IbanezLaiho 28.10.2011 18:38:54 | |
---|
Numb: Jameksen rankka irvistely kuvissa on myös vähän vaivaannuttavaa. No voi pientä. |
carnation 28.10.2011 19:30:22 | |
---|
Junior Dad on aavemaisen kaunis kappale, yksi Lulun huippuhetkistä. Mahtavaa vellontaa ihmismielen abstraktissa ja tiheässä sisäavaruudessa, kunnes lopulta valo pilkistelee udun läpi. Vituttaa kun kaikki dumaa tämän, hyvä levy, haistakaa paska. Tää Lulu on vähän niin kuin Buffy the Vampire Slayer tai Last Action Hero, eli oikeasti ja pohjimmiltaan monitasoinen mestariteos joka pitää vain hiffata ja jonka kaikki kuitenkin tuntuvat käsittävän ihan väärin. Eikä ole mitään sarkasmia tämä viesti, vaan totta, jumalauta. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Point 28.10.2011 19:54:45 | |
---|
Kuuntelin noi 30sec previewit. Mitä tämä on. Ton rupsahtaneen äijän päinvittua lauletut/puhutut perverssit runot ahdistaa jo noiden klippien perusteella niin paljon, että olen sanaton. Joissain klipeissä oli ihan pirtsakan oloista soittoa(Larsin väsähtänyttä komppaamista lukuunottamatta), mikä lupailee toivottavasti hyvää Metallica-lättyä tulevaisuudessa. Mä sentään tykkään paljonkin Death Magneticista, mutta tämän jätän ihan suosiolla väliin. Lähes kuulematta paskaa, siis. |
Jucciz 28.10.2011 20:20:46 | |
---|
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
carnation 28.10.2011 20:25:52 | |
---|
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Point 28.10.2011 21:00:45 | |
---|
|
Saunatakki 28.10.2011 21:21:11 | |
---|
Olihan tuo Lulu aika kuuntelukokemus. Monta kertaa tuli nyökkäiltyä hyväksyvästi, etenkin Iced Honeyn ja Frustrationin kohdalla ja myös Junior Dad kuulosti mainiolta. Lou Reedin puhelauluun totuin nopeasti, eikä se juuri häirinnyt. "Toivottavasti ei ole se sormi mikä siellä heiluu..." - Antero Mertaranta |
Jucciz 28.10.2011 21:22:48 | |
---|
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
SuckerPunch 28.10.2011 21:40:45 | |
---|
AKWM: Kuuntelin noi 30sec previewit. Mitä tämä on. Ton rupsahtaneen äijän päinvittua lauletut/puhutut perverssit runot ahdistaa jo noiden klippien perusteella niin paljon, että olen sanaton. Joissain klipeissä oli ihan pirtsakan oloista soittoa(Larsin väsähtänyttä komppaamista lukuunottamatta), mikä lupailee toivottavasti hyvää Metallica-lättyä tulevaisuudessa. Mä sentään tykkään paljonkin Death Magneticista, mutta tämän jätän ihan suosiolla väliin. Lähes kuulematta paskaa, siis. Tää onkin just niitä levyjä mistä kuulee kaiken kun kuuntelee kertalleen 30sec klipit läpi. Hävettää melkein sun puolesta. |
Wild String Of Voodoo Strat 28.10.2011 21:50:28 | |
---|
carnation: Vituttaa kun kaikki dumaa tämän, hyvä levy, haistakaa paska. Tää Lulu on vähän niin kuin Buffy the Vampire Slayer tai Last Action Hero, eli oikeasti ja pohjimmiltaan monitasoinen mestariteos joka pitää vain hiffata ja jonka kaikki kuitenkin tuntuvat käsittävän ihan väärin. Eikä ole mitään sarkasmia tämä viesti, vaan totta, jumalauta. Olen yhä sitä mieltä, että Lulu saattaa mahdollisesti olla uusi Trout Mask Replica. "Music must serve a purpose; it must be part of something larger than itself, a part of humanity." - Pablo Caslas |
Point 28.10.2011 21:53:48 | |
---|
SuckerPunch: Tää onkin just niitä levyjä mistä kuulee kaiken kun kuuntelee kertalleen 30sec klipit läpi. Hävettää melkein sun puolesta. Kyllä, tämä on nimenomaan niitä levyjä. |
allupatukka 28.10.2011 22:05:30 (muokattu 28.10.2011 22:06:50) | |
---|
Tämä keskustelu on taas kehittynyt mielenkiintoiseen suuntaan... Kyllä tuo on aika erikoinen levy, pari pakkokuuntelua pakotetulla muka-avoimella mielellä ei ainakaan minulle avaa tuota, nähtävästi olen joko sieluton fanipoika tai sitten tämä ei ole niin nerokasta taidetta, että se vaikuttaa kaikkiin samalla, ahdistavalla tavalla ja ne, jotka eivät diggaa, "eivät vain ymmärrä". No, jos laajentaa skaalaa, voi todeta kaiken musiikin taiteeksi ja erikoiseksi, on Kakkaa lumella aikamoinen taideteos. Kyllä se herättää häiriintyneitä tunteita Jammu-sedässä joo, muut eivät vain tajua kuunnella sitä oikealla tavalla. Minulle Lulu on lähinnä kuin ripulia perunamuusissa: löysää paskaa (Loun mumina) ja jotain tylsää perusainesta, joka ei oikeasti kosketa millään lailla. En edelleenkään rölötä siitä, että on väärin pitää levystä, vaan siitä, että keskustelu on taas kehittymässä siihen "te ette vain ymmärrä" -suuntaan. Minä en ainakaan ymmärrä ja olen iloinen kuin itsesuggestiivisesti en voi pakottaa itseäni pitämään jostain. "sä vain tunnut ottavan sen sillätavalla ku kukaan ei vittu määrää mun ajatuksia nih lässynlää." |
Fantasmic 29.10.2011 01:51:44 | |
---|
Taisinpa joskus sanoa että kaikelle pitää antaa mahdollisuus.Noh annettiin Lululle. Metallicalla on tuolla välissä ihan kivoja juttuja...Entäs Reedillä? Onko kaveri pilannut aivonsa hapoilla vai mitä helvettiä? Joskus on tullut sanottua muutamaa poppibändiä paskaksi mutta tämä se vasta paskaa onkin. Jos ei biisit ole vähintään sekavia, raiskaa tärykalvot, kyllä, ehkä maailmankaikkeuden hirveimmät lyriikat ja puhelaulu. Tolonen kirjoittikin Soundissa asian harvinaisen kuvaavasti: "Todellisen hajupommin pudottaa underground-vaari Lou Reed. Jos isoisäsi on Touretten syndroomasta kärsivä ja mahdollisesti poliisille tuttu puskarunkkari, hän kuulostaa suomalaiselta versiolta siitä Lou Reedistä, joka tällä levyllä esiintyy." |
Saunatakki 29.10.2011 01:52:23 (muokattu 29.10.2011 01:53:23) | |
---|
"Toivottavasti ei ole se sormi mikä siellä heiluu..." - Antero Mertaranta |
Dropped C 29.10.2011 02:11:22 | |
---|
Kaikki vaatii täällä että Jason:i bäkkiin. Mutta missäköhän sen Jason:n soittoo vois sillai kuulla että kuuluis? "Justice For All" levyllä? |
Wrong man 29.10.2011 04:43:32 | |
---|
Dropped C: Kaikki vaatii täällä että Jason:i bäkkiin. Mutta missäköhän sen Jason:n soittoo vois sillai kuulla että kuuluis? "Justice For All" levyllä? Kuuntele vaikkapa Garage days revisited. Kyllä kuuluu. |
Rhapa 29.10.2011 10:15:06 | |
---|
Dropped C: Kaikki vaatii täällä että Jason:i bäkkiin. Mutta missäköhän sen Jason:n soittoo vois sillai kuulla että kuuluis? "Justice For All" levyllä? Garage days re-revisited? Black? Load? ReLoad? Garage inc? S&M? Live keikat? |
aivokuolio 29.10.2011 11:19:07 | |
---|
allupatukka: Tämä keskustelu on taas kehittynyt mielenkiintoiseen suuntaan... Kyllä tuo on aika erikoinen levy, pari pakkokuuntelua pakotetulla muka-avoimella mielellä ei ainakaan minulle avaa tuota, nähtävästi olen joko sieluton fanipoika tai sitten tämä ei ole niin nerokasta taidetta, että se vaikuttaa kaikkiin samalla, ahdistavalla tavalla ja ne, jotka eivät diggaa, "eivät vain ymmärrä". No, jos laajentaa skaalaa, voi todeta kaiken musiikin taiteeksi ja erikoiseksi, on Kakkaa lumella aikamoinen taideteos. Kyllä se herättää häiriintyneitä tunteita Jammu-sedässä joo, muut eivät vain tajua kuunnella sitä oikealla tavalla. Minulle Lulu on lähinnä kuin ripulia perunamuusissa: löysää paskaa (Loun mumina) ja jotain tylsää perusainesta, joka ei oikeasti kosketa millään lailla. En edelleenkään rölötä siitä, että on väärin pitää levystä, vaan siitä, että keskustelu on taas kehittymässä siihen "te ette vain ymmärrä" -suuntaan. Minä en ainakaan ymmärrä ja olen iloinen kuin itsesuggestiivisesti en voi pakottaa itseäni pitämään jostain. Mitä nää valitat? Mitä mieltä tästä pitäs olla että oisit tyytyväinen? Ootko Dave? |
Vestu 29.10.2011 11:22:54 | |
---|
aivokuolio: Mitä nää valitat? Mitä mieltä tästä pitäs olla että oisit tyytyväinen? Ootko Dave? Tää on itse asiassa ihan fakta että Dave on trollannut muusikoiden.netin Metallica-lankaan jo vuodesta 2002. Like father like scum |
aivokuolio 29.10.2011 11:24:19 | |
---|
Vestu: Tää on itse asiassa ihan fakta että Dave on trollannut universumin Metallica-lankaan jo vuodesta 1982. Korjasin röllölöl. |