007 12:11:15
Juu, hienoa oli kyllä... Loistomeininki, mutta Trustia ja Return to Hangaria jäin kaipaamaan. Mutta minkäs teet, kun jo kymmeneltä pitää lopettaa ja on liikaa hyviä biisejä. Take No Prisoners räjäytti pään, ja Devil's Island jytisi komiasti. Kyllä tuosta neljäkymppiä maksoi ihan mielellään.
"I only know two kinds of people - those who obey me, and those who die." -Chuck Norris
Backlet
08.06.2007 12:29:55

Pirun kova keikka oli kyllä. Kuten edellä mainittiinkin, niin soundin olivat aikas hyvät. Settilista oli loistava, mutta voisivat lopettaa veivaamasta sitä Reckoning Dayta ja vaihtaa vaikka jonkun paremman Youthanasian biisin, kuten Victoryn tai Addicted to Chaosin tilalle. Olin myös yllättynyt, kun eivät vetäneet A Tout Le Mondea, mutta eipä tuota jäänyt kaipaamaan. Take No Prisoners ja Peace Sells oli parhautta.
Nuclear Waste.
Artturi
08.06.2007 12:49:28
Lapsuuteni sankari Dave oli hienossa vireessä ja tämä uus kokoonpano potkii kyllä komeasti!

Tais olla helle vienyt vaan yleisöltä mehut, kun touhu oli aika laimeaa; sääli kun Mekatöötti oli loistava ja Mustaine varmaan pisti vielä ekstraa peliin kun tuo UA:n menestys eli kakkossija Suomen listalla ilmiselvästi lämmitti herran mieltä ja siitä pari kertaa mainitsikin!! (Vkolla 22 UA tippui sijalle 15 ja edellä oli viis Metallica-levyä ja TOP40:ssä yht. 10 'tallica-albumia.. Ei kerrota tätä Davelle, eihän, heh....)
Kasperi Tervonen
08.06.2007 13:16:14
Ihan jees meininki kyllä oli. Imo, parhaat palat olivat Hangar, Tornado , Skin o' my teeth, She-wolf ja tietty Holy Wars. Keikan vieläpä kruunasi se kun sain Mustainen plektran! :) Vois tässä melkein ottaa kitaran käteen ja kokeilla miten samainen läpyskä toimii mun sormissa.
Oh, you ironic pop-rock fuck. Don't you fuck with METAL
KurtCobain
08.06.2007 13:24:21
Hyvä äänenlaatu kyllä tuossa pätkässä. Yleisö ainakin tuosta kuvakulmasta näytti erittäin vaisulta. Olikos tuolla edes pittiä pystyssä?

kyl siä aika edessä kaikillä oli kädet ylhhäällä ja riehu siä :D Sit siin mun vieres joku zakk wylden näköne tyyppi ja joku fruittari alko tappeleen :D Mun mielestä se biisilista taas oli liian pitkä, kun en oo kuunnellu kauheesti megadethia. tiesinin sieltä vaan pari biisiä :D
"Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri
kid ego
08.06.2007 13:25:15
Lapsuuteni sankari Dave oli hienossa vireessä ja tämä uus kokoonpano potkii kyllä komeasti!

Tais olla helle vienyt vaan yleisöltä mehut, kun touhu oli aika laimeaa; sääli kun Mekatöötti oli loistava ja Mustaine varmaan pisti vielä ekstraa peliin kun tuo UA:n menestys eli kakkossija Suomen listalla ilmiselvästi lämmitti herran mieltä ja siitä pari kertaa mainitsikin!! (Vkolla 22 UA tippui sijalle 15 ja edellä oli viis Metallica-levyä ja TOP40:ssä yht. 10 'tallica-albumia.. Ei kerrota tätä Davelle, eihän, heh....)

Yhtään Metallicaa dissaamatta, vaikuttaahan se levymyyntiin kun levyjä kerrankin myydään kympin kappalehintaan.
- You never told us your name.
- John.
KurtCobain
08.06.2007 13:39:16
KAttokaa piruuttaan mun omakuvat. pistin sinne muutaman kuvan megadethista. Ja huom. ne on otettu 1.3 megapikselin kameralla ja eikä mitää zoomia ollu :D ja nois kamerois se menee nii et oikeesti näin dave mustinen siin iha lähel mut nois se näyttää et olisin paljo kauempana. otin kyl megadethista joku 25 kuvaa mut en tiä mihkä niit pistää ku tänne voi pistää vaa 3 kuvaa.
hullu_ukko
08.06.2007 13:39:30
Mun mielestä se biisilista taas oli liian pitkä, kun en oo kuunnellu kauheesti megadethia. tiesinin sieltä vaan pari biisiä :D

Olisit luovuttanut lippusi mulle jos kerran valittamisen aihetta löytyy :)
Vituttaa varsin runsaasti kun jäi Megadööd taas kerran näkemättä liputtomuuden ja paskojen juna-aikataulujen takia. Lohduttaudun sillä, että Provinssiin saanen liput ja pääsen katsomaan edes Velvet Revolveria.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Paskan hajun määrä on kääntäen verrannollinen nautitun oluen määrään.''-Anal Revenger
KurtCobain
08.06.2007 13:45:06 (muokattu 08.06.2007 14:06:23)
Olisit luovuttanut lippusi mulle jos kerran valittamisen aihetta löytyy :)

Eiku ei siin ollu nii äärettömän kivaa ku oon vähän lyhyt, ja sit siin on joku mörssäräri edes nii en jossain kohtaa nähny mitää :D ja si jokkut alko riehuu siä ihan täysiä ja meinasin parii otteeseen kaatuakki siä :D
DethBanger
08.06.2007 14:31:16
Kyllä oli pittiä. Holy Warsin aikana oli isoin pitti hetken aikaa mitä ikinä oon nähny, kunnes jotkut suuttu ja riidanhaastajaki sieltä löyty.. Kova keikka, parempi kun 2005, niskakin on nyt kipeempi ku 2v sitten.
Ja eikun hi-hat heilumaan!!
wah
08.06.2007 14:50:17
Uskomattoman haikee tunne nyt kun elämää suurempi keikka on takana. Olin keskellä 2-3 rivissä Peace Sells -huppari ja kova meno päällä. Sain Droverin plekun et silleen.
Incarnation
08.06.2007 15:00:59
Hyvä keikka, mutta yleisö olisi saanut olla paremmin mukana. Ehkä valoisuus söi tunnelmaa.

Omasta mielestäni parhaat vedot: Take no prisoners, Peace sells, Hangar 18
"Wash away a man, take him with the floods" RIP Dime
Askorbiinihappo
08.06.2007 15:30:49

Jeah!

Loistava keikka, niskat aivan saatanan kipiät! Aateltiin kavereitten kaa, että jos lähetään Stam1nan Ristiriidan puolvälissä, niin ei ois tungosta, mutta päästiin jus ja just näköetäisyydelle. Vähän sais olla pituutta lisää niin olis vielä vähän lisää nähny. Mä olin se ESP-LTD-paitanen silmälasipäinen vaaleetukkanen kaveri, et moi vaan.

Vähän on kyllä haikeet fiilikset.
Sää ja mää Mää ja sää On yhdessä lutuista lällättää
foetor ex ore
08.06.2007 15:44:25 (muokattu 08.06.2007 15:47:25)
e. I'm sorry.
Backlet
08.06.2007 17:04:07

http://www.downloadfestival.co.uk/webcast/#

Kahtokaahan tuolta. Pitäs tulla Megadethiä 17.35.
Nuclear Waste.
Jormaz
08.06.2007 17:25:47 (muokattu 08.06.2007 17:27:52)
http://www.downloadfestival.co.uk/webcast/#

Kahtokaahan tuolta. Pitäs tulla Megadethiä 17.35.

Noniin sain toimimaan, piti tietenkin plugarin asennuksen jälkeen käynnistää Firefox uudelleen..
Summer is coming, fat boys are happy
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)