Novac 02.05.2007 20:11:20 | |
---|
Se m-net varmaan tarkottaa jtn ihan muuta, kuin muusikoiden-nettiä. ;) Näin päättelin itsekin.. tosin on harmi ettei muusikoiden.net -tv kanavaa olekkaan olemassa:D mikä on olutta on nyt mennyttä... |
inCHAOS 02.05.2007 20:16:31 | |
---|
Kuuden kielen maisteri |
-J.- 04.05.2007 18:50:22 | |
---|
If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
InYourFace90 05.05.2007 00:33:22 | |
---|
No eikös tuo ''unreleased'' tarkoita juuri sitä mitä sanoin tuolla edellä? Eli sitä coveria ei ole julkaistu. Up The Irons! |
-J.- 06.05.2007 19:55:40 (muokattu 07.05.2007 15:54:52) | |
---|
Eli sitä coveria ei ole julkaistu. Siis juuri näin.... Eikös Troopperri ja Final Countdown ole juuri tällaisia covereita? Itse olen sen tiedon saanut selville If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
Nyar 06.05.2007 20:14:31 | |
---|
Siis juuri näin.... Eikös Troopperri ja Final Countdown ole juuri tällaisia covereita? Itse olen sen tiedon saanut selville Jaahas, taas näköjään pitää selitellä... oi voi. elikkäs The Trooper -coverointi on Sentencedin käsialaa, löytyy Greatest Kills -levyltä, jos en väärin muista. Final Countdown on taas Northerin koverointi. En tiedä sitten miltä levyltä löytyy, kun en pahemmin tunne koko Northerin tuotantoa. I feel safe in Sin City! |
Kasperi Tervonen 06.05.2007 20:15:42 (muokattu 06.05.2007 20:17:16) | |
---|
Siis juuri näin.... Eikös Troopperri ja Final Countdown ole juuri tällaisia covereita? Itse olen sen tiedon saanut selville Käsittääkseni se Troopperri coveri ei ainakaan ole Bodomin tekemä vaan Sentencedin. Nimet vaan ovat tainneet netissä vähän sekoittua. E: myöhässä :P Oh, you ironic pop-rock fuck. Don't you fuck with METAL |
Karipiirto 06.05.2007 20:19:32 | |
---|
Käsittääkseni se Troopperri coveri ei ainakaan ole Bodomin tekemä vaan Sentencedin. Nimet vaan ovat tainneet netissä vähän sekoittua. Johtuu siitä kun väki ei tiedä ettei Sentenced aina ollut se Hardrock/metallibändi millaisena se suuren yleisöön sydämeen iski. :) "There's no roll!
They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards |
Antti1997 06.05.2007 20:23:36 | |
---|
Final Countdown on taas Northerin koverointi. En tiedä sitten miltä levyltä löytyy, kun en pahemmin tunne koko Northerin tuotantoa. Ja toinen mitä on luultu Bodomin esittämäksi, on muistaakseni Dispatched-nimisen bändin versio. Ps. Northerin biisi löytyy levyltä Dreams of Endless War. |
-J.- 07.05.2007 15:54:14 | |
---|
Mites toi Aces high? Mikä on sen se oikea selitys. Löytyy ainakin Spinefarm - Hard Covers levyltä. If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
Räkkipeli 07.05.2007 16:21:43 | |
---|
Mites toi Aces high? Mikä on sen se oikea selitys. Löytyy ainakin Spinefarm - Hard Covers levyltä. Se on ihan Bodomien. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
-J.- 07.05.2007 16:36:40 | |
---|
Se on ihan Bodomien. No niinhän tuolla Spinefarm-Hard Covers -levyn takana lukee, mutta onko tätä bodomin omille sinkuille levytetty? If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
Räkkipeli 07.05.2007 17:03:05 | |
---|
No niinhän tuolla Spinefarm-Hard Covers -levyn takana lukee, mutta onko tätä bodomin omille sinkuille levytetty? Nope, on vaan sellanen Iron Maiden cover-kokoelma missä se ompi. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
-J.- 07.05.2007 17:32:46 | |
---|
Nope, on vaan sellanen Iron Maiden cover-kokoelma missä se ompi. tätäpä juuri epäilin If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
inCHAOS 07.05.2007 20:08:22 | |
---|
mikäs muuten bändi se cryvahoc on mikä on sillä children of bodom singlellä,, onko sillä mitään muuta omaa tuotantoa,, on meinaan hyvä biisi se repent. Kuuden kielen maisteri |
-J.- 08.05.2007 16:02:56 | |
---|
mikäs muuten bändi se cryvahoc on mikä on sillä children of bodom singlellä,, onko sillä mitään muuta omaa tuotantoa,, on meinaan hyvä biisi se repent. Tää biisi ja myös Iron, Steel, Metal -biisi ihmetyttää minua. Voiko se olla Laiho kuka siinä ''örisee''. Menee Laihon tyyliin vähän liian matalalta. Minun mielestä If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
Super-Jari 08.05.2007 16:05:54 | |
---|
Hassua että porukkaa fanittaa COBia, mutta ei tunnista Jarvan ja Laihon äänen hienoista eroa :D Kumpi siinä Cross Purposesilla laulaa? Ozzy tai Martin? :D |
InYourFace90 08.05.2007 16:45:35 | |
---|
Hassua että porukkaa fanittaa COBia, mutta ei tunnista Jarvan ja Laihon äänen hienoista eroa :D Kumpi siinä Cross Purposesilla laulaa? Ozzy tai Martin? :D Itse ainakin tunnistan heti Laihon äänen. Se on meinaan aika uniikki ääni. Ei ole semmosta perusörisemistä, vaan örinä-karjunta-jopamelodista laulua. Up The Irons! |
JohnJ 08.05.2007 18:00:06 (muokattu 08.05.2007 18:02:22) | |
---|
Tää biisi ja myös Iron, Steel, Metal -biisi ihmetyttää minua. Voiko se olla Laiho kuka siinä ''örisee''. Menee Laihon tyyliin vähän liian matalalta. Minun mielestä Heh, no ihmekös tuo, kun ei noi biisit ole Bodomia nähnykään (muuten kuin nimenä kyseisen singlen kannessa). Cryhavoc ja Wizzard siis niissä asialla. Spine vaan päätti pistää tälläsen kimppasinkun kun ei Bodomilla pahemmin nimeä vielä silloin ollut. Cryhavocilta olen enemmänkin kuullut eikä se ollenkaan hassumpaa ole. En tiedä onko bändiltä tullut mitään uutta sitten vuoden -99. Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1 |
Estranged 08.05.2007 22:03:07 | |
---|
Spine vaan päätti pistää tälläsen kimppasinkun kun ei Bodomilla pahemmin nimeä vielä silloin ollut. Spinefarmhan taisi joskus harrastaa tuota enemmänkin. Bodomilta oli joku biisi muistaakseni jollain Nightwishin sinkulla. Vai muistanko ihan väärin? "Kannattaa ostaa halpaa, koska halpa tulee pidemmän päälle kalliiksi ja kallishan on aina parempi." |