luopio 03.11.2005 23:51:39 | |
---|
Ei sen mun mielestä ole. Se on vaan tappamista kuvaava lause ei mitään sen kummempaa. En mä mikään uskovainen ole jos luulet. Mulla on vaan se raja jossain missä mennään mauttomuuksiin kun aletaan vaikka ruumiisiin sekaantumaan ja aletaan kusta risteille. Noi on vaan sellasia asioita joita itseäni ei kiinnostaisi tehdä läppänäkään. En jaksa uskoa että Metalli artisteistakaan harva viitsisi alkaa toteuttaa sairaita fantasioitaan. Mä en tajua miksi pitää tehdä biisejä sellasista asioista joita ei itse kuitenkaan pysty tekemään ? Mut tota tappamista mistä tun allekirjotuskin kertoo pystyy kyseinen henkilö sitten tekemään? Jep jep, ja tää haudalle kuseminen saattas ola vertauskuva.., ej sentään! Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Super-Jari 04.11.2005 06:53:05 | |
---|
Ei sen mun mielestä ole. Se on vaan tappamista kuvaava lause ei mitään sen kummempaa. En mä mikään uskovainen ole jos luulet. Mulla on vaan se raja jossain missä mennään mauttomuuksiin kun aletaan vaikka ruumiisiin sekaantumaan ja aletaan kusta risteille. Noi on vaan sellasia asioita joita itseäni ei kiinnostaisi tehdä läppänäkään. En jaksa uskoa että Metalli artisteistakaan harva viitsisi alkaa toteuttaa sairaita fantasioitaan. Mä en tajua miksi pitää tehdä biisejä sellasista asioista joita ei itse kuitenkaan pysty tekemään ? Katsot telekkaristakin varmaan vain dokunmentit? |
Iscariah 04.11.2005 12:39:05 | |
---|
tämä topikki käy koko ajan mielenkiintoisemmaksi |
Alpha 04.11.2005 13:09:40 | |
---|
tämä topikki käy koko ajan mielenkiintoisemmaksi Kaikki musiikki on saatanasta. |
Jannipaali 04.11.2005 13:32:30 (muokattu 04.11.2005 13:39:42) | |
---|
Kaikki on saatanasta. Hahaa, tätä miestä ei kannata suututtaa: http://irc-galleria.net/view.php?nick=RistinMies Seitan! Munsta on väärin yhdistää hevimetalli heti saatanaan, siis mikä helvetti siinä on!? Ne kukkahattutädit sais tappaa vaikka kirrrrrveellä! En oo muuten vielä kerinny ostaa tuota Sentencedin hautajais-albumia kun aina on tullu joku muu levy mukaa, mutta lupaan ostaa sen ja sen jälkeen kusen jonkun haudalle. Ehkä sen haudalle joka seuraavaksi valittaa jostakin. Perkl, en osaa suuttua tällaisesta. Oon liian kiltti :D |
EilaPertti 04.11.2005 13:51:43 | |
---|
Kyllä minäkin aikoinaan kuuntelin kuolema heavia tyyliin Boycott, Kiss, ACDC ja Stryper. Onneksi isäni osasi käyttää viisaita sanoja ja väkivaltaa ja sai minut tuhoamaan kaikki heavi-kasettini. Näen silti yhä painajaisia, joissa Boycottin laulaja potkii ja lyö minua. |
aku.miettinen 04.11.2005 14:51:12 | |
---|
Kyllä minäkin aikoinaan kuuntelin kuolema heavia tyyliin Boycott, Kiss, ACDC ja Stryper. Onneksi isäni osasi käyttää viisaita sanoja ja väkivaltaa ja sai minut tuhoamaan kaikki heavi-kasettini. Näen silti yhä painajaisia, joissa Boycottin laulaja potkii ja lyö minua. Itsekin aloin kuuntelemaan sellaista kuin Warrant ja Poison. Kamalaa saatanan palvontaa. Onneksi pelastin lopulta itseni. |
Iscariah 04.11.2005 15:12:44 | |
---|
Hahaa, tätä miestä ei kannata suututtaa: http://irc-galleria.net/view.php?nick=RistinMies Seitan! Munsta on väärin yhdistää hevimetalli heti saatanaan, siis mikä helvetti siinä on!? Ne kukkahattutädit sais tappaa vaikka kirrrrrveellä! En oo muuten vielä kerinny ostaa tuota Sentencedin hautajais-albumia kun aina on tullu joku muu levy mukaa, mutta lupaan ostaa sen ja sen jälkeen kusen jonkun haudalle. Ehkä sen haudalle joka seuraavaksi valittaa jostakin. Perkl, en osaa suuttua tällaisesta. Oon liian kiltti :D tuo jeesusäijä pelasti mun päivän. voi helevetti |
Henkka Hevimies 04.11.2005 15:27:17 | |
---|
Joo. RISTIriitaista hänelläkin: "Jeesus Elää!!!" "Jeesus, levätköön rauhassa! "Parran kasvattaminen alkaa olla ainoa asia, jota nainen ei pysty tekemään paremmin kuin mies, tai jos pystyy, hänen menestyksensä on varma ainoastaan sirkuksessa" |
Super-Jari 04.11.2005 15:57:54 | |
---|
Itsekin aloin kuuntelemaan sellaista kuin Warrant ja Poison. Kamalaa saatanan palvontaa. Onneksi pelastin lopulta itseni. Oon kuullu että joitain bändejä on ollu norjassa että kuulijat on yhtäkkiä tajunneet olleensa mukana jossain rituaaleissa ja semmosissa!! |
l6mp6l6 04.11.2005 16:11:35 | |
---|
Tämä on kyllä paras ketju ikinä. lol |
Alpha 04.11.2005 16:42:27 | |
---|
Tämä on kyllä paras ketju ikinä. Saatana! |
Henkka Hevimies 04.11.2005 16:50:44 | |
---|
Oon kuullu että joitain bändejä on ollu norjassa että kuulijat on yhtäkkiä tajunneet olleensa mukana jossain rituaaleissa ja semmosissa!! Itsekin kuulin tuollaista.Sitten kaikkia vuohia ja poroja uhrataan sielä lavalla giljo tiineillä. "Parran kasvattaminen alkaa olla ainoa asia, jota nainen ei pysty tekemään paremmin kuin mies, tai jos pystyy, hänen menestyksensä on varma ainoastaan sirkuksessa" |
Alpha 04.11.2005 16:57:42 | |
---|
Itsekin kuulin tuollaista.Sitten kaikkia vuohia ja poroja uhrataan sielä lavalla giljo tiineillä. Ne ovat niitä tunturi poroja...ne on niitä kaikista pahimpia. |
DaKiller 04.11.2005 17:05:44 | |
---|
Ne ovat niitä tunturi poroja...ne on niitä kaikista pahimpia. Pahimpia pirunpalvojia? Tunturiporot ovat perustaneet siis bändin. Jokohan heiltä on levyä pukkaamassa? |
Alpha 04.11.2005 17:11:13 | |
---|
Pahimpia pirunpalvojia? Tunturiporot ovat perustaneet siis bändin. Jokohan heiltä on levyä pukkaamassa? Se on tämä kaikkien tuntema "Rudolph the red nose reindeer".... Täysin saatanallista. |
Henkka Hevimies 04.11.2005 17:13:05 | |
---|
"Parran kasvattaminen alkaa olla ainoa asia, jota nainen ei pysty tekemään paremmin kuin mies, tai jos pystyy, hänen menestyksensä on varma ainoastaan sirkuksessa" |
l6mp6l6 04.11.2005 17:28:37 | |
---|
Se on tämä kaikkien tuntema "Rudolph the red nose reindeer".... Täysin saatanallista. Sekä herransa Satan Claus. lol |
Super-Jari 04.11.2005 17:29:31 | |
---|
Tämä ketju meni yhtäkkiä ihan paskaksi. |
Jannipaali 04.11.2005 17:30:26 | |
---|
Tämä ketju meni yhtäkkiä ihan paskaksi. Sä et tiiä mistä sä puhut! |