Aihe: Mistä alkoi bm-diggailusi?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
KoRn_GoD
19.02.2006 20:45:08
Öhgöhöhö!! ViTud LuOvUtiT!

Ahihihi :) Btw:

Burzum - Lost Wisdom
http://www.freewebs.com/korn-fin Korn fanit sinne mars!
gravehill
19.02.2006 21:12:29

Venomistahan tuo lähti. sen jälkeen bm-innostus sai vähän lisäpotkua kun Norjan suunnalta alkoi tulla uutta ja mielenkiintoista saundia. Siitä "uudesta ja mielenkiintoisesta" saundista on vaan jo reilu kymmenen vuotta aikaa ja edelleen ne jauhaa sitä samaa. Eipä siis enää jaksa oikein kiinnostaa.
http://www.chaosresearch.de
saastara
19.02.2006 21:26:29
Eiköhän se ollut tuo Emperorin Anthems.
Sinun postimerkkisi palavat.
MrHands
19.02.2006 21:27:30
Siitä "uudesta ja mielenkiintoisesta" saundista on vaan jo reilu kymmenen vuotta aikaa ja edelleen ne jauhaa sitä samaa.

Ketkä "ne"?
l6mp6l6
19.02.2006 22:05:18
Ketkä "ne"?

ne toiset
Katoin, että "onpa korkeat reunat tuossa voimalaitoksen kohalla, siitä taitaa olla lähes mahdotonta pelastaa." Ja siitähän se ajatus sitten lähti.
muirinen
21.02.2006 11:01:46
hengailtiin keverin kanssa ja se laitto venomia soimaan..siitähän se bm-innostus lähti liikkeelle.. iski heti ekasta biisistä niin totaalisesti.. sitä ennen kuuntelin jotain ihan, kröhöm, aika kamalaa shittiä.. ei kehtaa mainita ;)
Ronsto
21.02.2006 12:29:01 (muokattu 21.02.2006 12:30:44)

Onpas täällä ollut sotaisa tunnelma :D

No jooh asiaan..Itte kuuntelen kaikenlaista brutaalia mäiskettä mikä potkii turpaan oikeen kunnolla. En oo kyllä koskaan ymmärtäny tota tr00 iivil meininkiä. Kirkkojen polttamista yms yms.. Rankempaa blakkistä/deathia kuuntelen oikeastaan sen takia että se kuullostaa niin uskomattoman hyvältä ja soitamme sitä bändin kanssa. Tälläisen musiikin kuuntelua on mun mielestä vähän vaikeaa perustella..tähän on vain ensin päästävä sisälle..perehtyä siihen musiikkiin oikeen kunnolla..ja sitten alkaa nauttimaan siitä :) Itse aloitin rankemman kaman kuuntelun noin kuutisen vuotta sitten ja tulen kuuntelemaan sitä aina. Suoraan sanottuna rakastan kunnon mäiskettä.

Sellainen huvittava lisäys tähän viellä, että pari kaveriani ovat sanoneet minua saatananpalvojaksi kun kuuntelin Rotten Soundia kotona :D:D:D he myös käsittävät Slipknotin saatananpalvonnaksi.

Ps: Ei Korn ole huono bändi ;)
Råckkenrålli
Booligan
21.02.2006 21:24:05

http://www.sof2.se/~zif/Fimbultyr/

Tästä. enempää ei tarvitse sanoa. olen siis pitänyt bm: stä noin 1,5 viikkoa.
nuotteja säästämättä
Nuno
22.02.2006 15:30:03
Avaan aiheeni seuraavasti: Innostuin BM:sta jo ennenkuin olin kuullut koko genreä. Olin nimittäin itse vahingossa "keksinyt" kyseenlaista musiikkia ennenkuin olin kuullut sitä. Ja voi että olin innoissani kun keksin jotain uutta. Mutta eipä aikaakaan kun minut tiputettiin jostain mistä lie takaisin maan pinnalle. Kaveri oli ostanut Mayhemin De Mysteriis Dom Sathanas:in ja soitatti sitä minulle. Siinä se sitten tapahtui. Joku oli jo tehnyt samaa sontaa mitä minäkin...mutta vain miljoona kertaa paremmin. Myöhemmin tuli mukaan Emperor ja muut loistokkaat yhtyeet. Nykyisillään en juuri kuuntele... Mutta oi niitä aikoja...
Mielipiteitä on yhtä paljon kuin persereikiä... Jokaisella on oma!
Sorrow
25.02.2006 16:38:13
Dimmun Enthrone Darkness Triumphant iski aikoinaan kovaa ja myös vanhempi Dimmu. Samoihin aikoihin tuli kuunneltua myös Darkthronet ja Burzumit yms. Jossain vaiheessa kuvioihin tuli suomalaiset bläkkis bändit, kuten Alghazanth ja Funeris Nocturnum ja näitä tulee vieläkin kuunneltua aika paljon...
saastara
25.02.2006 16:53:13
Minä en ole oikeastaan ikinä sietänyt suomalaista black metallia.. Kauheaa roskaa. Ainoana poikkeuksena toki Catenatam Lucem joka on sangen oivaa kolinaa.
Sinun postimerkkisi palavat.
Marshallga
25.02.2006 20:04:05
Kuunneltuani Dimmu Borgirin Puritanian.
kake90
26.02.2006 00:30:47

en ole ainoo jolla se lähti tästä syystä :D
Hakki
26.02.2006 13:51:33 (muokattu 26.02.2006 13:52:05)

Muutamalla kaverilla meni palkokasvi sieraimeen tuosta biisistä. Mä tykkäsin.

Hmm, bm-osasto alkoi pudota varmaankin jostakin Cradle of Filthin Vempirestä alkaen. Joo, tiedän että se ei ole blackmetallia, mutta se toimi aikanaan porttina eteenpäin. Sen jälkeen taisin innostua Dimmu Borgirista ja Mayhemista ja muista vastaavista. Bm oli kotvasen tauolla kunnes muutama vuosi sitten laitoin soittimeen Emperoria pitkästä aikaa.
while(true) {play(metal);}
Punisher
30.04.2006 22:59:09

Oma diggailu alkoi vuonna 1999 kun lainasin kaverilta Dimmu Borgirin "Spiritual Black Dimensions". Siihen levyyn oli ladattu niin paljon väkivaltaista vihaa, mielipuolista raivoa ja eläimellistä raakuutta yhteen nippuun hauraan kauneuden, majesteettisen mahtipontisuuden ja tummasävyisen arvoituksellisuuden kanssa, että totesin levyn jälkeen, että olipahan hemmetinmoista kyytiä. Kuuntelin ko. nauhoitteen pari viikkoa sitten, ja näin seitsemän vuoden jälkeen voin rehellisesti sanoa, että siitä levystä löytyy jatkuvasti uusia syvyyksiä, jokaisella kuuntelukerralla. Siinä mielessä harvinainen nauhoite.
"You fucking maggots! Don't crawl for me, I'm not your friend. Spare me your bullshit you animals with human eyes!" - The Haunted 1998
Legatus
30.04.2006 23:09:00
Dimmu Borgir sai minut bm:n valtoihin. Dimmu on ollut hyvää musaa alusta tähän päivään asti.
Eiku...
Iscariah
02.05.2006 16:20:55
Minä en ole oikeastaan ikinä sietänyt suomalaista black metallia.. Kauheaa roskaa. Ainoana poikkeuksena toki Catenatam Lucem joka on sangen oivaa kolinaa.

öö Azaghal on parhaita bm-bändejä ikinä että väärin meni myös tällä kertaa
toba
02.05.2006 18:19:51

mä kuuntelin eka stratoo ja sit siirryin dimmuun ja sit tajusin jo olevani yksin pimeässä huoneessa jossa viiltelin itseäni.
Punisher
03.05.2006 09:24:32

mä kuuntelin eka stratoo ja sit siirryin dimmuun ja sit tajusin jo olevani yksin pimeässä huoneessa jossa viiltelin itseäni.

:D
"You fucking maggots! Don't crawl for me, I'm not your friend. Spare me your bullshit you animals with human eyes!" - The Haunted 1998
AlluMan
14.05.2006 21:21:27 (muokattu 14.05.2006 21:22:28)

Tuli painettua nappia kaksi kertaa. Alempi oikea..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)