Exhausted 17.02.2009 10:25:54 | |
---|
Muutenkin tuntui olevan yllättävän, eh, irtonaista yleisöä noin arki-illaksi; ehkä sille vain herkistyy kun on itse selvin päin. Kännisen holtiton huojuminen, jossa ei pysytä pystyssä vaan tönitään jatkuvasti ympärillä olijoita käy hyvin pian rasittavaksi. Ja se biisinnimien huutelu alkoi vähän rasittaa setin loppua kohden. Ehkä olen sitten tylsä tosikko... |
cerulean 17.02.2009 11:09:46 | |
---|
Ja se biisinnimien huutelu alkoi vähän rasittaa setin loppua kohden. Ehkä olen sitten tylsä tosikko... Mulle tuli vähän sellanen fiilis, että se huutelu alko rasittaa jo bändiäkin. Yhdessä vaiheessa Äke tuntui kiirehtivän spiikkiensä kanssa kun ei jaksanut kuunnellut yleisöstä löytyviä idiootteja. Hyvä keikka oli. Åkerfeldtilla on kyllä todella mieletön lavakarisma! After Ruth left me, I've been ruthless |
Sebek 17.02.2009 11:36:10 (muokattu 17.02.2009 11:37:00) | |
---|
Olipa hieno keikka Pakkahuoneella! Odotukset oli kovat ja hienosti Mikael ja kumppanit esiintyivätkin. Uusi biisi Heir Apparent oli kyllä oikeen tyly avausbiisi. Iso miinus tulee sitten yleisöstä, joka koostui suurelta osin toinen toistaan tyhmemmistä heviläskeistä ja junteista joilla oli pakkomielle koko ajan huudella jotain ihan vitun hauskaa, pitäkää nyt ne rumat naamanne kiinni ja antakaa esiintyjän esiintyä. Juuri kun joku hiljaisempi tunnelmointikohta biisissä niin sieltähän jonkun vastenmielisen heviläskin on pakko kiljua ja rääkyä päälle. Bändi on ihan keikkaa varten tehnyt settilistan mihin on listattu mitä soittavat joten ei tarvi huutaa niitä omia suosikkibiisien nimiä joka vitun väliin. Puhumattakaan niistä biisien ei-lähellekkään-tahtiin taputtamisesta, tappakaa ittenne, kiitos. Voi muutenkin vähän miettiä onko tarvetta joka ikisen biisin tahtiin taputtaa, ei olla Bon Jovin keikalla. |
Perro Stupido 17.02.2009 11:38:53 | |
---|
Voi muutenkin vähän miettiä onko tarvetta joka ikisen biisin tahtiin taputtaa, ei olla Bon Jovin keikalla. Ai tahtiin? Oliskin menny. Ehkä se oli se 4/6 tahtilaji joka sekoitti osan yleisöstä.. "If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy |
cerulean 17.02.2009 11:40:54 | |
---|
Olipa hieno keikka Pakkahuoneella! Odotukset oli kovat ja hienosti Mikael ja kumppanit esiintyivätkin. Uusi biisi Heir Apparent oli kyllä oikeen tyly avausbiisi. Iso miinus tulee sitten yleisöstä, joka koostui suurelta osin toinen toistaan tyhmemmistä heviläskeistä ja junteista joilla oli pakkomielle koko ajan huudella jotain ihan vitun hauskaa, pitäkää nyt ne rumat naamanne kiinni ja antakaa esiintyjän esiintyä. Juuri kun joku hiljaisempi tunnelmointikohta biisissä niin sieltähän jonkun vastenmielisen heviläskin on pakko kiljua ja rääkyä päälle. Bändi on ihan keikkaa varten tehnyt settilistan mihin on listattu mitä soittavat joten ei tarvi huutaa niitä omia suosikkibiisien nimiä joka vitun väliin. Puhumattakaan niistä biisien ei-lähellekkään-tahtiin taputtamisesta, tappakaa ittenne, kiitos. Voi muutenkin vähän miettiä onko tarvetta joka ikisen biisin tahtiin taputtaa, ei olla Bon Jovin keikalla. Sait plussan! Juuri näin. Hävetti koko yleisön puolesta. Olinko muuten ainut, jonka mielestä Entombed oli surkea ja karvas pettymys. After Ruth left me, I've been ruthless |
Perro Stupido 17.02.2009 11:42:06 | |
---|
Olinko muuten ainut, jonka mielestä Entombed oli surkea ja karvas pettymys. Kyllä. Enska oli nimittäin kova, näin selvennykseksi sinulle. :) "If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy |
lxi 17.02.2009 11:43:56 | |
---|
Olinko muuten ainut, jonka mielestä Entombed oli surkea ja karvas pettymys. Bändi on itselleni aika vieras enkä odottanut siltä mitään, mutta viihdyin ihan kelvollisesti. L-G Petrov on huvittavan näköinen ja kuuloinen densan ja Bobcat Goldthwaitin risteytys ja bändillä on muutama kova ralli, joista parhaan vetivät heti kärkeen alta pois. Chief Rebel Angel! |
zombywoof 17.02.2009 11:47:02 | |
---|
Olipa hieno keikka Pakkahuoneella! Odotukset oli kovat ja hienosti Mikael ja kumppanit esiintyivätkin. Uusi biisi Heir Apparent oli kyllä oikeen tyly avausbiisi. Iso miinus tulee sitten yleisöstä, joka koostui suurelta osin toinen toistaan tyhmemmistä heviläskeistä ja junteista joilla oli pakkomielle koko ajan huudella jotain ihan vitun hauskaa, pitäkää nyt ne rumat naamanne kiinni ja antakaa esiintyjän esiintyä. Juuri kun joku hiljaisempi tunnelmointikohta biisissä niin sieltähän jonkun vastenmielisen heviläskin on pakko kiljua ja rääkyä päälle. Bändi on ihan keikkaa varten tehnyt settilistan mihin on listattu mitä soittavat joten ei tarvi huutaa niitä omia suosikkibiisien nimiä joka vitun väliin. Puhumattakaan niistä biisien ei-lähellekkään-tahtiin taputtamisesta, tappakaa ittenne, kiitos. Voi muutenkin vähän miettiä onko tarvetta joka ikisen biisin tahtiin taputtaa, ei olla Bon Jovin keikalla. Samaa mieltä, en ole missään nähnyt samanlaista yleisöä kuin tuolla Pakkahuoneella. Plussaa täältäkin. "Welcome Back My Friends To The Show That Never Ends" |
cerulean 17.02.2009 11:53:34 | |
---|
Kyllä. Enska oli nimittäin kova, näin selvennykseksi sinulle. :) No hyvä, että muut tykkäs :) Itse vain odotin enemmän. After Ruth left me, I've been ruthless |
Punisher 17.02.2009 13:22:16 (muokattu 17.02.2009 13:22:47) | |
---|
OT, mutta kertokaa mulle mikä vittu on 4/6-tahtilaji? Puhutteko kolmijakoisesta sykkeestä? Äksdeelol. "There is no need for torture: hell is other people."
- Jean-Paul Sartre (No Exit, 1944) |
Jorte Kariko 17.02.2009 13:22:51 | |
---|
Mielestäni välitaputukset olivat vallan mainioita, tuli melkein jazz-keikka mieleen. Eihän tuo muusta kieli, kuin yleisön arvostuksesta bändiä kohtaan. Tähän yhdyn entisen tai kuopatun Nocturnin basistin kanssa täysin, nimenomaan tuli Jazz keikat mieleen. biisi setti oli hyvä. Aina noita huutelijoita ja mölyäjiä on, mitä sitten? mä en ainakaan jaksanut kiinnittää niihin mitään huomiota vaan keskityin 100% keikkaan, enkä pahemmin huomannut paitsi silloin, kun niihin oikein keskittyi. Stemma laulut olivat parhautta ja Godheads Lament, tuli vähän hyvä fiilis, Watershedin kappaleet olivat siis vielä parempia kuin levyllä. Kyl olen nyt tyytyväinen! ensimmäisen kerran Opethin näin, paras keikka ikinä! We cant stop here - THIS IS BAT COUNTRY! |
Lag 17.02.2009 13:30:17 (muokattu 17.02.2009 17:10:52) | |
---|
Tää on just tätä, nykyajan heviteinit ei kiinnitä ollenkaan huomiota timeen vaan pinkoo suoraan taputtelemaan tosta vaan keikoille... ehdotankin metronomitreeniä vähintään puoli tuntia päivässä jokaiselle joka seuraavalle keikalle mennessään meinaa taputtaa biisien mukana. E: Luin vasta nyt ton Sebekin postauksen ja oon kyllä samaa mieltä noista huuteluista. "In the finished article, the only thing that is important is whether it moves you or not. There is nothing else that is important at all."
- Roger Waters |
Väinämöinen 17.02.2009 13:42:46 | |
---|
Tää on just tätä, nykyajan heviteinit ei kiinnitä ollenkaan huomiota timeen vaan pinkoo suoraan taputtelemaan tosta vaan keikoille... ehdotankin metronomitreeniä vähintään puoli tuntia päivässä jokaiselle joka seuraavalle keikalle mennessään meinaa taputtaa biisien mukana. Todellakin. Lisäksi koko yleisölle tulisi jakaa korvamonitorit, jotta ääni kantautuisi jokaiselle kuulijalle mahdollisimman tarkasti samaan aikaan. Klikkihän niissä pauhaisi täysillä, ettei vain kukaan vahingossakaan eksyisi tahdista. Ei sinne keikoille ole pakko mennä, jos ei kiinnosta. Livetilanne on livetilanne kaikkine lieveilmiöineen. Kotiin saa jäädä ihan ilmaiseksi itkemään olosuhteiden epäoptimaalisuutta juuri MINULLE. |
Decadetroll 17.02.2009 15:10:37 | |
---|
Sait plussan! Juuri näin. Hävetti koko yleisön puolesta. Olinko muuten ainut, jonka mielestä Entombed oli surkea ja karvas pettymys. Et. Mulle ei uponnut ei sitten yhtään, vaikka dödöilystä tykkäänkin yleensäottaen. En tiedä mikä jäi uupumaan, mutta kaiken tämän hehkutuksen (enska tulee, ihQ, IIK!) jälkeen käteen jäi vaan vaisu meininki, yhdentekevät biisit ja Opethin odotus kärsimättömänä. No, tämähän on henkilökohtainen mielipiteeni ja ymmärrän kyllä miten jotkut entombedia fanittavat henkeen ja vereen, oli vaan hieman liian peruspätkytystä minulle. I'm a shooting star leaping through the skies,Like a tiger defying the laws of gravity! |
Coatl 17.02.2009 15:19:35 | |
---|
Sait plussan! Juuri näin. Hävetti koko yleisön puolesta. Olinko muuten ainut, jonka mielestä Entombed oli surkea ja karvas pettymys. Entombed oli hienoinen pettymys mutta ei missään nimessä surkea. Lars-Göranin laulu ei tällä kertaa oikein skulannu. feed the horses. The Freys are hauling food and fodder down from the Twins, but Ser Ryman claims
Darry. Our uncle thought she'd help Lancel win the Darry smallfolk.
that boy? |
pehko 17.02.2009 16:34:16 | |
---|
Sebekille plussa. en edes ollut keikalla, mutta rupes silti vituttamaan heviläskit. "Kaikki järjestäytyneet dogmaattiset uskonnot ovat harhaanjohtavia, eikä itseään kunnioittavan ihmisen pidä hyväksyä niitä ehdottomina." - Hypatia Aleksandrialainen |
mskomu 17.02.2009 17:13:41 | |
---|
Oli kyllä elämää suurempi keikka ja mahtava biisilista. Välillä kyllä tuntui, että Åken laulu (ja viikset ;) on lähinnä vittuilua muita ihmisiä kohtaan. On sillä niin uskomaton ääni. |
Exhausted 17.02.2009 17:17:53 (muokattu 17.02.2009 17:18:10) | |
---|
Ylläolevaan viitaten, oliko kenenkään muun mielestä Ghost of Perditionin "jaai-jaaai-jaai"-lauluja vähän liioiteltu? |
Perro Stupido 17.02.2009 17:22:07 | |
---|
OT, mutta kertokaa mulle mikä vittu on 4/6-tahtilaji? Puhutteko kolmijakoisesta sykkeestä? Äksdeelol. Ai et tiedä mitä on neljä kuudesosaa? Jos sulla on kuusi karkkia joista 4 on punaisia niin silloin punaisia on 4/6. Tämä ei tietenkään päde musiikkiin. Oikeasti kyseessä on 6/4 tai 3/4, miten sen nyt haluaa ottaa. Ja ot sikseen. Axen basarit meni kyllä välillä perunat kellariin avojonossa -tyyppiseksi jauhannaksi, mutta mitä noista. "If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy |
Perro Stupido 17.02.2009 17:23:20 | |
---|
Ylläolevaan viitaten, oliko kenenkään muun mielestä Ghost of Perditionin "jaai-jaaai-jaai"-lauluja vähän liioiteltu? No jaai-jaai. Ei oikeastaan, minua ei häirinnyt merkittävästi. Nyt kun otit puheeksi niin kyllähän ne erottuivat paremmin kun levyllä. "If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy |