juntti_lapista 28.04.2013 10:08:07 (muokattu 28.04.2013 10:12:48) | |
---|
Se julkaistiin taas, transference! kovaa settiä, ei ollenkaan yhtä pahaa keskiäänien ylistystä kuin viime lätyllä. Te jotka ette vielä kerenny kuunnella, niin kuunnelkaa. http://www.youtube.com/watch?v=yGN9Jheraxk edittiä: intron jälkeen ekat riffit ja säkeistö..helvetti että meikä oon ylpeä nuista jätkistä, vihdoinkin jotain tosissaan hyvää kuunneltavaa blooddrunkin ja tie my ropen jälkeen :) '' I hate positive songs. Singing about happy things and optimism is bullshit. I mean shut the fuck up!'' -Jeff Hanneman |
nappero 28.04.2013 14:02:34 | |
---|
juntti_lapista: Se julkaistiin taas, transference! kovaa settiä, ei ollenkaan yhtä pahaa keskiäänien ylistystä kuin viime lätyllä. Te jotka ette vielä kerenny kuunnella, niin kuunnelkaa. http://www.youtube.com/watch?v=yGN9Jheraxk edittiä: intron jälkeen ekat riffit ja säkeistö..helvetti että meikä oon ylpeä nuista jätkistä, vihdoinkin jotain tosissaan hyvää kuunneltavaa blooddrunkin ja tie my ropen jälkeen :) Löytyy myös Spotifystä. Vähän mitäänsanomaton biisi.:( harmi kun rrf:llä mentiin jo astetta parempaan Blooddrunkista. |
juntti_lapista 28.04.2013 15:04:40 | |
---|
nappero: Löytyy myös Spotifystä. Vähän mitäänsanomaton biisi.:( harmi kun rrf:llä mentiin jo astetta parempaan Blooddrunkista. Spotifysta mie ton aamulla eka löysinkin, unohdin mainita. Kahvikuppi täris aika kauan kädessä, kun uutta biisiä kuunteli. Ite tykkään transferencestä ihan perkeleesti, toimii :) Blooddrunk-levyllä ei oikeastaan ollu kuin muutama hyvä biisi, mistä tykkäsin: blooddrunk, tie my rope, banned from heaven...aikasemmilla levyillä kaikki biisit ovat olleet täyttä tykitystä. Mie tykkäsin kuitenkin tosi paljon blooddrunkin soundeista. Melko vähän keskiääniä, ja mukavat bassot. Ei parhaat, mutta silti munakkaat soundit. RRF:llä oli jo vähän melodisempaa settiä, not my funeral ja roundtrip to hell and back ovat olleet meikällä kovassa kuuntelussa :) '' I hate positive songs. Singing about happy things and optimism is bullshit. I mean shut the fuck up!'' -Jeff Hanneman |
_Jusa_ 28.04.2013 21:31:11 | |
---|
Aivan käsittämätön kappale! Paranee joka kerralla...parasta bodomia pitkään aikaan! Aika jännä tuo alun lead kitara...vähän erilaista ku ennen. Pitihän se levykin tämän innoittama tilata julkaisupäiväksi kotiin. |
janezki_ 29.04.2013 17:53:55 | |
---|
No nyt kun on enemmän kuunnellut Transferencea, niin sehän toimii erittäin hyvin. Näiden kahden biisin perusteella uus kiekko lakaisee RRF:llä ja Blöödrunkulla lattioita. Toivotaan, että loppu levy on myös kovaa kamaa. Mie oon vaan basisti... |
Decadetroll 29.04.2013 18:22:15 | |
---|
Kuulostaa paremmalta kuin muutama edellinen levy, mutta eipä herättele oikeastaan minkäänmoisia tuntemuksia puolesta tai vastaan. Jokohan se olis aika todeta, että kyllä tuosta bodomista on aika ajanu jo ajat sitten ohi meikän kohdalla ja tyytyä sillon tällön kuuntelemaan kolmea ensimmäistä lättyä? Here is an education, the lesson professed is quite cruel.
There are some things worse than death,
and one of them is you. |
Wradlin 29.04.2013 20:35:47 | |
---|
Edellinen levy oli niin helvetin hyvä että siitä ei ole edes mahdollista parantaa. Toivottavasti pääsevät edes lähelle, ainakin nämä nyt kuullut biisit ovat olleet aika hyviä. |
Megalomania 29.04.2013 20:43:31 | |
---|
Decadetroll: Kuulostaa paremmalta kuin muutama edellinen levy, mutta eipä herättele oikeastaan minkäänmoisia tuntemuksia puolesta tai vastaan. Jokohan se olis aika todeta, että kyllä tuosta bodomista on aika ajanu jo ajat sitten ohi meikän kohdalla ja tyytyä sillon tällön kuuntelemaan kolmea ensimmäistä lättyä? Samoilla linjoilla. Are you dead yet on tosin viimeisin Bodomin lätty, minkä olen ostanut julkaisupäivänä. Sen jälkeen en ole hirveämmin enää jaksanut innostua. Sitä seuraaviin tuotoksiin olen tutustunut vasta kuukausien kuluttua julkaisusta, kun olen löytänyt levyn alekorista. Nää uudet biisit on ehkä menossa parempaan suuntaan, mutta ei ihan vielä aiheuta hirveätä innostusta. Delusions of Grandeur |
juntti_lapista 29.04.2013 21:10:09 (muokattu 29.04.2013 21:11:50) | |
---|
Käyköhän samalla lailla kuin metallicalle, mitä uudempia levyjä, sen huonompia? ;).... Transference on soinu lähestulkoon koko ajan, kyllä se kuulostaa hyvältä, kun antaa sille vain aikaa. Eihän tuo parasta bodomia ole, ei missään tapauksessa, mutta 2-3 viimeisimpiin kiekkoihin verrattuna fiilikset on niissä kuuluisissa 6-1 meiningeissä. -edit, luultavasti kadun myöhemmin, että kirjotin metallicasta... '' I hate positive songs. Singing about happy things and optimism is bullshit. I mean shut the fuck up!'' -Jeff Hanneman |
janezki_ 30.04.2013 20:20:44 | |
---|
Mie oon vaan basisti... |
juntti_lapista 30.04.2013 20:29:47 (muokattu 30.04.2013 20:31:32) | |
---|
'' I hate positive songs. Singing about happy things and optimism is bullshit. I mean shut the fuck up!'' -Jeff Hanneman |
TheMusiikkmies 30.04.2013 20:52:08 | |
---|
Kyllä alkaa siltä vaikuttaa, että täysiverinen Bodom albumi sieltä on tulossa. Lyö melko varmasti viimeisimmän levyn laudalta, vaikka olihan siinäkin hyvät hetkensä. Ei paljoo estele jotkut nuhaset mnetin kielipoliisit. -Entropia666 |
Skebameizi 02.05.2013 18:19:50 | |
---|
Transference on nyt myös Spotifyssa. Ei oikein säväyttänyt. |
ramionparas 03.05.2013 21:14:49 | |
---|
http://www.mikseri.net/epm |
janezki_ 07.05.2013 18:59:05 | |
---|
ancci 07.05.2013 22:49:48 | |
---|
Skebameizi: Transference on nyt myös Spotifyssa. Ei oikein säväyttänyt. Jep. Jotenki tosi typerä se kitaramelodia ja irti kontekstista kuten joku tuolla aikaisemmin taisi myös mainita. |
hermanhez 08.05.2013 00:53:07 | |
---|
Transference on parasta bodomia pitkään aikaan ja nuo pätkätkin kuulosti ihan oikeelta buudumilta. Jau jau! jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt... |
W-Solo 09.05.2013 18:20:06 (muokattu 09.05.2013 18:20:57) | |
---|
Kitara on uskonto ,,/ rokrok
-W-Solo |
Decadetroll 10.05.2013 08:55:50 | |
---|
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. |
janezki_ 13.05.2013 13:29:58 | |
---|