Aihe: System Of A Down
1 2 3 4 567 68 69 70 7199 100 101 102 103
Kapane
03.12.2005 16:37:32

Kuulin juttua että syy tuplalevyyn oli diili H&M:n kanssa.

:D
Jutta Jussila päätti kohottaa julkista imagoaan ja keksi itselleen taiteilijanimen. TERNIMAITOR.
Max-X
03.12.2005 16:52:15
Joo sori unohdin tosiaan sen sarkasmihymiön™.

aha...
"Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula
Max-X
03.12.2005 16:57:22
En ymmärrä, miten ihmiset voivat rankata Soadin parhaaksi levyksi levyn jolla on biisikaksikko She's Like Heroin-Lonely Day. Tämä ei ollut provo, en vaan pidä noista yhtään.

joo, ne on huonoja biisejä, mutta vaan sen malakianin laulannan ansiosta.
piru vieköön! paljon pahaa olen uudesta systemistä sanonut, mutta kyllä hypnotize alkaa nyt tuntumaan prkeleen hyvältä levyltä! kiitos armenianamerikkalaisille sedille siitä.
"Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula
greshgurt
03.12.2005 16:59:33 (muokattu 03.12.2005 17:01:19)
Minä en edelleenkään oikein viitsisi vertailla Mezmerizea ja Hypnotizea, vaikka kyseinen vertailu ymmärrettävää onkin. Pitäisi oikeastaan polttaa molemmat yhdelle cd:lle. Siinä olisi 23 loistavaa kappaletta. En oikein ymmärrä mitä vikaa esim. Revengassa on. Siis kaikki mahtavia.

Olisin kyllä varmaan kestänyt tämän tuplan myös yhdessä julkaistuna. Kuukausikaupalla Mezmerizea kuunneltua olisi myös ollut mielenkiintoista, jos levyjen jotkut biisit olisivat vaihtaneet paikkaa keskenään. Mutta hyvä näinkin.

Mezmerizessa oikeastaan ainoa huono puoli oli se, että levyn loputtua alkoi hiljaisuus sapettamaan, jotenkin siitä musasta ei saanut tarpeekseen. Mezmerize ja Hypnotize putkeen voisi olla jo hengästyttäväkin kokemus.

e: korjailua
Ei hemmetti, ei tätä allekirjoitusta jaksa tässä pitää.
Milkop
03.12.2005 17:14:27

Itellä on vielä Hypnotize kuulematta, Joulupukki ehkä asian korjaa. Mesmerize on kyllä aika kova levy, ehkä parempi kuin Toxicity. Ei siellä oikeastaan yhtään huonoa biisiä ole, ainoastaan Malakianin laulua olisi vähän voinut karsia (vaikka se hyvää onkin, ei siinä mitään) Mutta kyllä hanskalevy silti on paras. Ekan kerran kun kuuli Sugar biisin, niin repesin ihan täysin. Vaikka ekan levyn soundit on vähän mitä on, niin jotenkin ne sopii täydellisesti siihen musiikkiin. Spiders on myös loistobiisi. Parhautta silti koko levy.
"I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell
meitu
03.12.2005 18:00:34

En tiedä mikä minua vaivaa mutta itse pidän myös Malakianin laulukohdista kovinkin paljon, etenkin biiseissä She´s like heroin ja Radio/video.
Ne jotka soittaa, ne tietää.
Heartwood
03.12.2005 18:16:36
Hassua, minusta Mezmerize on nimenomaan kokonaisuutena vahvempi kuin Hypnotize. Siinä missä omasta mielestäni Mezmerizella ei ole yhtään huonoa biisiä, löytyy Hypnotizelta mm. She's Like Heroin, Lonely Day sekä U-Fig, jotka eivät minun maailmaani juuri rokkaa. Muutenkaan kappalemateriaali ei ole yhtä vahvaa kuin tuplan ensimmäisellä puoliskolla.

On se Hypnotize kova levy silti, ei siinä mitään. Saas nähdä mihin suuntaan sedät meinaavat seuraavalla levyllä musiikkiaan kuljettaa.
"From far beyond the galaxies / I've journeyed to this place / to study the behavior patterns / of the human race / And I find them highly illogical" - Leonard Nimoy" Romantikkoitkijät #42
Heartwood
03.12.2005 18:17:43
En tiedä mikä minua vaivaa mutta itse pidän myös Malakianin laulukohdista kovinkin paljon...

Sama vika.
"From far beyond the galaxies / I've journeyed to this place / to study the behavior patterns / of the human race / And I find them highly illogical" - Leonard Nimoy" Romantikkoitkijät #42
mathias
03.12.2005 18:25:00
En tiedä mikä minua vaivaa mutta itse pidän myös Malakianin laulukohdista kovinkin paljon

Kuten myös, mutta en ole kuitenkaan kokenut tätä vaivaksi.
Osmo
03.12.2005 18:27:37
Hassua, minusta Mezmerize on nimenomaan kokonaisuutena vahvempi kuin Hypnotize. Siinä missä omasta mielestäni Mezmerizella ei ole yhtään huonoa biisiä, löytyy Hypnotizelta mm. She's Like Heroin, Lonely Day sekä U-Fig, jotka eivät minun maailmaani juuri rokkaa. Muutenkaan kappalemateriaali ei ole yhtä vahvaa kuin tuplan ensimmäisellä puoliskolla.

Kummallista kuinka tuota She's Like Heroin kipaletta mollataan, mielestäni varsin mallikas kappale. En inhoa. Tai sitten Lonel Day, täh!? Mikäs siinäkin on vikana? Ainkain omaan korvaan se kuullostaa juuri niin parodialta balladeja kohtaan, että ei mitään järkeä. Esim. tämä kohta: "Such a lonely day should be banned" kuullostaa niin kornilta että huhhuh. Ja se älytön kitara soolo sopii biisin ilmeeseen kuin nenä päähän. No toki jos ei musta huumori uppoa, niin ei sitten mitään, mutta juuri näin minä asian näen ja tuntuu hyvältä.
Pixies.
Heartwood
03.12.2005 20:27:06
osmo

Minusta nuo mainitsemani biisit nyt vain tuntuvat tylsiltä ja täytebiiseiltä. Tosin mitä olen muita foorumeita seurannut, niin varsinkin juuri She's Like Heroin tuntuu jakavan mielipiteitä hyvinkin voimakkaasti.

Lonely Day on sävellyksenä ihan hyvä, mutta minusta lyriikat ovat melkoisen mielenkiinnottomat. Hyvä pointti tuo parodiointi, en ole siltä kantilta asiaa edes katsonut, mutta kyllä sanat jäävät silti vähän löysiksi. Mikäli pojat ovat parodiaa halunneet tehdä niin olisin kernaasti nähnyt heidän vievän yrityksen paljon pidemmälle, tällaisenaan ei ainakaan minulle toimi.

Tosin sekä U-Fig että She's Like Heroin jäävät kyllä ainakin päähän soimaan, tiedä sitten onko se hyvä vai huono asia. Pitänee ottaa ja kuunnella vielä lisää Hypnotizea :)
hanhjelm
03.12.2005 20:32:34
Lonely day on ihan vitun kova! teiän pitäis jätkät juoda enemmän kaljaa niin ymmärtäisitte asit paljo paremmin!
"Kaikkeen tottuu, paitsi jääpuikkoon perseessä, koska se sulaa just kun siihen alkaa tottua" -Big Brotherin Perttu Romantikkoitkijät #46
Kaneli
03.12.2005 20:33:16

Lonely day on ihan vitun kova! teiän pitäis jätkät juoda enemmän kaljaa niin ymmärtäisitte asit paljo paremmin!

Nii! Ja siinä on tilusoolo!!!!1
"Anything that is too stupid to be spoken is sung." -Voltaire (1694-1778)
Heartwood
03.12.2005 20:36:22

TIMO TOLKI PERUS MAKKARA RASVA TILU JANPPA!1!!!

Ja plussaa molemmille.
Ziggy Bubba
03.12.2005 21:11:22

Ja vielä aika omalaatuisen komea sellainen!
www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet!
Kaneli
03.12.2005 21:12:14

Ja vielä aika omalaatuisen komea sellainen!

Varsinkin ottaen huomioon kuka sen tiluaa.
Ziggy Bubba
03.12.2005 22:43:33

Varsinkin ottaen huomioon kuka sen tiluaa.

Hä? Eikös Daron ole oikeesti "Tilu"? Kyllä äijän soolot on tiputtaa kaikenmaailman wildchildwannabeet lankulta ihan vaan tyylillä. Steal This Albumilla näitä löytyy eniten, tällä uudella tuplalla ei ikävä kyllä paljoa sooloilla..
www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet!
Kaneli
03.12.2005 22:44:35

Hä? Eikös Daron ole oikeesti "Tilu"? Kyllä äijän soolot on tiputtaa kaikenmaailman wildchildwannabeet lankulta ihan vaan tyylillä. Steal This Albumilla näitä löytyy eniten, tällä uudella tuplalla ei ikävä kyllä paljoa sooloilla..

Oho, pitääki kuunnella Steal This Albumia ku se on ainoa mihin en o tutustunu.
dictatorsh*t
03.12.2005 22:51:03
Oho, pitääki kuunnella Steal This Albumia ku se on ainoa mihin en o tutustunu.

Mahtava levy mun mielestä. Tänäänkin useampaan kertaan kuuntelin.
Kaneli
03.12.2005 22:52:14

Mahtava levy mun mielestä. Tänäänkin useampaan kertaan kuuntelin.

Ok, SYL pois ja Steal päälle.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)