Aihe: Metallibändit, jotka eivät enää jaksa kiinnostaa?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Maardi
26.09.2007 14:36:03
Tarkoitan siis typpejä jotka hehkuttavat vaikka In Flamesia vaikka eivät todellisuudessa omista yhtään äänitettä.

Onko musiikin diggailu sidoksissa jotenkin siihen materian omistamiseen?
Dimefield
26.09.2007 15:28:37 (muokattu 26.09.2007 15:30:14)
Palataan siis aiheeseen!

Jostain syystä Sentenced on alkanut kuulostaa... tai alkoi jo pari vuotta sitten kuulostaa minun korvaan liian... vanhalta? Jotenkin tuli sellainen kertakäyttö-bändi-olo, olihan ne hauskaa "aluksi" Downit ja Frozenit, mutta nyt ne vain ei toimi ollenkaan.

Sentenced ei siis sen takia ole menettänyt minun suosiota, että olisi (kuten niin moni muu) yhtä-äkkiä muuttunut sonnaksi, vaan kertakaikkiaan ei Sentenced kestänyt ajan hammasta.
L4t3
26.09.2007 15:58:51
Levyt ei oo kalliita. No luulis nyt jos on niin järjettömän kova artisti kyseessä että haluaisit sen musaakin kuunnella. Joo on mulla, ainakin jokaisen järjettömän kovan bändin.

Edit. Vonin levyä ei vielä vaikka se on kyllä aika perkeleen kova.

Typerä pointti. Miksei muka voisi jostain bändistä diggailla, vaikkei kyseisten yhtyeiden äänitteitä omistaisikaan? Onhan olemassa esim. kirjastot, Last.Fm, Myspace jne. Itsekkin diggailen monesta bändistä, joilta en ainoatakaan äänitettä omista.

Ja kyllä ne levyt on kalliita. Ei minulla ainakaan ole varaa ostaa kaikkia haluamani levyjä tältä istumalta.
L4t3
26.09.2007 15:59:40
Levyt ei oo kalliita. No luulis nyt jos on niin järjettömän kova artisti kyseessä että haluaisit sen musaakin kuunnella. Joo on mulla, ainakin jokaisen järjettömän kovan bändin.

Typerä pointti. Miksei muka voisi jostain bändistä diggailla, vaikkei kyseisten yhtyeiden äänitteitä omistaisikaan? Onhan olemassa esim. kirjastot, Last.Fm, Myspace jne. Itsekkin diggailen monesta bändistä, joilta en ainoatakaan äänitettä omista.

Ja kyllä ne levyt on kalliita. Ei minulla ainakaan ole varaa ostaa kaikkia haluamani levyjä tältä istumalta.
L4t3
26.09.2007 16:00:15

fucktard
26.09.2007 17:07:14
Ehkäpä Ktulu meinaa näitä posereita, jotka kävelevät bändipaita päällä, mutta todellisuudessa eivät omista bändiltä yhtäkään äänitettä. Ja kyllä, levyt ovat ihan ok-hintaisia.
KTULU
26.09.2007 17:27:58

"Bändi jota diggailen" ja "järjettömän kova bändi" on kuitenkin kaks eri asiaa. Ainakin minä haluaisin tutustua järjettömän kovan bändin tuotantoon kirjastojen ja netin suppean tarjonnan ulkopuolelta. Mut hei, AINAHAN TE VOITTE WARETTAA. Itse on tuota toimintaa harjoita ollenkaan.

Kuka ostaa kerralla kaikki haluamansa levyt?? Toi on oikeesti typerä pointti.
jtkyuluilcxwaqwttkiyukbf
KTULU
26.09.2007 17:28:21
Ehkäpä Ktulu meinaa näitä posereita, jotka kävelevät bändipaita päällä, mutta todellisuudessa eivät omista bändiltä yhtäkään äänitettä. Ja kyllä, levyt ovat ihan ok-hintaisia.

Puhut vähän, mutta asiaa.
jtkyuluilcxwaqwttkiyukbf
Baraka
26.09.2007 17:35:53 (muokattu 26.09.2007 17:36:51)
Hmm... Kyllä ne levyt aika kalliit on jos vetää tollein et "sit vasta säki saat olla fani jos ostat sen ja sen levyn".

Ja toiki on ihan järjetön väite et bodomi ja in flames on paskaa jos kuuntelet viel muuta samanlaista musiikkia? En itekkään tosin jaksa enää bodomista välittää, mut joskus se iski ja kovaa, ei kultakaan paskaks muutu vaikka sitä kattelis kyllästymiseen asti. On ne outoja noi ihmiset jotka huomaa et itteesä kaks vuotta nuoremmal on sen bändin paita päällä mitä kuuntelee ni levy lentää roskiin saman tien :D

Mut pointti oli se, et jos sulla (tai isälläs) on varaa ostaa kaikki levyt mitä haluaa, ni ei se tarkota sitä et muillaki on tai pitäs olla yhtä paljon rahaa.
KTULU
26.09.2007 17:59:05
Hmm... Kyllä ne levyt aika kalliit on jos vetää tollein et "sit vasta säki saat olla fani jos ostat sen ja sen levyn".

Kyllä fani yleensä haluaa tukea fanittamaansa bändiä, tai jos ei tukea niin aina kuunnella sen bändin musaa. Vai loukkasinko warettajien tunteita?

Ja toiki on ihan järjetön väite et bodomi ja in flames on paskaa jos kuuntelet viel muuta samanlaista musiikkia?

En edes kuuntele samanlaista musaa. Ja toi on oikeesti jo ihan vitun järjetön väite. Sis tosissas väität että jos pitää jostain esim. thrash-metalli genren bändistä niin tykkää sitten niistä kaikista???? Miiitääääääää??????
jtkyuluilcxwaqwttkiyukbf
KTULU
26.09.2007 18:01:07 (muokattu 26.09.2007 18:02:51)
Mut pointti oli se, et jos sulla (tai isälläs) on varaa ostaa kaikki levyt mitä haluaa, ni ei se tarkota sitä et muillaki on tai pitäs olla yhtä paljon rahaa.

Joo niin. Saan 235€ +jotain ekstraa kuussa elämiseen ja silti riittää rahaa ostaa levyjä. Asun pois kotoa jos se nyt pitää vielä erikseen mainita.

Edit.
Kyllä mun isällä varmaan on rahaa ostaa kaikki levyt mitä se haluaa. :D
jtkyuluilcxwaqwttkiyukbf
Tunttone
26.09.2007 20:07:32
Joo niin. Saan 235€ +jotain ekstraa kuussa elämiseen ja silti riittää rahaa ostaa levyjä. Asun pois kotoa jos se nyt pitää vielä erikseen mainita.

Edit.
Kyllä mun isällä varmaan on rahaa ostaa kaikki levyt mitä se haluaa. :D

No mietippä, että jos tulosi ovat viisi euroa viikossa niinkuin meikäläisellä. Ei sillä paljon juhlita.
"Horry, sock my cock."
gorgonoidi
27.09.2007 12:37:34 (muokattu 27.09.2007 12:41:53)

"Bändi jota diggailen" ja "järjettömän kova bändi" on kuitenkin kaks eri asiaa. Ainakin minä haluaisin tutustua järjettömän kovan bändin tuotantoon kirjastojen ja netin suppean tarjonnan ulkopuolelta. Mut hei, AINAHAN TE VOITTE WARETTAA. Itse on tuota toimintaa harjoita ollenkaan.

Kun kattoo levylistaasikiin ja näitä postauksia niin tulee mieleen että katsot muita joltakin korokkeelta, aivan kuin muut olisivat typeriä ja aivottomia, voivat olla, mutta sinäkö sitten et? Jotain elitismin poikasta ilmassa? Kamalaaa...

Edit: Haluan sanoa anteeksi, sillä keskustelu ei tämä edistä keskustelun siirtymistä takaisin raiteilleen, halusin vain kuitenkin sanoa :)

Kyllä fani yleensä haluaa tukea fanittamaansa bändiä, tai jos ei tukea niin aina kuunnella sen bändin musaa. Vai loukkasinko warettajien tunteita?

Ei ne levyt ehkä ole kalliita sulle, mutta ei kaikilla ole varaa, ei minullakaan ja mä ostan silti. Se on aika tyhmää, mutta onneksi nyt olen pitänyt taukoa ja nyt sitä rahaa alkaa taas olemaan, hihheih!

En edes kuuntele samanlaista musaa. Ja toi on oikeesti jo ihan vitun järjetön väite. Sis tosissas väität että jos pitää jostain esim. thrash-metalli genren bändistä niin tykkää sitten niistä kaikista???? Miiitääääääää??????

Ihan kamala asenne, ei pahalla.
DVD-SOITIN
27.09.2007 12:41:09
Ktulu on oikeassa. Sellaista paskaa nyt lentää ihmisten suusta ettei mitään rajaa.

Minä arvostan musiikkia niin paljon, että maksan siitä. Jos joku pitää bändiä "järjettömän kovana", mutta ei ole valmis maksamaan senttiäkään bändin aidosta levystä, on tämä henkilö mielestäni täysi wimp.
gorgonoidi
27.09.2007 12:43:01 (muokattu 27.09.2007 12:43:45)

Ktulu on oikeassa. Sellaista paskaa nyt lentää ihmisten suusta ettei mitään rajaa.

Minä arvostan musiikkia niin paljon, että maksan siitä. Jos joku pitää bändiä "järjettömän kovana", mutta ei ole valmis maksamaan senttiäkään bändin aidosta levystä, on tämä henkilö mielestäni täysi wimp.

Huonompia ihmisiä kun ei osta levyjä? Kaikille musiikki ei ole juuri ehkä niin tärkeää kuin sinulle? Jotkut kerää postimerkkejä, sinä levyjä.

Ja vaikka musiikki ei ole jollekkin niin tärkeää niin kaihan hän nyt silti saa fanittaa jotakin bändiä ihan niin paljon kuin haluaa, että täysi wimp...
Sutela
27.09.2007 12:48:04 (muokattu 27.09.2007 12:54:36)
En edes kuuntele samanlaista musaa.

Mitäs noi bändit sun kuvauksessa sitten on?

Enempi mua ärsyttää monesti tämä nykyisin monella ilmenevä "takinkääntö", eli käännytään niitä vanhoja esikuviaan ja idoleitaan vastaan, haukutaan ne nykyisessa valossa paskaksi, hehkutetaan oman muuttuneen musamaun originellia parhautta ja kuinka oikeaa se nykyään onkaan. Tuntuu, että ei osata olla kiitollisia siitä, mitä ne vanhat suosikit on aikanaan antaneet.

Samaa mieltä.

Mun nolo menneisyys kutos- ja seiskaluokalta on bändit kuten Bodom, Shitknot, Sonata ja In Flames. Nykyään vaan häpeilen tuota kaupallista paskaa ja en tiä miksi vittussa ees kerron kunnelleeni noita. Tuollainen häpeä pitäisi salata.

Kyllä se häpeävaihe menee ohi sitten ku kavereiden mielipide ei vaikuta mielipiteisiin enää niin paljoa.
DVD-SOITIN
27.09.2007 12:52:58
En halua jauhaa tästä asiasta. Oma mielipiteeni asiaan on niin ehdoton että tappelun puolelle menisi.

Jos arvostat musiikkia, maksat siitä.
Jos et maksa, et arvosta.

Jos joku warettajapoika tulee kertomaan minulle, kuinka kova Iron Maiden-fani hän on, en mitenkään voi ottaa poikaa kauhean vakavasti, kun itse olen niistä Iron Maiden-kamoista maksanut ihan oikeaa rahaa.
KTULU
27.09.2007 12:58:01
Mitäs noi bändit sun kuvauksessa sitten on?

Mitkä bändit siellä on samanlaisia kun Inflames ja Bodom??

Kyllä se häpeävaihe menee ohi sitten ku kavereiden mielipide ei vaikuta mielipiteisiin enää niin paljoa.

Enkö ole jo aika vitun moneen kertaan sanout että häpeä johtuu tuntemieni ko. bändien kuuntelijoiden typeryydestä. Saan vittu hävetä noita bändejä niin vitun paljon kun huvittaa.
jtkyuluilcxwaqwttkiyukbf
Sutela
27.09.2007 13:05:14 (muokattu 27.09.2007 13:11:15)
Enkö ole jo aika vitun moneen kertaan sanout että häpeä johtuu tuntemieni ko. bändien kuuntelijoiden typeryydestä.

No kyllä aika moni joka kuuntelee esim. Metallicaa niin kuuntelee myös Bodomia. Että semmosta.

Ja enpä nyt Bodomia pitäisi kovin kaupallisena bändinä.
gorgonoidi
27.09.2007 13:07:55 (muokattu 27.09.2007 13:21:07)

Mitkä bändit siellä on samanlaisia kun Inflames ja Bodom??

On kamalaa... kai olet myynyt jo kaikki Bodomin ja In Flamesin levysi, tai vähintään polttanut ne?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)