Twinkle 09.11.2011 17:51:53 (muokattu 10.11.2011 00:14:00) | |
---|
janezki_: Nyt läytyy ihan videon kera Storytime (lyhennetty versio): http://www.youtube.com/watch?v=09MTDBb8qro video aiheutti kyllä jonkinlaista myötähäpeää. Akitus: - 02:43 alkavasta kohdasta tuli mieleen tämä http://www.youtube.com/watch?v=bBTIoL5vaOM 02:11 -> Tosin nyt kun kuulin taas tuon alkuperäisen, niin ei se niin paljoa sitä muistuttanutkaan. Tuon mie bongasin kanssa, johtuen varmaan siitä että Nightwish on tosiaan soitellut Crimson Tide / Deep Blue Sea -medleytä keikallakin, löytyy ainakin äänitettynä Wishes to Eternity (tjsp) -liveltä. EDIT: kirjotusvirhe. |
Hipelius 09.11.2011 18:22:03 (muokattu 09.11.2011 18:22:27) | |
---|
Oon kyllä aika varma, että Master Passion Greed ja Crimson Tide -toisinnot on tahallaan tuossa. Levyllä on ilmeisesti muutenkin biisi, joka koostuu levyn muiden kappaleiden palasista. Sittenhän sen kuulee, kun kokonaisuus on käsissä. Itse biisistä sen verran, että on kyllä lupaavin Nightwish-sinkku sitten Ever Dreamin. C-osa varsinkin nosti hymyn vanhan NW-diggarin huulille. Tykkään. |
LyraB 09.11.2011 18:35:27 | |
---|
En tiedä miksi, mutta minulla menee kylmiä väreitä tuota videota katsoessa. Se ei kylläkään tuosta varsinaisesta kuvamateriaalista johdu, vaan biisi on kertakaikkiaan uskomaton! Voisin veikata että tuo ei ole "oikea video". Leffan mukana julkaistaan ehkä se virallinen missä ei ole tuota "making of" sälää. En tiiä sit... |
agaman 10.11.2011 22:07:18 | |
---|
Aikamoinen "mainos"-video, ihan kiva mutta siinäpä se. Biisissä tarttuva kertosäe, yksinkertaisuus puree eli ei huono. Jos rumpukomppi ei olisi noin pop, niin kolahtaisi paremmin. Vituttaa muutenkin toi tamburiini beat, kun sen kerran kuulee niin särähtää joka kerta korvaan (amaranth varsinkin)... |
JE 11.11.2011 00:39:17 | |
---|
Twinkle: video aiheutti kyllä jonkinlaista myötähäpeää. EDIT: kirjotusvirhe. Sama. Mulle tuli jotenki mielee kaikki tää vampyyrihössötys viime aikoina (Twilight-saaga ja muut vampyyrisarjat). Ja se teennäisyys kun Anette puraisee punaista omenaa. Biisi itsessään ihan menevä, jopa lievästi positiivinen vaikutus. |
Jokunen 11.11.2011 13:42:00 | |
---|
Nyt näyttää olevan sinkku Spotifyssa. "OHO! OHO!" -Paavo M. Petäjä |
Quru 11.11.2011 15:48:18 (muokattu 11.11.2011 15:51:33) | |
---|
Tuli tuosta videosta semmoinen olo, että jonkun olis pitäny vähän kattella Holopaisen perään ton leffan suhteen. Sieltä löytyy kaikki tökeröt Holopais-kliseet, synkkä pianisti soittaa yksin huoneessa ja nuottipapereita lentelee, viattomuutta symboloiva pikkupoika pitää aina olla, samaa viattomuussymboliikkaa Holopaisen valkoisessa kaavussa, vähän oopperan kummitus-maskia ja disneykuvastoa ja... Eih. E: Kaiken lisäksi biisi on kasattu ABBAsta ja Nightwishin omista aiemmista piiseistä. Dipsetcityboy: Mitä jos Masse on tyttö? Onko hänen mistään viestistään käynyt varmuudella ilmi, että hän olisi mie... poika? Ite en muista. |
vt1100 11.11.2011 16:40:53 | |
---|
JE: Ja se teennäisyys kun Anette puraisee punaista omenaa.
Itselle tuosta kohdasta tuli mieleen että siinä poseerattiin still-kuvia varten, siksi näyttää hiukka kököltä. |
Meadow 11.11.2011 16:47:25 | |
---|
Quru: Tuli tuosta videosta semmoinen olo, että jonkun olis pitäny vähän kattella Holopaisen perään ton leffan suhteen. Sieltä löytyy kaikki tökeröt Holopais-kliseet, synkkä pianisti soittaa yksin huoneessa ja nuottipapereita lentelee, viattomuutta symboloiva pikkupoika pitää aina olla, samaa viattomuussymboliikkaa Holopaisen valkoisessa kaavussa, vähän oopperan kummitus-maskia ja disneykuvastoa ja... Eih. E: Kaiken lisäksi biisi on kasattu ABBAsta ja Nightwishin omista aiemmista piiseistä. No kyllä. Vetää vertoja Sonatan susipaidoille. |
trent 11.11.2011 21:20:26 | |
---|
Hipelius: Oon kyllä aika varma, että Master Passion Greed ja Crimson Tide -toisinnot on tahallaan tuossa. Levyllä on ilmeisesti muutenkin biisi, joka koostuu levyn muiden kappaleiden palasista. Eli ihan kuin Dream Theaterin 2000-luvun tuotannosta. Juum, ei mulla muuta. Elämä on naitlaiffii |
akisetä 13.11.2011 18:00:04 (muokattu 13.11.2011 18:01:16) | |
---|
Mä en ole vielä tähän päivään mennessä tajunnut, enkä tajua vieläkään, näitä Abba-juttuja. Niin on nyt pakko ottaa näppäimistö rumaan käteen ja kysyä. Voisko joku selventää mulle, että johtuuko nää vuosikausia jauhetut Abba-jutut siitä, että laulaja on ruotsalainen, vai kuulostaako tuo jonkun mielestä oikeasti Abba-yhtyeeltä? Noita visuaalisia kliseitä voisi vähän rajoittaa. Huono sinänsä puhua tässä vaiheessa, kun ei ole koko leffaa edes julkaistu, tosin idea kuulostaa ihan jees, mutta on vähän enpä-tiiä-odotukset. Toisaalta kyllä mun silmissä monien muiden bändien hommelit, sudet ja miekat ja lohikäärmeet ynnä muut aiheuttaa kyllä sellaista myötähäpeää, johon NW ei ole vielä yltänyt. V*ttu se on ihan hyvä, ei tarvii aina valittaa! |
Akitus 14.11.2011 00:20:40 | |
---|
akisetä: Mä en ole vielä tähän päivään mennessä tajunnut, enkä tajua vieläkään, näitä Abba-juttuja. Niin on nyt pakko ottaa näppäimistö rumaan käteen ja kysyä. Voisko joku selventää mulle, että johtuuko nää vuosikausia jauhetut Abba-jutut siitä, että laulaja on ruotsalainen, vai kuulostaako tuo jonkun mielestä oikeasti Abba-yhtyeeltä? Kyllä mulle ainakin tuli ihan suoraan tuosta laulajan saundista ja ehkä vähän melodiastakin ne Abba-vibat. Ainakin laulajan saundi on aika samanlainen kuin vaikka Gimme Gimme Gimmen säkeistössä on. Melodiakin olisi helppo kuvitella johonkin ABBAn biisiin. 42.
www.myspace.com/sirpenth
http://maihinnousu.net/a/1133 |
novo 14.11.2011 09:43:47 | |
---|
Abbaa raiskataan täällä puheilla näemmä oikein urakalla. Onhan siinä kertsissä joo tarttuvuutta, mutta kuten jo viime levyn videoilla nähtiin niin Nightwish on metallia persettä pyörittäville sedulavosuille eikä tilannetta paljon pelasta mikään c-osa. Anettekin yli-ikäinen pissi, mutta kai siitä ja tästä joku digaa. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
aivokuolio 14.11.2011 17:28:40 | |
---|
novo:n Nightwish on metallia persettä pyörittäville sedulavosuille Näinhän se on, juujuu. |
Rhapa 14.11.2011 17:50:44 | |
---|
novo: Abbaa raiskataan täällä puheilla näemmä oikein urakalla. Onhan siinä kertsissä joo tarttuvuutta, mutta kuten jo viime levyn videoilla nähtiin niin Nightwish on metallia persettä pyörittäville sedulavosuille eikä tilannetta paljon pelasta mikään c-osa. Anettekin yli-ikäinen pissi, mutta kai siitä ja tästä joku digaa. Mikäs on sitä oikeata heviäm raavaille ja viiksekkäille miehillem? |
Meadow 14.11.2011 17:55:59 | |
---|
Rhapa: Mikäs on sitä oikeata heviäm raavaille ja viiksekkäille miehillem? Metallica ja Dream Theater. |
trashjones 14.11.2011 20:02:09 | |
---|
"Kyseisessä kappaleessa myös James Hetfield soittaa kitaraansa ns. "ylös-alas" -näppäilytyylillä." - Wikipedia |
Narcosynthesis 14.11.2011 21:11:43 | |
---|
Meadow: Metallica ja Dream Theater. Doom Unit ja Sparzanza. Vaikea on vauvankakkaa mieltää kermatoffeeksi, vaikka pehmeää, kellertävää ja lämmintä sekin on. |
novo 14.11.2011 22:40:26 | |
---|
Rhapa: Mikäs on sitä oikeata heviäm raavaille ja viiksekkäille miehillem? Mistä minä tiiän, en minä harrasta tätä lajia sen kummemmin. Ilmeisesti silti sohasin jonnekin, harvassa ketjussa kukaan näin innokkaasti juttujani noteeraa. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
Quru 15.11.2011 07:37:48 | |
---|
novo: Mistä minä tiiän, en minä harrasta tätä lajia sen kummemmin. Ilmeisesti silti sohasin jonnekin, harvassa ketjussa kukaan näin innokkaasti juttujani noteeraa. Hohom, kävisit Metallica- tai Dream Theater-ketjuissa. Dipsetcityboy: Mitä jos Masse on tyttö? Onko hänen mistään viestistään käynyt varmuudella ilmi, että hän olisi mie... poika? Ite en muista. |