Aihe: System Of A Down
1 2 3 4 565 66 67 68 6999 100 101 102 103
hanhjelm
01.12.2005 14:40:27
1. SOAD
2. TikTak
3. Madonna

Kyllä se pojat näin on!
"Kaikkeen tottuu, paitsi jääpuikkoon perseessä, koska se sulaa just kun siihen alkaa tottua" -Big Brotherin Perttu Romantikkoitkijät #46
nikomati
01.12.2005 15:44:21

1. SOAD
2. TikTak
3. Madonna

Kyllä se pojat näin on!

näin minäkin veikkaan!
Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä
Kapane
01.12.2005 15:46:19

Viime viikolla. :)

No on se kyllä saatana:/
Jutta Jussila päätti kohottaa julkista imagoaan ja keksi itselleen taiteilijanimen. TERNIMAITOR.
MV
01.12.2005 17:22:28 (muokattu 01.12.2005 17:22:57)
No on se kyllä Aika hyvännäkönen noin niinku 47-vuotiaaksi...

Jeppis.
Ja kyllä luulis Soadin ykköseks kiilaavan.
Max-X
02.12.2005 10:56:22 (muokattu 02.12.2005 10:57:27)
mjoo... kyllähän uudella lätyllä on muutamia ihan näppäriä biisejä, Vicinity of Obscenity on jopa silkkaa parhautta. metsään mennään silti usein. lopun slovarit on aivan karseita ja malakian tekee kaikkensa vaikeuttaakseen kuuntelijan työtä. onko malakianille iskenyt jonkin sorttinen peniskateus, kun on pakko tunkea itseään yhä enenevässä määrin esiin? laulajan tontti tulisi säilyttää serjille!
--> levy tuntuisi olevan mezmerizeä parempi (tarpeetonka huomautta, että toxicity on paras)

edit. Vicinity of Obscenity on muuten todella paljon mike pattonin näköinen biisi. pojat on tainneet kuunnella mr. bunglensa tarkkaan
"Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula
nikomati
02.12.2005 15:13:47

mjoo... kyllähän uudella lätyllä on muutamia ihan näppäriä biisejä, Vicinity of Obscenity on jopa silkkaa parhautta. metsään mennään silti usein. lopun slovarit on aivan karseita ja malakian tekee kaikkensa vaikeuttaakseen kuuntelijan työtä. onko malakianille iskenyt jonkin sorttinen peniskateus, kun on pakko tunkea itseään yhä enenevässä määrin esiin? laulajan tontti tulisi säilyttää serjille!
--> levy tuntuisi olevan mezmerizeä parempi (tarpeetonka huomautta, että toxicity on paras)

edit. Vicinity of Obscenity on muuten todella paljon mike pattonin näköinen biisi. pojat on tainneet kuunnella mr. bunglensa tarkkaan

miä kyllä tykkään malakianin lisääntyneestä suun käytöstä. Tuo meinaan lisää vivahteita biiseihin!
Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä
dictatorsh*t
02.12.2005 15:17:25
miä kyllä tykkään malakianin lisääntyneestä suun käytöstä. Tuo meinaan lisää vivahteita biiseihin!

Tankianin laulu tosiaan oli vivahteetonta ja yksipuolista.
Max-X
02.12.2005 15:50:02

aha...
"Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula
Kapane
02.12.2005 15:57:21

aha...

Sargazmo tais olla kylässä...
Jutta Jussila päätti kohottaa julkista imagoaan ja keksi itselleen taiteilijanimen. TERNIMAITOR.
dictatorsh*t
02.12.2005 16:00:09
Sargazmo tais olla kylässä...

Joo sori unohdin tosiaan sen sarkasmihymiön™.
hanhjelm
02.12.2005 16:19:25 (muokattu 02.12.2005 16:19:43)
Malakian vois kyllä mun puolesta keskittyy niihin taustalauluihin ja jättää lead hommat tankianille.. näin ois parempi!
"Kaikkeen tottuu, paitsi jääpuikkoon perseessä, koska se sulaa just kun siihen alkaa tottua" -Big Brotherin Perttu Romantikkoitkijät #46
Rattata
02.12.2005 16:45:05
Malakian vois kyllä mun puolesta keskittyy niihin taustalauluihin ja jättää lead hommat tankianille.. näin ois parempi!

Samaa mieltä. Jos nyt joskus vetää lead vokaaleitakin, niin ei haitta kunhan ei mee liian korkeelle. :)
blaa blaa blaa
THV-klubi #8
Juugeli
02.12.2005 16:54:27
Samaa mieltä. Jos nyt joskus vetää lead vokaaleitakin, niin ei haitta kunhan ei mee liian korkeelle. :)

Se nyt ei haittaa, mutta tommoset She's Like Heroin-tyyppiset laulut sais jättää Tankianille.

Muutama esimerkki, joissa Malakianin laulu täydentää hienosti biisiä: Radio/Video, Hypnotize, Lost in Hollywood, Cigaro.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
aikavaikea
02.12.2005 18:03:26
Olen alkanut kirjoittaa tähän ketjuun jo useamman kerran mielipidettäni Hypnotizesta. Kuitenkin ennen postausta olen aina pakittanut. En mä vieläkään osaa sanoa muuta kuin että se on aivan mielettömän hyvä levy, noin 2½ kertaa parempi kuin Mezmerize. Melkeinpä sanoisin että Toxicityn kanssa yhtä hyvä, molemmat omalla tavallaan, toinen toiseen lahkeeseen.
Hey, let’s get serious...
God knows what he’s doin’
He wrote this book here
An’ the book says:
He made us all to be just like him,
So...
If we’re dumb...
Then God is dumb...
(an’ maybe even a little ugly on the side)
author
02.12.2005 18:12:15
onko malakianille iskenyt jonkin sorttinen peniskateus, kun on pakko tunkea itseään yhä enenevässä määrin esiin? laulajan tontti tulisi säilyttää serjille!

Erään haastattelun, joka tässäkin topicissa taisi jo aiemmin olla, Malakian sanoi roolinkasvunsa henkilökohtaisiksi syiksi. Biisit kun ovat suurimmaksi osaksi Malakianin käsialaa. Ja jos lyriikat ovat vielä omista tunteista kertovia(kuten lonely day) ymmärrän hyvin Daronin asenteen laulamisen suhteen.

Silti olen varmasti monen muun kanssa sitä mieltä että Tankianin ääni ei kuulu tarpeeksi levyllä.
greshgurt
02.12.2005 18:26:44

Itseasiassa jonkin verran voin tähän yhtyä, oli sitten sargazmoa eli ei.
Lähinnä siis sanon, että Tankianin ja Malakianin yhteislaulanta innostaa meikää enemmän kuin pelkkä Serjaus. Kumpikin toki loistavaa ja mahtavaa.

En ole mielestäni Malakianilta vielä yhtään huonoa laulusuoritusta kuullut. Tai ehkä jotain sinnepäin välillä, mutta eiköhän se lopputulos ole enemmän kuin yksityiskohtiensa summa. En voi valittaa. Loistavaa.

Muuten kyllä alkaa vähän huolestuttamaan. Näin viime yönä unta, että olimme Malakianin kanssa erittäin hyvät ystävät ja pyöriskelimme jonkin suht-futuristisen maanalaisen laitoksen käytävillä. Sitten välillemme tuli jostain asiasta kismaa, ja poistuimme paikalta eri teitä.

Myöhemmin unessa oli erittäin rankan suuresti turvonnut ruumis, jota epäiltiin Malakianiksi. Tuli erittäin surullinen olo.

Jokin siinä Malakianin nahkatakissa kaiketi vaan viehättää. Vaikka tokihan se Tankianinkin pitkä takki on aika hykerryttävän loistava.
Ei hemmetti, ei tätä allekirjoitusta jaksa tässä pitää.
Ali
02.12.2005 22:04:42

Näitä nyky SOADeja kuunnellessa on tullu sellanen fiilis, että pojat voisivat tehdä ensi levystä ainakin vokaalien osalta hieman rankempia. Enemmän huutoa ja örinää kehiin!
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Rattata
02.12.2005 22:08:16 (muokattu 02.12.2005 22:08:25)
Näitä nyky SOADeja kuunnellessa on tullu sellanen fiilis, että pojat voisivat tehdä ensi levystä ainakin vokaalien osalta hieman rankempia. Enemmän huutoa ja örinää kehiin!

Ei todellakaan! Örinää on ihan riittävästi.
blaa blaa blaa
THV-klubi #8
Heissi
02.12.2005 23:12:28 (muokattu 02.12.2005 23:13:27)
Olen alkanut kirjoittaa tähän ketjuun jo useamman kerran mielipidettäni Hypnotizesta. Kuitenkin ennen postausta olen aina pakittanut. En mä vieläkään osaa sanoa muuta kuin että se on aivan mielettömän hyvä levy, noin 2½ kertaa parempi kuin Mezmerize. Melkeinpä sanoisin että Toxicityn kanssa yhtä hyvä, molemmat omalla tavallaan, toinen toiseen lahkeeseen.

Herra aikavaikea, olen kanssanne samaa mieltä.

Hypnooitiizzi iskee niin vitun hyvin, että en voi edes ymmärtää. Saan ihan mielettömiä kicksejä tästä plätystä, tosin vaikuttajana tässä tilanteessa on se, että ensi kerran kuuntelin hypnoosin viisi kertaa putkeen aloillani istuien ja sitä ennnen yön yli valvoen ja ko. aamuna kohtu vaativan tentin tehneenä. Jotenkin vaan potki perseelle kuin ison homon kenkä. Nyt sittemmin on ehkä pikkuriikkisen laimentunut, mutta kyllähän tuo SOADin paras levy on. Kepeästi. Ihan mahtava.
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
meitu
03.12.2005 11:45:15

Menihän se perkele ykköseksi.
Ne jotka soittaa, ne tietää.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)