Burn 30.12.2014 14:47:15 (muokattu 30.12.2014 14:47:34) | |
---|
fgh: Raportti yhtyeen muutaman päivän takaiselta keikalta Lutakossa: http://www.imperiumi.net/index.php?act=interviews&id=1839 Saas nähdä miten kauan Laiho vielä jaksaa lakata kynsiään ja pitää yllä tuota nykyään enää näennäistä punkkariasennettaan. Tuosta väsymyksestä ja etenkin Laihon epävarmuudesta saa meinaan kuulla ja lukea tämän tästä. Hyvä se on jos ukoille ja faneille vielä maittaa, mutta ite en oo saanut bändistä mitään irti sitten Hatecrew Deathrollin. EDIT kirjoituserhe |
reaper666 30.12.2014 17:31:48 | |
---|
Nikki Sixx lakkaa vieläkin ja on kuitenkin 19v vanhempi ku Markku Uula. |
joku muu sikko 31.12.2014 01:54:06 | |
---|
Mut se onkin ulkomaalainen. Siellä saa olla starba. |
Artturi 22.02.2015 22:16:43 | |
---|
|
Röntgen-Jeesus 23.02.2015 20:24:20 | |
---|
reaper666: Nikki Sixx lakkaa vieläkin ja on kuitenkin 19v vanhempi ku Markku Uula. Ei se oo lakannu vieläkään. Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä. |
Ibanez3250 25.03.2015 09:36:46 | |
---|
|
reaper666 25.03.2015 10:08:41 | |
---|
|
Decadetroll 25.03.2015 13:36:52 | |
---|
Ibanez3250: Repäsin coverin Downfallista, ois kova jos tsekkaisitte and let me know what you think! https://www.youtube.com/watch?v=sGg4HDIWcdI Repäse seuraavaksi cover vaikka black widow:sta. On meinaan aliarvostettu, mutta pirun kova biisi. I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. |
reaper666 25.03.2015 14:02:31 | |
---|
Decadetroll: Repäse seuraavaksi cover vaikka black widow:sta. On meinaan aliarvostettu, mutta pirun kova biisi. Paras bodomin kertsi siinä! |
Ibanez3250 25.03.2015 16:08:53 | |
---|
Decadetroll: Repäse seuraavaksi cover vaikka black widow:sta. On meinaan aliarvostettu, mutta pirun kova biisi. Challenge accepted! |
Decadetroll 28.03.2015 13:51:50 | |
---|
Ibanez3250: Challenge accepted! Oikeastaan melkeenpä voisit vetää vaikka kaikki hatebreederin biisit. Kaivelin pitkästä aikaa kuunneltavaksi ko. lätyn ja voi jessus kun se on yhä edelleen ihan pirun kova. Aivan käsittämättömän kovaa kamaa vetivät aikoinaan bodomin poijaat. Ei uskois nykybändiä samaksi joka tuon levyn teki aikoinaan. I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. |
haunted 28.03.2015 14:48:45 | |
---|
Decadetroll: Oikeastaan melkeenpä voisit vetää vaikka kaikki hatebreederin biisit. Kaivelin pitkästä aikaa kuunneltavaksi ko. lätyn ja voi jessus kun se on yhä edelleen ihan pirun kova. Aivan käsittämättömän kovaa kamaa vetivät aikoinaan bodomin poijaat. Ei uskois nykybändiä samaksi joka tuon levyn teki aikoinaan. Valitettavasti botumillakin menee levyt ihan järjestykses. Eka on eka jne. Kokoajan huononee viä vissiin toises potenssis. Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil |
Decadetroll 28.03.2015 15:15:25 (muokattu 28.03.2015 15:16:01) | |
---|
haunted: Valitettavasti botumillakin menee levyt ihan järjestykses. Eka on eka jne. Kokoajan huononee viä vissiin toises potenssis. No en tiiä, mun mielestä bodomin suurin hetki oli juurikin Hatebreeder. Kakkosena heti perässä something wild, sitten follow the reaper. Sen jälkeen alkaakin olla melko sama, että mihin järjestykseen niitä laittaa, kun ei jaksa kuunnella kuitenkaan. No ehkä hate crew deathrollia just ja just vielä voi kuunnella joskus harvoin. Inearthedia en tietenkään laske mukaan tuohon listaan. I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. |
haunted 28.03.2015 17:18:57 | |
---|
Decadetroll: No en tiiä, mun mielestä bodomin suurin hetki oli juurikin Hatebreeder. Kakkosena heti perässä something wild, sitten follow the reaper. Sen jälkeen alkaakin olla melko sama, että mihin järjestykseen niitä laittaa, kun ei jaksa kuunnella kuitenkaan. No ehkä hate crew deathrollia just ja just vielä voi kuunnella joskus harvoin. Inearthedia en tietenkään laske mukaan tuohon listaan. Nojuu kolme ekaa on aika hyvää kokolailla ja deathrolli osittain. Sitte tulee kaikemmoista suttua enenevis määrin. Muutama tähdenlento voi olla siellä täällä. Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil |
joku muu sikko 28.03.2015 21:33:01 (muokattu 30.03.2015 08:39:51) | |
---|
En tiedä miten tämän kauniisti sanoisi mutta kun haukuin COB:n miksaajan viimeksi edellisen Hgin keikan takia niin nyt joulun tavastian keikalla meinasin käydä tyypin kurkkuun kiinni. Miten tämän tason bändi voi pitää tuollaista tiskin takana? Keikka alkoi jotain 60% voluumeilla ja kaikki säädöt päin helvettiä, ihan kuin soundcheckiä ei olisi tehty ollenkaan. Eikä ne siitä edes paljoa kummentuneet edes loppua kohti. Tämä, jos joku, on sellainen bändi jonka soundin pitäisi käydä päälle kuin raivo härkälauma, alusta loppuun. Kiitos ja anteeksi. |
Mad-Mike 28.03.2015 23:09:16 | |
---|
haunted: Valitettavasti botumillakin menee levyt ihan järjestykses. Eka on eka jne. Kokoajan huononee viä vissiin toises potenssis. Tietty nämäkin mielipidejuttuja mutta onko mielestäsi esim. Relentless Reckless Forever huonompi kuin Blooddrunk? Tuo RRF sisälsi ainakin mulle todella kovia ralleja verrattuna aiempaan lättyyn. Olin todella yllättynyt sen ilmestyttyä että ovat noinkin kovan rieskan taikoneet ulos. Halo Of Blood taas ei iske vieläkään enkä ole sitä edes hyllyyni vielä hankkinutkaan... |
pushead 29.03.2015 00:41:01 | |
---|
Minulle taas ne alkupään levyt hateen asti ovat täyttä paskaa. Laulu on munatonta, tönköt rumpukompit ja liian tekninen kitaransoitto ei vain ole minun juttu. |
M4ss3 m/ 29.03.2015 08:22:50 (muokattu 29.03.2015 08:23:19) | |
---|
Vaikka tää nyt meneekin jo vähän listauksen puolelle niin imo, ekalla iskee vaan lähinnä kaksi biisiä; Deadnight Warrior ja Lake Bodom (CoBia en laske, koska Hatebreederin versio on parempi). HCDR on varmaan itselle se teh levy henkilökohtaisella tasolla, mutta Hatebreeder tulee hyvänä kakkosena, FTR kolmosena. AYDY? on vielä hemmetin kova melko vahvasta tyylimuutoksesta huolimatta, mutta sen jälkeisistä on vaikea saada edes levyn verran oikeasti kovia ralleja kasaan. |
vvaltsu 29.03.2015 10:17:38 | |
---|
Hatebreeder ja Follow the Reaper on kovimmat tuossa järjestyksessä. Jokerina voinee mainita Tokyo Warheartsin, ihan julmetun tiukka live ja hyvillä soundeilla. Noiden jälkeen varmaan tulee Are You Dead Yet? ja Hate Crew Deathroll. Blooddrunk ja Relentless Reckless Forever on aika ribalia, Halo of Blood on ihabok lupaava mut ei oo tullu tutustuttua, ja Something Wildista en osaa sanoa oikein mitään. Syväluotaava analyysi. Fuck me, girls. And groupies. And boys: I'm not homo. - Remu Aaltonen |
janezki_ 29.03.2015 13:08:25 (muokattu 29.03.2015 17:39:34) | |
---|
Oma kantani asiaan on se, että kolme ensimmäistä Buudumia ovat vähintään 9 1/2 arvosanan levyjä. Kotimaisen melodisen metallin TOP-10 levyjä, koskaan ever. Sitten seuraavat kaksi voisi luokitella vielä koviksi levyiksi. AYDY-levyn jälkeen kolme viimeisintä on mitä on, ei oikein herätä tunteita mihinkään suuntaan. Kyllä niitä nyt kuuntelee, mutta kehua ei hirveästi voi. Saa nähdä mitä seuraava levy syksyllä tuo tullessaan. EDIT: puuttui puolikas arvosanoista Suattaapi olla niin tai suattaapi olla olematta. Männessä näkköö! |