riimu 29.04.2006 16:27:09 | |
---|
Ihan perkeleen kova keikka Lutakossa eilen oli. Aivan fiiliksissä vieläkin. Let us go in; The fog is rising. - Emily Dickinson |
Matjardo 29.04.2006 17:38:01 (muokattu 29.04.2006 20:05:36) | |
---|
Ihan perkeleen kova keikka Lutakossa eilen oli. Aivan fiiliksissä vieläkin. Sama täällä. Olin aamulla herätessäni varmaan jonkinsortin katatoonisessa tilassa. Mutta tosiaan, parhaimpia keikkoja missä olen ollut tähän mennessä! Olin vaan niin tuutissa siellä että selvinpäin tuo keikka olis varmasti ollut kepeästi paras missä olen ikinä ollut. Two beers or not two beers? |
_m_ 29.04.2006 18:06:52 | |
---|
Oli kyllä aivan perkeleen komiata. Ja tällä kertaa edes filmi ei ylivalottunut, muistikuviakin on. Real metal for true bastards |
Blend 29.04.2006 19:58:59 | |
---|
Olin sen verran kaasuissa, että muistan vain kaksi biisiä. Muistaakseni toimivat loistavasti =P Dubbidubbiduu |
Mazo 17.05.2006 19:22:41 | |
---|
Log out with your log out! |
GhostOfTheSun 17.05.2006 19:49:25 (muokattu 17.05.2006 19:49:39) | |
---|
Deliberationin video onpi tuolla -> http://www.charliegranberg.com/ Löytyy myös YouTubesta. Aikamoista. Nätti video mielestäni. Huomattavasti parempi kuin tuo My Twin. Tosin sen videota en totta puhuakseni enää muista, mutta sen muistan, että tämä on parempi. :) Kiitän linkistä. "Sabotage will set us free. Throw a rock in the machine"
- Refused are fucking dead |
Lebowski 02.06.2006 14:57:54 | |
---|
Kukaan vielä hommannut uutta Deliberation singleä? Kylläpä tuo In the white (urban dub) ja uutukainen piisi Code against the code sen verra kovasti kiinnostaa, että haettavahan tuo kaupasta on. ...jos sitä jostain ny löytää... 1. Deliberation 2. In the white (Urban Dub) 3. Code against the code 4. Delibertation (Video) Mut jos joku kuullut, ni, comments pls. "It's nobody's fault ---
these things happen for a reason" |
south_of_heaven 02.06.2006 15:53:48 | |
---|
hyvä bändi. Mulla on Brave New Murder ja Dance of December Souls itki south_of_heaven |
carnation 03.06.2006 14:27:37 | |
---|
Kukaan vielä hommannut uutta Deliberation singleä? Kylläpä tuo In the white (urban dub) ja uutukainen piisi Code against the code sen verra kovasti kiinnostaa, että haettavahan tuo kaupasta on. ...jos sitä jostain ny löytää... 1. Deliberation 2. In the white (Urban Dub) 3. Code against the code 4. Delibertation (Video) Mut jos joku kuullut, ni, comments pls. En ole kuullut, mutta lukaiseppa tästä arvio: http://www.imperiumi.net/alb_2.php?id=4979 "I gave you a chance to be a cop and you blew it!"
Osta levy |
Lebowski 03.06.2006 16:01:29 | |
---|
"It's nobody's fault ---
these things happen for a reason" |
Toveri 05.06.2006 12:50:46 | |
---|
Viime viikonlopun aikana otin asiakseni tutustua yhtyeeseen, ja nyt olen korviani myöten rakastunut tähän musiikkiin, tai siis "Last Fair Deal Gone Down"-, "Viva Emptiness"- ja "The Great Cold Distance"-albumeihin. Mahtavaa. Romantikkoitkijät #2
100€ hetero -kerho
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |
Late-89 29.08.2006 10:10:28 (muokattu 29.08.2006 10:12:28) | |
---|
Hieno bändi, tyylikästä musiikkia niin rankempana kuin kevyempänäkin. Suosikkipitkäsoittoja ovat ehdottomasti The Great Cold Distance, Viva Emptiness, Tonight's Decision ja Last Fair Deal Gone Down. Pidän paljon, kaksi viimeksi mainittua pitkäsoittoa ovat loistavaa kuunneltavaa synkkiin syysiltoihin ja -öihin.. fiilis tuollaista kuunnellessa pimeässä on aivan uskomaton! :) Keskustelussa mainittiini tuo Deliberation EP. Itse en ole koko tuotosta kuullut, mutta Code Against The Code on hieno kappale, soitettiin keväällä NoiseRadiossa. |
slowdive 08.09.2006 15:15:28 | |
---|
Uusintajulkaisuja on luvassa ja prameampaa pakettia: "Peaceville Records has bought rights to the masters of KATATONIA's back catalog previously released on Avantgarde Music and will remaster and reissue all the full-length albums in digipack format. First up on October 23 is "Brave Murder Day" (1996), also featuring the "Sounds of Decay" EP (1997) as a bonus, along with revamped artwork and liner notes from the band. Peaceville has also bought the rights to some of the KATATONIA members' sideprojects, including DIABOLICAL MASQUERADE and OCTOBER TIDE, with reissues to follow in the near future." "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
slowdive 17.09.2006 18:59:26 | |
---|
Tekipä pari kuukautta taukoa ihmeitä "The Great Cold Distancelle". Levystä ei aluksi meinannut saada oikein otetta vaikka sitä mielikseen kuuntelikin. Kesähelteiden ajaksi levy unohtuikin hyllyyn, mutta nyt se taas soittimeen löysi tiensä ja jotain on tapahtunut: levyhän on aivan täyttä timanttia! "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
lethus1 18.09.2006 09:16:44 | |
---|
Tekipä pari kuukautta taukoa ihmeitä "The Great Cold Distancelle". Levystä ei aluksi meinannut saada oikein otetta vaikka sitä mielikseen kuuntelikin. Kesähelteiden ajaksi levy unohtuikin hyllyyn, mutta nyt se taas soittimeen löysi tiensä ja jotain on tapahtunut: levyhän on aivan täyttä timanttia! Paras Katatonia. Vuoden paras levy. Aluksi oli tylsä ja mitäänsanomaton. Vompatti. |
Akiman 18.09.2006 09:38:39 | |
---|
Paras Katatonia Brave Murder Dayn ohella. Yksi vuoden parhaista levyistä. Ei ollut missään vaiheessa tylsä ja mitäänsanomaton. |
Bacchus 18.09.2006 12:34:59 | |
---|
Paras Katatonia. Vuoden paras levy. Aluksi oli tylsä ja mitäänsanomaton. Hyvä levy, mutta jää kyllä LFDGDnille ja Viva Emptinessille. "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
carnation 18.09.2006 13:03:00 | |
---|
Katatonian The Great Cold Distance oli Devinin Synchestran ohella vuoden suurimpia pettymyksiä. Onhan ne useilla kuunteluilla kasvaneet varsin kelpo levyiksi, mutta odotuksiin nähden nämä kyseiset musiikkitallenteet ovat varsin keskitason pläjäyksiä. Suuria väristyksiä eivät valitettavasti minulle tarjoilleet. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
gorgonoidi 18.09.2006 21:41:04 | |
---|
Pitäsköhän toi Brave Murder Day mennä hankkimaan? Eikös Åkerfeldt laula siinä? |
slowdive 18.09.2006 21:45:02 | |
---|
Pitäsköhän toi Brave Murder Day mennä hankkimaan? Eikös Åkerfeldt laula siinä? Pitäis, ja laulaa. Tämä levy oli kyllä yhteenväliin sellainen raamattu itelle että nykyään kuuntelu jopa vähän hankalaa. Mutta ihan uniikki teos on kyseessä, enpä keksi toista levyä jossa samanlaisissa maailmoissa liikuttaisi. Uusintajulkaisua tulollaan kai tuostakin, niin kuin tuossa aiempana mainostin. "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |