Tobby 10.10.2007 19:23:23 | |
---|
No laitetaa tällasta: Vapauteni Sisällä, Olen orja. Pahan ja Poltteen maut. En voi paeta. En ole koskaan kuullut merkkiääntä. Seksiä, Juomia ja Metallia! Elämäni kohtalo! Ole varuillasi, olen hengissä ja valtuutettu: Seksiä, Juomia ja Metallia! Jotkut voimat koittivat pysäyttää minua. Mutta pysäytin ne vihallani. Koska veressä on kostoni. En ole huolissani jos se tapahtuu myöhemmin. Elän synnissä. ja se on kova tapa elää. Mutta seksissä, juomissa ja metallissa minä tulen kuolemaan!!!!! Rot In Piss |
Landstr 10.10.2007 21:30:21 | |
---|
Sarcofago - Sex Drinks Metal ''Jotain progee sinne väliin'' |
Tobby 11.10.2007 20:03:37 | |
---|
Sarcofago - Sex Drinks Metal you are oikeassa Rot In Piss |
Landstr 11.10.2007 21:02:05 (muokattu 11.10.2007 21:02:45) | |
---|
Tämmöstä: Tarkoittavatko sanani enemmän, kun seison täällä, lavalla niinkuin kaikki typerät idolinne tekevät!? e:virhettä ''Jotain progee sinne väliin'' |
LexaR 11.10.2007 22:59:52 | |
---|
Tämmöstä: Tarkoittavatko sanani enemmän, kun seison täällä, lavalla niinkuin kaikki typerät idolinne tekevät!? e:virhettä Pein of salveisshön - ! Mynd you, møøse bites Kan be pretty nasti... |
Landstr 12.10.2007 17:57:35 | |
---|
Pein of salveisshön - ! Juu äre veri raight in this. Pliis continue. ''Jotain progee sinne väliin'' |
LexaR 13.10.2007 12:13:44 (muokattu 13.10.2007 12:14:26) | |
---|
Aika on koittanut herättää hänet Komennan alamaailman muinaisia herroja Kutsumaan tämän pedon Herää, herää, herää, herää Ota haltuusi maa joka haltuun on otettava Herää, herää, herää, herää Niele maailmoja, lyö, hylätty Nouse ylös tuhatvuotisesta unestasi Tuo esiin ikuisesti määrätyt Komennan sinua nousemaan, nouse, nouse, nouse, nouse, nouse, nouse, nouse Minä olen demonien loitsija Olen kuolemasi isä Minä tuon ikuisen pahuuden Komennan sen jokaista henkäystä Minä yllytän epäonneasi Tappavien peikkojen syntymällä Minä herätän maailmanlopun Ruokkien itseäni tuhannella sielulla Herää Mynd you, møøse bites Kan be pretty nasti... |
Lammikkovalas 13.10.2007 16:24:06 | |
---|
Dethklok - Awaken Mustakrakish I broke my G-string while fingering A minor |
LexaR 13.10.2007 20:25:15 | |
---|
Dethklok - Awaken Mustakrakish Kyäkyäkyä. Die for Dethklok! Eli siis juu, oikea vastaus. Mynd you, møøse bites Kan be pretty nasti... |
Lammikkovalas 14.10.2007 23:43:56 | |
---|
Mistä me tulimme? Miksi me olemme täällä? Mihin menemme kuoltuamme? Mikä odottaa tuolla puolen ja mitä oli meitä ennen? Onko mikään elämässä varmaa? He sanovat "Elämä on liian lyhyt" "Tässä ja nyt" ja " Saat vain yhden mahdollisuuden" Mutta voiko olla jotain muutakin Olenko elänyt ennenkin Vai onko tämä kaikki mitä meillä on? I broke my G-string while fingering A minor |
Harvestman 15.10.2007 06:15:23 | |
---|
Mistä me tulimme? Miksi me olemme täällä? Mihin menemme kuoltuamme? Mikä odottaa tuolla puolen ja mitä oli meitä ennen? Onko mikään elämässä varmaa? He sanovat "Elämä on liian lyhyt" "Tässä ja nyt" ja " Saat vain yhden mahdollisuuden" Mutta voiko olla jotain muutakin Olenko elänyt ennenkin Vai onko tämä kaikki mitä meillä on? Dream theater - The spirit carries on Dave Mustaine ei tykkää pissiksistä. |
Lammikkovalas 15.10.2007 09:12:17 | |
---|
Dream theater - The spirit carries on Jawohl. Jatkakaa, var så bra. I broke my G-string while fingering A minor |
Harvestman 16.10.2007 06:29:48 (muokattu 16.10.2007 06:30:02) | |
---|
Anarktinen maa, kuolettavan tuntematon, missä me tutkimme vuoren rinteitä. Ja korkeimmalta huipulta me löysimme rakennusten raunioita jonka kaltaisia ei ihmissilmä ole ennen nähnyt. Dave Mustaine ei tykkää pissiksistä. |
Tobby 16.10.2007 20:30:26 | |
---|
Rage - Lost in the Ice?? Rot In Piss |
Harvestman 17.10.2007 15:41:19 | |
---|
Rage - Lost in the Ice?? 9 Jep jep... Dave Mustaine ei tykkää pissiksistä. |
Tobby 20.10.2007 12:41:00 | |
---|
Joo-o. Minä kutusin koolle elävät kuolleet ja demonit taivaalla. Minä join pikarista lämmintä ja punaista ja katsoin kun neitsyet kuolivat. Ilmesty paikalle epäjumalallisissa synnytyksissä tässä pyhässä paratiisissa. Levitän ikuista pimeyttä maan yllä Ja raiskaan Kristuksen äidin. Oi, Kristuksen äiti! Kamoon beibi! Nosta veitsesi Tervetuloa kulta, minun uhraukseeni! Sido enkeli alttarille, uhraa helvetin herralle. Oi, nosta veitsi ja iske vielä kerran. Anna lämpimän veren ryöpytä, beibi. Kun kuunvalo asettaa samanaikaisesti kirouksen yölle. Sinun veresi sekoittuu sateen kanssa Kamoon beibi! Nosta veitsesi Tervetuloa kulta, minun uhraukseeni! Oi, uhrausss.... Minä kutusin koolle elävät kuolleet ja demonit taivaalla. Minä join pikarista lämmintä ja punaista ja katsoin kun neitsyet kuolivat. Ilmesty paikalle epäjumalallisissa synnytyksissä tässä pyhässä paratiisissa. Levitän ikuista pimeyttä maan yllä Ja raiskaan Kristuksen äidin. Oi, Kristuksen äiti Kamoon beibi! Nosta veitsesi Tervetuloa kulta, minun uhraukseeni! Rot In Piss |
KTULU 20.10.2007 12:46:45 | |
---|
Bathory-Sacrifice jtkyuluilcxwaqwttkiyukbf |
Tobby 20.10.2007 18:44:28 | |
---|
tais olla vähä liia helppo... Rot In Piss |
KTULU 20.10.2007 21:27:55 | |
---|
^Ei kai. Tajusin parissa sekunnissa. Tää on sitten aika tökerö suomennos, mutta menkööt: Olen maistanut tappamisen maukkautta Uhrieni maukkautta Murskaan Tuhoan heidän voimansa Dementoitunut Puhevamma Olen menettänyt itseni Oman alueeni ulkopuolelle Risto Lasihäkissäsi Seisot tuomittavana heidän kuolemistaan Se lukee naamassasi Tero 12v. Ruumiisi tulisi mädäntyä väkijoukossa Tappamiesi naisten vuoksi Juokse henkesi edestä Mä oon se sarjamurhaaja Tulin pistään sut multiin Ei hautajaisia, ei perhettä, ei rukouspaskoja, vaan: "jotain" tässä mäellä Hiljainen hautani! Hiljainen hautani! Hiljainen hautani! Siellä minä makaan! Juokse henkesi edestä Mä oon se sarjamurhaaja Tulin pistään sut multiin Ei hautajaisia, ei perhettä, ei rukouspaskoja, vaan: "jotain" tässä mäellä Haudattu Ruumita takana päin Viimeiset sanat ovat syöpyneet hänen mieleensä tarkasti Tuhoon ajettu Tahdon piinaama Tahto joka ottaa vallan ja ajaa hänet murhatöihin Alistu Alistu mulle heti Hän huutaa vihaisena Verenjanoisena naamasi mullissa On aika Hän kohottaa sapelin Sinä rukoilet jumalaa säästämään viattoman henkesi Juokse henkesi edestä Mä oon se sarjamurhaaja Tulin pistään sut multiin Ei hautajaisia, ei perhettä, ei rukouspaskoja, vaan: "jotain" tässä mäellä Hiljainen hautani! Hiljainen hautani! Hiljainen hautani! Siellä minä makaan! Juokse henkesi edestä Mä oon se sarjamurhaaja Tulin pistään sut multiin Ei hautajaisia, ei perhettä, ei rukouspaskoja, vaan: "jotain" tässä mäellä Hiljainen hautani! Hiljainen hautani! Hiljainen hautani! Siellä minä makaan! :D jtkyuluilcxwaqwttkiyukbf |
LexaR 20.10.2007 22:35:59 | |
---|
Mä oon se sarjamurhaaja Violence - Serial Killer Mynd you, møøse bites Kan be pretty nasti... |