Aihe: Opeth-diggareille
1 2 3 4 568 69 70 71 72122 123 124 125 126
south_of_heaven
08.08.2006 21:32:04
se Deliverancen loppupätkän komppi on kyllä mukava. Tarttuva, ja sitä on kiva itekkin soitella.
itki south_of_heaven
Strutsi
09.08.2006 19:36:52
se Deliverancen loppupätkän komppi on kyllä mukava. Tarttuva, ja sitä on kiva itekkin soitella.

Niinpä. Ei riitä että kolme minuuttia soittavat sitä. Ei varmaan livenä ihan niin paljoa.
"Like a midget on a urinal, I was on my toes." -Frank Drebin
Akiman
09.08.2006 19:39:24

Niinpä. Ei riitä että kolme minuuttia soittavat sitä. Ei varmaan livenä ihan niin paljoa.

Eipä.

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
gorgonoidi
09.08.2006 20:01:07

Ainakin tuskassa vetivät kaikki biisit oikeineen pituuksineen. Siis Deliverancenkin. Lamentationilla Deliverance on vähän lyhyempi.
Strutsi
09.08.2006 20:30:07
Ainakin tuskassa vetivät kaikki biisit oikeineen pituuksineen. Siis Deliverancenkin. Lamentationilla Deliverance on vähän lyhyempi.

Aivan aivan.
Olisihan se riffi muuten vähän tylsä, mutta kun siinä tulee aina taustalle kaikkea muuta hienoa, Esim. se pianon fade in -sointu on todella hieno.
"Like a midget on a urinal, I was on my toes." -Frank Drebin
Shitmanek
10.08.2006 09:49:27 (muokattu 10.08.2006 09:50:17)

Minun mielestäni jättivät yhden toiston väliin, kuten Ruisrockissa ja Lamentationsillakin, kolmannen siis.

Aivan aivan.
Olisihan se riffi muuten vähän tylsä, mutta kun siinä tulee aina taustalle kaikkea muuta hienoa, Esim. se pianon fade in -sointu on todella hieno.

Ja rumpukomppi vaihtuu (lähes) koko ajan ;)
"By the surly beard of Mrifk, Grignr kneels to no man!" -Grignr (The Eye of Argon)
petrutsi
10.08.2006 13:11:57
Minun mielestäni jättivät yhden toiston väliin, kuten Ruisrockissa ja Lamentationsillakin, kolmannen siis.

Näin.

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
My balls and the end of humanity..how the hell are they related?
south_of_heaven
10.08.2006 17:18:33
Ja rumpukomppi vaihtuu (lähes) koko ajan ;)

tai pikemminkin komppauslautanen
itki south_of_heaven
Exhausted
10.08.2006 21:00:21

Kyllähän siinä basaritkin vaihtuu siitä kitararytmistä tasaiseen paukkeeseen
south_of_heaven
10.08.2006 21:03:54
Kyllähän siinä basaritkin vaihtuu siitä kitararytmistä tasaiseen paukkeeseen

voipi olla

kyllä ne jotenkin saa sen saman riffin kuulostamaan jatkuvasti hyvältä =)
itki south_of_heaven
gorgonoidi
10.08.2006 22:09:13

http://www.youtube.com/watch?v=TrCXE6cesQ8

Noista Åken välispiikeistä vielä että kyllä tuo oli ainakin tosi hyvää settiä. Taisi olla tuskasta tuo ja olin just ton tyypin vieressä kuka kuvas. Kyllä mä ainakin repesin.
MaD PiAnIsT
10.08.2006 22:19:39

Mikaelin tylsä soinnunarvailuleikki Rock Am Ringissä. Juu, ei hauskaa. Taisi tahalleen tehdä semmoisen, kun huomasi, että ei yleisöstä ole mihinkään.
Mutta saisi palata siihen Lamentationsista tuttuun thank you meininkiin.
Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio. (Charles Bukowski)
slipkorn
10.08.2006 22:27:29
Mikaelin tylsä soinnunarvailuleikki Rock Am Ringissä.

Tuo on ollut toistaseks sen paras juttu.

"Correct!"
M.A.C.H.O. # 4 "Come on Bennett, lets party!"
In Goth We Trust!
The 666 Club #5
south_of_heaven
10.08.2006 22:47:42
http://www.youtube.com/watch?v=TrCXE6cesQ8

Noista Åken välispiikeistä vielä että kyllä tuo oli ainakin tosi hyvää settiä. Taisi olla tuskasta tuo ja olin just ton tyypin vieressä kuka kuvas. Kyllä mä ainakin repesin.

toi oli ihan hauska, mutta saman veti Ankassa, ja varmaan joka paikassa...
itki south_of_heaven
Exhausted
11.08.2006 11:16:52

Onko kenenkään muun mielestä ne Closuren loppujammailut ihan turhia? Muutenkin se biisi on aika puuduttava loppua kohden.
carnation
11.08.2006 11:27:57
Onko kenenkään muun mielestä ne Closuren loppujammailut ihan turhia? Muutenkin se biisi on aika puuduttava loppua kohden.

Minun mielestänikin ne ovat melko turhia.
Akiman
11.08.2006 12:08:31

Closuren loppujammailuthan ovat silkkaa mahtavuutta. Jo levyversiona lähes huumaavaa ja ihan liian vähän kestävää napatanssia ja auta armias millaiset fiilikset lähtee Lamentationsilla tai elävänä koettuna, kun fiilistelyt venyvät ja venyvät herkullisesti, kunnes armoton multiorgasmi lävähtää käyntiin ja sävellys lähtee lentoon kuin...en sano mikä. Ei tuollaisia biisejä kovin paljoa sävelletä enää, eikä varsinkaan uskalleta venyttää hyvällä maulla elävänä. Toisin oli 70-luvulla, onneksi joissakin tapauksissa myös nykyään.
Kanjonit
11.08.2006 12:12:12

Closuren loppujammailuthan ovat silkkaa mahtavuutta. Jo levyversiona lähes huumaavaa ja ihan liian vähän kestävää napatanssia ja auta armias millaiset fiilikset lähtee Lamentationsilla tai elävänä koettuna, kun fiilistelyt venyvät ja venyvät herkullisesti, kunnes armoton multiorgasmi lävähtää käyntiin ja sävellys lähtee lentoon kuin...en sano mikä. Ei tuollaisia biisejä kovin paljoa sävelletä enää, eikä varsinkaan uskalleta venyttää hyvällä maulla elävänä. Toisin oli 70-luvulla, onneksi joissakin tapauksissa myös nykyään.

Lamentationsilla tuo loppu on kyllä mahtava. Jostain syystä siitä tulee aina mieleen Ilmestyskirja Nytin loppu.
gorgonoidi
11.08.2006 12:26:27

Tasan tarkkaan tällein. Kyllä minäkn pidän.
lethus1
11.08.2006 12:46:49
Minun mielestänikin ne ovat melko turhia.

Ei ole. Rules ihan helvetisti.
Slovari ja Kiituri Debyytiltä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)