Epi- 09.05.2007 10:06:16 | |
---|
Spinefarmhan taisi joskus harrastaa tuota enemmänkin. Bodomilta oli joku biisi muistaakseni jollain Nightwishin sinkulla. Vai muistanko ihan väärin? Kyllä vain. :) "The tracks #2 and #3 are NOT by Children Of Bodom. In the early years Spinefarm used to release split singles like this to promote their bands. Also Children Of Bodom appeared on the Nightwish single Carpenter with the track Red Light In My Eyes, pt 2." - Scythes-of-Bodom öriöri. |
Brother Tohveli 09.05.2007 11:56:50 | |
---|
Kukas eilen oli Triviumin keikalla? Laiho nimittäin tuli soittelemaan Annihilatorin kanssa lavalle. Harmi ettei ainakaan kentällä eturivissä oikealla puolella kuulunut sen soitosta pätkääkään. |
Chester 09.05.2007 12:05:35 | |
---|
Se on helvetin ärsyttävää kun itsekkin luulin pitkään että Cryhavoc on buudumin biisi mutta se menikin niin että 2. Cryhavoc - Repent (Whore) Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta |
masterhat 09.05.2007 15:10:28 (muokattu 09.05.2007 15:11:16) | |
---|
Tää biisi ja myös Iron, Steel, Metal -biisi ihmetyttää minua. Voiko se olla Laiho kuka siinä ''örisee''. Menee Laihon tyyliin vähän liian matalalta. Minun mielestä kyllä sitä tuntee itsensä vanhaksi kun näitä lukee, vaikka ikää ei kuitenkaan ole kuin 23wee. Silloin diggailin vähän bodomia, kun ekan levynsä julkaisi ja omistin myös kyseisen lätyn sekä tuon sinkun. Ja muistan myös kuinka senttareittein Greatest kills oli nannaa, koska siinä kuulin ensikertaa trooper-biisin (koska mcd:t oli myyty loppuun aikoja sitten, ja netissä ei silloin musaa liikkunut juurikaan..) Nyt jengi kyselee et mikä on cryhavoc ja onko tuo trooper bodomin koveri. Ja laihon ääni on todella outo tuossa Iron, Steel, Metal- biisissä..:) Hämmentävä myöntää itselleen, mutta heviskene ei todellakaan ole sama kuin6-10 vuotta sitten. nyttemin ei ole hajuakaan kuinka monta levyä bodom on tehnyt, eikä oikeestaan kiinnostakaan. Mutta taitava orkesteri silti ja kaikkea hyvää heille I am the Horsemaster |
R2 09.05.2007 15:32:43 | |
---|
Hämmentävä myöntää itselleen, mutta heviskene ei todellakaan ole sama kuin6-10 vuotta sitten... Huonompaan suuntaan on kyllä menossa. Pelottaa ja hävettää ihan... "Ruumishuone bluus, joka ruumis huus" |
Räkkipeli 09.05.2007 17:37:48 | |
---|
Kukas eilen oli Triviumin keikalla? Laiho nimittäin tuli soittelemaan Annihilatorin kanssa lavalle. Harmi ettei ainakaan kentällä eturivissä oikealla puolella kuulunut sen soitosta pätkääkään. No joo, ihan sama ku olis vetäny ilmakitaraa, ei kuulunu mitään. =D Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Ibanez_90 09.05.2007 17:43:34 | |
---|
Se on helvetin ärsyttävää kun itsekkin luulin pitkään että Cryhavoc on buudumin biisi mutta se menikin niin että 2. Cryhavoc - Repent (Whore) Tämä kuullemma siksi julkaistiin jotenkin Bodomin ohessa/Bodomin biisinä koska Bodom myi jo alussa niin hyvin, että muita bändejä mainostettiin sen avulla. Ja taisi myydä jopa ulkomailla enemmän kuin suomessa, siis silloin alussa. Olen Stratocaster_90 |
tiger_s 09.05.2007 21:19:09 | |
---|
Kukas eilen oli Triviumin keikalla? Laiho nimittäin tuli soittelemaan Annihilatorin kanssa lavalle. Harmi ettei ainakaan kentällä eturivissä oikealla puolella kuulunut sen soitosta pätkääkään. Samalla suunnalla oltiin sitten keikalla. Ei tosissaan kuulunu Laihion kitara. Huomasinkin Laihon vasta minuutin-parin jälkeen. |
JohnJ 10.05.2007 12:36:45 | |
---|
Silloin diggailin vähän bodomia, kun ekan levynsä julkaisi ja omistin myös kyseisen lätyn sekä tuon sinkun. Itse ostin tuon ekan sinkun vähän "sokkona" tietämättä bändistä mitään. Eikä ollu tosiaan huono hankinta :) Oli vielä just vähän ennen -98 juhannusta, sillä silloin Bodom veti Kouvolan Party Planetissa keikan, ja se oli eka kerta kun bändin näin livenä. Jo automatkalla Kouvolaan tuli melko tutuksi tuo C.O.B biisi. Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1 |
Lord of the strings 10.05.2007 21:07:27 | |
---|
Itse taas en jaksa välittää tuosta vanhemmasta kamasta niin hirveästi. On siellä pari ihan hyvää rallia. Hate Crew Deathroll ja Are You Dead Yet? -levyt ovat jo huomattavasti parempaa kamaa. Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni, ei muuta. "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))> |
InYourFace90 10.05.2007 22:58:31 | |
---|
Itse taas en jaksa välittää tuosta vanhemmasta kamasta niin hirveästi. On siellä pari ihan hyvää rallia. Hate Crew Deathroll ja Are You Dead Yet? -levyt ovat jo huomattavasti parempaa kamaa. Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni, ei muuta. Juu, mutta tuo kama mitä ne nykyään tekee, on aikoista tukkutavaraa. Up The Irons! |
Karipiirto 11.05.2007 00:14:08 | |
---|
Juu, mutta tuo kama mitä ne nykyään tekee, on aikoista tukkutavaraa. No minä taidan olla ainoita harvoja joka on tuota mieltä bändin alkupään levyistä. Are you dead yetistä en sano mutta minulle bändi löysi sen punaisen langan vasta followilla ja hate crewillä. Uusin ei minulle niin iske vaikka on siinäkin ihan hyviä biisejä. "There's no roll!
They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards |
Fingolfin 19.05.2007 17:07:16 | |
---|
Juu, mutta tuo kama mitä ne nykyään tekee, on aikoista tukkutavaraa. Itse en ole samaa mieltä, että tukkutavaraa olisi. Mielestäni Bodom erottuu nykyäänkin muista vaikka tyyli onkin aika rajusti muuttunut. Aluksi en pitänyt muutoksesta, mutta nyt kun kuuntelee vuorotellen esimerkiksi Are You Dead Yettiä ja "hittilevy" Hatebreederiä niin AYDE uppoaa paremmin. Strength and Honor |
miscage 19.05.2007 17:20:29 (muokattu 19.05.2007 17:21:02) | |
---|
Hate Crew Deathroll ja Hatebreeder on musta kovimmat. Tuo Follow The Reaper on mun mielestä ollut aina ehkä heikoin Bodom-albumi, tosin vanhinta en paljoa ole kuullut. Mielestäni Bodomin "vähemmän tilua"-suunta on hyvä. "Kaikki maat on paskoja, ja kaikkien maitten asukkaat on paskoja. Onks missää mitää paikkaa mikä ei oo mikää "maa"?" |
Ibanez_90 20.05.2007 11:10:30 (muokattu 20.05.2007 11:11:02) | |
---|
"Vähemmän tilua" suunta tekee siitä normaalin nykyajan trash metalli bändin Takaisin 2000 vuodelle CoB! Olen Stratocaster_90 |
Tohtori Tonus 20.05.2007 13:15:02 | |
---|
"Vähemmän tilua" suunta tekee siitä normaalin nykyajan trash metalli bändin, mikä ei ole ollenkaan huono asia. Kunnon runtta pieksee aina kikkelinvenytys-sankaritilutuksen. AYDY on ihan hullun hyvä levy!! HCDR on myös ihan jees, ja ompa siinä pari ihan huippuvetoakin. Vanhempia en ole hirveästi kuullut/jaksanut kuunnella. "I only know two kinds of people - those who obey me, and those who die." -Chuck Norris |
Apina Behavior 20.05.2007 13:18:04 (muokattu 20.05.2007 13:18:46) | |
---|
"Vähemmän tilua" suunta tekee siitä normaalin nykyajan trash metalli bändin Takaisin 2000 vuodelle CoB! BODOM THRASH /,,/ tyhjänpäivästä tiluttelua jaksa kukaan kuunnella. kunnon thrash mättö riffejä jaksaa |
miscage 20.05.2007 13:33:03 | |
---|
"Vähemmän tilua" suunta tekee siitä normaalin nykyajan trash metalli bändin Takaisin 2000 vuodelle CoB! Mun mielestä COB kuulostaa tasan tarkkaan itseltään. "Kaikki maat on paskoja, ja kaikkien maitten asukkaat on paskoja. Onks missää mitää paikkaa mikä ei oo mikää "maa"?" |
Ibanez_90 20.05.2007 15:03:22 (muokattu 20.05.2007 15:03:34) | |
---|
Siis onhan AYDY loistolevy, ei mitään vikaa oikeastaan, ajattelin vain sitä että mihin suuntaan seuraavan levyn MINUN mielestäni pitäisi mennä. Ei tietänkään pidä kopioida omia levyjään liikaa... Olen Stratocaster_90 |
Speedball 20.05.2007 22:39:31 | |
---|
Hate Crew Deathroll ja Hatebreeder on musta kovimmat. Tuo Follow The Reaper on mun mielestä ollut aina ehkä heikoin Bodom-albumi, tosin vanhinta en paljoa ole kuullut. Mielestäni Bodomin "vähemmän tilua"-suunta on hyvä. Siinä samaa mieltä että Hate Crew Deathroll on Bodomin Paras levy. Toisiks paras mun mielest tosin Follow The Reaper ja Hatebreeder melko tasoissa. Something Wild on sit ja AYDY huonoin ja samalla ainoa bodomin levy mitä vois sanoa hienoiseksi pettymykseksi vaikka muuten hyvä lätty onkin... Seuraava levy sais olla vähä enemmä Neo classical shaibaa Metal up your ass!!! |