Räkkipeli 11.04.2008 13:25:56 | |
---|
Lähtekää 23.5. Kantikseen dokaamaan. No sillonny viimeistään! =P Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
S.i.r. 27.04.2008 20:43:43 | |
---|
|
Futurebre 27.04.2008 21:11:34 | |
---|
Settilistaaaaaaaaaaaaahh: What's God Got To Do With It? Wish You Were Dead Sadistic Belated Abortion One Bullet For You Deathlike Gloom Annihilation Covered In Warm Blood Delusions Of Grandeur Everyone Must Die When The Walls Came Crumbling Down Defenceless Prey Evil Dead Jokainen ihminen on luodin arvoinen (tällä kertaa itse asiassa "Jokainen Toivonen on perseen arvoinen", haha!) Blinded by fear Pissaa ja paskaa Huhhuh mikä maraton-setti! Pitää tulla kantikseen tsiigaamaan kun Mohkis tykittää... WWW.DEADSHAPEFIGURE.FI |
S.i.r. 28.04.2008 06:44:22 | |
---|
Huhhuh mikä maraton-setti! Eihän toi oo välispikkihörhöilyineen kuin ehkä jotain 50-55 minuuttia, kun ei noi meidän "kauniit rakkauslaulut" keskimitaltaan kolmea minuuttia pidempiä ole. Kantiksesta en sit tiedä, että mitä sinne on suunniteltu. Neljä bändiä vetämässä surinaa vie kuitenkin paljon aikaa, joten eihän sitä tiedä, vaikka lyhennettyä settiä olis tiedossa. |
Räkkipeli 28.04.2008 12:19:14 | |
---|
Kyllä nyt harmittaa. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
S.i.r. 28.04.2008 20:12:40 | |
---|
Kyllä nyt harmittaa. Mikä? Eikö ilkeät upseerisedät päästä soturiparkaa Kantikseen? |
Räkkipeli 28.04.2008 20:56:43 | |
---|
Mikä? Eikö ilkeät upseerisedät päästä soturiparkaa Kantikseen? No ei vitussa, vaikka herra kapteeni onkin itsekin vallan metalliukko. 8P Järkänny ainakin hyvin että Tuskana on kaikki lomilla. Mutta luulen että seuraavaan kantiskeissiin pääsen ehkäpä osallistumaankin. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
tp6 28.04.2008 21:16:05 | |
---|
Huhhuh mikä maraton-setti! Pitää tulla kantikseen tsiigaamaan kun Mohkis tykittää... Hahaa! Tervetuloa vaan! Kyllähän meillä tuo 15 kipaletta on melko normi-ilta. Joskus ollaan vedetty vielä pari biisiä enemmänkin. Joutuu varmaan lyhentämään sitä, kun on toi kielisektion yhteenlaskettu ikäkin jo pitkästi toista sataa! Kyllähän siinä jo itse kullakin hiki lentää ja kalorit palaa. |
Deathrace King 28.04.2008 23:22:15 | |
---|
15 biisiä SD:n mättöä on kyl aika tappoa! Oli kyllä säväkkää meininkiä lauantaina treeneissä(olin kattelee) ja tarjoilu pelas. Sit lähtikin homma ihan lapasesta Lepuskin räkälöissä :D Pitää koittaa päästä keikalle! Ps. ostis Tubelta jätkien täyspitkän, mut se joko jäi sinne treenikselle, tai sit hävitin sen kännissä jonnekin. Että jäi krapulamätöt valitettavasti kuulematta. Noh, kuuntelin sitten Maidenia :) M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.chaoscreation.net CHAOS CREATION ETSII RUMPALIA! |
S.i.r. 04.05.2008 19:18:50 | |
---|
Perjantai 09.05.2008 Kantis, Helsinki: Spirit Disease Gadus Morhua Burden A.D Butcher's Block Liput 5 Jewroa. |
Räkkipeli 05.05.2008 20:37:03 | |
---|
Nohh..ehh, mitens iltamat sujui? Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Deathrace King 05.05.2008 20:41:39 | |
---|
Nohh..ehh, mitens iltamat sujui? Parempi kysyä Marty McFlylta. Tai sitten odotella vielä vajaa viikko. M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.chaoscreation.net CHAOS CREATION ETSII RUMPALIA! |
S.i.r. 08.05.2008 10:58:40 | |
---|
Perjantai 09.05.2008 Kantis, Helsinki: Spirit Disease Gadus Morhua Burden A.D Butcher's Block Liput 5 Jewroa. Väärin. Oikea vastaus on tietenkin: Perjantai 09.05.2008 Kantis, Helsinki Spirit Disease Gadus Morhua Butcher's Block Burden A.D. perui osallistumisensa. Paskempi juttu. Ilta vedetään kolmen bändin voimin. |
tp6 08.05.2008 12:03:51 | |
---|
UUSI HINTA: 3 (KOLME) EUROA. Saa sitten sitä kaljaakin. |
tp6 09.05.2008 13:35:10 | |
---|
Tänään sitten Kantiksessa turahtaa! Aikataulu: 22.15 Butcher's Block 23.15 Gadus Morhua 00.15 Spirit Disease Hinta siis 3 euroa + narikka. K-18. |
Räkkipeli 09.05.2008 18:19:00 | |
---|
Parempi kysyä Marty McFlylta. Tai sitten odotella vielä vajaa viikko. Kato perkele! No on meikäläinen jäässä. =D Koko ajan oon pitäny tota päivämäärää ihan toisena :D Vittu meikähän on vapaallaki tänään! Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Deathrace King 09.05.2008 19:29:41 | |
---|
Kato perkele! No on meikäläinen jäässä. =D Koko ajan oon pitäny tota päivämäärää ihan toisena :D Vittu meikähän on vapaallaki tänään! Sinnepä siis sitten! Jospa aloittas pohjien oton samantien :) M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.chaoscreation.net CHAOS CREATION ETSII RUMPALIA! |
Räkkipeli 09.05.2008 19:40:20 | |
---|
Sinnepä siis sitten! Jospa aloittas pohjien oton samantien :) Khyyl. Itsellänihän pullot jo aukeilee. Siijuumaterfokersteer---> Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
S.i.r. 11.05.2008 09:17:15 | |
---|
Oli sit kai ihan hyvä ilta, luulisin. Eilen oli kyllä sellainen kuolokrapula päällä, että taisi sitten tulla sitä taikajuomaakin nautittua sopivasti liikaa. Settilista: What's God Got To Do With It? Wish You Were Dead Sadistic Belated Abortion One Bullet For You Deathlike Gloom Annihilation Covered In Warm Blood Delusions Of Grandeur Everyone Must Die The Angel Of Cancer And Plague Defenceless Prey Evil Dead Blinded By Fear Jokainen ihminen on luodin arvoinen Pissaa ja paskaa Parin viikon päästä samassa mestassa olis vielä veto Demolisherin kanssa ja sitten on SD:n keikat taas hetkeksi soitettu - ja muutenkin tässä on näitä Stadin pikkumestoja about samoja biisejä soitellen kierrelty jo ehkä vähän liikaakin. Jospa sitä tämäkin orkesteri sais vaikka tossa kesän mittaan lopultakin kunnon puristuksen päälle seuraavan levyn biisien suhteen. Elokuussa tulee jo kaksi vuotta debyyttitäyspitkän ilmestymisestä, joten onhan noita sen levyn biisejäkin jo ehtinyt riittävästi soittaa sekä treeniksellä, että yleisön edessä. Uusia biisejä olis jokunen kyllä, vaan kun ne ei ole vielä mielestämme 100% siinä kondiksessa, että viitsis livenä vetää - poislukien toi One Bullet For You, joka on jo settiin päätynyt. Uusien juttujen suhteen ei vielä voi sanoa muuta kuin sen, että tempot on nousseet ja siellä mennään jo Mohkiksen mukaan jossain siellä 240 bpm-osastolla pahimmillaan, ja muutenkin niissä hyödynnetään/tapetaan uutta rumpalia kiitettävästi. ;) Mut mitä läksi meidän mukaan. Hoho! |
Räkkipeli 11.05.2008 11:50:59 | |
---|
Oli sit kai ihan hyvä ilta, luulisin. Eilen oli kyllä sellainen kuolokrapula päällä, että taisi sitten tulla sitä taikajuomaakin nautittua sopivasti liikaa. Oli kyl helvetin hauska ilta väsymyksestä huolimatta! Jätkä oli vähän homeessa sen keikan jälkeen siin pihalla. =D Kelasin et ne kantaa sut niiden syrkkarien kans samalle lavalle ku lähette. Uus rumpalikin on kyllä tosi kova. Vitun timmin kuulosta ja yleistempo biiseissä on nopeentunu huomattavasti. Semmonen ryhdistymis efekti. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."