Aihe: Äänestä Lordi Euroviisuihin tänään 10.3. klo 20-22.05
1 2 3 4 5 6 7 8 9 1012 13 14 15 16
aivokuolio
11.03.2006 15:32:56
Tämä paikka alkaa olla jo täynnä kaikenlaisia ihQ-viher-pipertäjä-gothic-olivioita, joita ei kestä katella.

Tämä paikka, metallin kehto, pahuuden sydän. Nostakaa seipäänne paremman huomisen puolesta! Olemme laskusuhdanteessa.
3 henkilöä tai 240 kg lihaa
Antti1997
11.03.2006 15:34:02
Nämä tyypit kieltämäti yrittää pilata mun metallin.

Sama.
miccomalliton
11.03.2006 15:41:48
Ei Lordi kuminaamoineen hirveesti iske, mutta kyllähän sitä nyt sitten kannatetaan, kun kilpailuun pääsi.
Jeesus rakastaa sinua.
Brother Michael
11.03.2006 15:46:07
Tuskin täällä ketään tosiuskovaista liikuskelee, niin uskaltanen tämän laittaa

http://sanajaylistys.org/foorum/viewtopic.php?t=4213

Anteeksi, jos olen paha ihminen, mutta törkeän naurunremakan tämä aiheutti
One more beer and heavy metal and I'm just fine - Manowar
miccomalliton
11.03.2006 15:50:09

Joillain on tekemisen puutetta ja ovat alkaneet demonin metsästykseen :D

Joo-o....
Jeesus rakastaa sinua.
carnation
11.03.2006 15:51:50

"LIEKIT YNNÄ MUU HELVETILLINEN REKVISIITTA OLI KUIN SUORAAN HELVETISTÄ!
NOIN AVOIMEN sAATANALLISTA ESITYSTÄ VIEDÄÄN EDUSTAMAAN SUOMEA!!!"

Naurattihan tuo.
"Suddenly all turns to green and the forest cracks a smile!"

OSTAKAA LEVYJÄ!
Brother Michael
11.03.2006 15:53:09
Pitänee alkaa kulkea haarniska päällä, tai kevlarpanssari vähintään. Eihän tuolla ulkona uskalla edes liikkua, kun raivostunut lauma uskovaisia tulee iskemään jonkinsortin puutikkua sydämen läpi tai jotain.
One more beer and heavy metal and I'm just fine - Manowar
miccomalliton
11.03.2006 16:00:45
Pitänee alkaa kulkea haarniska päällä, tai kevlarpanssari vähintään. Eihän tuolla ulkona uskalla edes liikkua, kun raivostunut lauma uskovaisia tulee iskemään jonkinsortin puutikkua sydämen läpi tai jotain.

Joo, niin siinä käy.
Jeesus rakastaa sinua.
HaloOfFlies
11.03.2006 16:05:52

Saas nähdä miten sitten Ateenassa. Ainakin viime vuonna Norjan edustaja Wig Wamia kiellettiin käyttämästä pommeja ja pyrotekniikkaa ja nämähän ovat Lordillakin olennainen osa esitystä. Toivottavasti Lordi saisi käyttää täyttä rekvisiittaansa.
First they steal your mind and then they steal your soul S.M.A.K.-jäsen #5
day_of_the_dead
11.03.2006 16:22:09
Missä on sensuuri? Ei Lordia ja muita saatananpalvojia televisioon.

Peräänkuulutan valtion kanavien perheohjelmille vastuullisia. Kuka on vastuussa siitä, että Euroviisuehdokkaiden joukkoon päästetään saatananpalvojia? Euroviisuja oli tänäkin vuonna katsomassa lukuisia lapsia ja nuoria. Millaiseksi haluamme heidän maailmankuvansa rakentaa? Kuinka kunnollisen oloiset juontajat ja arvioijat hyppivät hurmoksessaan saatananpalvojien esitykselle? Äänestyksen tulosta voi ehkä perustella sillä, että ns. normaalit ihmiset eivät jaksa kiinnostua katsomaan jo toivottomaksi luokiteltua euroviisukilpailua. Sen sijaan saatananpalvojat ja harhautetut nuoret ovat voineet ennalta valmistautua äänestämään ehdokkaansa puolesta. En kehtaa olla enää suomalainen, jos Suomi lähettää Lordin euroviisukilpailuun. Haluammeko tuon tyyppistä hurmosta, lisää hautojen häpäisemisiä ja paloittelumurhia?

tuossa oli suoraan ylen jostain foorumista

http://chat.yle.fi/euroviisut/ubbth … psed&sb=5&o=365&fpart=1
Some got the honey Some hold the pistol Some need no money Some hang on the string of obsession
aivokuolio
11.03.2006 16:24:45
Hauskaa tää syyttely saatananpalvonnasta kun Lordin hitissä lauletaan että "the devil is a loser and he's my bitch".
day_of_the_dead
11.03.2006 16:25:49
niinmpä ei voi muuta sanoo ku opetelkaa englantia :D
Some got the honey Some hold the pistol Some need no money Some hang on the string of obsession
Antti1997
11.03.2006 16:25:50
...tuossa oli suoraan ylen jostain foorumista

Mahtavaa! :D
aivokuolio
11.03.2006 16:29:28
Onhan tässä kyllä jotain todella siistiä kun Suomessa suomalainen rockbändi saa aikaan moista pahennusta, pelkoa ja inhoa! Tätä sen rokenrollin pitääkin tehdä, saada konservatiiviset tantat varpailleen ja itkemään! Asiaa!
carnation
11.03.2006 16:33:35
Onhan tässä kyllä jotain todella siistiä kun Suomessa suomalainen rockbändi saa aikaan moista pahennusta, pelkoa ja inhoa! Tätä sen rokenrollin pitääkin tehdä, saada konservatiiviset tantat varpailleen ja itkemään! Asiaa!

Ja kaikki tämä tapahtuu vasta silloin, kun bändi lähtee euroviisuilemaan. Ei kukaan sitten yhtään aikaisemmin tajunnut vaahdota asiasta...
"Suddenly all turns to green and the forest cracks a smile!"

OSTAKAA LEVYJÄ!
micro
11.03.2006 17:02:31
Onko se ruotsalaisten finaali tänä iltana?

E: Ei vissiin vielä, hiukan sekavat sivut http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=47422
Toi Pontare on kyllä aika vesseli. Ja Rednex on kans kisaamassa!!

Ens lauantaina kait on se viimeisin finaali kun niitäkin on järjestetty jo kröhöm...aika monta. The poodles on mun mielestä ihan ok noissa skaboissa, mut tietty mä haluisin et Rednex tai günther voittais. Myötähäpeä, paras häpeä.
sheikkaa beba!
Jetku
11.03.2006 17:11:21
Kauhee vinetys jostain Lordista ku Rednex on kisaamassa. Sehän on sitä musiikkia suoraan saatanasta ittestään.

Kumma ku alkaa nää äärikristityt konservatiivit nyt aukomaan.
Heartwood
11.03.2006 17:36:48
Nämä tyypit kieltämäti yrittää pilata mun metallin.

Hoho!
"From far beyond the galaxies / I've journeyed to this place / to study the behavior patterns / of the human race / And I find them highly illogical" - Leonard Nimoy" Romantikkoitkijät #42
Tympee Huttunen
11.03.2006 17:39:20
Rednexiltä tuli musta joku levykin tuossa, missä oli ihan eri miehistö. Nyt näyttää vanhat jampat olla mukana taas?
Minä Vaihdan Shure Vocal Master-kaapit toimivaan ja hyväkuntoiseen PodXT:n.
BigPapa
11.03.2006 18:06:45

Terve menoa 0-Kojon kanssa samaan kerhoon....
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)