Aihe: Megadeth
1 2 3 4 575 76 77 78 79121 122 123 124 125
kid ego
07.06.2007 12:57:05
Enpä pääse kattomaan. Vituttaa kuin raiskattua apinaa.

Väität siis nauttivasi?
- You never told us your name.
- John.
RocknRoll
07.06.2007 12:59:00
Miksi olenkaan rahaton ja tämän takia menetän tyyliin kesän kovimman konsertin näin hienossa säässä! Olisi vielä punkkauspaikka 1 km päässä itse alueesta!

Vituttaa tämä, ja vituttaa kun en näe edes Mötley Crüeta..voe voe.
toxic
07.06.2007 13:35:39
Nyt turpa kiinni, vituttaa kuunnella tuollaista: "Nyt ne soittaa take no prisonersin! Ja Rattleheadin ja..."

Paska maailma kun ei Toxic päässyt taaskaan katselemaan Deiviä :(
neve
07.06.2007 14:05:38

Ahh nyt se tulee jo livenä... Äsken tuli Symphony Of Destruction ja kick the chair-riffiä...
Sound Check menossa. :D
foetor ex ore
07.06.2007 18:11:19
megadeth on hyvä.

Ihan jees.
Teksu
07.06.2007 19:20:27 (muokattu 07.06.2007 19:20:47)
Tässä on tilaisuus marista nuiden settilistojen postaamisesta: eivät kaikki välttämättä halua tietää ennakkoon kaikkia biisejä, mitä on tulossa. Pahaa-aavistamattomana tulin lukemaan ketjua, ja hirveät listat pomppii silmille. Sitten pitää äkkiä scrollata alas, ettei näkisi ihan kaikkea, prkl.

Monille varmasti yks paskan hailee, mutta toisille on kivempaa vasta keikkapaikalla tajuta, että "Jumalauta Take No Prisoners!!!!11"

Ehkä tyhmin idea ikinä? Ei helvetti, bändi kiertueella ja ei ollenkaan osaa arvata että ko. bändiä käsittelevässä ketjussa puhutaan seteistä? Ei helv.
kiip on thräshin!
RocknRoll
07.06.2007 19:24:38
Jos ei ole liian myöhäistä, niin ottakaa potretteja ja videopätkiä keikalta.

Ni.
Disposable
07.06.2007 21:40:57
Ehkä tyhmin idea ikinä? Ei helvetti, bändi kiertueella ja ei ollenkaan osaa arvata että ko. bändiä käsittelevässä ketjussa puhutaan seteistä? Ei helv.

Totta helvetissä niistä tullaan puhumaan ketjuissa, ei siitä ole kyse. Puhe oli siitä että nämä viestit pitäisi merkitä spoiler-merkinnöin. Kyllä minäkin olen sen kannalla.
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH
Chips
07.06.2007 21:47:00
Haa mitä häh? Keikka? Nöyyy! :/

The System Has Failed on soinut mp3-soittimessa jonkun aikaa ja tykkään kovasti. Eilen katsoin Behind The Music-dokkarin Megadethistä.
"You guys wanna listen to Red Hot Chili Peppers? They sound like a chainsaw."
e r s k i
07.06.2007 21:59:43
Ihan jämäkästi tuntuivat vetävän. Kävin tuossa aidan takana kuuntelemassa. Dave ei pahemmin spiikkaillut.
Basser
07.06.2007 22:24:34
Juu sano siin, oliko kolmanne, chipaleen jälkeen, et haluavat soittaa mahollsimman paljon. Tais muusten muistaa Teukka Salamaa...
Basisitilla on aina neljä ystävää... (Tai jopa viisi...)
psalmat
07.06.2007 23:20:06
Ei taittunu soolot nahkahousuissa ei.
Abugali
08.06.2007 00:21:36
No oliko ees kova keikka?
Mohla
08.06.2007 00:41:08

Olin ulkopuolella kuuntelemassa kun ei ollu varaa lippuihin, ja kyllä vitutti kokoajan.
Aivan helvetin kova setti biisien puolesta. Rust In Peacelta tuli varmaan jotain 4 biisiä. Sitten muita helmiä oli ainakin In My Darkest Hour, Symphony Of Destruction ja Reckoning Day... Mitähän muita helmiä siellä olikaan.
Adamantium Studios
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
Xizor
08.06.2007 00:42:06

Oli ihan pirun kova. Kyllä se Dave aika tiukka soittaja on vieläkin...

Tosin tuo Glenn Drover on melko tusina-kepittäjä ainakin mun mielestä.
The difference between genius and stupidity is that genius has limits.
Hannu H.
08.06.2007 01:40:21

Kova oli. Pistelen huomenna jossain välissä (illalla luultavasti) pari videonpätkää jos ne on ees kohtuu säädyllisen kuulosta. Kamerat ja kaikki oli messissä mutta nohevana jätkänä unohdin autoon joten N70 kameralla oli mentävä si..
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Aina tapahtuu Backstagella
Wespa
08.06.2007 07:52:10
Hyvä keikka, ihan kuin Davella olisi ininä taittunut paremmin kuin kaks vuotta sitten. Pitempikin setti olisi voinut olla, mutta minkäs teet kun kymmeneltä oli lopetettava. Tornado Of Souls maistui! :P
"Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!" - Joe Lynn Turner
Frequency
08.06.2007 09:06:16
Vituttaa kun luulin etten pääsis tonne keikalle kiitos SA-INT:n, mutta pääsinkin sitten lomille jo eilen aivan yllätyksenä ja siinä vaiheessa oli liian myöhästä.
"Sä haiset ihan ydinjätteelle..."
KurtCobain
08.06.2007 09:59:40
Vittu eile oli himo keikka. mentiin sinne kaverin kanssa sinne silleite 45 min enne nii mustaine siin 3 metrin päässä suunnilleen :) En ois eile mennykkää sinne mut sain siltä mun kaverilta ilmasen lipun nii olihan sinne pakko lähtee vaikka en ookaan mikää über megadeth fani. Sit piruuttaan menin sinne Metallica paita päällä nii kuulu pikkase kommenttia et "ei metallica esiinny täällä" ja "Miks sun paidassa lukee metallica vaik tääl esiintyy megadeth". Harmi vaan kun siel T-paita paikassa mis oli niit bändi T-paitoja, nii ei ollu sen Los Bastardos Finlandsin paitoja :( Olisin mieluummin kulkenu se päällä kun Megadeth paita päällä. Varmaan sen takia et en oo mikää kauhee hevari muutenkaa :)
"Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri
Naama-amis
08.06.2007 10:10:14
Yks parhaimpia keikkoja mitä olen nähnyt. Itse asiassa nyt oli meininki mun mielestä vielä parempi kuin 2 (?) vuotta sitten tampereella. Soittivat tiukasti ja soundit oli tosi maukkaasti potkivat. Huh. Semmonen mukava syyhy jäi taas päälle.
Tohtori myhäilee.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)