Aihe: Children of Bodom
1 2 3 4 576 77 78 79 80122 123 124 125 126
InYourFace90
29.05.2007 21:01:08 (muokattu 29.05.2007 21:01:17)
Anteeks, siis minkä vittuilun?

VItun teinipissis!11
Up The Irons!
Räkkipeli
29.05.2007 21:07:05
VItun teinipissis!11

Siis joku vittuilee jos tykkään musasta josta teinitkin sattuu tykkäämään? Vedän sellasta turpaan jo suoraan!
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
InYourFace90
29.05.2007 22:06:20
Siis joku vittuilee jos tykkään musasta josta teinitkin sattuu tykkäämään? Vedän sellasta turpaan jo suoraan!

No se on hyvä asenne!
Up The Irons!
Kasperi Tervonen
29.05.2007 22:42:01
No se on hyvä asenne!

Itse olisin tuolla asenteella jo aikoja sitten päässyt jollekin hullujen huoneelle. Mulle se on kyllä aivan paskan hailee miten jotkut spedet sattuvat reagoimaan siihen että kuuntelen Bodomia. Niistä "Ooxä jo vitun nopee tiluttamaan!!1+1" -kommenteista ei välttämättä kannata vetää hernettä nenään, saatika sitten ruveta ketään turpaan vetämään. :)
Oh, you ironic pop-rock fuck. Don't you fuck with METAL
hullu_ukko
29.05.2007 22:49:32
Onkohan muuten muissa maissa yhtä vahvaa ''vitu teini hevari pissis''-kulttuuria kuin täällä Suomessa?

Piti vihdoin ostaa HCDR ja täytyy sanoa, että kolahtaa ja vielä hemmetin kovaa. Mielestäni ylivoimaisesti kovin Bodomin lätty tähän mennessä. Onko Needled 24/7:ssä kenenkään muun mielestä aivan helvetin tarttuva melodia? Muutenkin juuri tuo biisi on mulle se kovin Bodomin biisi ikinä, sillä siitä lähti mun kiinnostukseni tähän bändiin. Tästä saan varmasti paskaa niskaani, mutta ainot asia, missä HCDR mielestäni ontuu on osa lyriikoista. Esimerkiksi You're Better of Deadin ja nimikkobiisin uhoaminen ja levyllä hieman liikaakin viljelty fuck-sana oikeasti särähtää mun korvaan ja aiheuttaa väkisinkin pientä hymyilyä.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Paskan hajun määrä on kääntäen verrannollinen nautitun oluen määrään.''-Anal Revenger
StoRBa
30.05.2007 10:19:08

Myös uusimmalla levyllä hieman liikaakin viljelty fuck-sana on myös kehissä.

"If you want peace, prepare for war... FUCK!"
Räkkipeli
30.05.2007 10:39:39
Onkohan muuten muissa maissa yhtä vahvaa ''vitu teini hevari pissis''-kulttuuria kuin täällä Suomessa?

Varsin mielenkiintoista. Luulen että ei se omena kauas puusta putoa. Samoja ihmisiä ne muuallakin on.

Piti vihdoin ostaa HCDR ja täytyy sanoa, että kolahtaa ja vielä hemmetin kovaa. Mielestäni ylivoimaisesti kovin Bodomin lätty tähän mennessä. Onko Needled 24/7:ssä kenenkään muun mielestä aivan helvetin tarttuva melodia? Muutenkin juuri tuo biisi on mulle se kovin Bodomin biisi ikinä, sillä siitä lähti mun kiinnostukseni tähän bändiin. Tästä saan varmasti paskaa niskaani, mutta ainot asia, missä HCDR mielestäni ontuu on osa lyriikoista. Esimerkiksi You're Better of Deadin ja nimikkobiisin uhoaminen ja levyllä hieman liikaakin viljelty fuck-sana oikeasti särähtää mun korvaan ja aiheuttaa väkisinkin pientä hymyilyä.

Onhan se f-sana ihan kiva. Itseni mielestä paras v-sana biisi, ja siinä samassa ehkäpä paras CoB:in biisi on In Your Face. Siin on kunnon rässimeininkiki!
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
fiftie
30.05.2007 11:09:32
In your Facen riffi tai se mikä soi siinä alussa, on "pöllitty"Panteran- Use My Third Arm biisistä
Räkkipeli
30.05.2007 11:15:10 (muokattu 30.05.2007 11:15:56)
In your Facen riffi tai se mikä soi siinä alussa, on "pöllitty"Panteran- Use My Third Arm biisistä

No joo, onhan se aika samanlainen, mutta ei se identtinen ole. Ja onhan se ihan erikuuloinen kun Pantera loppujen lopuksi, ehkä se on tärkeintä. Ja monikaan ei tajua että se rytmitys on täysin eri. Panteran biisissä se kuulostaa samalta ilman rumpukomppia, mutta odotappas kun se rumpukomppi tulee mukaan, se on erilainen. Joten periaatteessa ei ole samaa riffiä alkuunkaan.

Onhan esim. Punch Me I Bleedin introkin hyvin samankaltainen kuin sitten Panteran Hard Lines, Sunken Cheeks mutta sekään ei identtinen, vähän saman kuuloinen kyllä.

Ja mainittakoon Sixpounder joka on ehkä tämä CoBin "Pantera-biisi".
mailbag
30.05.2007 12:36:44
ei identtinen mutta pöllitty kuitenkin...
hullu_ukko
30.05.2007 13:05:15
Pantera-vaikutteet kuuluvat selvästi näillä uudemmilla levyillä mutta mitä sitten? Ainot biisi, jossa Panteran apinointi on mennyt mielestäni hiukan liian pitkälle on Punch Me I Bleed, mutta se on vain tällaisen parantumattoman Pantera-fanaatikon mielipide.
Onko kukaan muuten huomannut HCDR-levyn nimibiisissä ja Panteran Risessä mitään samaa?

Pantera - Rise:
Taught when we're young to hate one another
It's time to have a new reign of power..

COB - Hate Crew Deathroll:
If you don't know how to resent one another,
to gain the new form of power..

Hyviä biisejä molemmat. Pistää vain hiukan hymyilyttämään jälleen.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Paskan hajun määrä on kääntäen verrannollinen nautitun oluen määrään.''-Anal Revenger
Räkkipeli
30.05.2007 13:18:20 (muokattu 30.05.2007 13:31:13)
ei identtinen mutta pöllitty kuitenkin...

Mistä sinä sen tiedät? Et mistään. Haluat vain uskoa näin. Jos se tekee sinut onnelliseksi, so on dude.
Räkkipeli
30.05.2007 13:32:31
Pantera-vaikutteet kuuluvat selvästi näillä uudemmilla levyillä mutta mitä sitten? Ainot biisi, jossa Panteran apinointi on mennyt mielestäni hiukan liian pitkälle on Punch Me I Bleed, mutta se on vain tällaisen parantumattoman Pantera-fanaatikon mielipide.
Onko kukaan muuten huomannut HCDR-levyn nimibiisissä ja Panteran Risessä mitään samaa?

Pantera - Rise:
Taught when we're young to hate one another
It's time to have a new reign of power..

COB - Hate Crew Deathroll:
If you don't know how to resent one another,
to gain the new form of power..

Hyviä biisejä molemmat. Pistää vain hiukan hymyilyttämään jälleen.

Joo toi on joo kieltämättä vähän huvittavaa...=)
mailbag
30.05.2007 13:53:02
Mistä sinä sen tiedät? Et mistään. Haluat vain uskoa näin. Jos se tekee sinut onnelliseksi, so on dude.

itseasiassa en oo kumpaakaan biisiä kuullut, kunhan vähän provosin..
InYourFace90
30.05.2007 19:25:26
Harvoin sitä biisejä tahallaan pöllitään. On vaan jäänyt alitajuntaan Laiholle, kun eikös se Pantera-fani ole?
Up The Irons!
Super-Jari
30.05.2007 19:44:26
Harvoin sitä biisejä tahallaan pöllitään. On vaan jäänyt alitajuntaan Laiholle, kun eikös se Pantera-fani ole?

Jos se on fani niin alitajuntaan on turha vedota :D
fiftie
30.05.2007 20:09:10
Ei Laiho tosiaan ole ainoa jolla on samanlaisia riffejä ku Dimebagilla.
Novac
30.05.2007 20:52:32

Niin kuin Tuomas Holopainen asian tiivisti: biisintekijällä on rajallinen määrä erilaisia nuotteja käytössään, joten samankaltaisia ja toisiaan enemmän tai vähemmän muistuttavia biisejä syntyy väistämättä.

Mutta mitä väliä?
mikä on olutta on nyt mennyttä...
Super-Jari
30.05.2007 21:20:27
Ei Laiho tosiaan ole ainoa jolla on samanlaisia riffejä ku Dimebagilla.

Ei varmasti olekkan, mutta tämä ketju nyt taitaa keskittyä COBiin.
Kasperi Tervonen
30.05.2007 21:37:21
Niin kuin Tuomas Holopainen asian tiivisti: biisintekijällä on rajallinen määrä erilaisia nuotteja käytössään, joten samankaltaisia ja toisiaan enemmän tai vähemmän muistuttavia biisejä syntyy väistämättä.

Mutta mitä väliä?

Juuri näin. On tuota metallimusiikkia jo sen verran tehty, että varmaankin lähes jokaista 2000-luvulla sävellettyä riffiä voisi joku peelo väittää jostain "pöllityksi".
Oh, you ironic pop-rock fuck. Don't you fuck with METAL
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)