Exhausted 03.12.2005 11:51:48 | |
---|
Olenko minä nyt ainoa joka tykkää Mezmerizestä, mutta pitää Hypnotizea keskinkertaisena? Tuntuu että kaikki joko pitävät H:ta parempana kuin M:ää tai sitten vihaavat koko uutuuskaksikkoa. |
greshgurt 03.12.2005 11:54:01 | |
---|
Ykkönen on ykkönen. Oi oi, olisi nyt kysynyt Antti Tuiskultakin mielipidettä Hypnotizesta. Sen olisin halunnut kuulla. Ei hemmetti, ei tätä allekirjoitusta jaksa tässä pitää. |
Cathi777 03.12.2005 11:56:17 | |
---|
Olenko minä nyt ainoa joka tykkää Mezmerizestä, mutta pitää Hypnotizea keskinkertaisena? Tuntuu että kaikki joko pitävät H:ta parempana kuin M:ää tai sitten vihaavat koko uutuuskaksikkoa. Kyllä munkin täytyy sun pettymykseksi sanoa, että taitaa se Hypnotize ehkä sitten kuitenkin ajaa tuon Mezmerizen ohi. Tai ainakin saman tasoinen. En ole osannut vielä oikein päättää. Jotenkin tämä Hypnotize tuntuu monipuolisemmalta ja parempia sävellyksiä on saatu tälle levylle aikaiseksi. Mutta aika tämän asian vasta näyttää. Only pop music can break my heart... |
Julmettu 03.12.2005 12:04:09 | |
---|
"...System of a downin kuudes albumi..." Öö, häh? Eikös niitä kuitenkin laskutavasta riippuen oo sen 3-5? (S/t, Toxicity, (STA), Mezmerize/Hypnotize) En kyllä mitenkään kuutta saa... :/ |
Deino 03.12.2005 12:05:20 | |
---|
"...System of a downin kuudes albumi..." Joku ei vaan osaa. Perkele! |
Heartwood 03.12.2005 12:32:07 | |
---|
Olenko minä nyt ainoa joka tykkää Mezmerizestä, mutta pitää Hypnotizea keskinkertaisena? Hypnotize on mielestäni hyvä, mutta kyllä Mezmerize minun kirjoissani ajaa siitä ohi melko vaivatta. "From far beyond the galaxies / I've journeyed to this place / to study the behavior patterns / of the human race / And I find them highly illogical"
- Leonard Nimoy"
Romantikkoitkijät #42 |
Ziggy Bubba 03.12.2005 12:51:11 (muokattu 03.12.2005 12:52:06) | |
---|
Kyllä tämä Hypnotize toimii vieläkin kuin häkä, ei tullut Mezmerizestä aikoinaan näin kovia kicksejä... Toxicitystä tuli, mutta silloin bändin soundin "tuoreus" saattoi myös auttaa asiaa. Hypnotize taitaa olla ainakin tasaisin SOAD-levy, ei löydy niitä Revengaa tai Bouncea.. No joo, onhan noikin aika hauskoja biisejä, mutta. Ekalla levyllä bändi karauttaa moponsa metsään aika moneenkin kertaan, lähinnä noiden kokeilevimpien biisien osalta (öö, Mind?). Muutenkin biisimateriaaliltaan aika selkeästi heikompaa mun mielestä kun uudemmat lätyt.... Tunnesyistä ymmärrän ton rankkaamisen parhaaksi. "Tai sit ku se viel hevii eikä mikää poppibändi"... Suosittu siis. Kyllähän SOAD erittäin hyvä levy on mutta ei mikään klassikko, pahimmat nu-metal maneeritkin on vielä pinnassa... Jee, Hypnotize meni listaykköseksi.. Ens viikolla tippuu kuin lehmän häntä. www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
Ziggy Bubba 03.12.2005 13:08:50 | |
---|
"...System of a downin kuudes albumi Taitavat kattoa vähän liikaa allmusicista.. Tässä ne kuusi levyä: SOAD, Toxicity, Maximum(?!?), STA, Meze ja Hypno. Voisivat ottaa kai oikeasti selvää, mut ei. www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
Julmettu 03.12.2005 13:25:04 | |
---|
Joku ei vaan osaa. Top40 juontaja. |
Juugeli 03.12.2005 14:28:46 | |
---|
Olenko minä nyt ainoa joka tykkää Mezmerizestä, mutta pitää Hypnotizea keskinkertaisena? Tuntuu että kaikki joko pitävät H:ta parempana kuin M:ää tai sitten vihaavat koko uutuuskaksikkoa. Et ole. Hypnotize on ihan hyvä, mutta Mezmerize on minun listoillani kaikkien aikojen kolmen parhaan levyn joukossa. En ymmärrä, miten ihmiset voivat rankata Soadin parhaaksi levyksi levyn jolla on biisikaksikko She's Like Heroin-Lonely Day. Tämä ei ollut provo, en vaan pidä noista yhtään. Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
Kapane 03.12.2005 14:35:16 | |
---|
Top40 juontaja. Ei se välttämättä se juontaja se syypää ole. Jutta Jussila päätti kohottaa julkista imagoaan ja keksi itselleen taiteilijanimen. TERNIMAITOR. |
Kapane 03.12.2005 14:36:48 | |
---|
Kyllä M on selkeästi parempi. Ajan kanssa sen tajuaa. Toinen kului niin loppuun, kun sitä kuului joka paikassa koko kesän ja toinen on vasta tullut. Hypnolla on kuitenkin paljon ns. huonoja biisejä. Jutta Jussila päätti kohottaa julkista imagoaan ja keksi itselleen taiteilijanimen. TERNIMAITOR. |
Rattata 03.12.2005 14:42:21 (muokattu 03.12.2005 14:42:51) | |
---|
Hypnolla on kuitenkin paljon ns. huonoja biisejä. Mitä muka? No ok, Hypnotize ja She's Like a Heroin on keskinkertasia, mutta ei nyt tuu muita mieleen. blaa blaa blaa THV-klubi #8 |
hanhjelm 03.12.2005 14:44:39 | |
---|
Hypnolla on kuitenkin paljon ns. huonoja biisejä. Kummallista että minä en ole niitä huonoja löytänyt. Onkohan korvissa jotain vikaa!? "Kaikkeen tottuu, paitsi jääpuikkoon perseessä, koska se sulaa just kun siihen alkaa tottua"
-Big Brotherin Perttu
Romantikkoitkijät #46 |
dictatorsh*t 03.12.2005 14:48:48 | |
---|
Kummallista että minä en ole niitä huonoja löytänyt. Onkohan korvissa jotain vikaa!? Tai sitten se voi olla mielipidekysymys, en ole kyllä varma. |
Ziggy Bubba 03.12.2005 14:49:15 | |
---|
Mitä muka? No ok, Hypnotize ja She's Like a Heroin on keskinkertasia, mutta ei nyt tuu muita mieleen. Mun mielestä noikin on erittäin hyviä biisejä. Ehkä heikoin vois olla Dreaming... Mutta siinä on kyllä se maaginen C-osa (niinkuin niin monessa SOAD biisissä). Hmm, taitaa olla ne Mezmerizen heikommat biisit jotka ratkaisee. Revenga ja Old School Hollywood kai.. Piru että on tossakin hyviä biisejä. Question! ei ole muuten kummonen, ja vielä sinkkukin. www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
dcln 03.12.2005 14:50:26 | |
---|
Olenko minä nyt ainoa joka tykkää Mezmerizestä, mutta pitää Hypnotizea keskinkertaisena? Tuntuu että kaikki joko pitävät H:ta parempana kuin M:ää tai sitten vihaavat koko uutuuskaksikkoa. Kyllä Hypnotize minusta kuulostaa jotenkin paremmalta. Jotenkin tuo Mezmerize oli melko yksitoikkoinen levy. Se kului loppuun tosi nopeasti, vaikka hyviä ja tarttuvia biisejä levyltä löytyykin. Hypnotize kuulostaa paljon monipuolisemmalta, vaikka biisit ovat edelleen melko lyhyitä, about ~3 minuuttisia. |
Kapane 03.12.2005 15:09:14 | |
---|
Kummallista että minä en ole niitä huonoja löytänyt. Onkohan korvissa jotain vikaa!? No nyt kahdenkymmenen kuuntelu kerran jälkeen jaksaa enää ehkä 3-4 raitaa kuunnella, vaikka nyt levy pitäisi olla parhaimmassa iässä. Jutta Jussila päätti kohottaa julkista imagoaan ja keksi itselleen taiteilijanimen. TERNIMAITOR. |
ch LL 03.12.2005 15:23:05 | |
---|
Minunkin pitää kyllä todeta, että uusin levy on huonompi, kun Mezmerize. Muutenkin vaivaa se, että kitarariffit alkavat levy levyltä kuulostamaan samanlaisilta. Vanhan toistoa liikaa, minun mielestäni. Uudelta levyltä löytyy paljon hyvää, mutta vastapainoksi melko paljon sitä ei niin kovin hyvää/kummoista kamaa. |
Uli Con Carne 03.12.2005 16:29:46 | |
---|
Kuulin juttua että syy tuplalevyyn oli diili H&M:n kanssa. "I suppose you could tie a piano to your crotch, but would it be the same thing?" -Kim Thayil
|