Landstr 14.02.2008 21:36:01 | |
---|
Onhan tämä nyt todella hyvä. Vartijaton paras, tähän mennessä kun olen kuunnellut. En kirjoita tähän mitään. |
ramionparas 14.02.2008 21:37:02 (muokattu 14.02.2008 21:37:26) | |
---|
http://www.evilpiggy.tk
http://www.mikseri.net/epm
http://www.myspace.com/evilpiggymachine |
Ozzyneito 14.02.2008 22:31:56 | |
---|
Kuunteluita kai kuusi ja mielipide alkaa selkiytyä. Muistipalapeleistä lääkkeen sooloon asti levy on täyttä paskaa. Stam1nan ehkäpä huonoimmat biisit laitettu jonoon. Viimeiset neljä menevätkin sitten kategoriaan timantti. Tästä olisi saanut tehtyä loistavan EP:n. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua."
-Erlend Loe |
InnerSelf 14.02.2008 22:50:34 | |
---|
Ei jumalauta!!!!!!!!! :D meitsi kiskas radio rockilta kaks lippuu FME:hen lauantaille!! Stam1naa livenä, oujeah :P Daunstroukk!! |
wiggy 14.02.2008 23:07:13 | |
---|
En tiedä miksi, mutta muutamistakin kohdista tulee Apulanta :D Tuota ei olisi ehkä kannattanut mainita. Mulla kans tulee sama fiilis joistain kertosäkeistä. Se on synkkä yö, kun Ynkkä syö. |
Askorbiinihappo 14.02.2008 23:12:49 | |
---|
Kuunteluita kai kuusi ja mielipide alkaa selkiytyä. Muistipalapeleistä lääkkeen sooloon asti levy on täyttä paskaa. Stam1nan ehkäpä huonoimmat biisit laitettu jonoon. Viimeiset neljä menevätkin sitten kategoriaan timantti. Tästä olisi saanut tehtyä loistavan EP:n. Mun mielestä Vartijaton ja Lääke ovat loistavia biisejä. Voima vastaan viha on aika keskinkertainen, samaan kastiin menee kuin ekan levyn Koirapoika. Muistipalapelit on musta ihan hyvä biisi. Kannattaako koko elämäänsä uhrata kitaransoittoon, jos vaan komppaa...no EI!
Ushimir FTW! |
fish-eye 14.02.2008 23:13:54 | |
---|
Apulannat perssiisseen pojjaat. Kyseessä on nyt Stam1na! ;) It is all crimson. |
Askorbiinihappo 14.02.2008 23:20:07 | |
---|
Apulannat perssiisseen pojjaat. Kyseessä on nyt Stam1na! ;) No, kyllä se Apulannan Traumakin, mitä olen pari kertaa kuullut, vaikuttaa ihan ok mörkövire progeoopperalta. Mutta niinhän se minusta menee, että Stam1na>all. Ai miten niin kapeakatseinen? Kannattaako koko elämäänsä uhrata kitaransoittoon, jos vaan komppaa...no EI!
Ushimir FTW! |
Booombox 14.02.2008 23:21:15 | |
---|
Mulla kans tulee sama fiilis joistain kertosäkeistä. Ei helvetti. Munki täytyy allekirjottaa. Aattelin eka et hetkinen et oonko sekasin. näköjään muutkin ovat! Ja Luovan Hulluuden alun rummuista ja ehkä kitarastakin tulee mieleen CoBin In your face. "Cannot the Kingdom of Salvation Take Me Home" |
Ozzyneito 14.02.2008 23:22:21 | |
---|
Mun mielestä Vartijaton ja Lääke ovat loistavia biisejä. Voima vastaan viha on aika keskinkertainen, samaan kastiin menee kuin ekan levyn Koirapoika. Muistipalapelit on musta ihan hyvä biisi. Vartijaton on noista se pahin. Tuntuu hirvittävän rakenteettomalta, tai tulee joululaulusikermä mieleen. Osat eivät istu yhtään yhteen ja varsinkin alun hiljaiset pätkät ovat kaameaa kuultavaa. : D "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua."
-Erlend Loe |
Brother Tohveli 14.02.2008 23:26:41 | |
---|
Vitti, mä vannoin että Stam1na ei voisi tehdä UKK:ta parempaa levyä, koska se on täydellisen täydellinen levy. No kappas, tämähän levy on vähintään niin hyvä kuin Käskyt, ellei parempi :P Aivan TAJUTTOMAN hyvä levy! Kaikki ihan täydellisen täydellistä, ja on se kumma kun täydellinen bändi pystyy tekemään kolme täydellistä levyä peräkkäin ja jokainen levyistä on edeltäjäänsä täydellisempi. Sanonpahan nyt tässä, että Stam1na on yksi parhaista bändeistä. Ikinä. Btw, Vartijaton sopii juuri siihen kohtaan missä se on. Älkää muuttako biisijärjestystä tai missaatte yhden elämänne parhaimmista orgasmeista. |
Rumpukapulat 14.02.2008 23:34:41 | |
---|
Vartijaton on noista se pahin. Tuntuu hirvittävän rakenteettomalta, tai tulee joululaulusikermä mieleen. Osat eivät istu yhtään yhteen ja varsinkin alun hiljaiset pätkät ovat kaameaa kuultavaa. : D Staminan jätkäthän sano ittekin haastatteluissa ja biisianalyyseissä että tuon Vartijattoman työnimi oli "Joululaulu". |
Askorbiinihappo 14.02.2008 23:52:53 | |
---|
Olen edelleen sitä mieltä, että Vartijattoman "Olenko siellä"-kohta on jotain älyttömän kaunista. Kannattaako koko elämäänsä uhrata kitaransoittoon, jos vaan komppaa...no EI!
Ushimir FTW! |
Marshallga 15.02.2008 00:46:11 | |
---|
Pari kertaa on tullut levy pyöräytettyä lävitse, hyvältähän tuo kuulostaa. Täytyypä pyöritellä lisää ennen kuin alkaa antamaan minkäänlaista kokonaiskuvaa. |
wiggy 15.02.2008 01:17:43 | |
---|
Apulannat perssiisseen pojjaat. Kyseessä on nyt Stam1na! ;) Nyt mä sen hokasin. Muurin kertosäkeessä on aika samantapanen kulku kun Apulannan Pala siitä-kertsissä. Kuuntele ite jos et usko :) Muuten, tällä hetkellä mun mielestä parhaat biisit on Muuri ja Murtumispiste. Levy on pyöriny lähes nonstoppina keskiviikkoillasta asti. Se on synkkä yö, kun Ynkkä syö. |
Informaatiokameli 15.02.2008 08:04:18 | |
---|
Ei jättänyt tuo perkeleen Lääke-biisin kertsi rauhaan, soi vaan päässä. Oli sitten pakko käydä ostamassa tuo levy ja sehän on aika mainio. Mitenkäs paljon erilaista nuo edelliset levyt ovat? Pitää alkaa ihan kunnolla tutustumaan tähän bändiin kun en ole kuin muutaman biisin kuullut ennen ja niistä jäi silloin aika huono kuva. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
VeeKoo 15.02.2008 08:17:00 (muokattu 15.02.2008 08:17:58) | |
---|
Ei jättänyt tuo perkeleen Lääke-biisin kertsi rauhaan, soi vaan päässä. Oli sitten pakko käydä ostamassa tuo levy ja sehän on aika mainio. Mitenkäs paljon erilaista nuo edelliset levyt ovat? Pitää alkaa ihan kunnolla tutustumaan tähän bändiin kun en ole kuin muutaman biisin kuullut ennen ja niistä jäi silloin aika huono kuva. Uskaltaakohan tähän vastata mitään ettei tule puhuttua höpöjä.. No samoilla linjoilla niissä mennään, eivät ne huonompia ole. Musiikki on ehkä hieman matalatempoisempaa, tai ainakaan biisit ei paahda samaa tahtia eteenpäin kuin rajalla. Musiikki on aikaisemmilla cd:illä mielestäni "helpompaa" kuin rajalla, mutta saattaa johtua, että niitä on pureskeltu jo vuosia. Youtubesta on livevideoita jossa on kappaleita. Käy kuuntelemassa ja tee oma tuomiosi. Itse en voi kuin suositella ja minulle Stam1na on yksi harvoista bändeistä, johon en kyllästy kovin helpolla. Edit. Luova hulluus on melko stamina-biisi. Sellaista kamaa on aikaisemmilla cd:illä enemmänkin.. "Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. "- Rockster |
Cathi777 15.02.2008 10:10:26 | |
---|
Ei jättänyt tuo perkeleen Lääke-biisin kertsi rauhaan, soi vaan päässä. Oli sitten pakko käydä ostamassa tuo levy ja sehän on aika mainio. Mitenkäs paljon erilaista nuo edelliset levyt ovat? Pitää alkaa ihan kunnolla tutustumaan tähän bändiin kun en ole kuin muutaman biisin kuullut ennen ja niistä jäi silloin aika huono kuva. Joo, kyllähän tää sitä samaa huttua on niin kuin kaksi ekaakin levyä. Eli jos tästä pidät niin et varmasti pety hankkiessasi nuo aikaisemmatkin levyt. Mutta hyvää tässä kaikessa on se, että Stam1na kuulostaa vain itseltään eikä miltään toiselta bändiltä ja se on aina hyvä asia. Välillä tulee levyä kuunnellessa mieleen, että ehkä hieman liikaa sitä humppakomppia joka paikkaan isketty. Ja sitten lisäksi sitä nopea epäselvää laulua on kanssa yllättävän paljon. No kertsit on sitten tutun melodisia. Ja tosiaan, ehkä sellaista Apulantamaista meininkiä joissain paikoissa on ja sehän on kerrassaan vain positiivista, koska yksi kovimmista kertsien kirjoittajista löytyy siitä bändistä. Mutta joo, kyllähän se muuten ihan eri vesillä sitten liikkuu. Itse olisin ehkä enemmän sellaista hulluutta vielä tähän kaivannut, että enemmän oltaisiin sekoiltu ja venkoiltu. Edellisellä levyllä oli enemmän sellaista ja ehkä se siksi paras levy bändin tuotannossa onkin. Hieno levy tämäkin kuitenkin on ja varmasti tulee pyörimään soittimessa usean kerran. Only pop music can break my heart... |
Kirjoitus virhe 15.02.2008 10:21:17 | |
---|
Pyöriny about neljä tai viisi kertaa soittimessa. Onko tämä oikeasti paras stam1na albumi? Jos ei jotain ihmeellistä kyllästymistä tapahdu niin väittäsin että kylli. Debyyttiin ehkä vähän vaikea suhteuttaa kun olen kuitenkin koe murha demolta asti kuunnellut. Joten oli sitten vain enemmän demo kokoelma. Saunditkin on parhaat tähän mennessä. Juum |
gorgonoidi 15.02.2008 10:26:38 | |
---|
Argh, eiköhän se ole pian pakko hommata. Miksi ihmeessä minä en tilannut sitä jo? |